Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
Dewit, ik heb nog een grote kloppende drilboor in de aanbieding? Hebbuh?
*hijg hijg*

tja mn boot was lek, blaadjes op de rails en kwam hans tegen, dus veel vertraging.

*gooit papegaai op bord*
.
quote:Winx68 schreef op 31 maart 2009 @ 22:06:

*hijg hijg*

tja mn boot was lek, blaadjes op de rails en kwam hans tegen, dus veel vertraging.

*gooit papegaai op bord*
Dat is ook wel alle pech die je kan hebben in 1x Winx
zucht... kinders, kunnen jullie niet ff buiten gaan spelen ofzo
Dit is niet mijn pijler en al helemaal niet mijn topic. Maar uit de klachten die ik krijg wordt duidelijk dat dit topic om zeep wordt geholpen door off-topic bijdragen. De mensen die dat doen kunnen minimaal rekenen op een waarschuwing. De eerstvolgende die het na deze posting van mij doet krijgt sowieso een ban van 2 weken.
quote:lapin schreef op 31 maart 2009 @ 23:20:

[...]

Digi, zit je nou hier te rellen? Had je dat niet even kunnen melden in het topic op overig? En dat is 1
@Skull......................en? Waarschijnlijk hebt je al getest als ik (woensdag)middag uit bed kom. Ik ben zo benieuwd, zou je de 4e zijn?

@Toa, mijn cycles is 25-26-27, dus vrij regelmatig. We wachten maar rustig af.

@Paulita, ik ben ook in 2003 3maanden naar Mexico/Cuba geweest. Het was daar zo geweldig, heb heel veel gezien.

Ik ging met mijn (inmiddels ex) toemalige vriend op vakantie en voor de vakantie had ik al mijn twijfels en op vakantie kwam ik erachter dat hij het toch niet voor me was. Nog voor de foto's ontwikkeld waren woonde ik al bij een vriendin van me. (verhaal is even kort samengevat). Helaas kijk ik dus niet meer al te vaak terug in de foto-albums.

Toen ik ging inloggen dacht ik wat is er veel geschreven maar gelukkig kon ik 3blz overslaan met lezen.

Hopelijk komt de rust weer terug.

Vandaag lekker geshopt, broek, hempje, vestje en nog wat leuke dingetjes voor in de keuken. Ik ben dol op tapas schaaltjes, mooie kaasmesjes, wijnglazen enz enz. Dus geregeld blijft zoiets toch weer aan mijn vingers plakken.

Inderdaad in de zon gezeten op een terrasje, mijn sproetjes zijn alweer zichtbaar.

En alweer het gras gemaaid en onkruid weggehaald, we zijn ook begonnen om een veranda te maken in de tuin. Ja, ik ben een echt tuinmens, had vorig jaar ook een groentetuintje maar deze moest weg vanwege de veranda.

Dames fijne dag morgen, ik lig onder mijn dekbedje te soezen! O,ja en mijn naam meis1980 is zonder uitleg natuurlijk wel helder.
Dames,

Mijn excuses dat ik er niet was gisteravond.

Ik ga zo de off topics verwijderen, ik hoop dat jullie daarna gewoon gezellig verder kunnen posten.
quote:Korrel schreef op 31 maart 2009 @ 21:11:

@Meiske Spannend zo'n sollicitatie! Ik hoop voor je dat je volgende week goed nieuws krijgt! Ik maakte mij altijd zo druk voor een sollicitatie, niet slapen, slecht eten stressen enz. enz. Had je er last van vannochtend? Zou leuk zijn als je de baan kreeg!!Ik was wel wat zenuwachtig idd. Maar ik kon nog gewoon eten
quote:Poffertjes schreef op 31 maart 2009 @ 21:27:

@meiske, natuurlijk! Ben heel benieuwd wat voor commentaar je hebt gekregen.... waren er nog meer kandidaten?

Omdat ik veel banen via uitzendbureaus heb gehad vond de directeur dat ik niet alles uitgebreid op mijn cv had mogen zetten omdat het allemaal hetzelfde is. Maar ik moest dit doen van het CWI en uitzendbureaus.

Ja er waren nog meer kandidaten.
quote:giorra schreef op 31 maart 2009 @ 22:01:

@Meiske; o ok, dan moet ik ws nog even geduld hebben en daar ben ik dan weer niet goed in, zucht. Spannend het wachten op de uitslag van je gesprek, vond je het zelf een leuke werkplek?

Ik vond het idd een leuke werkplek. Is bij een crematorium
Als je het wilt verwijderen vivaangel graag!
iedereen goedemorgen!!!

Gelukkig kunnen we weer rustig verder praten hier!

En skull, weet je al wat???je bent zeker nu aan het werk, dus dat word vanaaf pas dat wij wat horen? ben reuze benieuwd!!

Ik heb trouwens vakantie deze week, zit hier wel erg vaak he : )

@meiske, wanneer hoor je wat van je sollicitatie?
@ viva angels 2 & 4 bedankt!

crematorium?? oke euh leuk...hihi

nou meiden net getest maar.... negatief.... en er is ook nog niks in aantocht...zucht.....misschien vanmiddag zo'n heel gevoelige test halen??? afgelopen paar x had ik toch na 28 dagen al IETS (kramp,rugpijn of iets gekleurds daar beneden) maar nog steeds NIETS!!!
hahaha ik heb een dagje vrij vandaag
hey skull, je bent er toch! wat jammer zeg, maar het zegt nog niets toch? je kan zo n gevoelige halen of nog 2 dagen wachten?
tja ik weet t niet....ik ben morgen en vrijdag al vroeg de deur uit voor mn werk en pas heel laat weer thuis...dus dat word dan zaterdag pas een nieuwe halen en testen......zucht...dat wachten!!!! verschrikkelijk!!!!
@ skull, balen zeg!!! Misschien kun je ze vandaag online bestellen? Heb je ze morgen in huis......

Heb net ook zo'n vroege test gedaan maar dus ook negatief....Ik hoop dus dat ik gewoon te vroeg heb getest
Skull: Balen zeg.. een negatieve test

Hopelijk kun je nog wel een beetje genieten van je vrije dag vandaag!

Bowie: Denk dat jouw test misschien nog geen juiste afspiegeling geeft?

Hoop het maar!

Peach: Oww wat heerlijk een weekje vrij. Nog bijzondere plannen?

Ik ben vandaag vrij, nou ja......vrij?? Woensdag is hier altijd de drukste dag van de week,

Tot leesz, T
Stay with me, let\'s just breathe.
ik word gek!!!!! Loop net naar boven en zie de test liggen in de slaapkamer, ik denk, kom laat ik hem maar weggooien.

Ik zie een heel vaag streepje!!!!!! Kan dit nog, uren nadat ik getest heb??? Ik hoop zo dat ik geen streepjes verzin ofzo!!!!

Help!!! Ben ook gelijk naar de laptop gerend! Moet nu de deur uit op huisbezoek bij ruzieend gezin, dit terwijl mijn hart echt in mijn keel bonst!!
AAhhh Bowie!!

Wat spannend

Als ik in jouw schoenen stond had ik nog afgewacht en maandag weer een test gedaan. Het zwangerschapshormoon is iedere dag in een steeds hoger percentage waarneembaar.

Maar goed, kan me ook voorstellen dat je niet zo lang kan wachten.

Succes meid (f)
Stay with me, let\'s just breathe.
@ bowie...spannend!!!!

ja ik wil beslist niet voor mn NOD testen straks ie de uitslag positief maar word je een paar dagen later alsnog ongesteld....dat zou ik helemaal een domper vinden

maar ik duim dat dit niet t geval is bij jou!!!!!!

hier nog steeds geen rode duivel straks nog maar ff naar de etos.. kijken wat ze nog meer hebben aan testen...en anders later ff op internet bestellen idd thanx voor de tip!

@ toa....tja je kan je voorstellen dat mn vrije dag iets minder is nu na die test.....maarja ik hou de moed erin zolang ik niks spot daar beneden...kan t nog alle kanten op
@Bowie/skull, balen negatieve test!!! Hopelijk snel een goede duidelijke positieve test!

Skull: mn man zegt ook telkens: Zolang je nog niet ongesteld bent is er kans dat je zwanger bent! Dus we houden moed.

Trouwens de testen van matcare schijn je 6 dagen voor je NOD te kunnen gebruiken. Die adverteren hier ook vaak op het forum. Kan je bestellen en heb je de volgende dag in huis.

@allemaal, gaan we hier verder forummen? Of gaan we verder op hyves? Mij maakt het niet zo uit.

Net even mn hele huis binnenstebuiten gekeerd. Ramen gezeemd, gestoft, gedweild, gesopt en gestofzuigd. (niet in deze volgorde ) Straks een stukje fietsen om van de lente te genieten en even bloemetjes voor buiten op het balkon kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven