Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
Hi lieve meiden,

Wat komen er weer veel NOD's aan, ik ben zo benieuwd en hoop zo op veel positieve testen.

@Bowie: Jeetje meid, wat ontzettend spannend. Kan me voorstellen dat je nu het liefst iedere dag wilt testen.

Je hebt nu nog 1 test toch? Waarom probeer je morgen niet nog een keer?

@Meiske: Hahaha geklust?? Pas maar op met dat woord. Straks komen de critici weer

@Peach: Ben je een beetje regelmatig ongesteld? Hoop het maar, want dan weet je over een weekje meer.

Ik hoop dat de krampjes wijzen op innesteling. Pas op met eerder testen dat je niet teleurgesteld raakt hè?

Zet 'm op meid. (f)

@Poffer: Hoe gaat het bij jou? Wordt je al zenuwachtig of alles nog onder controle.

O, die lamp is GEWELDIG. Ten eerste reuze mooi op het nachtkastje, en je wordt echt relaxed wakker. Je kan het volume van de natuurgeluiden zelf instellen, dus je wordt er echt wel wakker van. De geluiden beginnen heel zachtjes en worden steeds harder. Op het laatst komt er bij de vogelgeluidjes een bloedirritante koekkoek meedoen! Het licht wordt ook heel langzaam feller.

Ben tevreden.

Ik heb inmiddels mijn 3 bikini's binnen. Ze zijn van het merk Anita Matirnaty (voorheen nog nooit van gehoord) en echt hartstikke leuk.

Nu nog een buikje krijgen en ik kan de show stelen in mijn positie bikini's, hihihihi

Hoop dat jullie snel met me mee kunnen genieten van dit soort leuke dingen.

Doeg, liefs, T
Stay with me, let\'s just breathe.
Wat een heerlijk weertje!

Ook wij zijn in de tuin bezig, stenen leggen.

Bowie, spannend, wie weet joh!

Skull, ja ongeduldig ik snap het. Moeilijk hoor wachten.

Morgen weet je meer het Liedje, spannend!!

Ik heb sinds gister een licht streepje op de ovulatietest. Ben benieuwd hoe lang dat lichte streepje blijft. Ik ben trouwens soms even misselijk en soms krampen in buik. Ik denk dat dat dan toch ontpillen moet zijn. Wat een ramp dat alles zo op elkaar lijkt he.

Een buurvrouw van me is 11 weken zwanger van de 3de, superleuk. Ik hoop natuurlijk wel dat ik haar snel zal volgen.

Geniet ze van het lekkere weer!
@toadette: je hebt gelijk. Ik ga wel kijken hoe ik het voortaan ga formuleren

Wij gaan zaterdag de zooi uit de tuin weghalen (we hebben 3 weken geleden een grote conifeer gesloopt) en verder gaan we de nieuwe deuren (zitten er sinds nov. in) schilderen.
@ skull Dan kan je bij mij wel even een koppie doen, als je toch zo in de buurt bent vandaag!

@giorra Ik ben heerlijk aan het genieten van het weer! Zit lekkernij mijn tuintje (al 2 uur)en ik ben al bijna rood aan het worden, zonnetje is best fel! Wordt jullie tuin met tegels mooi?

@ bowie wat een rarigheid! Waarom kan het nou niet gewoon duidelijk zijn... Spannend en afwachten maar!

Ik ga me nu toch wel uit mijn stoel hijsen want ik ga zo naar purmerend toe, naar een vriendinnetje lekker eten!
@Toadet. Hahaha meestal willen we ons buikje eraf voor we ons in onze bikini heisen. Jij wilt er juist een buikje aan. Ik moet uitkijken dat mijn buikje geen BUIK wordt met al de chips en chocola die ik naar binnen werk. Ik wil een buik die jij nu aan het kweken bent.... hahaha

@allemaal Heerlijk dit weer. Ik had vandaag pleinwacht op school. Dus lekker van het zonnetje en de spelende kinderen genoten. Nu met mn laptopje op de bank en straks even eten koken.
@ toa, bij mij is het is rustig hoor! Ben in mijn hoofd met veel bezig momenteel.... Vandaag de begrafenis gehad van de vader van een vriend. Echt heel verdrietig maar zo mooi! Daarnaast heb ik afgelopen maandag ook te horen gekregen dat het op mijn werk heel spannend is.... zwaar weer komt ook onze kant op en eigenlijk is het super spannend of ik over een maand ofzo mijn baan nog heb.... Waarschijnlijk gaan er verschillende collega's uit, maar wie? Hoeveel? En ik?

pffff...zo spannend...en het kost zoveel energie...ben veel aan het denken...Stiekem hoop ik hartstikke zwanger te zijn, want dan mogen ze je niet ontslaan. Dat zou nog een top bijkomstigheid zijn van zo'n kleintje wat toch al hartstikke welkom is. Maar weer heb ik het gevoel dat ik het niet ben....Dus maar afwachten... anders hoop ik in ieder geval snel ongesteld te worden. Dan heb ik tenminste een normale cyclus.

Vanmiddag wel lekker in de tuin bezig geweest. Gras geverticuteerd en ingezaaid. Beetje van het zonnetje genieten. Vanavond nog even de zolder opruimen en dan ben ik er even klaar mee. Het voordeel wel dat ik dan het weekend lekker van de zon kan genieten.
@Poffertjes: helaas moeten we nog een week wachten op onze NOD. Ik ben er ook de hele tijd mee bezig.
Meiske: Wat heerlijk dat jullie ook lekker in de tuin aan de slag gaan komend weekend.

Je krijgt er zo’n zomerzin van hè?

Zit je nog in spanning over de uitslag van je sollicitatiegesprek? Weet je al wanneer je wat hoort?

Ik duim voor je hoor!

Korrel: Nog steeds geen te bekennen bij jou? Hoop dat je snel weer een regelmatige (korte) cyclus hebt.

Veel plezier in Purmerend.

Liedje: Heerlijk!! Pleinwacht… Ik zat gewoon achter de gesloten ramen.

Hahaha, nu je dat zo schrijft besef ik me dat het inderdaad voor het eerst is dat ik deze zomer een buik te hebben.

Dat is grappig!

Poffer: Een vervelende dag dus Poffer.

Wat kan het leven raar lopen en vol met tegenstrijdigheden zitten hè?

Jij hebt afgelopen periode weer genoeg naars gezien, tijd voor leuke dingen. Heb je verdient. (f)

Ik kan je de hand schudden, ik hen ook afgelopen maandag te horen gekregen dat er banen gaan sneuvelen.

HRM-ers blijven bij reorganisaties vaak wel als laatste zitten, dus hopelijk valt het mee. Alhoewel ik ook droevig wordt van het idee dat er straks collega’s in deze tijd thuis komen te zitten.

Liefs,

T
anoniem_81698 wijzigde dit bericht op 02-04-2009 20:13
Reden: .
% gewijzigd
@poffertjes, jeetje er is ook veel bij jou aan de hand! maar hopen dat je mag blijven zeg...hoe schat je je kansen in?

@liedje, morgen duidelijkheid...hoe voel je je?

@toad, ik ben altijd wel regelmatig ongesteld. 27 of 28 dagen. alleen laaste keer zo lang ongesteld, wel 8 dagen. Wel licht hoor, maar vond het zo raar, heb ik normaal nooit.

Leuk zeg die bikini 's! hoe is het met je knie?

Mijn vriendin zei ongeveer 2 maanden geleden dat ze dacht dat het bij mij ongeveer 3 a 4 maanden nog ging duren. Zij is erg bezig met spirituele dingen en voelt dingen altijd erg goed aan. Zo ook met het overlijden van een familielid die kanker had, ze wist de maand te zeggen wanneer hij kwam te overlijden. Dit heeft ze met meerdere dingen juist gehad.

Ik had er net aan de telefoon, haar gevoel zegt mei/juni.

Ik dacht nog zoooo lang wachten?? Eigenlijk is dat natuurlijk helemaal niet lang, en wie weet klopt het niet...wil gewoon niet 9 april ongesteld worden!

Wil het gewoon NU haha.

Het leek wel of ik er de laatste week minder mee bezig was, maar het gevoel komt weer helemaal terug merk ik...
@Korrel; heerlijk 2 uur in de tuin zitten!! Echt genieten he dit weer. Ja de tegels liggen en het ziet er beter uit, we hadden eerst een vijver en die lag midden in de tuin, niet praktisch met een kleine meid. We hebben het de nieuwe plek gelijk ingewijd met een semi- barbecue hihi.

Hoe zit het nu met jou en op je ongesteldheid wachten? Zou je nog langs de huisarts gaan? En nog steeds klachten?

@Jee Poffer, ik hoop dat het meevalt voor je w.b. je baan!!

Ik hoop dat je gevoel niet klopt w.b. je ongesteldheid!

@Lekker met de kids buiten he. Welke groep sta je?

@Toa; jij ook sterkte w.b. je werk he!

@Peach; ik geloof daar wel in dat mensen het aan kunnen voelen...ben zelf ook flink bezig op spiritueel gebied. Voel wel dingen aan, maar dat (nog( niet! En ik snap dat je niet wilt wachten, maar mei/ juni is het eigenlijk ook wel weer zo. Ik hoop het voor je!

Ik kan ook niet meer wachten, ik heb voor mijn gevoel al zo lang gewacht totdat we de beslissing echt namen om voor een tweede te gaan, dat ik het moeilijk vind om nu heel lang te moeten wachten eer het lukt. Maar ja ik kan het niet afdwingen he.
@Poffer, hopelijk mag je blijven. Je hebt in korte tijd al genoeg ellende meegemaakt.

Ik schrijf maar kort, zit in mijn laatste nachtdienst en heb geen puf meer.

Morgen een paar uurtjes naar bed en dan de tuin in. Zaterdag begint het normale leven weer (ik heb altijd een beetje het idee dat ik even "van de wereld ben" als ik een paar nachtdiensten achter elkaar heb.

Zie er echt naar uit om morgen bij mijn manneke in bed te liggen.

Dames, veel NOD's komen eraan. Ik heb ze zelfs in mijn agenda staan...............

Succes iedereen en vooral liedje , je mag morgen toch de huisarts bellen?!
@Toa: Ik hoor pas na a.s. maandag wat over de sollicitatie. Maar ik zit er niet voor in spanning.

Wij hebben 3 weken geleden een grote conifeer in de tuin gesloopt en dat ligt nog steeds in de tuin omdat we niet via de achtertuin de zooi weg kunnen halen. (straat ligt hierachter open namelijk) En deze week is het droog geweest en morgen ook, dus dan maar de zooi door het huis weghalen Of we dan de stenen meteen op gaan hogen weet ik nog niet. Want we willen ook nog de boel schilderen.

@Liedje: succes vandaag.
LIEDJE, VEEL SUCCES VANDAAG.

IK DUIM VOOR JE!

Peach: En, lekker genoten van je vrije weekje? Je hebt wel geboft met het weer hè?

Fijn dat je een regelmatige cyclus hebt, dan is de kans wanneer je overtijd zou zijn dus groot dat je zwanger bent.

Knie gaat goed, ik doe braaf mijn oefeningen en zolang ik maar niet aan hardlopen doe, voel ik hem niet.

Gisteren ben ik dus maar een uur gaan fietsen, wordt altijd heel onrustig als ik niet kan hardlopen, hahaha.

Spannend, de visie van je spirituele vriendin. Ik hoop voor je dat het deze keer raak is, en anders is het volgende ronde al mei??

Giorra: Jij doet toch ook een cursus op spiritueel gebied? Kan me herinneren dat je eerder zoiets geschreven had?

Meis1980:Gelukkig heb je nu je laatste nachtdienst achter de rug. Lijkt me erg zwaar om onregelmatig te werken.

Had jij deze week geen bezoek aan de arts voor je heup? Of is dat komende week?

@all: Nog een dagje werken en dan lekker weekend.

De vrije dagen komen eraan. A.s. donderdag gaan we naar Terschelling om daar de paasdagen door te brengen.

Heerlijk hoor.

Ik voel me nog steeds geweldig, ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger, dus misschien komen de kwaaltjes nog?

Maar goed, dat zien we dan wel weer.. Voorlopig zit ik nog hartstikke comfortabel op mijn roze wolk en kan ik heerlijk wegdromen over de zwangerschap en het kindje.

Fijne dag allemaal,

Liefs, T
Even een vraagje; ik voel sinds een uurtje steken in mijn linkerkant van mijn buik, maar niet vlakbij lies, maar wat hoger. Zou dit toch een eisprong kunnen zijn? Ik heb ook last van mijn darmen, althans krampen in buik en een enorm opgezette buik. Ik hoop dat het m'n eisprong is, maar gister had ik nog maar een licht tweede streepje op de ovu-test.

@Meis; fijn dat je nachtdiensten bijna voorbij zijn dan!

@Toa ; fijn dat het met je knie goed gaat! Een uur is best lang fietsen.

Ja ik heb al verschillende cursussen op spiritueel gebied gedaan en ik doe behandelingen op mensen. Ik wil graag m'n eigen praktijkje starten. Daar ben ik me nu voor aan het voorbereiden. Heerlijk om mee bezig te zijn. Iemand die nu 6 keer geweest is, zei dat ze sinds ze bij mij onder behandeling is psychisch flink gegroeid is, super om te horen!

Blijf nou maar lekker op die roze wolk zitten en laat de kwaaltjes maar buiten ha ha.
goeiemorgen meiden!!

@liedje, succes met de uitslag, we hopen het voor je!

@giorra, het zou kunnen.Ik had smorgens een licht streepje en s avonds een veel donkerdere streep!!

@taod, ja vakantie was heeeeerlijk! wat fijn dat je knie beter gaat en dat je je zo goed voelt!houden zo! Jij bent trouwens echt sportief zeg, ik zou er echt eens een voorbeeld aan moeten nemen!

@meis, lekker dat je nu vrij bent!lekker van het weer genieten als je straks wakker wordt!
Thanks peach! De pijn wordt nu minder (heeft ruim een uur geduurd). Ik ga over een uur wel weer een ovu-test doen) Moet om 12.00 uur eigenlijk, maar man is thuis, kind op school tot 12.00 uur...snappie? haha Woensdagavond ook wel geklust, maar weet niet of dat te lang geleden is, zou moeten kunnen he, zaad kan 3 dagen leven.

Fijn dat je zo genoten hebt van je week vrij! Beter weer kon je niet hebben he.
@liedje, ben benieuwd naar de uitslag!!

@giorra, dat zou zomaar kunnen dat het je eisprong is. Ben benieuwd naar je ovu test.

@meis, wat prettig dat je nachtdiensten voorbij zijn. Lijkt mij zo moeilijk om die te draaien omdat je je leven even helemaal om moet gooien...Dank je wel voor het medeleven...

@toa, lekker die roze wolk ! Heerlijk op blijven zitten en hopelijk krijg je ook geen andere klachten hoor! Ook jij dank je wel.. hoop inderdaad dat er nu eens wat leuke dingen langs komen.

@peach, tja ik weet niet wat mijn kansen zijn. Ze hebben op zich aangegeven dat ik me niet super druk hoef te maken.. maar wat is het waard. Stel dat het hele bedrijf omvalt dan ben ik ook mijn baan kwijt.

@allen, vandaag lekker laatste werkdagje! En dan weekend!! JIPPIE!!
Jaaa ik heb 2 dezelfde kleur strepen op m'n ovu-test!! Jippie! Ik heb hem ws echt gevoeld weer dan. Nu nog m'n man verleiden, die is erg durk bezig , zucht.

Fijn weekend dan alvast Poffer, heerlijk he!!

Liedje veel succes vandaag! Ben heel benieuwd.
Hup Giorra, aan de slag
@Poffer; haha, t is me gelukt onder schooltijd ;), nu maar afwachten he die lange 2 weken! Jij nog 1 he! Spannend.
Dag lieve meiden,

Net de huisarts gebeld die zelf niet aanwezig was. Dus kreeg eerst een assistente aan de lijn. Die hielp niet echt goed. Later nog een keer gebeld om verduidelijking. Deze assistente heeft alles voorgelezen en uitgelegd. Alles is normaal: Aorta, nieren, eileiders en baarmoeder. Er is geen (buitenbaarmoederlijke) zwangerschap te bekennen!! Nou dat weten we dan ook weer. Gewoon gezond en wel. Waarschijnlijk sla ik gewoon een maandje over. Als het nu heel lang gaat duren dan kan ik eventueel medicijnen krijgen die de menstruatie eerder laat beginnen. Dus ga nu even snel mn nieuwe NOD uitrekenen:

Uitgaande van een cyclus van 28 dagen is het 11 april. Waarschijnlijk wordt het een paar dagen later. Meestal heb ik een cyclus van 32 dagen. Poffer wil jij m op 15 april zetten? Alvast bedankt.

@Sorry dat ik nu even niet op alles reageer. Ik ga zo sporten. En ben met mn hoofd nu even ergens anders. Dank voor jullie medeleven. Even heb ik gedacht zal ik net als Duplex stoppen met meeschrijven. Maar toen bedacht ik me dat ik waarschijnlijk toch wel weer zou gaan meeschrijven. Dus blijf gewoon lekker meeschrijven/lezen.

Goed weekend alvast.
@liedje, gelukkig ben je helemaal gezond in ieder geval. Jammer dat je uiteindelijk niet zwanger bent, maar gezond zijn is ook wel heel belangrijk!

Ik heb in ieder geval je NOD datum aangepast!

@giorra, bikkel! Laten we duimen voor je!
Dank je wel poffertjes. Inmiddels gesport, en nu met laptopje in het zonnetje op het balkonnetje Inderdaad gezond zijn is ook belangrijk.

@Giorra, als je niks meer kunt doen duurt wachten lang he? Succes ik ga ook voor je duimen!
@ liedje, het in ieder geval fijn om te weten dat alles goed is! en nu maar hopen dat snel je cyclus weer op gang komt.

Het wachten wordt echt wel op een dag beloont! nu lekker genieten van het zonnetje toch!

@giorra, hihi goed gedaan:)!

Ik was even in de stad en zag gewoon 4 zwangere vrouwen lopen! of zal me dat normaal gewoon niet opvallen?!

Ik ben er in ieder geval gelukkig weer wat rustiger eronder, het nieuws is gezakt dat die kennis binnen 1 maand na het stoppen met de pil zwanger is....

Je kan dit soort dingen toch niet afdwingen, heb met mezelf afgesproken dat ik nu relaxter alles moet gaan bekijken! ik hoop ook dat dat blijft lukken
@liedje: fijn dat je gezond bent. Hopelijk komt je ongesteldheid de volgende keer wel.

Als het lukt, dan gaan wij vanavond nog 1x aan de slag. En dan afwachten tot volgend weekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven