Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II
woensdag 11 maart 2009 om 14:42
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten 
Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!
woensdag 1 april 2009 om 15:35
bowie, wat spannend!!!! ik heb geen idee hoe dat zit. Hoelang erna keek je weer op die test??
Als het hier rustig blijft kunnen we wel hier doorgaan. Misschien voortaan maar gelijk melden als er weer 1 vervelend loopt te doen?
@toad, geen plannen hoor lekker luieren en net wezen shoppen:)
@liedje, zo jij had er zin in zeg!! heerlijk is dat als je huis weer helemaal schoon is!
Als het hier rustig blijft kunnen we wel hier doorgaan. Misschien voortaan maar gelijk melden als er weer 1 vervelend loopt te doen?
@toad, geen plannen hoor lekker luieren en net wezen shoppen:)
@liedje, zo jij had er zin in zeg!! heerlijk is dat als je huis weer helemaal schoon is!
woensdag 1 april 2009 om 15:40
ben er weer!
Nou, het was nog een hele kluif dit gesprek, gelukkig voor het gezin zat ik er weer snel in en was ik niet te erg afgeleid......
Onderweg ernaartoe heb ik mijn vriend gebeld die weer de nuchterheid zelf was natuurlijk . Hij dacht ook dat we gewoon over een paar dagen weer moeten testen en dan kijken wat eruit komt. verstandig ( heeft hij dan toch een hoger niveau dan ik? )
echt stom, vlak voordat ik naar de test liep was ik aan het balen omdat mijn borsten zo'n zeer deden terwijl ik niet eens zwanger was!
Ik hoop zo dat ik nu echt zwanger ben!!!!
Ik hoop voor alle NOD-dames dat er veel bijkomen deze week! We gaan het januari-forum gewoon inhalen !!
Nou, het was nog een hele kluif dit gesprek, gelukkig voor het gezin zat ik er weer snel in en was ik niet te erg afgeleid......
Onderweg ernaartoe heb ik mijn vriend gebeld die weer de nuchterheid zelf was natuurlijk . Hij dacht ook dat we gewoon over een paar dagen weer moeten testen en dan kijken wat eruit komt. verstandig ( heeft hij dan toch een hoger niveau dan ik? )
echt stom, vlak voordat ik naar de test liep was ik aan het balen omdat mijn borsten zo'n zeer deden terwijl ik niet eens zwanger was!
Ik hoop zo dat ik nu echt zwanger ben!!!!
Ik hoop voor alle NOD-dames dat er veel bijkomen deze week! We gaan het januari-forum gewoon inhalen !!
woensdag 1 april 2009 om 15:44
@ peach, ik heb vanochtend om 7.30 uur getest en na 5 minuten gekeken. Toen heb ik de test weggelegd. Ik keek even voor 13 uur vanmiddag pas weer op de test e toen zag ik een heel vaag maar wel zichtbaar streepje. Ik vind het ook zo spannend!!!
@ allemaal< ik heb het gespam gisteren bij de angels gemeld en ze hebben vrij snel daarna ingegrepen. Volgens mij kunnen we best hier verder kletsen. ik vind het geen probleem om een ander forum op te zoeken, ik verhuis dan gewoon mee natuurlijk!!!
@ allemaal< ik heb het gespam gisteren bij de angels gemeld en ze hebben vrij snel daarna ingegrepen. Volgens mij kunnen we best hier verder kletsen. ik vind het geen probleem om een ander forum op te zoeken, ik verhuis dan gewoon mee natuurlijk!!!
woensdag 1 april 2009 om 16:22
@ allen, wat een geneuzel zeg die andere lui! We maken wel vrienden hier... Maar we blijven toch wel gezellig hier??
@bowie, ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar vaak staat er in een gebruiksaanwijzing dat je testen niet na 10 minuten moet aflezen omdat ze dan niet meer betrouwbaar zijn.....
@ skull, wat jammer zeg die negatieve test.......
@meiske, oke... wel wil ik je zeggen hoor dat iedereen weer een andere mening heeft over CV's. Maar kijken kan altijd!!
@bowie, ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar vaak staat er in een gebruiksaanwijzing dat je testen niet na 10 minuten moet aflezen omdat ze dan niet meer betrouwbaar zijn.....
@ skull, wat jammer zeg die negatieve test.......
@meiske, oke... wel wil ik je zeggen hoor dat iedereen weer een andere mening heeft over CV's. Maar kijken kan altijd!!
woensdag 1 april 2009 om 16:30
@bowie wat spannend zeg!!! Kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk een nieuwe test wil doen, gewoon duidelijkheid!! Ben reuze benieuwd. Hoop zo dat je voorgevoel
Juist is! Denk je dat je
Nog een paar dagenkan wachten met testen? Ik vind het knap.
Bedankt trouwens voor het melden aan de moderator. Ik vind het leuk om gewoon op dit forum te blijven kletsen!
@ skull balen die test!!! Maar wel vreemd dar je totnu toe steeds voortekenen voelde van ongesteldheid en nu niet.... Over een paar dagen weer testen? Heb je wat leuks gedaan op je vrije dag? Ik kom net uit mijn werk en meteen huppukee de tuin in, het is gewoon warm in de zon!! Heerlijk!
@liedje nog maar 2 dagen... Hou je het nog een beetje vol?
Juist is! Denk je dat je
Nog een paar dagenkan wachten met testen? Ik vind het knap.
Bedankt trouwens voor het melden aan de moderator. Ik vind het leuk om gewoon op dit forum te blijven kletsen!
@ skull balen die test!!! Maar wel vreemd dar je totnu toe steeds voortekenen voelde van ongesteldheid en nu niet.... Over een paar dagen weer testen? Heb je wat leuks gedaan op je vrije dag? Ik kom net uit mijn werk en meteen huppukee de tuin in, het is gewoon warm in de zon!! Heerlijk!
@liedje nog maar 2 dagen... Hou je het nog een beetje vol?
woensdag 1 april 2009 om 17:05
@Korrel: Net terug van de fysio, het is het Tractus iliotibialis frictie syndroom??
De fysio heeft de spier gemasseerd en mijn bekken en rug flink uit elkaar gerukt.. auwww (vroeg me achteraf af of ik hem niet had moeten zeggen dat ik zwanger was?)
Heb rekoefeningen mee gekregen en volgende week moet ik weer terugkomen met loop- en tennisschoenen.
Hoop op snelle verbetering.
De fysio heeft de spier gemasseerd en mijn bekken en rug flink uit elkaar gerukt.. auwww (vroeg me achteraf af of ik hem niet had moeten zeggen dat ik zwanger was?)
Heb rekoefeningen mee gekregen en volgende week moet ik weer terugkomen met loop- en tennisschoenen.
Hoop op snelle verbetering.
Stay with me, let\'s just breathe.
woensdag 1 april 2009 om 17:07
woensdag 1 april 2009 om 17:16
woensdag 1 april 2009 om 17:17
@toad Dat is vervelend! Massage is nooit lekker als het een goede is maar wel nuttig. Goed dat je geweest bent. Ik zou volgende keer zeker zeggen dat je zwanger bent, al is het nog een vroeg stadium. Het bekken begint al vrij vroeg in de zwangerschap weker te worden en dan mogen bepaalde mobilisaties niet meer gedaan worden. Hoop dat je er gauw vanaf bent!
woensdag 1 april 2009 om 17:31
@Korrel, daar is het nu echt het perfecte weer voor: zon, klein windje niet te warm! Top, dit weer!! Net even naar het tuincentrum gefietst. Plantjes net in de potjes gedaan. De tuinstoelen op het balkon gezet. Mooie lantaarntjes aan de galerij gehangen. Heerlijk!
Ja nog maar 2 daagjes. Eerlijk gezegd: ik ben er niet meer zo heel veel mee bezig. Knap he?? Misschien is er toch nog iets intelligents (is dit goed geschreven ) in me te vinden...hahaha
Ik ben vooral aan het genieten van het heerlijke weer.
Ik vind het ook prima als we hier door gaan. Gewoon direct weer melden de volgende keer! Groetjes
Ja nog maar 2 daagjes. Eerlijk gezegd: ik ben er niet meer zo heel veel mee bezig. Knap he?? Misschien is er toch nog iets intelligents (is dit goed geschreven ) in me te vinden...hahaha
Ik ben vooral aan het genieten van het heerlijke weer.
Ik vind het ook prima als we hier door gaan. Gewoon direct weer melden de volgende keer! Groetjes
woensdag 1 april 2009 om 17:37
nou meiden net maar even wat geshopt...nieuw droogrek gekocht want die had ik gemold...en natuurlijk langs de etos geweest.....daar een nieuwe test gehaald maar nu eentje die je idd al zelfs een paar dagen voor je nod kan doen.....maar wederom negatief!!!! %$#**(()/3$% (PIEP!!!!!!) ik snap er niks van...zit ik hier net gister te verkondigen dat ik altijd zo op tijd ben (dat is wel t lot tarten natuurlijk) en nu blijft ie weg...zit niks anders op dan wachten ik weet het!!!
@ bowie ik zou ook gewoon ff je nod afwachten...gebeurt er niks...dan pas weer een nieuwe test doen
@ bowie ik zou ook gewoon ff je nod afwachten...gebeurt er niks...dan pas weer een nieuwe test doen
woensdag 1 april 2009 om 18:08
@skull, dat ken ik inderdaad... we hebben hier nog een tuinbon liggen. Heerlijk shoppen binnenkort! Ook ons tuinstel staat weer buiten... dus laat de zomer maar komen!
Wat balen dat je test negatief is...
@liedje, wat hartstikke goed dat je er niet super mee bezig bent... Maakt het toch wel een stukje makkelijker!!
Wat balen dat je test negatief is...
@liedje, wat hartstikke goed dat je er niet super mee bezig bent... Maakt het toch wel een stukje makkelijker!!
woensdag 1 april 2009 om 18:09
@skull, wat ontzettend %$#**(()/3$% (PIEP!!!!!!) voor je! maar...niet weggooien de test, je weet maar nooit over 3 uur?
Ik heb net op allerlei andere fora gelezen dat sommige vrouwen tot 2 weken na hun NOD nog negatief testen. Ieder lichaam verschilt in het tempo van hcg aanmaken, dus wie weet?
@ poffertjes, ja dat heb ik ook wel eens gehoord....ik maak mezelf nu alleen maar wijs dat er nooit een streepje kan komen zonder Hcg, al laat ik hem 5 dagen liggen....maar goed...het kan nu eigenlijk nog alle kanten op.
Ach, ik ben tenminste wel van mijn teleurstelling over de negatieve test af Waarschijnlijk is het nu zelfs makkelijker om te wachten tot mijn NOD, ik ben veel te bang dat ik toch negatief test
@ toa, jeetje dat klinkt vervelend, heeft de fysio gezegd hoe lang het ws gaat duren voor je weer herstelt bent?
@ liedje, ja ik vind het tuincentrum ook altijd zo leuk. Kom altijd met iets naar buiten, ook al heb ik niets nodig. ( maar dat heb ik eigenlijk bij bijna iedere winkel waar ik binnenloop )
@ meiske, zijn beide streepjes al drie dagen even sterk? Bij mij vond ik het namelijk niet alle dagen helemaal duidelijk. Pas toen de streep echt donkerder was vertrouwde ik erop dat ik mijn eisprong had.
Ik heb net op allerlei andere fora gelezen dat sommige vrouwen tot 2 weken na hun NOD nog negatief testen. Ieder lichaam verschilt in het tempo van hcg aanmaken, dus wie weet?
@ poffertjes, ja dat heb ik ook wel eens gehoord....ik maak mezelf nu alleen maar wijs dat er nooit een streepje kan komen zonder Hcg, al laat ik hem 5 dagen liggen....maar goed...het kan nu eigenlijk nog alle kanten op.
Ach, ik ben tenminste wel van mijn teleurstelling over de negatieve test af Waarschijnlijk is het nu zelfs makkelijker om te wachten tot mijn NOD, ik ben veel te bang dat ik toch negatief test
@ toa, jeetje dat klinkt vervelend, heeft de fysio gezegd hoe lang het ws gaat duren voor je weer herstelt bent?
@ liedje, ja ik vind het tuincentrum ook altijd zo leuk. Kom altijd met iets naar buiten, ook al heb ik niets nodig. ( maar dat heb ik eigenlijk bij bijna iedere winkel waar ik binnenloop )
@ meiske, zijn beide streepjes al drie dagen even sterk? Bij mij vond ik het namelijk niet alle dagen helemaal duidelijk. Pas toen de streep echt donkerder was vertrouwde ik erop dat ik mijn eisprong had.
woensdag 1 april 2009 om 19:09
woensdag 1 april 2009 om 21:00
@Liedje Goed dat je er niet de hele tijd mee bezig bent. Dan gaan de dagen ook een stukje sneller. Hoelaat ga je vrijdag heen?
Heerlijk shoppen in het tuincentrum! Ik vind het voorjaar zo leuk met al die bolletjes! Alleen ik heb ze in de tuin pas een maand geleden geplant, dus die komen volgend jaar pas op.
Maar vandaag mijn nieuwe tuinstoelen uitgeprobeerd...helemaal goed!!!!! Tuintje is goed opgevrolijkt zo!
@Skullcandy Had je nu zo'n clearbleu test? Wat zijn die krengen duur. En dan ook nog negatief... Naja hopen dat Bowie gelijk heeft
@Poffer de Tractus iliotibialis ligt aan de oppervlakte van het femur boven de rectus femoris caput laterale en naast de semitendinosus
Heerlijk shoppen in het tuincentrum! Ik vind het voorjaar zo leuk met al die bolletjes! Alleen ik heb ze in de tuin pas een maand geleden geplant, dus die komen volgend jaar pas op.
Maar vandaag mijn nieuwe tuinstoelen uitgeprobeerd...helemaal goed!!!!! Tuintje is goed opgevrolijkt zo!
@Skullcandy Had je nu zo'n clearbleu test? Wat zijn die krengen duur. En dan ook nog negatief... Naja hopen dat Bowie gelijk heeft
@Poffer de Tractus iliotibialis ligt aan de oppervlakte van het femur boven de rectus femoris caput laterale en naast de semitendinosus
woensdag 1 april 2009 om 22:46
Hè Skull, wat balen GRRR
Zeker omdat je je menstruatie allang verwacht had. Ben heel benieuwd of je nu wel of toch niet ongesteld gaat worden.
Hahaha Korrel, dat zal wat geweest zijn, om al die termen uit je hoofd te leren.
Wat lekker meiden, allemaal zo aan het rommelen in de tuin.
Nog even, en dan kunnen we echt gaan buiten ontbijten, hmmm heerlijk.
Heb sinds gister die wake-up light van Philips.
Werd vanmorgen heerlijk wakker met natuurgeluiden en een (fake) zonsopgang.
Hihihi
Slaap lekker voor straks,
Liefs T
Zeker omdat je je menstruatie allang verwacht had. Ben heel benieuwd of je nu wel of toch niet ongesteld gaat worden.
Hahaha Korrel, dat zal wat geweest zijn, om al die termen uit je hoofd te leren.
Wat lekker meiden, allemaal zo aan het rommelen in de tuin.
Nog even, en dan kunnen we echt gaan buiten ontbijten, hmmm heerlijk.
Heb sinds gister die wake-up light van Philips.
Werd vanmorgen heerlijk wakker met natuurgeluiden en een (fake) zonsopgang.
Hihihi
Slaap lekker voor straks,
Liefs T
Stay with me, let\'s just breathe.
woensdag 1 april 2009 om 23:20
woensdag 1 april 2009 om 23:30
@ poffertje...geweldig gratis shoppen bij t tuincentrum nog beter!!!
@ bowie... ja ik hoop t maar
@ korrel ...ik had eerst een clearbleu en die van vanmiddag was iets van testpoint ofzoiets .......bij elkaar toch weer 20 euro door de pot gespoeld
@ toa...ja t is k.u.t. maarja kan niks anders doen dan afwachten BAH!!!
@ allen ik hoor net dat ik morgen al om 5 uur mn bed uit moet.....naar een verbouwing in alkmaar tenminste t filiaal moet weer opnieuw ingericht worden na dat t verbouwd is...niet dat jullie denken dat ik met mn hamer en verfkwast daar in de weer ga hahaha
maar morgen ook pas weer heel laat thuis en vrijdag hetzelfde verhaal....dus waarschijnlijk horen jullie me zaterdag pas weer...geniet van t weer allemaal!!!!!
@ bowie... ja ik hoop t maar
@ korrel ...ik had eerst een clearbleu en die van vanmiddag was iets van testpoint ofzoiets .......bij elkaar toch weer 20 euro door de pot gespoeld
@ toa...ja t is k.u.t. maarja kan niks anders doen dan afwachten BAH!!!
@ allen ik hoor net dat ik morgen al om 5 uur mn bed uit moet.....naar een verbouwing in alkmaar tenminste t filiaal moet weer opnieuw ingericht worden na dat t verbouwd is...niet dat jullie denken dat ik met mn hamer en verfkwast daar in de weer ga hahaha
maar morgen ook pas weer heel laat thuis en vrijdag hetzelfde verhaal....dus waarschijnlijk horen jullie me zaterdag pas weer...geniet van t weer allemaal!!!!!
donderdag 2 april 2009 om 08:14
nog even een update: vriendje was vanochtend toch iets minder nuchter dan gisteren...Dus weer getest en weer het zelfde verhaal! Na 5 minuten de test negatief, 15 minuten later een vaag streepje! Lees allerlei verschillende berichten op internet hierover...de kleur kan verspringen na een half uur tot het verhaal dat je gewoon zwanger bent, ook al verkleurd de test pas na een uur!
Ga nu gewoon echt wachten tot mijn NOD, ik ben ook zo ongeduldig!!!!
@ skull, ik heb die van mij bij testjezelf gekocht dus dat scheelt wel in de kosten, ( ongeveer 6 euro voor 3 cassettes) dit is namelijk ook een typisch geval van je geld door de pot spoelen!
Ga nu gewoon echt wachten tot mijn NOD, ik ben ook zo ongeduldig!!!!
@ skull, ik heb die van mij bij testjezelf gekocht dus dat scheelt wel in de kosten, ( ongeveer 6 euro voor 3 cassettes) dit is namelijk ook een typisch geval van je geld door de pot spoelen!
donderdag 2 april 2009 om 08:57
@korrel, gaan we een beetje stoer doen met moeilijke taal??
@bowie, dat is dan een mooie bijkomstigheid dat je het wat beter naast je neer kan leggen.... Ben benieuwd hoe het verder gaat...
@toadette, word je daar nou echt wakker van? Ik ben echt hartstikke bang dat ik gewoon doorslaap.... ben namelijk echt een slaapkont....
@skull, tot zaterdag!!!
@bowie, dat is dan een mooie bijkomstigheid dat je het wat beter naast je neer kan leggen.... Ben benieuwd hoe het verder gaat...
@toadette, word je daar nou echt wakker van? Ik ben echt hartstikke bang dat ik gewoon doorslaap.... ben namelijk echt een slaapkont....
@skull, tot zaterdag!!!
donderdag 2 april 2009 om 09:19
@toad, en is het wat je nieuwe lamp?
@skullcandy, nog niet onge geworden? ben je wel eens vaker overtijd? spannend hoor allemaal...en idd zonde van je geld maar ik snap dat je je niet in kan houden!
@bowie, oh my god, je mag hem toch tot een half uur nalezen? of zijn dat die ovutesten???? Ik hoop het zo voor je....maar het lijkt me als je geen hcg hebt dat er ook na een kwartier geen vaag streepje komt toch? zoooooooo spannend ook, wat zegt je gevoel??
Ik heb sinds gisteren allemaal krampjes in mn baarmoeder. Tis met vlagen. Ik zag op predictor dat ik gisteren mn innestelling zou moeten hebben als het bevrucht is. Maar ik doe net of ik niks voel anders maak ik mezelf weer blij met een dooie duif!
Ik ga denk ik ook wel eerder testen dan mn nod, dat komt omdat ik nu 3 testen heb liggen en kan me dan niet in houden!
Het liefst doe ik het vandaag nog maar dat zou echt onzin zijn 7 dagen van te voor haha.
@skullcandy, nog niet onge geworden? ben je wel eens vaker overtijd? spannend hoor allemaal...en idd zonde van je geld maar ik snap dat je je niet in kan houden!
@bowie, oh my god, je mag hem toch tot een half uur nalezen? of zijn dat die ovutesten???? Ik hoop het zo voor je....maar het lijkt me als je geen hcg hebt dat er ook na een kwartier geen vaag streepje komt toch? zoooooooo spannend ook, wat zegt je gevoel??
Ik heb sinds gisteren allemaal krampjes in mn baarmoeder. Tis met vlagen. Ik zag op predictor dat ik gisteren mn innestelling zou moeten hebben als het bevrucht is. Maar ik doe net of ik niks voel anders maak ik mezelf weer blij met een dooie duif!
Ik ga denk ik ook wel eerder testen dan mn nod, dat komt omdat ik nu 3 testen heb liggen en kan me dan niet in houden!
Het liefst doe ik het vandaag nog maar dat zou echt onzin zijn 7 dagen van te voor haha.