Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
Liedje: ik heb geen berichtje van je gehad met de naam van de pagina ... Ik ga straks even een hyves aanmaken. Wat ben ik ook een digibeet zeg jeetje ik heb altijd geweigerd om mee te doen met hyves en nu ga ik toch voor de bijl. Ik heb wel een linkedin, maar dat is meer een zakelijke netwerksite. Wel grappig om oude studievrienden daar terug te vinden en gelijk te kunnen spieken wat ze tegenwoordig doen

Qua geboortekaartjes weet ik al precies wat ik wil: zo'n ouderwetse van geschept papier en een roze/blauw lintje.

Wij zijn *heel slecht en helemaal tegen mijn principes * naar de mac geweest.

Nog steeds geen spoor van de hier trouwens. Ik voel me maar raar...

Ik zie nu - terwijl ik zit te typen - een onderwerp op het journaal over baby gebarentaal. Ik kon het niet echt serieus nemen aangezien het over een peutertje van anderhalf ging. Gewoon leren praten lijkt me dan handiger.
if we all light up, we can scare away the dark...
@tatli, linkedin heb ik inderdaad ook! Meer inderdaad vanuit zakelijk oogpunt. En makkelijk om in de gaten te houden wat iedereen doet....

@allen, ik heb net spaghetti met pesto en uitgebakken ham gegeten. Heerlijk en makkelijk! Had een bijeenkomst op het werk en was pas om acht uur thuis.

Qua geboortekaartje weet ik het nog niet! Wel een leuk en gezellig kaartje. Ik ben niet zo van het standaard gedichtje of bijv. een gelovige tekst. Mag best een beetje gek zijn....
Delftsbauwe kaartjes vind ik ook super leuk. Ik ben wel gelovig dus zou er wel iets opschrijven in de trant van: Met dank aan God.
@liedje, maar jouw plaatje vind ik ook heel schattig.....
Zo t is gelukt op de hyves, leuk! Maar wie is wie en waar kunnen we dat veilig neerzetten?

Ik ben degene met dochter bij de molen.
Net toch even een testje gedaan, negatief. Nu ga ik 2 weken afwachten, als ik dan nog niet ongesteld ben maak ik een afspraak maken met de HA
Balen Korrel zeg!! Je geduld wordt echt op de proef gesteld zeg. Moet je 2 weken wachten van de huisarts? Misschien toch ontpillen? Hoeveel dagen zit je nu? Ik had een keer met ontpillen 35 dagen.
@korrel, wat jammer dat je test negatief was zeg : (

@ liedje, ik heb geen berichtje gehad met de hyve!!! ik ben benieuwd wil er ook op!!!!
Korrel, wat balen!

Ik weet nog steeds de naam niet, kan iemand mij een email sturen:

tatlitatli78 op gmail.

Even snel huiswerk afmaken, over twee dagen gaat mijn man al naar Izmir. Bah, balen hoor.
if we all light up, we can scare away the dark...
@korrel, balen meis... getsie!! Je wordt flink op de proef gesteld... Als het inderdaad negatief blijft wordt dan maar gauw ongesteld..

@jongens... dat hyves... echt lachen!! Ik zal eens wat meer foto's erop zetten. Want die met mijn broertje is een beetje gek... (zou ik ook een beetje gek zijn??....ik vrees dat ik ja moet zeggen). Als jullie doorklikken kunnen jullie mijn wagentje zien!
Balen Korrel, al 2 weken overtijd he? We zitten met hetzelfde.

Peach ik heb je een mail gestuurd, tatli, jou ook al meerdere keren ga het nog een keer proberen.
@Giorra. Niemand, alleen diegene die lid zijn van de hyves kan lezen wat erstaat. Dus je kunt daar gewoon veilig zeggen wie je bent.
@liedje, heb geen bericht gekregen hoor, wat raar!
ook geen berichtje in je mail die eraan gekoppeld is dames??
nog een x
Thnx voor alle berichtjes en zo snel al! Als ik tel vanaf de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid zit ik vandaag op dag 45

Die twee weken heb ik met mezelf afgesproken, dan ben ik ruim 4 weken over tijd. Ik zie er gewoon tegen op! Als ik bij de andere groep (in het januari topic) lees dat Loessie naar de HA is geweest en misschien een inwendig onderzoek & echo krijgt ivm met evt. cystes..... Bah wil gewoon snel zien
zo van de hyves maar weer ff naar forum...wat moet je toch zonder t internet he

@allen kies gaat volgens mij wel goed...afkloppen

ik zit ook altijd met maagkrampen en zweethanden in die wachtkamer verschrikkelijk!!!

@ bowie + cavia beterschap

@ peach ...bowie heb een cavia ik niet hahaha ik heb een dwergkonijntje maar die is gezond

@ muppet & toadette ik duim voor een posi. test !!!!!
@liedje, nog niet :( snap er niks van! Ik heb jou net ook een mailtje gestuurd, kijken of deze naar jou wel aankomt...

@skullcandy, oh hahah ik haal iedereen door elkaar, een dwergkonijntje is ook leuk:)
@ korrel leef met je mee
en nu peach?
Andere die de naam van de hyve hebben, willen jullie deze naar mij sturen, misschien dat het dan wel aankomt...
jaaaaaa heb hem, ga me aanmelden!!!
Tatli is het al gelukt met jou hyves?

Super Peach dat het is gelukt!
Wat leuk meiden, de hyves pagina stroomt helemaal vol.

Moet ook echt even wennen aan jullie echte namen

Tatli missen we nog hè?

Liefs, T
Stay with me, let\'s just breathe.
@peach: aaahhh wat een dotje is je sphinx!

Kun je mijn Rex ook zien?
Stay with me, let\'s just breathe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven