Zwanger worden.
woensdag 9 juni 2010 om 11:56
hoi iedereen!
heb even een vraagje. mijn vriend en ik proberen zwanger te worden tot nu toe nog niets,, vanaf vorig jaar oktober dat ik gestopt ben met de pil. (ik vind t lang duren) maar afgelopen weekend heb ik mijn ovulatie gehad, duidelijk voelbaar! ging ik gister naar het toilet en had ik echt een sliert dikke slijm bij het afvegen.. (sorry voor de onsmakelijkheid) vandaag vrij weinig afscheiding, normaal is bij mij na de eisprong echt redelijk wat afscheiding tot de menstruatie. wie o wie kan mij vertellen wat er evt kan zijn. kan ik hopen deze maand?
alvast dank voor de reacties!
heb even een vraagje. mijn vriend en ik proberen zwanger te worden tot nu toe nog niets,, vanaf vorig jaar oktober dat ik gestopt ben met de pil. (ik vind t lang duren) maar afgelopen weekend heb ik mijn ovulatie gehad, duidelijk voelbaar! ging ik gister naar het toilet en had ik echt een sliert dikke slijm bij het afvegen.. (sorry voor de onsmakelijkheid) vandaag vrij weinig afscheiding, normaal is bij mij na de eisprong echt redelijk wat afscheiding tot de menstruatie. wie o wie kan mij vertellen wat er evt kan zijn. kan ik hopen deze maand?
alvast dank voor de reacties!
woensdag 9 juni 2010 om 12:38
woensdag 9 juni 2010 om 12:38
woensdag 9 juni 2010 om 12:41
quote:Shine20 schreef op 09 juni 2010 @ 12:12:
god wat zijn we ook weer vriendelijk.. misschien als mensen een beetje gevoel hebben dat ze mensen begrijpen dat niet ALLES even makkelijk is..
Weten of je zwanger bent is heel erg makkelijk.
Stap 1: Loop naar een drogist, supermarkt of apotheek
Stap 2: Koop een zwangerschapstest
Stap 3: pies over het staafje
Stap 4: even wachten
Stap 5: lees af of je zwanger bent
Et voila!
god wat zijn we ook weer vriendelijk.. misschien als mensen een beetje gevoel hebben dat ze mensen begrijpen dat niet ALLES even makkelijk is..
Et voila!
MILF in the making
woensdag 9 juni 2010 om 12:43
quote:DarkRosePrincess schreef op 09 juni 2010 @ 12:41:
[...]
Et voila!
Tussen stap 2 en 3 mis ik een paar stappen.
* ziet massaal vrouwen bij de drogist, supermarkt of apotheek over staafjes piesen *
Oftewel: zoek wel even een toilet op voor het piesen.
[...]
Et voila!
Tussen stap 2 en 3 mis ik een paar stappen.
* ziet massaal vrouwen bij de drogist, supermarkt of apotheek over staafjes piesen *
Oftewel: zoek wel even een toilet op voor het piesen.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 9 juni 2010 om 12:54
hahaha kijk toch es naar jullie zelf joh.. hoe kinderachtig,, en ik haak niet af.. ik sluit me hier niet bij aan omdat dit ECHT te zinloos is allemaal.. als je er lol aal beleeft prima.. weet zelf wel beter. draai t is om. als je zelf een vraag heb, wil je dan serieus genomen worden? of iig dat mensen normaal antwoorden, ongeacht wat ze zelf vinden? of wil je dan ook belachelijk gemaakt worden. d8 dat dit wel voor volwassen mensen was,, maar wist niet dat kinderen hier mochten spelen!
woensdag 9 juni 2010 om 12:57
quote:Shine20 schreef op 09 juni 2010 @ 12:54:
als je zelf een vraag heb, wil je dan serieus genomen worden?
In het geval van jouw vraag is serieus genomen worden wellicht een goede oplossing
Joh, ik heb je serieus antwoord gegeven en nu hebben we even een dolletje. Lighten up. Ik weet heus wel dat het niet leuk is dat het al even duurt en dat het spannend is, maar wij kunnen uit jouw slijmverhaal net zo weinig opmaken als jijzelf. Dus even ontspannen nu, dat is voor iedereen beter
als je zelf een vraag heb, wil je dan serieus genomen worden?
In het geval van jouw vraag is serieus genomen worden wellicht een goede oplossing
Joh, ik heb je serieus antwoord gegeven en nu hebben we even een dolletje. Lighten up. Ik weet heus wel dat het niet leuk is dat het al even duurt en dat het spannend is, maar wij kunnen uit jouw slijmverhaal net zo weinig opmaken als jijzelf. Dus even ontspannen nu, dat is voor iedereen beter
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
woensdag 9 juni 2010 om 12:58
quote:Shine20 schreef op 09 juni 2010 @ 12:54:
hahaha kijk toch es naar jullie zelf joh.. hoe kinderachtig,, en ik haak niet af.. ik sluit me hier niet bij aan omdat dit ECHT te zinloos is allemaal.. als je er lol aal beleeft prima.. weet zelf wel beter. draai t is om. als je zelf een vraag heb, wil je dan serieus genomen worden? of iig dat mensen normaal antwoorden, ongeacht wat ze zelf vinden? of wil je dan ook belachelijk gemaakt worden. d8 dat dit wel voor volwassen mensen was,, maar wist niet dat kinderen hier mochten spelen!Volgens mij zijn de laatste berichten helemaal niet meer op jou gericht, dus ik vind dit nogal een rare reactie. Heb je mijn vraag aan jou ook gezien? In mijn posting voor deze? En?
hahaha kijk toch es naar jullie zelf joh.. hoe kinderachtig,, en ik haak niet af.. ik sluit me hier niet bij aan omdat dit ECHT te zinloos is allemaal.. als je er lol aal beleeft prima.. weet zelf wel beter. draai t is om. als je zelf een vraag heb, wil je dan serieus genomen worden? of iig dat mensen normaal antwoorden, ongeacht wat ze zelf vinden? of wil je dan ook belachelijk gemaakt worden. d8 dat dit wel voor volwassen mensen was,, maar wist niet dat kinderen hier mochten spelen!Volgens mij zijn de laatste berichten helemaal niet meer op jou gericht, dus ik vind dit nogal een rare reactie. Heb je mijn vraag aan jou ook gezien? In mijn posting voor deze? En?
Peas on earth!
woensdag 9 juni 2010 om 12:58