Zwanger worden.

09-06-2010 11:56 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi iedereen!

heb even een vraagje. mijn vriend en ik proberen zwanger te worden tot nu toe nog niets,, vanaf vorig jaar oktober dat ik gestopt ben met de pil. (ik vind t lang duren) maar afgelopen weekend heb ik mijn ovulatie gehad, duidelijk voelbaar! ging ik gister naar het toilet en had ik echt een sliert dikke slijm bij het afvegen.. (sorry voor de onsmakelijkheid) vandaag vrij weinig afscheiding, normaal is bij mij na de eisprong echt redelijk wat afscheiding tot de menstruatie. wie o wie kan mij vertellen wat er evt kan zijn. kan ik hopen deze maand?

alvast dank voor de reacties!
Niet zo verongelijkt doen hoor, Shine. Kun je je er misschien een héééél klein beetje iets bij voorstellen dat je vraag irritatie oproept als er:

A. geen zinnig antwoord op je vraag te geven valt

B. 3 van zulke vergelijkbare topics per dag worden geopend?
Peas on earth!
Shine, sterkte en plezier vooral met zwanger worden. Het is erg leuk kan ik je uit ervaring zeggen. Sorry als ik mogelijk té boos was, maar ik vond het geen leuke reactie van je.

Ainne, zal ik zal ik?? Iets in de trant van "zou ik zwanger kunnen zijn?" valt vast wel op, denk je niet?
Tia, ik zou het doen, zie mijn voorgaande post. Je lichaam is geen machine, dus je weet het gewoon niet. Maar misschien andere wel
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Oh de rest van die post moet je dan even negeren
@Erwt, sterker nog: ze heeft zélf al een dergelijk topic eerder geopen, zie ik nu...
quote:Shine20 schreef op 09 juni 2010 @ 12:12:

god wat zijn we ook weer vriendelijk.. misschien als mensen een beetje gevoel hebben dat ze mensen begrijpen dat niet ALLES even makkelijk is..

Weten of je zwanger bent is heel erg makkelijk.

Stap 1: Loop naar een drogist, supermarkt of apotheek

Stap 2: Koop een zwangerschapstest

Stap 3: pies over het staafje

Stap 4: even wachten

Stap 5: lees af of je zwanger bent

Et voila!
MILF in the making ;-)
Ja doen TD en zet het op de Actueel-pijler, for good measure.

Shine niet afhaken hoor, gewoon lekker in dat andere topic verderkletsen.
DRP wat ouderwets, wist je jniet dat je dat tegenwoordig online kan doen: Klik hier!
quote:DarkRosePrincess schreef op 09 juni 2010 @ 12:41:

[...]

Weten of je zwanger bent is heel erg makkelijk.

Stap 1: Loop naar een drogist, supermarkt of apotheek

Stap 2: Koop een zwangerschapstest

Stap 3: pies over het staafje

Stap 4: even wachten

Stap 5: lees af of je zwanger bent

Et voila!

Tussen stap 2 en 3 mis ik een paar stappen.

* ziet massaal vrouwen bij de drogist, supermarkt of apotheek over staafjes piesen *

Oftewel: zoek wel even een toilet op voor het piesen.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
*ziet vervolgens massaal vrouwen in de rij staan voor het toilet bij het Kruidvat, Etos of Appie*
Stap 0 is trouwens ook vergeten, je moet wel eerst flink van Jetje, anders zijn alle volgende stappen totaal zinloos
Door, jij Slimmerd!

Ainne, ik wil tegen die tijd gewoon mijn eigen wekelijkse blog openen
hahaha kijk toch es naar jullie zelf joh.. hoe kinderachtig,, en ik haak niet af.. ik sluit me hier niet bij aan omdat dit ECHT te zinloos is allemaal.. als je er lol aal beleeft prima.. weet zelf wel beter. draai t is om. als je zelf een vraag heb, wil je dan serieus genomen worden? of iig dat mensen normaal antwoorden, ongeacht wat ze zelf vinden? of wil je dan ook belachelijk gemaakt worden. d8 dat dit wel voor volwassen mensen was,, maar wist niet dat kinderen hier mochten spelen!
quote:Shine20 schreef op 09 juni 2010 @ 12:54:

als je zelf een vraag heb, wil je dan serieus genomen worden?

In het geval van jouw vraag is serieus genomen worden wellicht een goede oplossing

Joh, ik heb je serieus antwoord gegeven en nu hebben we even een dolletje. Lighten up. Ik weet heus wel dat het niet leuk is dat het al even duurt en dat het spannend is, maar wij kunnen uit jouw slijmverhaal net zo weinig opmaken als jijzelf. Dus even ontspannen nu, dat is voor iedereen beter
quote:Shine20 schreef op 09 juni 2010 @ 12:54:

hahaha kijk toch es naar jullie zelf joh.. hoe kinderachtig,, en ik haak niet af.. ik sluit me hier niet bij aan omdat dit ECHT te zinloos is allemaal.. als je er lol aal beleeft prima.. weet zelf wel beter. draai t is om. als je zelf een vraag heb, wil je dan serieus genomen worden? of iig dat mensen normaal antwoorden, ongeacht wat ze zelf vinden? of wil je dan ook belachelijk gemaakt worden. d8 dat dit wel voor volwassen mensen was,, maar wist niet dat kinderen hier mochten spelen!Volgens mij zijn de laatste berichten helemaal niet meer op jou gericht, dus ik vind dit nogal een rare reactie. Heb je mijn vraag aan jou ook gezien? In mijn posting voor deze? En?
Peas on earth!
TO, ook ik heb er zelf wel eens een topic (of wat) over geopend hoor! En echt, het hangt wel af van je vragen hoe er op gereageerd wordt. Of ben je nog steeds van mening dat wij nu kunnen zeggen of jij zwanger bent of niet?

*slikt gevatte opmerking over serieus genomen worden, weer in*
ga ik doen! zonder deze shit er om heen! toedels.
*en ziet dat Door die gevatte opmerking sowieso al had gemaakt*

Door! Jij hCG-belast wezen!
quote:Tia Dalma schreef op 09 juni 2010 @ 12:58:

*slikt gevatte opmerking over serieus genomen worden, weer in*Jij wel
Doei
Peas on earth!
heb k gezien ja,, ehm nou ik kom hier alleen om ff rond te neuzen. dus ik ga niet tellen hoe en wat. snappie?
quote:Shine20 schreef op 09 juni 2010 @ 12:59:

heb k gezien ja,, ehm nou ik kom hier alleen om ff rond te neuzen. dus ik ga niet tellen hoe en wat. snappie?Wat tellen?
Peas on earth!
lees terug ;)
Heb ik gedaan, maar het wordt me niet duidelijker.
Peas on earth!
je vroeg me wat. ik las je laatste post voor die vraag en gaf antwoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven