Zwanger worden.

09-06-2010 11:56 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi iedereen!

heb even een vraagje. mijn vriend en ik proberen zwanger te worden tot nu toe nog niets,, vanaf vorig jaar oktober dat ik gestopt ben met de pil. (ik vind t lang duren) maar afgelopen weekend heb ik mijn ovulatie gehad, duidelijk voelbaar! ging ik gister naar het toilet en had ik echt een sliert dikke slijm bij het afvegen.. (sorry voor de onsmakelijkheid) vandaag vrij weinig afscheiding, normaal is bij mij na de eisprong echt redelijk wat afscheiding tot de menstruatie. wie o wie kan mij vertellen wat er evt kan zijn. kan ik hopen deze maand?

alvast dank voor de reacties!
nou mensen moet weer op stap.. aant werk.. veel plezier hier en vermaak je!
tellen is vast vetcools voor 'uiteenzetten'. En slaat misschien ook wel op het gebruik van cijfers in woorden als d8 en w8, die kan je dan tellen.
Ah okee. Ik vind dat je met 'ik ga niet tellen hoe en wat' geen antwoord op de vraag geeft, maar goed. Veel plezier verder en tot een volgend topic
Peas on earth!
Tia, Misschien heb je gelijk. Good 4 u. C u enzo
Peas on earth!
Als zo zo in BreEzaH taal gaat schrijven kun je ook nog leuke reacties verw8en hier op het forum
Shine, niet om jou dwars te zitten ofzo maar als je dit al lang vindt duren dan heb je nog wel even te gaan.... gemiddeld doet een vrouw er een jaar over om zwanger te worden.

Je geeft aan dat je in oktober gestopt bent met de pil... je lichaam heeft eerst een tijdje nodig om vrij te worden van hormonen Dus laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat dat bij jou in 1 maand gebeurt is. Dan ben je nu dus precies 6 maanden bezig...

Je zegt tegen Tia dat sommige mensen gevoel moeten hebben voor mensen bij wie het allemaal niet even makkelijk gaat/is.... sorry hoor, maar dat vind ik echt zo overtrokken.

Voordat ik zwanger was van mijn zoontje heeft het 2,5 jaar geduurd... er zijn hier ook mensen die al 5 jaar tevergeefs bezig zijn, dus zeg alsjeblieft niet dat het bij jou niet makkelijk is en relax een beetje....
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Oh man....al die vrouwen die hier komen vragen of ze zwanger zijn...

Ik snap dat wachten lang duurt, maar wacht nou gewoon tot je ongesteld moet worden...word je dat niet doe je een test...tadaa...
en wat annewiep ( wat een grappige naam) zegt dat finnikook
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Shine20 schreef op 09 juni 2010 @ 12:12:

god wat zijn we ook weer vriendelijk.. misschien als mensen een beetje gevoel hebben dat ze mensen begrijpen dat niet ALLES even makkelijk is.. Nee, voor een vriend om zwanger te worden is idd heel moeilijk.
Beste Shine,

gezien jouw kortaangebondenheid zeg ik: Jij bent hasske zwanger. Relax max, stress is niet goed voor het ongeboren kind.

Liefs en kusjes Mega Mindy Supersmollie
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Ik snap niet helemaal wat je vraag precies is Shine. Waar doel je op met wat kan er evt zijn? Nog los van het feit dat de vraag waarschijnlijk moeilijk te beantwoorden is.
quote:Supersmollie1 schreef op 09 juni 2010 @ 13:37:

Beste Shine,

gezien jouw kortaangebondenheid zeg ik: Jij bent hasske zwanger. Relax max, stress is niet goed voor het ongeboren kind.

Liefs en kusjes Eens!
Dank u Biol
quote:Ainne schreef op 09 juni 2010 @ 12:43:

DRP wat ouderwets, wist je jniet dat je dat tegenwoordig online kan doen: Klik hier!

Ach ja, ik ben nog van het ouderwetsche neuken voor een kind, dus ik dacht doe het checken ook maar ouderwets.

(Vriendin van mij kocht de test bij de Kruitvat, ging de Hema ernaast binnen om het toilet te zoeken en deed de test aldaar. Ik kan me voorstellen dat sommigen dus wel bij de kruitvat even over het staafje piesen. )
MILF in the making ;-)
quote:Supersmollie1 schreef op 09 juni 2010 @ 13:37:

Beste Shine,

Liefs en kusjes Mega Mindy SupersmollieJa een absolute zwanger-o-saurus...
MILF in the making ;-)
quote:Shine20 schreef op 09 juni 2010 @ 12:54:

als je zelf een vraag heb, wil je dan serieus genomen worden? Als ik een kinderwens/vraag heb wel ja, anders nee laat maar. (Nou ja, er zijn een aantal mensen met wie ik eventueel wel... och ik dwaal af geloof ik...)
MILF in the making ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven