zwanger?

19-08-2009 15:28 7 berichten
3 maanden geleden spiraaltje eruit, na 3 maanden nuvaring zo'n weerzin tegen anticonceptie; ik had gewoon geen zin meer om het te regelen; ik wil gewoon een kind!!!.. vriend zag het wel aankomen; ben al lang 'broeds' maar nu is lange opleiding klaar en na wat gesprekken door hem met bevriende vaders groen licht!!! wow.. dat is opeens wel heel spannend.. dat het gewoon zou kunnen.. nu een paar weken zonder- volgende (eerste 'natuurlijke' dus zonder nuvaring) menstruatie is vlg week. ik heb al een week pijn in mijn onderrug, huil om het minste en wil alleen maar slapen. als het niet zo is dan lach ik me rot want dan stel ik me echt een beetje aan maar ik herken mezelf echt niet terug.. als het wel zo is dan wordt het nog pittig de komende maanden. ik ben geen aansteller en heb een veeleisende baan maar vanmiddag had ik echt even moeite met lang staan. allemaal aanstelleritis??? we zullen zien..
Die symptomen zijn toch niet zo gek, als je van de nuvaring/pil/mirena af bent?

Klinkt als 'ongesteld symptomen' die door anticonceptie onderdrukt werden.

Maar kan ook zwanger zijn.
Gheghe, lees maar eens op het topic 30+ en voor het eerste kind gaan. Wij hadden die symptomen de eerste maand allemaal, ik heb zelfs een paar keer overgegeven. Het heeft tot geen enkele zwangere geleid op dat topic.

Maar het kan natuurlijk wel. De enige manier om het te weten te komen is testen he.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ik geen pil slik weet ik ook niet waar ik heen moet met m'n hormonen. Kan echt puur uit PMS van die jank/lachbuien hebben, te idioot gewoon.
haha- dat relativeerd!! nu al iets te obsessed en niet aan gedacht dat het dit inderdaad gewoon kon zijn. thanx!! :-)
hier nog zo'n hormonaal gebakje,

elke maand nemen die rothormonen mij in de maling,compleet met pijnlijke borsten misselijkheid en heel erg moe zijn.....

heb er nu ook heel erg last van terwijl het al over had moeten zijn,zou het liefst gelijk naar de drogist rennen voor een test..

ik snap je dus volkomen,soms mag je als vrouw je best wel even aanstellen hoor ;-P
ook ik moet toegven dat ik zo dacht vorige maand. Je lichaam kan je aardig voor de gek houden.

Ik ben 34 en ben eindelijk zo ver dat ik toch wel kinderen wil (heb ik nooit gewild) en nu de eierstokken toch zijn gaan rammelen kan ik ineens niet wachten! Pff

Maar ik moet oppassen dat ik niet de hele dag er mee bezxig ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven