Zwanger?

23-11-2009 15:20 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
In oktober heb ik 2 keer m'n pil niet geslikt.

Dit omdat ik deze had laten vallen en ze niet meer terug kon vinden. Ik ben wel gewoon ongesteld geweest.

Deze maand kwam ik dus niet uit met m'n strip.

Ik moest eigenlijk al ongesteld worden, maar volgens m'n strip pas anderhalve week later.

Ik heb advies gevraagt aan de apotheek en ze zeiden dat ik m'n strip gewoon moest afmaken en wachten totdat ik ongesteld zou worden.

Nu ben ik dus wel ongesteld maar veel minder dan normaal.

Het is wel rood/bruin.

Is dit omdat het met de pil anders is gelopen dan normaal?

Groetjes,

Gerda
Niet uitkomen nu met je strip? Hoe moet ik dat zien?

Verder helpen op de vragen of je zwanger bent, volgens de plaatselijke deskundigen maar twee dingen:

of
Er is sowieso al een topic voor dit soort vragen.

Maarre, je had de tegenwoordigheid van geest niet om 2 pillen uit een andere strip te nemen. Reserve-strip, ooit wel eens van gehoord?
Ja, dat vind ik echt.
Wacht effe af (een week of zo) en doe dan een zwangerschapstest. En voortaan, als je je pil vergeten bent, met condoom seksen. Als je tenminste echt niet zwanger wilt worden.
Hai Gerda, welkom op het forum.

Omdat dit soort vragen hier vaak worden gesteld, is er een centraal topic voor. Ik denk dat je beter je vraag daar kan stellen.
Ja. Kind met 2 hoofden.
Oh wacht even *hCG dementie klaart even op* 'oktober' en 'deze maand' zijn natuurlijk 1 en dezelfde . Vandaar, dus twee pillen niet geslikt en nu dus minder ongesteld dan anders.

Testen! Testen!

@Star
Het topic heet Zwanger? Maar je vraagt eigenlijk of het normaal is dat je een andere bloeding hebt dan normaal?

Maarre, ja, je bent zwanger van een 3 ling met 6 hoofden. Van harte!
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Nee niet uit een reserve strip verder gegaan.

En nee er niet over nagedacht.

Sommige geven wel hele rare reacties hierop zeg.

Voel me verder niet anders hoor.
Kijk naar het centrale topic speciaal voor dit soort vragen, daar is het centrale topic voor! Klik op de link die Artemis geeft en je bent op dat topic.
quote:Mamasaar schreef op 23 november 2009 @ 15:23:

Reserve-strip, ooit wel eens van gehoord?

Dat was ook mijn gedachte.

Voor de rest krijg ik geen vibes door dat je zwanger bent, maar ja ik ben ook geen waarzegster he.
De rare reacties komen er uit voort dat er elke week wel iemand zich komt melden met dezelfde vraag en wij simpelweg niet kunnen weten of je zwanger bent of niet. In dat licht zijn de reacties dus ook weer niet zo raar. Het enige dat je kunt doen is afwachten, testen en vanaf daar verder kijken.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
quote:Gerda23 schreef op 23 november 2009 @ 15:32:

Sommige geven wel hele rare reacties hierop zeg.

.

Je kunt zwanger raken als je de pil wel goed gebruikt, je kunt zwanger raken als je een condoom gebruikt, je kunt zelfs zwanger raken als je man gesteriliseerd is.

Je kunt ook niet zwanger raken als je al 2 jaar zonder bescherming sex hebt, je kunt ook niet zwanger raken terwijl je al een half jaar aan de hormonen enz zit.

Vandaar de rare reacties, wij kunnen niet vanachter de pc beoordelen of je zwanger bent.

Wel snappen we je onzekerheid, probeer de humor van de reacties in te zien. Stop met piekeren, en doe een test.
Er is een centraal topic voor dit soort vragen:

vragen over pilgebruik en zou je zwanger kunnen zijn.

Hier gaat een slot op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven