Zwanger?

05-01-2010 19:28 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb eerder al eens topics geopend mbt borstvoeding en het stoppen daarmee cq. zwangerschap. Sinds 4 weken ben ik daar mee gestopt. Er is nog geen ongesteldheid gekomen, niets. Daar zit ik op te wachten, nog steeds Nu zijn manlief en ik een beetje slordig omgegaan tussen de lakens zo'n twee en een half week geleden.

Ik voel me een week ongeveer misselijk en moe, maar ik heb mezelf voorgehouden dat het tussen de oren zit. Schijnzwanger noemen ze dat ook wel :-) Vandaag dacht ik om eens te testen. Ik weet dat het nog lang niet kan, maar wanneer kan het? Als je normaal menstrueert mag je vanaf de eerste dag testen. Bij mij is dat moeilijk. Op de bijsluiter staat dat het vanaf de 1e dag kan van je menstruatie. Maar wanneer kan het als je nog geen menstruatie hebt gehad (als gevolg van BV)? Negentien dagen na de keer dat je gemeenschap hebt gehad staat er heel duidelijk in.

Enfin, ik heb dus die test gedaan, jawel negentien dagen erna, en ik zie een overduidelijke plus. Gelijk maar de tweede ook gedaan (duopak, wel zo handig) en daar kwam ook een plus uit. Ik was verbaasd. Ik weet niet hoe betrouwbaar deze test nu is. ....... Volgende week moet ik sowieso naar mijn arts, maar ben nu toch wel razendbenieuwd en zeer ongeduldig. Ben ik zwanger? Kan het uberhaupt :-) ? Ja, tuurlijk kan het. Maar ik wil mezelf niet voor de gek houden met zo'n test. ....
quote:meds schreef op 05 januari 2010 @ 22:46:

ik vind het wel heel kort op elkaar, die buikspieren... dat komt echt niet meer goed

(precies wat ik dacht )

Wat leuk Nijn een kindje erbij...

dan maar wat hang hier en daar toch?

Gefeliciteerd!
quote:Pannetje schreef op 05 januari 2010 @ 22:47:

[...]

Dat is dan ook heel belangrijk wacht maar 1 jaar na de bevalling zien we TO in wanhoop terug op pijler Lijf en Lijn
Reserveer maar vast een Tummy Tuck
Inderdaad daar gaat die mooie buik van me! Niet dat ik daar heel erg mee zit. Dat komt wel weer goed. En inderdaad, voor de zekerheid maar zo'n dure Clearblue gedaan net en zo zwanger als wat. Ben heel blij! Maar alles lijkt weer in een stroomversnelling! Ik laat het op me af komen. Mijn dochter mag zich nu al verheugen op een zus/broer! Niet dat ze het zal begrijpen op 7 maanden....
Wat is een Tummy Tuck btw Meds?

Abdominoplasty of "Tummy Tuck 'is een cosmetische ingreep procedure. Dit omvat het verwijderen van overtollige huid en vet uit de buik regio aan te scherpen de buikwand. Deze ingreep is nodig zowel voor vrouwen met losse weefsels na de zwangerschap of de andere personen waar de slappe te wijten is aan gewichtsverlies.
Hoe regaeerde je partner op je volledig onverwachte nieuws?
Heel goed. Hij wil graag kinderen, zo snel mogelijk.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd roept hij altijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven