zwangerschapskleding

22-10-2010 12:53 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben nu bijna 19 weken zwanger en mijn broeken zitten nu echt niet lekker meer en topjes kruipen op en worden te kort. Kortom, ik moet aan de positiekleding.

Nu vind ik heel veel onlineshops en aanbod op marktplaats, maar vind dat heel lastig met maten. Bv broeken zijn vaak net te kort, of te strak bij de heupen.

Ik zou gaag eens een broek van mama licious passen zodat ik daarna voordelig de juiste maat kan bestellen.

Weet iemand waar je merken als mama licious en noppies kan kopen? Ik woon in Amsterdam, maar ga liever even het centrum in dan naar de prenatal in bij de Arena.

En zijn er verder leuke winkels met zwangerschapskleding (in Amsterdam)? Ik kom niet verder dan C&A, H&M..

Bedankt!!
Scroll even naar beneden, was vorige week nog een heel topic over!
Oh, dank je!
http://www.shopgids.nl/winkel/4652/amsterdam/noppies

Noppies brandstore aan de nassaukade.

Ik zie echt heel veel winkels met zwangerschapskleding altijd, maar onthoud de namen haast nooit. Misschien moet je even rond de bosboom toussaint kijken?
Daar zit alleen die Noppies winkel en De Geboortewinkel.
http://www.mooimama.nl/

Eerste Boomdwarsstraat 63

Ruimschoots Zwangerschapsmode

Arent Janszoon Ernststraat 601, 1082 LE Amsterdam

Small & Hip

Eerste Sweelinckstraat 18, 1073 CM Amsterdam
In het centrum zit inderdaad alleen de H&M en C&A...

Ik ben toen naar de arena gegaan en heb daar gepast, maar ben uiteindelijk toch alleen bij H&M en C&A goed geslaagd. Ik wilde er ook niet teveel geld aan uitgeven. Tweedehands vond ik weinig en de webwinkels vind ik toch nog aardig aan de prijs.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Je hebt trouwens nu heel veel gewone mode die prima kan als zwangerschapskleding, wat langere vesten , tunieken, etc.
Bedankt voor de tips.

Bovenkleding gaat vast wel lukken, droeg veel wat strakkere kleding, maar gewone collectie heeft idd veel wijdere dingen als tuniekjes.

Wil vooral graag spijkerbroeken passen.. en dan op marktplaats bestellen.. Zal die adressen die jullie noemen eens opzoeken.

Ben er ook al achter dat de H&M maat 38 bij broeken opeens veel kleiner is dan anders.. of ik ben gewoon overal al gegroeid..
wehkamp heeft overigens ook positiespijkerbroeken, en is makkelijk je bestelt gweoon 2 maten en je stuurt de andere terug.
Ik heb weleens besteld bij www.bellyfashion.nl

Goedkoop, prima service en je betaalt volgens mij geen verzendkosten
Bellyfashion is heel ok! Je kan (kon?) daar ook retourneren, vooral handig met voedingsbh's.

En soms heeeeel goedkoop. Wel een site waar je echt vaak even moet kijken, want het wisselt. Heb er weleens een spijkerbroek van QueenMum gekocht voor vijf euro.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven