zwangerschapsteleurstelling

27-11-2008 19:25 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Gisteren met goede moed op weg naar de eerste echo. Ik zou 9 weken zwanger zijn. Natuurlijk hou je rekening met dat het eerste 12 weken niet zeker is, maar toch.Wat bleek tijdens de echo, 6 weken en 4 dagen zwanger en lage hartactiviteit. Dat zou kunnen betekenen dat ik zover zwanger ben, maar ook dat het kindje bij 6 weken is gestopt met ontwikkelen. Normaliter stopt het hart ook, maar hoeft niet persé. Nu moet ik volgende week nog een echo om te kijken of het kindje zich ontwikkelt heeft. Heeft iemand hier enige ervaring mee, positief als negatief? verloskundige zegt 50/50 kans. Ik vind het wachten slopend.

Gr
Ach meisje wat naar!

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar wilde je even veel sterkte komen wensen...

Geen ervaring met hetzelfde scenario als jou. Ontzettend slopend lijkt me. Zelf 2 miskramen gehad. Hoop van harte dat je een verlate eisprong hebt gehad en het vruchtje blijft groeien!
Dit verhaal speelde zich inmiddels bijna 8 maanden bij ons ook af... Achteraf bleek het kindje de eerste weken een flinke groei-achterstand te hebben en ik een nog veel langere cyclus dan gedacht en op een heel vroeg moment getest (was voor mijn gevoel juist heel laat, juist omdat ik een lange cyclus had). De vk ging er vanuit dat het mis was. Na twee weken moesten we weer terug komen voor en echo en bleek het vruchtje wel''voor 2 weken' te zijn gegroeid. Nu een hele dikke buik en over een paar dagen uitgerekend.

Dit wil natuurlijk niet alles zeggen, maar wel dat het ondanks hele vreemde omstandigheden toch goed kan gaan... Hopelijk is dit bij jou ook het geval!

Sterkte met het wachten...
Ik dacht ook dat ik 11 weken zwanger zou zijn maar bleek 8,5 week in verwachting te zijn.

Schrok me ook echt helemaal kapot.

Bleek toch een cyclus van dik 6 weken te zijn en heb een pachtige dochter gekregen.

Ik hoop en gun het je van harte dat je mijn verhaal zult hebben.