zwembandjes?
dinsdag 20 oktober 2009 om 21:22
Oeps, onze zoon is bijna 2 en we gaan nu morgen in eens onverwacht zwemmen in zon centerparcs achtig gebeuren.
De laatste keer was hij nog kleiner en dus hebben we nog geen zwembandjes voor om de arm voor hem, maar lijkt me wel veiliger om die te gebruiken toch?
En volgens mij is het ook verplicht in zon zwembad?
Maar waar kan ik die dingen nou nog kopen (of morgenochtend in elk geval), ik meen me wel te herinneren dat ik het ooit eens heb zien liggen ergens maar dat je er ook verschillende maten in hebt, kun je die bandjes ook op het park kopen?
De laatste keer was hij nog kleiner en dus hebben we nog geen zwembandjes voor om de arm voor hem, maar lijkt me wel veiliger om die te gebruiken toch?
En volgens mij is het ook verplicht in zon zwembad?
Maar waar kan ik die dingen nou nog kopen (of morgenochtend in elk geval), ik meen me wel te herinneren dat ik het ooit eens heb zien liggen ergens maar dat je er ook verschillende maten in hebt, kun je die bandjes ook op het park kopen?
dinsdag 20 oktober 2009 om 21:27
Of: zet het vanavond op een zuipen. Trek alle voorradige wijnflessen open. Onder het genot van al die wijntjes rijg je de kurken aan elkaar tot twee zeer praktische zwembandjes. Ehm... misschien toch handiger om dan nog even door te rijgen, zodat je voor jezelf ook bandjes hebt.
Loretta is De Mol. Punt.