Gaatje Intex zwembad onvindbaar

22-06-2020 20:50 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help! Er zit ergens een gaatje in mijn zwembad, zo een met een frame van 3x2x0.75. Het water zit er al in.... De grond is nat en het water daalt (gelukkig heel langzaam, maar toch).

Ik heb al één gat provisorisch gedicht met een of andere speciale folie. Het houdt, maar de buitenkant is nog niet kurkdroog. Het betere plakspul komt morgen binnen (Tear-aid). Op die plek is het nu zo goed als droog, maar nog niet volledig. Nou is er volgens mij nóg een gaatje, maar dat is dus onvindbaar.

Ik was niet van plan om al het zwembad leeg te laten lopen om te zoeken en te plakken en dat hoeft met Tear-aid blijkbaar ook niet. Ik lees wel over een speciale inkt die je in het water kunt spuiten zodat je het gaatje kunt vinden. Maar er moet toch wel iets van een briljante tip zijn om dat gaatje te vinden? Voedselkleurstof? Inkt? Wie heeft de gouden tip?
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
25-06-2020 22:26
Gaan die dingen maar 3 jaar mee? Dat had ik niet verwacht.
Aanvulling: mijn kinderen en hun aanhang kunnen dat bad max zo'n drie jaar levend houden. Daar gaat het hier mis :-)

Die buizen hebben hier ook wel echt te lijden. Ze roesten wat, vooral in die schuifdelen, en die plekken worden zwak. Bij het vorige bad was dat de 'krak', gelukkig aan het eind vh seizoen.
koffieliefhebster wijzigde dit bericht op 25-06-2020 22:40
Reden: En hun aanhang aangevuld: al die vriendjes en de halve buurt. Gaat soms flink hard!
1.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
25-06-2020 22:33
Ah top!
Die ga ik onthouden voor het geval dat :-)

Ik had zo'n stuk bubbeltjes plastic gekocht om het zwemwater te verwarmen. Met de zon erop werd het 28 graden, superlekker!
Dat bubbelplastic heb ik ook. Afgelopen zondag was het water net geen 15 graden en nu dus bijna 23. In vier dagen, mooie opbrengst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven