Opslag meubels

27-01-2020 14:09 8 berichten
Hoi allemaal,

Ik ben me aan het oriënteren ivm een verbouwing van onze benedenverdieping (woonkamer en keuken)

Omdat alles spullen eruit moeten ben ik opzoek naar een opslag plek.

Nu kwam ik Kubox tegen die een container bij je neerzet die je kan vullen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Voor ons is het lastig om zelf te gaan rijden omdat we geen trekhaak hebben, een busje huren zou wel kunnen, maar het makkelijkst lijkt me toch iets dat bij huis komt.

Mocht je nog andere bedrijven weten hoor ik het graag.

Groetjes
Ik heb ervaring en grote spijt waar het gaat om containers, mijn hele boeltje is erdoor vergald door lekkage in de container.

Het beste is een bus of kleine vrachtwagen te huren en het te brengen naar een overdekt opslagterrein.

De kosten vallen mee in verhouding.
Alle reacties Link kopieren
Bij het huren van opslagruimte kun je vaak gratis of in ieder geval goedkoop een busje erbij lenen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou heel erg bang zijn voor vocht in zo'n container. Iemand schrijft al over lekkage, maar ook schimmel lijkt me voor de hand liggen. Niet als het maar een nacht hoeft buiten te staan, maar ik neem aan dat het wel wat langer is.
Huur een busje, hoeft niet zo duur te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Veel verhuisbedrijven slaan ook op. Verzorgen dan ook het transport.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
allsafe
Ik heb er geen ervaring mee maar Kubox doet hetzelfde als een ander opslagbedrijf. Volgens mij gaan de meeste er van uit dat ze een container leveren die dan voor je deur blijft staan. Maar dat is niet het geval. Ze plaatsen een opslagunit voor je deur die je zelf moet inruimen en vervolgens komen ze die ophalen en plaatsen ze die tijdelijk in een overdekte opslagruimte.

Volgens mij is dat dus exact hetzelfde resultaat als je zelf ergens opslagruimte huurt en met een busje gaat rijden .. alleen dan zonder met een busje te hoeven rijden ..
Het lijkt mij wel een goed principe eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven