HELP: Ik zoek een blognaam!

17-03-2018 15:51 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed waaronder ik dit topic moet posten..

Ik ben opzoek naar een leuke, pakkende en duidelijke blognaam voor mijn nieuwe blog. Ik wil namelijk een blog gaan beginnen, maar ik weet helaas nog geen leuke naam! Ik wil graag een naam dat men niet snel vergeet en dus zou een pakkende naam goed kunnen werken. Misschien een beetje met een woordgrapje er in of iets dergelijks?

Helaas heb ik al een tijdje zitten brainstormen, maar ik kom niet op een leuke naam voor mijn blog. Vandaar dat ik dacht: Laat ik eens hulp vragen op het topic van de Viva! Misschien zitten er hier leuke mensen die WEL een leuke naam kunnen bedenken? Of mij in ieder geval een stukje op weg kunnen helpen.

Even voor de duidelijkheid: Ik wil een blog gaan maken waarbij ik mij ga richten op actuele zaken. Denk daarbij aan dingen die in het nieuws zijn, zoals politieke dingen maar ook andere (leuke en soms minder leuke) nieuwtjes. Misschien dat ik zo nu en dan een top 10 lijstje zal publiceren of iets dergelijks. Het zal vooral een blog zijn waarbij ik mijn eigen mening ga uiten met de rest van Nederland en België.

Bij deze bedank ik iedereen alvast voor jullie hulp!

Liefs,
Famke :)
fientje1982 schreef:
17-03-2018 19:10
Ik zeg altijd op viva forum is niet de ideale plek om naar een (bedrijfs)naam te vragen.
Of je krijgt iets aan te merken op je spelling of dat je het niet zelf kan bedenken of hele gekke namen.
Uitzonderingen daargelaten.
Ik vermoed dat zoiets komt omdat veel viva forummers geen ondernemers zijn, dus geen idee hebben.
Volgens mij geven ze dit soort commentaar omdat ze zelf niet zo'n boeiend leven hebben. Lekker veilig commentaar geven op iemand vanaf een schermpje is dan al snel een hoogtepunt van je dag.
watdachtjehiervan schreef:
17-03-2018 19:22
Volgens mij geven ze dit soort commentaar omdat ze zelf niet zo'n boeiend leven hebben. Lekker veilig commentaar geven op iemand vanaf een schermpje is dan al snel een hoogtepunt van je dag.
Ja denk ik ook. Zijn vaak ook dezelfde mensen.
Alle reacties Link kopieren
Famke's actualiteitenblog.
Famktueel.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het beter is als je eerst een bepaalde stijl uitkiest waarmee je je onderscheidt. Er zijn zoveel bloggers daar kun je niet tegen concurreren als je niet iets hebt wat ervoor zorgt dat mensen per se jouw mening willen lezen en niet die van bloggertje nummer 184.
Als je die stijl gevonden hebt kun je ook makkelijker een naam verzinnen. Bijvoorbeeld dat je het nieuws bespreekt door erover te schrijven naar je oma en dan noem je je blog "Oma, u zult het niet geloven..."
Ik zeg maar wat, ik ben geen blogger dus mijn ideeën hoeven niet goed te zijn. :biggrin: Ik hoop dat je snapt wat ik probeer te zeggen ondanks dat voorbeeld. ;-)
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Alle reacties Link kopieren
Famkespunt.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven