Lijf & Lijn alle pijlers

10 kilo eraf in 2017!

22-12-2016 20:26 1229 berichten
Alle reacties Link kopieren
26-06-2017 - Ik heb wederom een aantal mensen uit de tabel gehaald die al een tijd niet actief waren, in de hoop zo het overzicht te houden. Natuurlijk kan ik me ook vergissen en wat over het hoofd zien, of wil je om een andere reden alsnog graag terug in de tabel. Laat het me weten en dan komt het goed!

Dit topic is gestart voor dames (en heren) die met ingang van 2017 graag ongeveer 10 kilo af willen vallen.
Samen kunnen we deze uitdaging aan!!

Ansch: Startgewicht: 77.8 kg, startdatum: 18-06-2017, huidig gewicht: 77.1 kg, deze week: -0.0 kg, totaal: -0.7 kg

Bukko: Startgewicht: 76.0 kg, startdatum: 15-05-2017, huidig gewicht: 70.6, deze week: -0.2 kg, totaal -5.4 kg

Frantic: Startgewicht: 78.6 kg, streefgewicht 66.0, startdatum: 01-01-2017, huidig gewicht: 70,6 kg, deze week: -0.6 kg, totaal: -8.0 kg

Elizaar: Startgewicht: 76.0 kg, startdatum: 01-03-2017, huidig gewicht: 70.7 kg, deze week: +0.1 kg, totaal: -5.3 kg

Nessemeisje: Startgewicht: 83.8, streefgewicht 72.0, startdatum: 03-01-2017, huidig gewicht: 79.4, deze week: -0.2 kg, totaal: -4.4 kg

PinkLady90: Startgewicht: 80.2 kg, startdatum: 05-06-2017, huidig gewicht: 75.9 kg, deze week: -0.7 kg, totaal -4.3 kg
frantic wijzigde dit bericht op 30-10-2017 14:37
47.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja doe ik ook als ik 's avonds heel veel trek heb.. douchen en naar bed! Inmiddels weer terug uit de sportschool, en bijna klaar om te gaan werken.. hopenlijk een beetje te doen want het is de laatste tijd drama :o

Avondeten van thuis meegenomen en wat fruit en een stukje bananenbrood, ik ben goed voorbereid ;)



Hoe zijn jullie weekendplannen? Veel uitdagingen? Hier valt het deze week reuze mee.. morgen weer late dienst, zondag een dagje klussen bij vrienden. Misschien daarna nog uit eten, maar dat zien we dan wel weer..
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het vandaag minder god. Heb al twee mini bounties op en twee pannenkoeken als lunch (zoonlief wilde pannenkoeken bakken). De rest van de dag hoop ik gezonder door te brengen en mss ga ik ook wel vroeg naar bed op mezelf te beschermen. Vanavond toch alleen thuis, manlief heeft een carnavalsuitje



Vooralsnog hebben we verder een rustig weekend, morgenmiddag alleen naar een kinder verjaardag, dus ik ga mij proberen van het weekend netjes te gedragen
Alle reacties Link kopieren
Mijn weekenduitdaging is thuis komen. Doordat mijn vlucht terug vanaf mijn zakenreis tot twee maal toe gecancelled is, zit ik nog steeds hier. Alle sportkleren die ik had meegesleept zitten nog keurig in mijn koffer (ok, dat is niet waar. Ik heb nu een sporttopje aan omdat ik door mijn schone kleding heen was). Ik ga hier straks toch maar eens een sportschool opzoeken waar ik al vakar ben geweest, dus ik hoef niet echt te zoeken. Ik heb nu echt geen excuus meer om niet te gaan.



Als het mij zaterdag lukt om thuis te komen dan ga ik zondag weer eens iets van 15km lopen, zwemmen, en dan maandag maar weer op de weegschaal. Hoewel ik hier geen belachelijke hoeveelheden eet lijkt al het eten hier lekkerder dan thuis. Ik vrees dat er her en der wel wat extra grammen zullen hangen.



Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wat uitdagingen voor de boeg dit weekend, vanavond lekker sushi eten en morgen een carnavalsfeestje. Af en toe maar een spa rood erin mikken. Ik heb het de afgelopen dagen goed volgehouden maar gisteren toch weer mee naar de kantine gegaan met collega's. En 's avonds eerst de stad ingegaan en toen ik mijn diner voor de avond ging kopen waar ik zo hongerig dat ik een diepvriespizza mee heb genomen. En een ministukje Tony.

Was èrg lekker en moet kunnen op zijn tijd. Nu weer gemotiveerd verder.
Alle reacties Link kopieren
Ben je inmiddels thuisgekomen Perzikboom??

Ik heb er een paar hele drukke werkdagen opzitten, nu 2 dagen vrij, ben er ook wel aan toe, ben moe en nog steeds verkouden/last van.mn holtes.. nu eerst ff heerlijk slapen!
Ik doe mee met de afvalrace van 2017. Sinds augustus 2016 ben ik 13,2 kilo afgevallen. Ik ging van 92 kilo naar 78,8 kilo. Ik ben zo blij dat het afvallen succesvol is!

Mijn streefgewicht is 70 kilo. Ik eet fruit als ontbijt en verder wasacrackers als lunch. Dat is mijn geheim om af te vallen. En verder goed op de calorien letten als je iets koopt in de supermarkt.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om te lezen dat iedereen zo goed en gemotiveerd bezig is!

Ik ben bijna 2 weken geleden begonnen met gezond eten.

Ik at wanneer ik zin had en veel koekjes snoepjes chips enzovoort. At vriend niet thuis dan kookte ik niet.

Tot nu toe ben ik al 2 kilo kwijt.

(Vorig jaar ook 5 kilo afgevallen, maar nadat ik ben gaan samenwonen kwamen er meer kilo's aan..)

Ik ben er nog niet maar ga vol goede moed verder!

Op dinsdag is mijn ik-laat-het-los-dag. Dan heb ik mijn lesdag en die dag heb ik behoefte aan meer eten en iets lekkers.

De rest van de week eet ik gezond. Na het avondeten eet ik niks meer.

Ik drink veel thee en gekookt water.

En verder drink ik aanmaak limo en thuis af en toe groene ijsthee.
Alle reacties Link kopieren
Pff.... 74.4 vanmorgen. Jullie snappen wel dat dit geen uitleg nodig heeft.

Maar ga toch weer de draad oppakken, ook proberen hier wat meer te schrijven.



Hopelijk voor de rest betere resultaten!
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk met heel veel gedoe zaterdagmiddag thuis gekomen in plaats van vrijdagochtend. Zaterdag vertrek ik al weer.



Vanochtend gewogen en er stond 69.4. ik ben maar 1 kilo aangekomen deze week, totaal -2,6.
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen gaf de weegschaal 52.0 aan. Blij mee, ondanks dat het veel beter had kunnen gaan. Vervelende weken gehad dus ben allang blij dat het niet +5 kg is. Ik ga m'n best doen voor de volgende keer voor 51.0, die zet ik voor mezelf op een maandje.
Het leven gaat niet over bier en bitterballen.
Alle reacties Link kopieren
Yess 81 kilo. Langzaam, maar zeker.
Alle reacties Link kopieren
77,7 ! Gaat weer de godw kant op
Alle reacties Link kopieren
66,9 kilo... exact hetzelfde als 2 weken geleden. Gelukkig weet ik waar het door komt: ik ben een paar dagen weg geweest en toen iets te enthousiast geweest tijdens het ontbijtbuffet & diner.



Deze week ga ik er weer tegenaan! Vanmiddag, woensdagavond & donderdag een uurtje zwemmen. Morgen, woensdag en vrijdag op de fiets naar het werk (30 minuten enkele reis). Hopelijk is er dan maandag weer een halve kilo af, ondanks het etentje en verjaardagen die in de planning staan.
Alle reacties Link kopieren
82,6... Dus helaas +0,2 deze week. In totaal nog -5,3 kg. En ik ga natuurlijk hard genoeg, dus ik vind het eigenlijk niet zo erg om even 'stabiel' te zijn en niet weer heel hard af te vallen. Ik geef nog borstvoeding, dus ik was een beetje bang dat ik 'te hard' zou afvallen. Deze week hopelijk wel weer iets er af. Streefgewicht is nog steeds 78 kg.
Alle reacties Link kopieren
Yesican -2,2??



Nevobo zet 'm op!! Wat kunnen wij voor je betekenen?



Hier, 74,6 (-1,0kg), heeeel blij mee na de afgelopen 3 weken in totaal maar 0,6kg afgevallen te zijn...!
Alle reacties Link kopieren
Oh yeah 69,7, eindelijk onder de 70, nu door blijven gaan
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend 86,5, niet veel eraf dus, maar alle beetjes helpen! Ga zo door dames! Ik schrijf niet zo heel veel, maar lees wel regelmatig hier bij en voor de motivatie helpt het toch zeker wel. Ik wil eigenlijk aan het eind van de maand onder de 85 kilo zitten, dat moet te doen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief Frantic! Ik denk dat bij mij die knop om moet dat ik niet de teugels ga laten vieren zodra ik de eerste kilo's kwijt ben. Denk dan vaak; ooh dit koekje kan wel, dit snoepje heb ik ook wel verdiend etc.



Volgende week weer naar de dietiste, hopelijk kan ze me hier ook in begeleiden. Want dat is mijn zwakte steeds.
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen 82.8kg dus 0.7kg minder, ik ben blij



Veel goede resultaten, super meiden! En Loepje onder een 'mooi rond groot getal' voelt helemaal als een overwinning. Ik kan ook niet wachten om onder de 80kg te komen.



Perzikboom wat vervelend die lange vertraging, hopelijk volgende keer meer geluk met je reis.



Frantic, top hoor een hele kilo minder, een echte opsteker idd.
Alle reacties Link kopieren
Ooooh -1,2 zelfs, ik was in mn hoofd al lichter dan in de realiteit!! :D -4 kilo nu in totaal!

Gister samen met mn man wezen fitnessen, hij is al 5 jaar oid niet meer in de sportschool geweest, ben benieuwd hoe ie het vandaag en morgen vindt ;)

Vanavond ga ik zelf weer naar zumba en ik gun mezelf als avondeten een pizza, nu al zin in, haha! Eerst maar even ontbijten.



Succes allemaal vandaag, maak er een goeie dag van!
Het valt niet mee om me aan mijn dieet te houden want ik zit een beetje krap bij kas. Heb namelijk teveel geld aan mijn hobbies uitgegeven. Nu ga ik in plaats van de warme maaltijd brood eten. Dat is goedkoop. Maar van brood wordt ik dik. Ik ben benieuwd.

Was sinds januari begonnen met weer brood te eten bij de lunch in plaats van crackers en verloor toen maar 700 gram in drie weken tijd.

Vanmiddag ga ik me weer wegen. Ben benieuwd naar het gewicht.
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig allemaal! Dat van de teugels laten vieren als het ook maar een klein beetje goed gaat herken ik wel nevobo. Zo gaat het bij mij altijd op zakenreis. Ik ben benieuwd wat de dietiste je adviseert.
Alle reacties Link kopieren
Goede resultaten weer allemaal!



Nou die kilo erbij is er nu ook weer af gelukkig. Enige nadeel is dat er een flinke buikgriep bij hoort:(





@cynthiao: dat is lastig als je krap bij kas zit. Maar er zullen toch wel goedkopere alternatieven zijn? Omeltje maken ofzo.



@perzikboom; dan hoop ik voor jou dat je niet te vaak een zakenreis hebt ;)



@Loepje; ooh wat zal ik blij zijn als ik jou gewicht behaal! Goed gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Oei, buikgriep is niet tof... een kilo eraf wel ;)



Op t werk vandaag de taart genegeerd, wel 2 snoepjes op. Maar als dat alles is...
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Wat leuk om te lezen dat jullie zo goed bezig zijn en elkaar ook weten te motiveren.

Mag ik bij jullie aansluiten?



Jaren terug auto ongeluk gehad en een mislukte operatie. Door oa problemen met bewegen flink aangekomen. Over het algemeen eet ik vrij gezond maar door mijn gebrek aan beweging kom ik al snel aan.

Nu ga ik volgende week starten met 2 keer per week sporten bij mijn fysio (1 op 1) en natuurlijk goed letten op eetgedrag en beweging.



Afgelopen maand in 4 weken bijna 2 kilo afgevallen. Zonder al te veel problemen en ik vond het gek genoeg ook echt leuk. Veel gewandeld en netjes gegeten. Afgelopen week ziek geweest en amper bewogen en ik ben 2 kilo in 1 week aangekomen. Buiten dat ik kan janken van de pijn en dat ik nog steeds ziek ben, sloeg de "wanhoop" ook toe dat ik in 1 week zoveel ben aangekomen. Ik zoek dus echt mensen die met dezelfde uitdaging bezig zijn en zou mij graag aansluiten om mijzelf te motiveren (want de motivatie ligt even in de diepvries omdat ik denk dat het nooit gaat lukken) maar ook om anderen te helpen als het lastig is.



Ik wens jullie oog heel veel succes en als er ruimte is om mee te schrijvenndan sluit ik graag aan :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven