Lijf & Lijn alle pijlers

10 kilo eraf in 2017!

22-12-2016 20:26 1229 berichten
Alle reacties Link kopieren
26-06-2017 - Ik heb wederom een aantal mensen uit de tabel gehaald die al een tijd niet actief waren, in de hoop zo het overzicht te houden. Natuurlijk kan ik me ook vergissen en wat over het hoofd zien, of wil je om een andere reden alsnog graag terug in de tabel. Laat het me weten en dan komt het goed!

Dit topic is gestart voor dames (en heren) die met ingang van 2017 graag ongeveer 10 kilo af willen vallen.
Samen kunnen we deze uitdaging aan!!

Ansch: Startgewicht: 77.8 kg, startdatum: 18-06-2017, huidig gewicht: 77.1 kg, deze week: -0.0 kg, totaal: -0.7 kg

Bukko: Startgewicht: 76.0 kg, startdatum: 15-05-2017, huidig gewicht: 70.6, deze week: -0.2 kg, totaal -5.4 kg

Frantic: Startgewicht: 78.6 kg, streefgewicht 66.0, startdatum: 01-01-2017, huidig gewicht: 70,6 kg, deze week: -0.6 kg, totaal: -8.0 kg

Elizaar: Startgewicht: 76.0 kg, startdatum: 01-03-2017, huidig gewicht: 70.7 kg, deze week: +0.1 kg, totaal: -5.3 kg

Nessemeisje: Startgewicht: 83.8, streefgewicht 72.0, startdatum: 03-01-2017, huidig gewicht: 79.4, deze week: -0.2 kg, totaal: -4.4 kg

PinkLady90: Startgewicht: 80.2 kg, startdatum: 05-06-2017, huidig gewicht: 75.9 kg, deze week: -0.7 kg, totaal -4.3 kg
frantic wijzigde dit bericht op 30-10-2017 14:37
47.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goede resultaten dames!!

Hier 73.3 vanmorgen dus nu -3.7kg in totaal. Deze week 0.2 afgevallen.



Krijg alleen een beetje zo'n levenslang gevoel. Van de week stond de weegschaal op 72.8, van het weekend shoarma en een stuk taart gehad. En hup, meteen de weegschaal weer omhoog :( (En eigenlijk mag ik niet klagen; nu 1 maand bezig dus gemiddeld genomen toch bijna een kilo per week eraf, maar is soms lastig in te zien)



Maar ik ga deze keer eens niet opgeven en we gaan volle moed weer door!!!
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend alsnog gewogen: 83 kg. Vol goede moed verder met gezond eten en meer bewegen dus.
Alle reacties Link kopieren
O dat is balen Nessemeisje!



Ik had gisteren de eerste opmerking van iemand: "goh, wat zie je er goed uit! Ben je afgevallen?". Dus dat was al een lekkere opsteker!
Alle reacties Link kopieren
Een dag gesmokkeld met wegen en een beetje verbaasd dat de weegschaal vanmorgen 84.0kg aangaf. Toch 0.2kg minder als vorige week! Gisteren wel goed opgelet en 2 uur op de ski's gestaan, dus ik ben blij



Deze week staan er geen 'uitjes' op het programma, dus ik hoop dat ik mezelf ook kan gedragen qua snoepen.
Alle reacties Link kopieren
Idd leuke opsteker Leonie!



Nessemeisje ff balen maar gewoon vol goede moed verder idd. We doen mee met z'n allen.



Nevovo, hier hetzelfde hoor. Ik zeg altijd dat ik alleen maar naar taart of bijvoorbeeld frikadellen hoef te kijken en ik ben al een pond zwaarder haha. Blijkbaar is het voor mij ook niet weggelegd om maar iets te smokkelen met snoepen, dan gaat het gelijk helemaal mis op de weegschaal.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik geef de moed absoluut niet op. Het weekendje weg met mijn lief heeft wat roet in het eten gegooid (maar was het waard). Net een volle tas met groente, appels, mandarijnen en druiven en goede vis gehaald en mijn fiets thuisgebracht, de rest van de dag overal heen lopen dus. Anders kom ik nooit onder de 80 kg en kan ik mezelf niet trakteren op het mooie paar schoenen dat ik voor ogen heb.
Alle reacties Link kopieren
Gelijk heb je Nesse, fijn zon concreet doel. Daar ga ik ook maar eens over nadenken! Weet je al welke schoenen het moeten worden?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil (moet) een nieuwe zomergarderobe, dus mijn eerste doel is eigenlijk om in april iig onder de 80kg te wegen. Dan mag ik dan wat nieuws kopen ????
Alle reacties Link kopieren
Frantic, gooi mij maar uit de lijst!



Kan al twee weken niet sporten door overbelasting (tijdens mijn vakantie op een harde ondergrond hard gelopen ipv door het bos), dus ik kan een hele tijd niet hardlopen Gaat zeker nog wel een aantal weken duren, ik probeer steeds bij te lezen in dit topic. Maar heb zelfs gewoon niks te melden! De weegschaal blijft gewoon op 67kg staan. Ik kom gelukkig niks bij dus ondanks ik niet meer sport



Het voelt vervelend om niet bij te kunnen benen met dit topic, maar ik zal af en toe nog even komen gluren en aanmoedigen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet ik mezelf ook een doel opleggen, goed idee! Heb nog een spijkerbroek liggen die ik volgens mij 1 keer aan heb gehad, maar vind 'm zoooo mooi! Daarvoor moet ik er echt nog een paar kwijt.



Deze week begon eigenlijk heel goed maar toch tussendoor een koekje, een snoepje en gisteren de klapper met een zak chips :(

De ochtenden en middagen gaan eigenlijk steeds goed maar begint meestal vanaf een uur of 4 met zin in vanalles-en-nog-niks-goeds.
Alle reacties Link kopieren
Oh altijd fijn als je zover bent dat een oude broek weer past.. en zeker als je m nog bijna nooit aan hebt gehad! Ik heb vandaag brie gekocht, slechte keuze. Heb vannacht nachtdienst en daarna trek ik de riem weer een beetje aan.. merk dat ik steeds slechtere keuzes maak, zolang ik maar binnen mijn kcal blijf
Alle reacties Link kopieren
Jammer Pupsel! Mocht je later een keer terug willen, laat het maar weten.. succes!!
Alle reacties Link kopieren
Een rood wijntje is zeker ook niet de goede keuze?

En gisteren ook een zak chips mee leeg gegeten met mijn man. Zo jammer, ging al een paar dagen goed.



Sterkte met je blessure Pupsel (mss dat je het nog leest).
Alle reacties Link kopieren
Haha, niet de beste denk ik ;)

Af en toe is ook niet erg!



Ik ben alleen niet zo goed in af en toe.. dan vul ik die Fitness Pal in, en dan zeg ik alvast dat ik een milkyway ga eten, zodat ik uit kan rekenen wat ik dan nog kan lunchen?! Beetje omgekeerde wereld. Ik ben of echt streng (alleen maar water/thee/koffie, geen chocola, chips en alcohol of ik ga gezonde dingen schrappen zodat ik wel ongezonde dingen kan eten, maar toch probeer af te vallen..



Afvallen is niet voor niets moeilijk, zullen we maar zeggen..



Verder ben ik stront verkouden, blijk ik bloedarmoede te hebben en hebt ik ook nog nachtdienst vanavond.. love my life!!
Alle reacties Link kopieren
Af en toe, hmm dat betekent dus ook niet ieder weekend



Idd afvallen is zeker niet makkelijk, zeker als je de verkeerde keuzes maakt. Ik denk wel een beetje hetzelfde, als ik minder eet, kan die bounty best



Sterkte met je nachtdienst!
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik morgen op vakantie ga, heb ik vanmorgen op de weegschaal gestaan: 62 kilo, dus -2 kilo in een maand!

Het gaat langzaam de goede kant op en af en toe snoep ik ook gewoon lekker.



@Frantic Dat doe ik ook altijd! haha, ik wil eigenlijk wel elke dag een koekje of wat anders lekkers kunnen eten. Dan pas ik gewoon mijn lunch en avondeten een beetje aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik gaorgen weer een week op zakenreis dus ik heb vanochtend ook vast gewogen. 68,4! -3,6

Hopelijk eet ik dit keer niet weer het hele buffet leeg, en kom ik er toe om tussen het werken door ook wat te sporten. Aan de hoeveelheid sportkleren die ik bij mij heb zal het niet liggen.
Alle reacties Link kopieren
Haha, goed bezig limoncello.. af en toe genieten van iets lekkers moet ook kunnen, maar ik raak mijn moraal dan snel kwijt schijnbaar.. hele fijne vakantie!! Hoe lang ga je?



Goeie voorbereiding is het halve werk perzikboom! En nu weer wat eraf, top!



Ik ben benieuwd morgen......
Alle reacties Link kopieren
@Perzikboom6 Je hebt in ieder geval goede voorbereiding! Je bent goed bezig met afvallen zeg!

@Frantic Dank je wel!! Ik ga een weekje, maar sla dus volgende week maandag even de weegschaal over i.v.m. motivatie haha.
Alle reacties Link kopieren
79,9 vandaag
Alle reacties Link kopieren
Hier vanmorgen 83.5kg! Weer een halve kilo minder
Alle reacties Link kopieren
81, 8 kg. Dus bij elkaar twee kilo kwijt. Prima vol te houden zo.
Alle reacties Link kopieren
Hoera, 1,6 eraf, fijn na de tegenvaller van vorige week! Nu dus 81,7. Mijn eerste doel is -5 kilo dus we komen een beetje in de buurt!
Alle reacties Link kopieren
73.5 vanmorgen :( dus +0,2

Maar we geven niet op en gaan door!!



Fijne vakantie Limoncello! Geniet ervan:)



Perzikboom, veel succes op je zakenreis!
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik moet met de billen bloot...



Ben alles wat ik afgevallen was weer aangekomen, vorige week een hele stressvolle week gehad. En dan ga ik dus eten. Nu is alles weer rustig en kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan. Hoe kan ik het toch zo ver laten komen .



Voor de tabel; ik heb geen idee. De weegschaal zei vanmorgen in mijn eva kostuum 80,0, toen ik daarvan half in depressie schoot ben ik me aan gaan kleden en daarna weer op de schaal gaan staan, toen zei hij 78,8? Heel apart. Schaal is dus samen met mij van het padje zullen we maar zeggen.



Maar, ik heb mezelf weer bij elkaar geraapt en ga er weer tegenaan deze week.
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven