Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
De action testen werken wel als je zwanger bent. Dat zegt een vriendin van mij tenminste . Denk alleen dat je niet te vroeg moet testen
Shit was ik t bijna vergeten!!! Na veel hangen en wurgen zit er weer dalende lijn in. Was net 84,9
We gaan goed met zijn allen!

Net gesport en ging niet echt lekker . Griepje zit nog in mijn lijf denk ik. Wat wel leuk om te zien is ( tenminste dat idee heb ik) dat na een maand sporten alles al wat strakker is en ik in de spiegel tijdens boksen armspieren zie in de spiegel. Daarnaast zijn mijn benen ook stuk slanker. Alleen het midden gedeelte oogt nog groot . Tja buik blijft probleem. Maarja heb het idee dat ik al sterker word.

Eetlijstje vandaag

O: 2 speltboterhammen met appelstroop

T: 2 speltboterhammen met appelstroop

L:fricandeau en cup cup à soup

T: 22 gram chocolade

D: spaghetti met rode saus , gehakt en groente

T: 2 gekookte eieren, 1/4 advocado en druiven, handje noten

Zit rond 1300 kcal maar heb geen honger gehad. Komt waarschijnlijk doordat ik dit weekend wat meer heb gehad.
Alle reacties Link kopieren
Liara, je hebt alleen mijn totaal afgevallen gewicht niet aangepast, maar dat doe ik zo zelf wel even
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Is goed Rosanna. Kun je dan meteen grumpycat ook veranderen?
Gaat lekker hier he met de meesten?! Top!!

Na een mage vreetfestijn dit weekend (zondag ook nog eens aan de sushi) nu weer lekker gezond.

Gisterochtend gewandeld, gisteravond krachtlesje. En ik ben weer eens sterker dan ik dacht Een oefening die ik altijd met 15kg doe nu opeens met 20!!

Prachtige rok gekocht, bij de Hema of all places! Donkergroene kokerrok, echt mooi.

Voor mn tweede gesprek vandaag, duimen jullie?! Ben om 12:30 aan de beurt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Al vast heel veel succes Hats, ik zal zeker duimen!
Spannend hatse! Ik ga ook voor je duimen.

Hier gisteren weer geen mager dagje. Laat thuis, geen zin meer om te koken, dus eten laten bezorgen. Lekkere Griekse schotel, heerlijk maar natuurlijk niet goed voor de lijn. Dat zijn dus al drie slechte dagen achter elkaar. Ik ga mezelf even resetten en weer in de afvalmodus.
quote:liara schreef op 30 september 2014 @ 09:28:

Is goed Rosanna. Kun je dan meteen grumpycat ook veranderen?Done!
succes Hatse!
quote:min25 schreef op 30 september 2014 @ 09:53:

[...]

Done!Fijn. Ook maar eens wat namen uit de lijst halen denk ik he?
ja, iedereen die op 3x zit? En Scamp heeft zich laten anonimiseren, dus die kan er ook uit :(

Wat doen we met Blossom? Die is per slot van rekening de initiatiefnemer
Ik dacht ook iedereen die op x3 zit. Ik had inderdaad wat gelezen over scamp, ik hoop dat ze weer terug komt.

Blossom nog maar laten staan dan? Ik weet het ook niet zo goed, het was haar topic.

Ik ga wel even bijwerken.
Uit de lijst gehaald:

Kleinmeisje

Coosje82

Scamp

Spellengek

Titin

Teefjewentel

Mukkie1989
Succes hatse

mevrjack bedankt voor t recept. Klinkt lekker!
Hatse: succes vandaag ! Ik koop eigenlijk nooit iets bij de Hema al hebben ze zo af en toe wel leuk dingen. Probeer me echt in te houden nu met kopen totdat ik meer ben afgevallen.

Wat wel voordeel is van afvallen is dat ik weer schoenen maat 42 pas. Nadeel is weer dat ik nu weer veel geld eraan kan uitgeven. Heb al 2 korte laarzen gekocht en vandaag komen er nog 2 lange bij 😝 . Eentje van no. stress waarvan ze zeggen dat ze zachter lopen. Dus ben benieuwd. Ze hebben een aardige hak .

Vandaag voel ik nog steeds niet lekker. Niet echt ziek maar ook niet goed genoeg om iets te doen. Dochter was ziek maar lijkt erop dat de koorts nu weg is dus zij is weer fit en wil van alles doen waar ik geen puf voor heb. Man ook echt ziek dus die kan niet helpen. Hopelijk voelt hij zich straks beter zodat ik vanmiddag ff kan liggen.

Vandaag alleen nog maar 1 tosti op. Als ik straks puf heb wil ik de aardappelsalade maken van chickslovefood. Misschien koekjes bakken met dochter.
Succes Hats, beterschap Schorpioen en bedankt voor het updaten Liara en Rosanna!
Don't know, don't care
Net speltkoekjes gemaakt met 100 gram roomboter en chiazaad en water en 40 gram suiker. Kind ze vies. Vind ze niet vies maar ook niet echt lekker. Ze vullen wel

Straks verder met de zoete aardappelsalade. Man heeft buikgriep dus ik zal vandaag ff moeten doorzetten. Morgen dochter waarschijnlijk naar school dus dan heb ik rust.
Zo net veel te lang gewerkt, dus ik ben in alle opzichten moeeee.

O Yoghurt met honing, 2 rijstwafels

L Dirty rice van gisteren

T Appel

D Tortilla's met kruidenkaas, rucola en gerookte zalm

T stuk koek, chocola
Tjezus, wat vals
Eetlijstje

O: 1 tosti

T: 2 speltkoekjes

L: zoete aardappelsalade,, augurk, 1 advocado, saus van yogonaise en Griekse yoghurt

T: watermeloen

D: zelfde als lunch
Hatse: hoe ging het?
Wat voor baan is het eigenlijk ?
Hatse, hoe is je gesprek gegaan?

MevrJack, pas je wel op met teveel werken, goed op jezelf en je grenzen letten he!

Schorpioen: fijn dat je morgen een dagje rust hebt.

Mijn eetlijstje:

O: 2 knackebrod met philadelphia

L: tosti van volkorenbrood met kaas

T: 2 knackebrod met kaas, mandarijn

D: macaroni ovenschotel, weer met kaas

T: handje noten

Ik eet te veel kaas geloof ik
quote:liara schreef op 30 september 2014 @ 21:41:

Hatse, hoe is je gesprek gegaan?

MevrJack, pas je wel op met teveel werken, goed op jezelf en je grenzen letten he!

Ja dat was ook een eenmalige actie voorlopig, want het bevalt me op dit moment niet zo goed meer Lag om 20.00 uur te slapen op de bank en heb me naar de douche gesleept, want als ik eerder dan 23 uur slaap wordt ik midden in de nacht wakker en kan ik niet meer slapen. Had vandaag een gesprek met mijn leidinggevende, maar dat was niet zo'n prettig gesprek, verliep raar. Daar zit ik nog een beetje over na te denken, zinloos natuurlijk. Morgen maar even met een collega doorspreken, dat helpt altijd. En een reep chocola op, vond het niet eens lekker. Had er nog een gekocht, maar die eet ik voorlopig niet op denk ik.

Hatse, ben ook benieuwd!
Tjezus, wat vals
Was je toe aan een avatarchange trouwens?

Ik moet wel wennen, in mijn gedachte zie je er net zo uit als je oude avatar, en ben je ineens iemand anders geworden
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven