Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Ik was aan het klooien met mijn oude avatar vanwege Lama en toen klopte er helemaal niks meer van. En het origineel had ik natuurlijk niet meer op mijn laptop staan Ik moet er zelf ook nog even aan wennen. Ik zoek nog even door naar mijn oude avatar.
Balen dat je gesprek met je leidinggevende niet zo goed verliep, ze klonk vorige week nog zo begripvol. Ik hoop dat jullie er uit komen.

Ik zit ook al sinds 9 uur tegen mijn slaap te vechten, maar net als jij word ik anders midden in de nacht wakker. Nog heel even volhouden.
Alle reacties Link kopieren
Ja op zich is het qua taken wel opgelost en daar ben ik blij mee, maar er klonk vandaag echt helemaal geen begrip door, geen enkele interesse in mijn situatie, terwijl ik juist in mijn mail (LG was niet aanwezig toen) had geprobeerd vrijdag om zo open mogelijk te zijn over hoe het gaat. Dat vond ik lastig (toegeven dat het niet goed gaat, hulp vragen) en ik verwachtte dat het gesprek van vandaag daar ook wel even over zou gaan, naast de zakelijke kant. Het ging meteen en alleen maar over de consequenties voor mijn taken, op een enorm ongeïnteresseerde manier. Het gesprek verliep zo anders dan ik verwacht had, dat ik er een beetje van ondersteboven was.
Tjezus, wat vals
Waardeloos.
Zo ben weer thuis, geen schade opgemeten.

Vandaag,

Havermout met zooi

1 1/2 Tosti

Volle bak Kibbeling met Hollandse garnalen.

Geen fruit of groenten eigenlijk, erg druk bezig geweest.
Zo, ben weer mezelf
MevrJack, ik heb ook zo'n leidinggevende gehad. Ik herken het gevoel van daar helemaal van ondersteboven zijn, dat verwacht je helemaal niet. Een beetje begrip en medeleven is wel zo prettig. Wel fijn dat je taken zijn aangepast.

Zusenzoo, fijn weekend gehad? Heb je wat leuks gedaan?
Gelukkig maar Liara, ik was al helemaal in de war
Tjezus, wat vals
Hoi,

Wil graag meeschrijven! Ben 37, moeder van drie kinderen en na de geboorte van m'n derde heb ik mezelf helemaal laten gaan...vanochtend voor het eerst sinds 1,5 haar op de Weegschaal gestaan en ben nog nooit zo zwaar geweest, 113,5...nu ik het zo opschrijf erg confronterend!voel me al tijden niet lekker, niks past meer, elke foto waar ik op sta is is in mijn ogen lelijk, en heb een zonvakantie voor de boeg in december dus wil graag een paar kilo's kwijt (en paar, ok, minstens 25 kilo ) anyway , vanmorgen om 7.09 m'n bed uit, begonnen met rennen! Eet geen snoep meer en ga weer fietsen naar m'n werk! Zal wel niet heel snel gaan maar dat maakt me niet uit!
quote:liara schreef op 30 september 2014 @ 22:28:

MevrJack, ik heb ook zo'n leidinggevende gehad. Ik herken het gevoel van daar helemaal van ondersteboven zijn, dat verwacht je helemaal niet. Een beetje begrip en medeleven is wel zo prettig. Wel fijn dat je taken zijn aangepast.

Zusenzoo, fijn weekend gehad? Heb je wat leuks gedaan?Ja ik had het er vandaag ook met een collega over, en mijn lg staat hier wel een beetje om bekend, is vooral nogal onberekenbaar. En als je jezelf dan kwetsbaar opstelt dan komt dat net even rottig aan. Gelukkig zijn mijn collega's hartstikke fijn.
Tjezus, wat vals
quote:fineline schreef op 30 september 2014 @ 22:31:

Hoi,

Wil graag meeschrijven! Ben 37, moeder van drie kinderen en na de geboorte van m'n derde heb ik mezelf helemaal laten gaan...vanochtend voor het eerst sinds 1,5 haar op de Weegschaal gestaan en ben nog nooit zo zwaar geweest, 113,5...nu ik het zo opschrijf erg confronterend!voel me al tijden niet lekker, niks past meer, elke foto waar ik op sta is is in mijn ogen lelijk, en heb een zonvakantie voor de boeg in december dus wil graag een paar kilo's kwijt (en paar, ok, minstens 25 kilo ) anyway , vanmorgen om 7.09 m'n bed uit, begonnen met rennen! Eet geen snoep meer en ga weer fietsen naar m'n werk! Zal wel niet heel snel gaan maar dat maakt me niet uit!Welkom! De meesten van ons gaan langzaam, en kiezen voor een nieuwe manier van leven en geen raar dieet. Lekker meeschrijven dus!
Tjezus, wat vals
Fijn dat je lieve collega's hebt, dat scheelt een hoop.

Welkom fineline.
fineline, ik vind foto's van mezelf ook vreselijk! Daarom ben ik degene die altijd de foto's maakt
Vandaag begonnen met een cursus kinder EHBO, zodat ik straks ook aan de slag mag als gastouder. Had wel al EHBO gedaan bij mijn BHV diploma, maar die is niet goed genoeg. Tot nu toe, weinig nieuws gezien, alleen wat meer gespecificeerd.

Laatste dagen, om een uur of 8 's avonds hevige honger. Vroeger greep ik dan naar de chips ed, nu neem ik een boterham met niets, vind ik vaak lekkerder als met beleg.

Lijstje

O: boterham hagelslag

T: ontbijtkoek, banaan

L: 2 boterhammen met gekookt ei

T : ontbijtkoek, Rijstewafel

A: rodekool, aardappelen, appelmoes en snitzel

T: ontbijtkoek, boterham
Fineliner welkom bij de club
Dank allemaal!

Vandaag;

O; yoghurt met banaan

T ; appel

L; broodje met tonijn en tomaatjes, kopje soep

T: banaan en een wortel

d; spaghetti met vega saus, yoghurt met honing.

Normaal gesproken Savonds altijd snacken met koek/snoep/chocola....nu dus niet meer!
quote:liara schreef op dinsdag 30 september 2014 22:35 fineline, ik vind foto's van mezelf ook vreselijk! Daarom ben ik degene die altijd de foto's maaktIk maak tegenwoordig alleen nog maar selfies van bovenaf ?
Fineline: welkom

Mij lukt dat Selfies maken niet echt. Andere kunnen altijd leuke foto's maken maar als ik het zelf doe ziet het er niet uit.

Bij mij gaat afvallen ook erg langzaam maarja et is voor langer termijn natuurlijk
Vanavond voor het eerst een prutje zoete aardappel-sperziebonen-hamblokjes gemaakt.

Lekker !! Die gaat vaker gemaakt worden.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
MevrJack

Hoi Fineline, welkom!

Tja het gesprek... Het was n zgn 'klik gesprek' werd n kruisverhoor door drie man...
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Hatse: vind je het zelf ook leuk werk en mensen

Vandaag op de weekschaal 95,3
Ik vind dat overal waar je bent selfies maken maar een rare gewoonte, ik begin er niet aan.

Hatse, een kruisverhoor is niet fijn. Wanneer hoor je meer? Ik ben benieuwd.

Schorpioen fijn dat de weegschaal weer minder aangeeft!

Ik moet mezelf weer even een schop onder mijn kont geven, de motivatie is tot het 0 punt gedaald. Niet dat ik zit te snoepen trouwens, maar gezond eten doe ik ook niet. Ik ga maar weer een poos elke dag de eetmeter invullen, dat werkte wel stimulerend.
quote:liara schreef op 01 oktober 2014 @ 10:06:

Ik vind dat overal waar je bent selfies maken maar een rare gewoonte, ik begin er niet aan.

Haha, was vanochtend bij de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling, onderwijl ging mijn telefoon, dus toen hij klaar was, keek ik even wie er gebeld had. Wat is zijn commentaar, je had wel even een selfie kunnen maken tijdens de behandeling, dat doet nou nooit iemand. Vind het alleen leuk om ze samen met mijn dochter te maken.
een selfie bij de tandarts is wel grappig ja.
Lijstje van vandaag

O: boterham hagelslag

T: mini stukje appeltaart bij de bakker (1,5 bij 1,5 cm)

L: tosti

T: ontbijtkoek, banaan

A: 2 broodjes hamburger, met kaas en ui

T: rijstewafel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven