Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
Hats: Jammer van die afwijzingen! Nu hopen dat het volgende gesprek gewoon lekker gaat (zonder te struikelen) en iemand gaat jou gewoon aannemen!

Pyh: Sterkte! Komt wel weer goed!

MevrJack: Ik snap het wel een beetje. Ik merk aan de ene kant wel dat ik meer energie/betere conditie heb. Naar het strand heb ik een kilometer vals plat en ik kreeg zoveeeeel last van mijn rug, hijgen… Dat heb ik niet meer. Net als een rondje met de hond, ook dat gaat mij beter af.

Maar qua energie om echt te gaan sporten, nee. Daarnaast heb ik een teamsport nodig, om de drive te hebben om te gaan (ik zou er niet tegen kunnen als anderen in mijn team niet zouden kunnen roeien, omdat ze een roeier te kort komen. En dus, ook als ik geen zin heb, ga ik netjes. Moet ik in mijn eentje mij ertoe zetten om te gaan fitnessen…Whaha, never nooit niet… Helaas). Maar op dit moment heb ik nog te weinig energie/conditie om de anderen bij te kunnen houden en dan zie ik mijzelf als een belemmering. Ik houd die boot tegen.

En ik baal er wel van. 13,5 kg eraf, maar je merkt er nog te weinig van.

Voor iedereen met een dippie:
Zeg….heeft iedereen het trouwens druk met de 3 Dwaze Dagen ofzo? Haha, het is zo rustig hier!
Jan10: ik en sporten ging ook niet samen. Alleen fitnessen werkt ook niet dus als ik dat doe ga ik met dochter. Ik doe nu de niks lessen en moet zeggen dat dit goed bevalt. De trainers stellen zich voor en betrekken je er echt bij. Ook de andere in de groep zijn betrokken. Heb dit nog nooit eerder mee gemaakt. Bij andere sportschoenen als ik naar les ging keken andere je amper aan. Misschien deed ik dat ook wel. Nu is het met bodyboxx dat je tegen elkaar slaat dus heb je eerder contact. Daarnaast baal ik ook als ik niet meekom. Deze week voel ik me ook de hele tijd slap en vandaag met bodyboxx ging het niet goed. Kreeg ademhaling problemen en kon niet meekomen. Beetje frustrerend maarja toch nog redelijk kunnen meedoen. Conditie is na maand sporten echt vooruit en merk dat ik steeds beter oefeningen kan meedoen. Dus zou zeggen probeer het toch

Ik ben ook vaak moe maar ga toch

En heb wel gekeken bij 3 dwaze dagen online maar niet echt iets voor mij. Misschien de volgende keer als ik ben afgevallen
Pyh: dikke knuf!

Hatse: hoe zat het met je gesprekken?

Iedereen: ik denk dat jullie allemaal een punt hebben. Je gaat voor goede gezondheid en mooier lijf. Maar het vergt veel... Ik denk dat ik nu op een moment zit waar ik vaak opgeef. Gewicht blijft laatste 2 weken bijna onbeweeglijk. Ik blijf flirten met de 90. Werkt zo demotiverend. Ik ga al 4 weken, op mijn kiveau,

Lopen lijkt niet te helpen. Moet nu wel zeggen dat ik ongesteld ben. Maar toch. Momenteel lijkt het wat vechten voor niets. Hoop dat er snel wat beweging in komt.

Sorry voor het zagen en klagen. Had het even nodig. Nu probeer ik me te herpakken!
quote:pyh1989 schreef op 02 oktober 2014 @ 19:01:

[...]

Tsja... Ik weet even niet hoe ik hier op moet antwoorden, maar ik kan het even niet opbrengen! Zit weer vol met spanning en drukte..
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Goeiemorgen

Vandaag ff dipdagje. Was begonnen aan de reep chocolade en wilde hem helemaal opeten tot ik na paar stukken besefte dat ik eigenlijk geen trek meer dus weg gelegd. Dipje ging er ook niet van weg. Het dipje heeft niet specifiek met afvallen te maken. Gewoon ff een bleh dag.

Ga straks tomatensoep maken. En vanavond ga ik uiteten. Dat word wel gezellig .
Over dat niet mee kunnen komen: dat komt vanzelf. Maar dan moet je het wel doen Er is echt bijna niemand die het erg vindt dat een minder sterk iemand meedoet. Ik heb die ervaring eigenlijk nooit gehad (ja vroeger op school, de gymjuf LOL)

Ik zie alleen maar mensen die elkaar motiveren en helpen.

Na die twee afwijzingen van de week ff een dippie hier. Leuke eerste gesprekken en de tweede moeizaam en hoppa afwijzing :(

Moest me echt opladen voor het gesprek van gistermiddag. Heb wel de feedback meegenomen, ik zat minder krampachtig. De feedback tijdens het gesprek was ook leuk (ik had het over verzuim, dat is echt 'mijn ding'. Hoe ga je daarmee om, hoe verminder je dat blabla. Zegt ie 'nou het ziekteverzuim is hier rond de 2% dus dat is al superlaag'. Ik erover heen 'verzuim is natuurlijk meer dan alleen ziekte, het gaat ook over op tijd aanwezig zijn, creatief omgaan met je nawerktijd op je telefoon etc etc'. Zegt ie 'nou, je blaast me wel omver met je antwoord)

Enniewee, dinsdag tweede gesprek hahaha
quote:hatsetats schreef op 03 oktober 2014 @ 10:19:

Zegt ie 'nou, je blaast me wel omver met je antwoord)

Enniewee, dinsdag tweede gesprek hahaha haha stoer dat jij dat zegt én dat hij zo reageert
Tjezus, wat vals
Ik heb in mijn leven 1 sollicitatiegesprek gevoerd (de rest ben ik een beetje in binnen komen waaien vanuit stage en viavia). Was voor een baan naast mijn studie, enigszins in mijn richting maar wel erg onder mijn niveau. Maakte mij niet uit, ik vond het leuk om iets te kunnen doen wat met mijn studie te maken had, voor tijdelijk. Gesprekspartner was de eigenaar van de organisatie (klein bedrijfje, iets van zes medewerkers) en prikte daar meteen doorheen natuurlijk en hij wist dat hij me in de toekomst niet heel veel zou kunnen bieden dus dat ik waarschijnlijk snel weer weg zou gaan na mijn afstuderen.

Was briljant gesprek, veel vragen in de trant van "waar wil je over 5 jaar zijn", ik gaf overal volledig eerlijk antwoord op. Daarmee ongeveer alle don'ts gedaan in het gesprek. Kreeg ik aan het eind van het gesprek te horen dat hij nog nooit zo'n goudeerlijke sollicitant had gehad en dat ik op ongeveer alle vragen fout geantwoord had. Zelfde middag hing hij aan de telefoon, dat als ik de baan wilde, ik hem kreeg. Onder een voorwaarde: dat ik een dag na moest denken over of het echt de beste keuze was voor mij. Dag later teruggebeld en de baan geweigerd want hij had helemaal gelijk
Tjezus, wat vals
Ja cool he Hij vroeg daar heel erg op door, waarom ik dat deel nou zo leuk vind. Kon ik weer mooi linken aan doel- en resultaatgericht zijn maar wel met oog voor de menselijke maat.

Ik had echt zoiets van fuck it, gewoon brutaal zijn. Dat werkte altijd, ik moet me niet inhouden.
Mooi verhaal Jack!! Nouja, dat idee had ik dus ook. What you see is what you get
Hats, fijn dat het gesprek goed ging, hopelijk wordt het wat.
Ik heb vaker gesolliciteerd en muv een keer altijd vanuit een baan. Niet vaak afgewezen en als dat gebeurde was dit omdat mijn ervaring niet aansloot en ik zelf ook niet lekker in gesprek zat. Vanuit baan solliciteren is relaxter denk ik want als het niet lukt is het gewoon jammer. In mijn huidige werkveld is het moeilijk mensen vinden dus met de ervaring die ik heb gaat dat ook makkelijker. Ben vorig jaar overgestapt naar nieuwe baan en voel me nog steeds niet op plek. Kom er nog niet echt achter waarom. Door de burn out of omdat ik zo lang bij vorige werkgever heb gezeten. Twijfel dus nu of ik moet weg gaan of moet blijven. Ik blijf maar heen en weer gaan. Heb misschien ook optie om terug te gaan naar oude werkgever. Zo moeilijk vind ik het om uit te vinden wat ik wil en waarom ik iets niet wil.

Heb gister wel weer 4 uur gewerkt achter elkaar. Maandag weer en dan wil ik de week erop 1 halve dag erbij doen. Zit dan op 3 halve dagen. Als dat goed gaat de week erop weer halve dag erbij.

Wat ik zo stom vind is dat ik bij andere wel zie wat ze kunnen en hun kan motiveren en helpen maar mezelf: dat is een ander verhaal.

Sorry voor me lange verhaal.

Hatse: succes ik hoop dat je het leuk vind en dat het wat word.
Even een prachtig inspirerend filmpje. Niet gaan denken 'wat zij doen dat kan ik toch nooit' of 'die vrouwen zijn me veel te gespierd' maar luister naar de boodschap!!

Beauty is measured in joy
wat ik uit het filmpje haal, is dat schoonheid niet wordt bepaald door de modebladen en de juiste kleding, makeup etc, maar door doorzettingsvermogen, liefde voor jezelf en goed voor jezelf en je lichaam zorgen. En het beste uit jezelf halen op jouw niveau
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Vandaag niet goed gegeten

O: 4 speltboterhammen

T: chocolade stuk

L: -

T: glas optimel en 2 spareribbetjes

Ga zo uiteten. Ga gewoon eten wat ik wil en misschien een toetjes maar het kan dat ik die niet meer op kan.

Vandaag ook stuk gefietst dus ook weer beweging gehad

Hatse: hoe ging et gesprek? Nog gevallen?
overigens baal ik van mezelf, ben mezelf aan het saboteren en dat moet nu over zijn
Ga het filmpje kijken want ik kan wel een boost gebruiken, zit te kloten.

O cakerol

L 2 boterhammen met Linera, salade met kip, rucola, pijnboompitjes, parmezaanse kaas en pesto

T cherrytomaatjes

T 2 glazen verse jus, wat chips (borrel werk)

D mini loempia's met dipje, broodje kipkerrie en half broodje babi pangang
Tjezus, wat vals
Gesprek ging goed scorpio, dinsdag tweede ronde
quote:rosanna08 schreef op 03 oktober 2014 @ 18:39:

wat ik uit het filmpje haal, is dat schoonheid niet wordt bepaald door de modebladen en de juiste kleding, makeup etc, maar door doorzettingsvermogen, liefde voor jezelf en goed voor jezelf en je lichaam zorgen. En het beste uit jezelf halen op jouw niveau Dat is mooi samengevat Roos!!
Kom op he dames! Onthouden waar je het voor doet en weer herpakken als het ff mis gaat. Succes

Gisteren geen eetlijstje neergezet maar had gewoon netjes gegeten. Vriend had nasi gemaakt.

Eetlijstje vandaag:

O: kwark met granen en een banaan

T: kontje boterham met pindakaas

L: 3 boterhammen mager beleg

T: -

D: ovenschotel met aardappelschrijfjes, ananas, ui en zuurkool

T: optimel yoghurt bakje

Overigens heb ik voor morgenavond alsnog een heel klein stukje vijgenbrood gekocht en geitenkaas. Zit daar nu al zo lang in mijn hoofd en zo af en toe mag zoiets ook wel.
quote:rosanna08 schreef op 03 oktober 2014 @ 18:41:

overigens baal ik van mezelf, ben mezelf aan het saboteren en dat moet nu over zijn Vertel, wat doe je dan? En hoe kunnen we helpen?
ik eet van alles wat ik niet moet eten en niet wat ik wel zou moeten eten. En als ik er nou van zou genieten, maar dat dus ook niet. Wordt er alleen maar misselijk van

Heb wat gedoe op persoonlijk vlak en blijkbaar werkt het door in mijn eten
en hoe je zou kunnen helpen....

heb je nog wat mooie spreuken zoals je motto?
Vervelend roos. Heb je al meer van deze periodes meegemaakt? En zo ja weet je nog wat je toen geholpen heeft?

Het is vaak ook een grote vuilkuil hoor persoonlijk gedoe en dan nog op je eten letten. Ik denk ook even na over een mooie tekst voor je. Veel sterkte iig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven