Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
goedemiddag iedereen,

mag ik hier ook meeschrijven?

Ik moet echt véél kwijt en alleen lukt het me niet.

knolselder
not all who wander are lost
Ik heb een griepje te pakken. Geen koorts maar wel koud, en misselijk en pijn in keel en lichaam . Wel gaan werken en naar therapie. De laatste eerder weggegaan maar moest erheen want krijg anders rekening van 50 euro.

Eetlijstje

O: 3/4 peer ,4 kleine speltboterhammen met muisjes

T: peer en 2 mandarijnen en 10 dropjes

L: 2 kaakjes en 2 handjes Japanse mix

Ga straks erwtensoep eten .

Nu lekker mijn bed in en niks doen.
Knolselder, welkom.

Mijn eetlijstje van vandaag:

O:-

L: tosti en 1 boterham met jam

T: 2 mandarijnen

A: andijviestamppot met spekjes

T: smoothie met yoghurt en fruit
Beterschap schorpioen.
Knolselder : welkom
dank je!

mag ik maandag mijn gegevens doorgeven of moet ik eerst een tijd meeschrijven?
Nee hoor, geef maandag maar door en dan mag je gelijk in de lijst

Ben je al begonnen met lijnen? Of start je ook op maandag?
ja, ik zou maandag willen starten.

Dit wordt mijn zoveelste dieet. Het lukt meestal wel maar de kilo's komen iedere keer weer terug. Het is genoeg geweest.
Knolselder, welkom! Gezonde naam in elk geval

Beterschap Schorpioen! Hoe gaat het bij Liara, lukt het om je ritme te vinden?

Mijn eetlijstje:

O 3 boterhammen met vlokken

L buiten de deur: thee met een koekje, twee boterhammen met tonijnsalade en veel groente en lekkere dingen

D bami met kipsate en gebakken eitje

Zat ook fruitsalade bij maar heb geen honger meer. Morgen even fatsoenlijk boodschappen doen want ongeveer alles is op. Moet morgen ongesteld worden en voel me opgeblazen en heb buikpijn, maar vandaag gelukkig niet van die vage eetbuien die ik soms heb als ik bijna ongesteld moet worden.
Tjezus, wat vals
Herkenbaar knolselder, twee jaar geleden was ik ruim 20 kilo afgevallen en het zit er allemaal weer bij

Inderdaad: het is genoeg geweest. Weet je al hoe je het aan wil gaan pakken? Gezonder eten/ meer bewegen, zoals eigenlijk iedereen hier?
Nee MevrJack, mijn ritme is maar matig. Nou ja, in zoverre: ontbijten doe ik vaak niet, mijn lunch is vaak pas om 14.00/14.30 (ik denk er simpelweg niet aan) en ik eet nog wat te weinig fruit. Maar verder heb ik de smaak te pakken. Ik zit nu eindelijk onder de 90 en daar wil ik perse blijven!
dank je mrs Jack!

ja ik wil graag gezonder eten, normale porties en veel minder tussendoor.

Nu eet ik bijna voortdurend....
Het lukt me momenteel niet om me netjes te houden, met snoepen, daarom ben ik hier maar weinig. Maar ik denk wel aan jullie hoor.
Gaat ietsje beter hier! Maarja rustig aan

Mevrouwjack: gelukkig nog geen vreetaanval. Heb ik ook altijd maar deze maand niet echt

Deze week niet meer kunnen sporten en ik val niks af. Hopelijk komt dat door ongesteld zijn.
Jammer dat het even niet lukt Renate, hoe komt het?

Schorpioen, daar kan het zeker door komen, komt vanzelf weer goed dus Het zal ook schelen als je weer kunt gaan sporten.

Straks ga ik naar een verjaardag, dus dat wordt taart en hapjes eten. Daar ga ik eens lekker van genieten.
Renate, het komt vast weer goed, iedereen heeft weleens een dipje.

Liara, veel plezier op de verjaardag geniet ervan

Schorpioen, fijn dat het beter gaat!

Knolselder, welkom

Haha mevr. Jack en schorpioen schrijven we nu al zo lang dat we gaan synchroniseren qua ongesteldheid

Ik ben er net vanaf en ben eindelijk het extra gewicht van de pil weer kwijt + wat extra.

105.9 vanochtend, nog 0.3 tot ik mijn 10 kg marker behaald heb
Don't know, don't care
Zal toch wat zijn dat we gaan synchroniseren maar denk dat het gewoon toeval is. Ik ben echt zo stabiel hierin. Met en zonder de pil trouwens. Daar ben ik ook deze week weer aan begonnen. Ben er nog nooit van aangekomen ds verwacht dit nu ook niet.

Hopelijk morgen weer beter want we gaan dan uiteten in all you van eat. Ik verwacht aankomende week niks af te vallen want morgen uit eten , maandag echt jarig dus dan is het ook lekker eten en volgende week zaterdag vier ik mijn verjaardag met vrienden en familie. Dus morgenochtend wegen en dan volgende week maandag weer verder en dan tot de kerst in een stuk door.
alvast een prettige verjaardag Schorpioen36!
Ga net toch door me rug. Kan gewoon niet lopen terwijl men zegt dat dit beter is. Moet mezelf overal vasthouden als steun. Heb dit wel eerder gehad maar dacht da dit door me gewicht kwam. Ben nu 13 kilo lichter en tja weer pffff
En Thx knolselder
quote:schorpioen36 schreef op 08 november 2014 @ 17:07:

Zal toch wat zijn dat we gaan synchroniseren maar denk dat het gewoon toeval is. Ik ben echt zo stabiel hierin. Met en zonder de pil trouwens. Daar ben ik ook deze week weer aan begonnen. Ben er nog nooit van aangekomen ds verwacht dit nu ook niet.

Hopelijk morgen weer beter want we gaan dan uiteten in all you van eat. Ik verwacht aankomende week niks af te vallen want morgen uit eten , maandag echt jarig dus dan is het ook lekker eten en volgende week zaterdag vier ik mijn verjaardag met vrienden en familie. Dus morgenochtend wegen en dan volgende week maandag weer verder en dan tot de kerst in een stuk door.

Ik hield vocht vast denk ik en kreeg weer overal trek in dus at ik weer meer en daar kom je dan natuurlijk weer van aan.

Geniet van je all you can eat, ik mag ook binnenkort weer mjamm
Don't know, don't care
quote:schorpioen36 schreef op 08 november 2014 @ 20:39:

Ga net toch door me rug. Kan gewoon niet lopen terwijl men zegt dat dit beter is. Moet mezelf overal vasthouden als steun. Heb dit wel eerder gehad maar dacht da dit door me gewicht kwam. Ben nu 13 kilo lichter en tja weer pffffOei beterschap!
Don't know, don't care
Schorpioen mocht ik het vergeten alvast gefeliciteerd

Knolselderij, alsnog welkom, sorry voor mijn late reactie.

Ben de afgelopen weken alleen maar aan het snoepen, ben helaas toch weer in mijn schuimpjesverslaving getrapt. Vanmorgen gaf de weegschaal dan ook een hoger getal aan dan vorige week, maar dat is mijn eigen schuld, hopelijk kan ik de knop weer omzetten.
Renate : zet hem op ! Geen schuimpjes in huis halen meer

Hier nog steeds last van rug. Vannacht kon ik amper lopen en moest letterlijk kruipend naar wc. Vandaag kan ik wel lopen maar doe dit wel met ondersteuning om rug te ontlasten. Gister kon ik al niet naar een vriendin doordat ik ziek was dus wil echt vananvond ook niet afzeggen . Word er niet vrolijk van. Gister ook mars en 2 zakjes chips genomen. Had ik niet moeten doen want had beter iets kunnen nemen dat ik echt lekker vind maarja dat niet in huis. Vandaag gewogen en was 93,6 dus toch 3 ons eraf. Niet gesport en redelijk wat gegeten moet ik hier blij mee zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven