Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk zijn dat de eerste letter van mijn voor en achternaam en van mijn partner. Ja hoop dat het daaraan ligt. Maar bij sommige lijkt het zo gemakkelijk te gaan. Al wil ik wel niet crashen, al is het soms wel verleidelijk...
Het ging prima vandaag maar er staat wel weer schuimgebak op

Eet lijstje

O: 4 spelboterhammen met muisjes

T: aarbeien en banaan

L:2 stukjes ontbijtkoek met boter en 3 eieren

D: aardappel puree , witte bonen in tomatensap en hamlap

T: schuimgebakje

Nog steeds ziek dus niet sporten
Goedemorgen
goeiemorgen!

@schorpioen: je bent zo vrolijk?
not all who wander are lost
Denk je een beetje om je rug met al dat gestuiter?
Tjezus, wat vals
Wel leuk om zo vrolijk de dag te beginnen.
Liara, die 15 kg hoeft niet in de tabel hoor. Dan staat er namelijk ook dat ik eerst 106 woog, haha…en dat wil zo snel mogelijk vergeten!

MLSC: Idd demotiverend als je al een paar maanden goed je best doet en het gaat er maar niet af. Ik had dat dus ook, in Juni en Juli ben ik 10 kg afgevallen en sinds de start van deze topic duurde het lang voordat er eindelijk 5 af was. Ik wist dat er ergens een punt kwam waarop ik soort van stil zou komen te staan, maar dat het zo snel al zou zijn…kwam als een nare verrassing.

Maar nu ik eindelijk echt een routine heb (door een baan) en gezond blijf eten ben ik eindelijk weer aan het afvallen! Dus de motivatie is er weer!

Ik hoop dat ie voor jou ook snel weer komt!!!
Ik dacht idd laat ik eens de dag vrolijk beginnen

Wel goede dag gehad volgens mij. Bijna iets verkeerds gekocht maar weer terug gelegd

Baal dat ik niet kan sporten. Nie omdat ik sporten zo leuk vind maar omdat ik zo goed bezig was.
Ik merk dat mijn motivatie gewoon weg is. Ik denk niet eens aan afvallen, als voorbeeld mijn eetlijstje vandaag (wat redelijk representatief is voor hoe ik altijd eet):

O: -

L: 3 volkorenbrood met vleeswaren en jam

T:-

D: lasagne met spinazie

Verder niks. Ik heb geen zin in eten, ik denk er niet aan en ik wil er niet mee bezig zijn. En met zo'n eetlijstje zou je toch af moeten vallen?

Hoe verander ik dit?
Liara: je zou denken dat je dan wel afvalt idd. Ik denk dat dat ook wel gaat gebeuren als je maar niet slechte dingen alleen eet. Snap niet hoe je op weinig eten niet afvalt. Wat iig zal helpen is al je toch ontbijt. Al is het een boterham. Als je s'ochtends niet gelijk honger hebt maak dan er een klaar en eet die onderweg. En doe er dan iets op wat je echt lekker vind.

Waarom wilde je afvallen naast dat het gezonder is? Heb je nog andere dingen? Ik wil bv weer in normale strakke kleding passen en volgend jaar in bikini kunnen lopen zonder me te schamen. Ik heb af en toe ook van het is zo wel goed en zie er alweer beter uit maarja ik wil echt graag een platte buik. En elke gram is er een. Dan maar langzamer. Als ik blijf sporten en op normale dagen op eten blijf letten dan moet het er ergens afgaan. Ik heb alleen geen probleem met eten. Ik neem eten naar werk en wat ik mee neem gaat op.

Dus nadenken waarom je wilt afvallen want als je opgeeft dan wil je het blijkbaar niet genoeg of saboteer je jezelf om een reden misschien .
Je hebt gelijk schorpioen, ik zit mezelf gewoon te saboteren. Ik moet ook eigenlijk niet zeuren, want ik ben dit jaar al 14 kilo afgevallen in totaal, maar ik merkte de laatste weken dat het niet meer zo goed gaat. Inderdaad weer even de focus op het waarom van het afvallen: leukere kleren kunnen passen!

Thanks voor deze schop onder mijn kont, net wat ik nodig had Ik ga nu meteen ontbijten.
Liara: ik heb hetzelfde hoor soms denk ik ook laat maar.

Net ook al paar keer mezelf moeten overtuigen niks lekkers te halen in winkel. Heb wel 2 chocolade muntjes bewust gepakt

Ben ook weer 0,8 zwaarder terwijl ik redelijk normaal eet. Maarja niet sporten werkt denk ik niet.
Ik heb een moeizaam dagje vandaag qua gezondheid, erg moe en stevige hoofdpijn. Beetje over de grens gegaan. Hielp ook niet mee dat ik overdag weinig gegeten heb. Had echt niks in huis en aan het eind van de middag kwam Albert.nl, dus ik kon ook niet weg. Nu een overdaad aan eten in de vriezer, kast en koelkast

Eetlijstje:

O Yoghurt met muesli en yoghurt

T 3 mandarijnen

L wit zacht broodje met ham en rauwkost

T 2 krentenbollen met kaas

D Biefstuk, aardappeltoefjes en paddenstoelen

T vanillevla met bosbessen
Tjezus, wat vals
Mevrouw Jack : eetlijstje ziet er ok uit toch

Ik heb sportkleding aan maar me moeder belde op of ik ff langs kan komen gezellig oliebollen eten. Mijn broertje komt ook en ze wil ons samen voor zichzelf een keer. Daarnaast wil ze haar ebook terug waar ik boeken op moest zetten 😝Daarnaast voel ik mijn rug nog goed misschien deze week maar weer als verloren beschouwen en maandag er weer tegenaan. Kan ook morgen proberen te sporten.
Erg handig he dat Albert, ik laat ze elke week bezorgen hier. Nou maar even rustig aan doen hoor MevrJack.

Veel plezier met oliebollen eten schorpioen, lekker!

Vandaag heb ik mijn best gedaan:

O: boterham met philadelphia

L: 2 boterhammen met salami en lever, 1 knackebrod met kaas

T: 2 mandarijnen

D: macaroni, met heel veel groente erin

Ik ga voorlopig mijn lijstjes maar weer even invullen op de eetmeter. Eens kijken of het allemaal nog wel klopt qua kcal enzo.
En 1 oliebol en 2 handjes kruidnoten verder. Voel me zo dik nu. Bah. Maarja gewoon loslaten en na zaterdag weer goed verder gaan
Ik doe ook mee, maar ik ben afgelopen dinsdag begonnen. Bij het gewicht van maandag moet ik interpoleren tussen het gewicht van zondag en dinsdag. Ik kom dan op:

Afgevallen deze week: 1,8

Huidige gewicht: 90,4

Totaal afgevallen: 1,8

Alle gegevens voor de bovenstaande tabel:

Naam: Hans66

Lengte: 1,80

Start: 92,2 (4 november)

Streef: 81,0

Deze week: 1,8

Huidige: 90,4

Afgevallen: 1,8
World of Warcraft: Legion
Hoi Hans,

Succes met afvallen :-)

Ik sta een beetje stil de afgelopen 2-3 weken echt moeite de draad goed op te pakken. Nu zit ik ook wel op het gewicht waar ik de afgelopen 5 jaar altijd op ben blijven haken (alleen 6 jaar geleden was er nog een extra 7 kilo af in vergelijking met nu).
Curly: weet je waarom je stil staat?

Hans: succes en welkom
Ja laatste week Oktober was ik vrij en heb ik wel vaker gesport maar ook totaal niet opgelet qua voeding. Daarna met nieuwe baan begonnen en maar 2x gesport in 2 weken dus dat is weinig. En 's avonds zo moe dat ik ook kies voor makkelijk koken wat vaak niet het meest gezonde is.
Hoi Hans, leuk dat je mee komt schrijven hier.

Herkenbaar hoor Curly, hier gaat het ook een beetje zo. Soms val ik wat af en dan blijft het weer hangen. Om moedeloos van te worden.
Welkom Hans!

@schorpioen je moet jezelf wel wat gunnen he af en toe, dus denken nou ik heb lekker een oliebol en wat kruidnoten op, so be it. Morgen weer verder.

Hier verder weinig nieuws, eet netjes de kcal die ik mag, heel af en toe eens een uitschieter ertussen, benieuwd naar de schaal maandag.

Fijn weekend vast iedereen! Ik mag nog even werken tot 22:00.
Don't know, don't care
Af en toe mag inderdaad maar gister zo'n opgeblazen gevoel en kan dan ook nog eens niet sporten dus was ff balen. Maar ben nog steeds maar halve kilo zwaarder.

Vandaag heel slecht gegeten. Nergens iets gezonds te eten te vinden. Dus vanmiddag alleen drinkontbijt

Hebben jullie ook mensen in je omgeving die meedoen met het anti suiker dieet. Oftewel geen suikers of suikervervangers.
welkom Hans!

Zat eventjes zonder internet. Vandaar dat ik niet meer gereageerd heb....

Ben nu 5 dagen bezig en het gaat goed. Ik eet "netjes" en ik denk niet meer voortdurend aan eten. Dwangmatig hetzelfde eten is er momenteel ook niet bij en daar ben ik superblij mee. Maandag op de weegschaal.....

prettig weekend!

knolselder
not all who wander are lost

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven