Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Ik denk het ook Linda, de komende dagen ga ik in ieder geval weer even opletten.
Ik heb het nu niet moeilijker dan normaal. Af en toe heb ik gewoon moeilijke dagen. Als het straks echt kerst is en oudejaar op de dag/avond zelf dan word het pas moeilijk te overeten. Nu heb ik het niet veel in huis. Behalve chocolade letters ( stukje gehad pas dagen terug maar vond niet echt lekker) en pepernoten maar er ook niet meer gepakt. Voor de rest haal ik gewoon niks in huis.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ergens halverwege november één zakje chocoladekruidnoten uit de koelkast weten te houden, en verder heb ik me nog nergens aan gewaagd.

Oud en nieuw zal wel een drama worden, vriendinnetje haar ouders hebben een eigen oliebollenkraam en alles wat over is met oud en nieuw, moet op

Vanavond lekker zalmlasagna gegeten met komkommer/tomaten salade en een stukje brood.

Nu nog even wat werk wegwerken en dan even over de kerstafdeling in het tuincentrum struinen
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Ik at op een feest hapjes, schepte bij een buffet anderhalf keer mijn bord vol, at ijs en pudding en 3,5 glas gewone cola (geen cola light). De volgende dag zag ik dat ik 400 gram aankwam. De dag daarna viel ik weer 600 gram af. Dat zie ik niet als een probleem.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 11 december 2014 @ 19:41:

Ik at op een feest hapjes, schepte bij een buffet anderhalf keer mijn bord vol, at ijs en pudding en 3,5 glas gewone cola (geen cola light). De volgende dag zag ik dat ik 400 gram aankwam. De dag daarna viel ik weer 600 gram af. Dat zie ik niet als een probleem.Volgens mij is jouw stofwisseling echt top als je zoveel blijft afvallen en weinig aankomt van een feestje. Bij mij kost het wat meer moeite helaas.
Don't know, don't care
Ik fietste wel ongeveer 1,5 uur in totaal.
1,5 uur fietsen helpt wel maar ik kom direct een kilo aan van eten
quote:schorpioen36 schreef op 11 december 2014 @ 20:09:

1,5 uur fietsen helpt wel maar ik kom direct een kilo aan van etenDan denk ik dat het waar is, wat Lalalalalinda zegt.
Komende maandag geef ik weer het gewicht van maandag door i.p.v. dat van zondag (net zoals de vorige week). Er komt weer een verjaardag aan, zucht...
quote:hans66 schreef op 11 december 2014 @ 21:10:

Komende maandag geef ik weer het gewicht van maandag door i.p.v. dat van zondag (net zoals de vorige week). Er komt weer een verjaardag aan, zucht...Je moet ook wel een beetje genieten van het leven verder en bij denk ik de meeste van ons, hoort eten daar heel erg bij
Don't know, don't care
Ja dat is ook weer zo. Jezelf sociale activiteiten ontzeggen vanwege het lijnen, is een foute zaak. Het is niet erg dat ik af en toe zondig... maar ik volg bewust geen vermageringsdieet. Ik eet ook weleens patat, gebak en chips.
Ik heb weer trek in dingen omdat ik stress heb. Heb al eens gezegd niet naar me zin te hebben op huidige werk waar ik 1,5 jaar geleden heen ben gegaan en blijk nu terug te mogen komen bij oude werkgever maar die wilde me alleen salaris bieden wat ik destijds verdiende. 300 bruto minder dan ik nu heb. Nu ben ik daar oa weg gegaan omdat ik niet gewaardeerd voelde qua salaris omdat anderen meer verdiende en nu bieden ze dit weer. Heel verhaal over slechte tijden wat werk betreft etc. Dat ze niet opeens zoveel omhoog kunnen gaan. Heb gezegd dat ik daarvoor het niet doe maar zelfs als ze meer bieden weet ik niet of ik wel terug moet gaan. Huidige werk gaat ook beter sinds ik me beter voel. Heb vast contract, stabiel bedrijf. Alleen werk is het nog niet helemaal. Zit me dus zorgen te maken want wat ik ook kies ik zal iemand telleurstelling en dat vind ik vervelend. Ben altijd bang dat mensen boos worden. En dan nog het gevoel wat is het beste nu voor mij. Ik dacht eerst zo zeker te zijn dat ik terug wilde maar weet het nu niet. Een ex-collega/ vriendin verwacht ook dat ik terug kom en ben zo bang dat ze niet begrijpt als ik et toch niet doe omdat ik al jaar tegen haar aan loop te lullen dat huidige baan niks is en ik oude werk mis.
Sociale activiteiten hoeft trouwens toch niet altijd slecht eten te betekenen. Weet wel dat er vaak slecht eten te vinden is maar het is nog je keus kom het te nemen.
quote:schorpioen36 schreef op 11 december 2014 @ 21:46:

Sociale activiteiten hoeft trouwens toch niet altijd slecht eten te betekenen. Weet wel dat er vaak slecht eten te vinden is maar het is nog je keus kom het te nemen.

Dat is inderdaad zo.

O: Boterham met witte vlokken;

T: 4 koppen koffie; 2 fruitbiscuitjes;

L: Champignonsoep, kop koffie, krentenbol;

T: 2 koppen koffie, glas melk, pindakoekje;

A: Boterham met kruidkaas, banaan;

T: Kop koffie, boterham met kruidkaas.

Ik zit een beetje te hannesen met eten. Ik kan een complete maaltijd maken, maar ik doe dat liever voor twee dagen. Morgen en overmorgen eet ik om privéredenen bij mijn ouders.
Schorpioen: dat is een moeilijke situatie. Zijn er bij je huidige werk wel mogelijkheden om evt. door te groeien of leukere werkzaamheden te gaan doen? Of is het vooruitzicht dat je blijft doen wat je nu doet en wat je dus niet leuk vind?

De afweging dat mensen boos worden of teleurgesteld zullen zijn zou je niet moeten laten meewegen. Ik snap het wel hoor, maar in dit soort situaties moet je toch echt voor jezelf kiezen. En je zegt zelf al dat je je niet gewaardeerd voelde in je vorige baan, dat zal nu niet anders zijn lijkt me. Of ze moeten inderdaad een beter salaris gaan bieden. Dat zal je vriendin toch wel begrijpen?
quote:lalalalalinda schreef op 11 december 2014 @ 19:44:

[...]

Volgens mij is jouw stofwisseling echt top als je zoveel blijft afvallen en weinig aankomt van een feestje. Bij mij kost het wat meer moeite helaas.Bij mij ook helaas. Niet dat ik feestjes daarom zou vermijden, maar de dagen daarna zal ik dan toch echt wel extra streng voor mezelf moeten zijn. Anders val ik ook echt niet af.
quote:hans66 schreef op 11 december 2014 @ 21:18:

Ja dat is ook weer zo. Jezelf sociale activiteiten ontzeggen vanwege het lijnen, is een foute zaak. Het is niet erg dat ik af en toe zondig... maar ik volg bewust geen vermageringsdieet. Ik eet ook weleens patat, gebak en chips.Ik ook hoor Hans, alleen minder dan ik eerst deed haha
Don't know, don't care
O: Boterham met kruidkaas;

T: 3 koppen koffie;

L: Kleine appelflap, broodje gezond, kop koffie;

T: 2 koppen koffie, pindakoekje, stukje komkommer;

A: Rauwkost, ovenfriet met mayo, gebakken zalm;

T: Kop koffie.

Beweging:

- 10 min. wandelen;

- 30 min. fietsen.
Liara: ik moet dat idd niet allemaal mee laten wegen. Er zit nu bij andere bedrijf wel andere leidinggevende waar ik wel goede indruk van heb. Vriendin zal het idd wel begrijpen . Het zit allemaal in mijn hoofd.
Tja eetlijstje

O: Turkse yoghurt met aardbeien

T: banaan

L: patat speciaal

D: halve pizza Hawaï

T: Turkse yoghurt en 50 gram fricandeau.

Vandaag weer 45 min gelopen. Dit keer de helling wat hoger gezet . Weer 450 kcal verbrand. Toen nog wat buikspieren. Deze week 3 keer geweest. Niet echt super goed gegeten maar blijf zeker onder de 2000 kcal dus er moet maandag wel paar gram af zijn.
Vandaag maar ff weer mezelf opgemeten om te kijken naar vooruitgang. Ik ben ooit begonnen op 17/2 en toen tot april volgehouden en ben toen begin juli weer verder gegaan.

De stand op 17/2. 12/12

Gewicht. 106,1. | 93. | -13,1

Taille. 98. |. 90. | -8

Heup. 121. | 111. | -10

Been. 67. |. 64,5. | -2,5

Borst. 112. | 106,5. | -5,5

Arm. 33. |. 30. | -3

Buik. 119. |. 107. | -12

Vanochtend was mijn gewicht weer halve kilo zwaarder dan maandag maarja zie de hele week al de Weegschaal van 92,5 naar 93 schommelen .
Dat gaat de goede kant op schorpioen, je bent overal al lekker wat centimeters kwijt.
Ik zou eigenlijk een centimeter moeten kopen om datgene op te meten wat Schorpioen ook heeft opgemeten. Sinds het begin ben ik 7 kg afgevallen. Ik vermoed ook een verminderde omtrek van vooral taille en buik. Als ik de riem dicht doe op de oude stand (van voor 4 november) zakt die riem af. Ik moet het dus strakker dicht doen. Dat bewijst dat de buikomvang afgenomen is.

Nek is hier niet genoemd, maar die is ook dunner geworden; zoals ik al schreef krijg ik echt een vrouwennek. Mijn nek lijkt (door gezichtsbedrog uiteraard, want er verandert niets aan de nekwervels) langer te worden.
ja de centimeters gaan er ongemerkt echt wel vanaf.

Ik ben ook al een broekmaat verder en ik heb een riem op het 4e gaatje, die ik eerst geeneens om kon
Don't know, don't care
Volgende week ga ik ook weer op sportschool wegen. Ben begonnen met spierweefsel van 27 en vorige maand was het iets van 27,8

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven