Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Zo, vandaag dag 6 level 2. Ik had er moeite mee vandaag, maar dat kwam vast omdat ik helemaal geen zin had. Stond ik klaar in een ijskoud tuinhuisje ging mijn laptop helemaal opstarten en allerlei updates uitvoeren dus ik ben maar vast gaan jumping jacken.

Nu een klein beetje over de helft en ik zie best resultaten. Ik heb weer een taille en ik zie weer wat licht tussen mijn dijbenen als ik mijn benen hipwith apart zet. Ook mijn buik is iets minder dik. Maar ik ben natuurlijk ook bijna 8 kilo afgevallen dus ik kan niet alleen het shredden de Credits geven.

En de riem kan weer een paar gaatjes verder. Ik heb alleen nog geen kleinere maat broek hoeven aantrekken. Heb hier alle maten in de kast liggen.

Laatst bij het kruidvat die gekleurde broeken gekocht. In L en XL, ik past de XL nog niet eens, dat was een fikse tegenvaller. Nu zeiden ze bij de kassa wel dat ze eg smal vielen. Ik heb de XL toch gehouden, daar moet ik binnen kort toch echt inpassen.
Zo, dag vier zit er op, met mooie Action gewichtjes.

Ik heb ook eindelijk foto's gemaakt om straks te vergelijken met mijn killerbody

Maar daar knapt een mens niet van op hoor, foto's van jezelf in ondergoed

Die puppy is te schattig!

Kwam vandaag in het parkje een puppy teckel tegen..... Ik smolt gewoon, wat een mopje.
Follow your heart, but take your brain with you....
Nou dames, heb woord gehouden. Vanavond foto's gemaakt van mezelf en meteen de eerste les gaan doen.

Moet zeggen dat het me mee viel. Het is toch minder erg met mijn conditie dan ik dacht (met dank aan het hardlopen) maar merkte wel dat mijn armen wel wat training kunnen gebruiken.

Verwachten qua spierpijn morgen.......ARMEN dijen en kuiten hahaha.

Maar heb toch al weer zin in de 2de dag :D

Succes allemaal!
Je bent niet nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!
Respect, dat je op dit tijdstip nog gaan shredden (in een koud tuinhuisje!!). Ik ben daar echt te moe/lui voor!
Wat gaat dit topic snellll!! Maar geweldig al die reacties en plaatjes! :D

Ik heb nu 10/30 achter de rug, mijn niet zo gezonde eetpatroon nog niet aangepast (gister wou ik daarmee beginnen, ook gedaan, maar vandaag weer veel te slecht gegeten bij een vriendin) en ik zie al duidelijk verschil op de foto's!

Link: http://i47.photobucket.co ... 6c641cd1.jpg?t=1363901026
waarom doet plaatje niet?

Edit: ik zie dat ik het aan moet vragen wanneer ik 200 berichten heb geplaatst, nog even wachten dus. :( Maar de URL is wel te bekijken
Nog iemand die na het shredden is begonnen met ripped in 30 days? Ben bijna klaar met de eerste week ripped.
Fijn al die positieve reacties! Ik heb nu (denk ik..) 9 x level 1 gedaan maar ben nog niet echt enthousiast over het resultaat. Kan misschien nog iets minder (in de zin van: helemaal niets) snoepen, hoop dat dat helpt. Of zou het komen omdat ik het niet elke dag doe? Denk 3-4 x p/w
Lekker bezig allemaal!

Een beetje VS ter inspiratie:

<3 Doutzen

Someday-somehow je hebt sowieso al een hele platte buik he!! Ik heb het idee dat ik wel iets zie, je hebt minder bult(ja ik wet niet hoe ik het anders moet noemen) Maar als ik er zo uitzag zou ik echt nooit shredden ahahhaha

Ja mijn foto's zou ik met jullie wel willen delen maar aangezien dit een openbaar forum is en er dan weer vervelende mensen komen jengelen over hoe ik mijn lichaam dit had kunnen aandoen blabla pas ik even

Echt een hele leuke hond Miep!

Phlox, super dat je je eerste dag gedaan hebt!! you will be shredded!

Addison welk gewicht zijn die gewichtjes van action? En hoeveel voor welke prijs?
@Mamsk, ik denk dat het misschien gewoon iets meer tijd nodig heeft?

Tristan, blij dat jij ook plaatjes plakt! Ik ben weer geinspireerd
:Imao:
Ik heb maar gewoon gewichtjes van 1 kilo gehaald bij de perry sport vandaag, liep er langs. Twee voor 10 euro.
quote:vlasje schreef op 21 maart 2013 @ 22:30:

Nog iemand die na het shredden is begonnen met ripped in 30 days? Ben bijna klaar met de eerste week ripped.Was ik maar zover als jij, oh grote Shredster
Foutje...

Yellow, de gewichtjes waren ¤2,69 per twee. Je kan kiezen uit 0,5 en 1 kilo. Ik heb uiteraard 1 kilo. :-)
Uiteraard Addje, uiteraard!!
Ik ga morgen ook langs de action!

@ Mamsk Het is geen wonder middel he Als je kijkt naar de before and after filmpjes wordt er ook vaak bij gezegd dat ze flink aan de lijn hebben gedaan. Ik let ook beter op wat ik eet, maar dat mocht sowieso wel.
Wow wat leuk dat jullie allemaal zo enthousiast aan het shredden zijn, het is een aanstekelijke activiteit.

Ik had nog een vrijwel totaal off topic vraagje voor Meds, dat niet belangrijk genoeg is om een heel nieuw topic over te openen (of hebben jullie die arme meid weggejaagd?). Ik wil nl. graag squats gaan toevoegen aan mijn sportschoolroutine want mede door die trut van een Jillian is mijn buik inmiddels al behoorlijk plat (volhouden dames!), maar begint mijn bips ook te slinken, wat helemaal niet de bedoeling is. Ik begrijp dat voor dikkere billen een laag aantal reps met een hoog gewicht het beste werkt, maar wat is een mooi gewicht om mee te beginnen, en hoeveel herhalingen? Mag het drie keer per week met steeds minstens een rustdag? En moet dat met zo'n lange stok met twee rondjes aan de zijkant? Op de sportschool waar ik tijdelijk heenga lopen geen instructeurs rond.
anoniem_110816 wijzigde dit bericht op 22-03-2013 02:30
Reden: squads, haha
% gewijzigd
O jee, al 2 dagen niet 'geshred'

Vandaag ook nog een lange werkdag, maar ik moet en zal vanavond nog braaf m'n oefeningen doen!

*hierbij plechtig beloofd*
Jahoe heb woord gehouden aan mezelf! Gister begonnen, en vandaag al netjes dag 2. Sta er gewoon een half uur eerder voor op (half 7 ipv 7uur) zodat ik m'n dag mooi actief begin! Gister ook foto's gemaakt en m'n benen, heupen, taille, borstlijn en armen opgemeten en startgewicht, dus ben benieuwd.

Ik moet wel zeggen, ik had het minder pijnlijk verwacht ik sport nog een kleine 6 uur per week in de sportschool (actieve groepslessen) en had gedacht dat ik wel wat kon. Maar man, die spierpijn! M'n kont! M'n bovenbenen!

Maar goed, we zetten door!
Go Nak go Nak! Je kunt het! Geeft niets dat je 2 dagen niet hebt geshred, gewoon weer verdergaan hoor!

Menmo, fijn he shredden

Ik ga straks weer level 2 doen, en vandaag niet naar sportschool. Ga iemand helpen verhuizen, dat vind ik wel tellen als sporten

Yellow, dankjewel nog voor je reactie. Maar ook ik heb zo mijn onzekerheden hoor. :P Volgens mij heb ik al minimaal 10 jaar geen echt platte buik meer gehad, maar wat jij zegt, een buik met een bult haha. Dus hoop dat ik nu eens een echt platte buik kan bereiken.

En ik heb best dikke bovenarmen en bovenbenen/kont/heupen (waar ook nog best veel cellulitis zit) in vergelijking met de rest van mijn lichaam. Ik ga in ieder geval niet met plezier in bikini als ik weet dat er mensen (kunnen) zijn die ik ken.

Poeh, net 11/30 achter de rug en ik mis level 1 nu al. Haha, hij is pittig zeg! Kon ook nog niet met alles meekomen. Bij level 1 vind ik de tijd ook veel sneller voorbij gaan en nu dacht ik telkens 'zijn we al klaar?'.
Dag 6 level 2 achter de rug.... Pff, zit ff uit te blazen. Zo lekker douchen en op naar de volgende workout: badkamer schrobben en bovenverdieping poetsen...
ik heb net dag 9 level 1 gedaan. Begin level 1 een beetje saai te vinden, het gaat me nu makkelijk af (wie had dat gedacht 10 dagen geleden..), dus ik kijk uit naar een beetje meer uitdaging.. Maar wat jij zegt, someday, ik zal level 1 wel gaan missen haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven