30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
vrijdag 22 maart 2013 om 10:10
Heb net dag 5 van level 1 achter de rug. Had nieuwe gewichtjes van 3 kg en dat was toch wel errug zwaar bij sommige oefeningen. Had toch beter 2 kg kunnen kopen, was iets te overmoedig. Ik heb daarna ook nog een stukje van 6w6p level 1 geprobeerd, dat was best pittig! Na een kwartier kon ik echt niet meer.
Wat goed someday dat je na 10 dagen al resultaat ziet!
En Yellow, bedankt weer voor de motiverende plaatjes!
Wat goed someday dat je na 10 dagen al resultaat ziet!
En Yellow, bedankt weer voor de motiverende plaatjes!
vrijdag 22 maart 2013 om 10:19
Gewoon gáán vanavond Nak! En de rest lekker bezig
Ik heb net 5/30 erop zitten! Sommige oefeningen blijven zwaar, ander zijn te makkelijk met mijn waterflesjes. Ik ben bij de buikspieroefeningen altijd bang dat ik teveel met mijn nek doe, daar had ik na de 2de dag wat last van. De sushi zat mij wel een beetje in de weg, nja vooral de gefrituurde dingen. (Het was verschrikkelijk, alles wat normaal gestoomd werd, gooiden ze gewoon in de frituur )
Incl. corny quote:
Ik heb net 5/30 erop zitten! Sommige oefeningen blijven zwaar, ander zijn te makkelijk met mijn waterflesjes. Ik ben bij de buikspieroefeningen altijd bang dat ik teveel met mijn nek doe, daar had ik na de 2de dag wat last van. De sushi zat mij wel een beetje in de weg, nja vooral de gefrituurde dingen. (Het was verschrikkelijk, alles wat normaal gestoomd werd, gooiden ze gewoon in de frituur )
Incl. corny quote:
vrijdag 22 maart 2013 om 10:27
vrijdag 22 maart 2013 om 10:33
Zó wat gaat het hard hier, leuk! Echt onwijs leuk om zoveel mede-JM-enthousiastelingen te zien.
Morgenochtend heel vroeg ga ik een weekje met vakantie, dus vanavond ben ik druk met koffers inpakken, hopelijk dat ik er nog een Ripped tussendoor kan gooien. Eigenlijk wil ik NMTZ doen, maar die is 50 minuten, denk niet dat ik er tijd voor heb.
Someday-somehow, ik zie zeker verschil hoor, je gaat goehooed!
Nog even, en we zien er allemaal zo uit:
Morgenochtend heel vroeg ga ik een weekje met vakantie, dus vanavond ben ik druk met koffers inpakken, hopelijk dat ik er nog een Ripped tussendoor kan gooien. Eigenlijk wil ik NMTZ doen, maar die is 50 minuten, denk niet dat ik er tijd voor heb.
Someday-somehow, ik zie zeker verschil hoor, je gaat goehooed!
Nog even, en we zien er allemaal zo uit:
vrijdag 22 maart 2013 om 10:45
Hahah Tristan we zijn quotebuddies Ik hou ervan hoor, en Rua ook zo te zien! 
Waar ga je heen op vakantie Rua? Ga je lang? Heeeeel veel plezier iig!!
Viavesper, ik doe nu een week bijna elke dag en shred en sportschool een les van een uur. Daarna wil ik shred combineren met iets anders, maar ik dacht zelf aan elke dag iets anders. Ik heb Zumba gedownload, en Taebo en Hiphop abs. Ik denk wel dat ik dan 2x per dag iets doe (en niet achter elkaar).
Waar ga je heen op vakantie Rua? Ga je lang? Heeeeel veel plezier iig!!
Viavesper, ik doe nu een week bijna elke dag en shred en sportschool een les van een uur. Daarna wil ik shred combineren met iets anders, maar ik dacht zelf aan elke dag iets anders. Ik heb Zumba gedownload, en Taebo en Hiphop abs. Ik denk wel dat ik dan 2x per dag iets doe (en niet achter elkaar).
vrijdag 22 maart 2013 om 10:53
Ik vind jullie resultaten super! Als ik kijk naar mezelf, dan zie ik dat er op de heupen wel wat af is. Maar kijk ik naar mijn buik, dan word ik echt verdrietig. Dat is mijn grootste probleem en ik zie 0,0 verschil. Hij is nog net zo dik en papperig als altijd.
Ik spring en hups en squat en lunge tot ik bijna in mijn broek pies, maar op mijn buik zie ik er niks van....
Ik spring en hups en squat en lunge tot ik bijna in mijn broek pies, maar op mijn buik zie ik er niks van....
vrijdag 22 maart 2013 om 10:57
Hahaha leuk plaatje Miepje, hier precies dezelfde frustratie.
Raken jullie iets in gewicht kwijt?? Ik ben echt ongeduldig he lijkt het, maar op de dagen dat ik niet shred sport ik gewoon ook nog, dus ik zit nu op dag 8 maar ben wel al 2 weken bezig... Komop resultaaaat! Soms lijkt het wel iets strakker eruit te zien maar soms ook echt niet
Raken jullie iets in gewicht kwijt?? Ik ben echt ongeduldig he lijkt het, maar op de dagen dat ik niet shred sport ik gewoon ook nog, dus ik zit nu op dag 8 maar ben wel al 2 weken bezig... Komop resultaaaat! Soms lijkt het wel iets strakker eruit te zien maar soms ook echt niet
vrijdag 22 maart 2013 om 11:12
Goed bezig allemaal!
Ik heb vanmorgen Ripped in 30 week 1 gedaan en daarna nog een deel van 6w6p level 2, maar ik had blijkbaar de verkeerde, want er kwam elke keer reclame van Google Chrome tussendoor. Na 19 minuten was ik het zo zat, dat ik maar ben gestopt en een cooling down ben gaan doen. Al met al zo'n 3 kwartier bezig geweest, dus nog wel oke. Misschien dat ik vanavond mijn xco trainer er nog even bij pak met wat lekkere muziek.
Ik heb vanmorgen Ripped in 30 week 1 gedaan en daarna nog een deel van 6w6p level 2, maar ik had blijkbaar de verkeerde, want er kwam elke keer reclame van Google Chrome tussendoor. Na 19 minuten was ik het zo zat, dat ik maar ben gestopt en een cooling down ben gaan doen. Al met al zo'n 3 kwartier bezig geweest, dus nog wel oke. Misschien dat ik vanavond mijn xco trainer er nog even bij pak met wat lekkere muziek.
vrijdag 22 maart 2013 om 11:14
vrijdag 22 maart 2013 om 11:24
quote:yellowlove2punt0 schreef op 22 maart 2013 @ 10:45:
Thanks! Goed om te weten. Ik dans drie keer per week (klassiek, modern ballet), en vroeg me af of het een beetje te doen was om daarnaast ook nog shred te doen. Ga het gewoon proberen, 's ochtends shred en 's avonds dans!
Jij bent trouwens wel super goed bezig!
Thanks! Goed om te weten. Ik dans drie keer per week (klassiek, modern ballet), en vroeg me af of het een beetje te doen was om daarnaast ook nog shred te doen. Ga het gewoon proberen, 's ochtends shred en 's avonds dans!
Jij bent trouwens wel super goed bezig!
vrijdag 22 maart 2013 om 11:25
@Aaqua, is ripped een goed vervolg op shredden vind je? Ik kan trouwens geen filmpjes op youtube vinden van ripped in 30. Van shred in 30 staan alle drie de levels er wel gewoon op.
@Viavesper, veel succes morgen met je eerste workout! Ik doe er niet veel naast. Een paar keer per week fiets ik nog 30 minuten op een hometrainer na het shredden, maar dat doe ik niet elke dag.
@Miepje, ik herken de probleemzone. Ik ben natuurlijk pas een weekje bezig dus ik verwacht ook nog niet echt veel resultaat, maar ik baal wel heel erg als ik na 30 dagen nog niks van m'n buikje kwijt ben.
@Viavesper, veel succes morgen met je eerste workout! Ik doe er niet veel naast. Een paar keer per week fiets ik nog 30 minuten op een hometrainer na het shredden, maar dat doe ik niet elke dag.
@Miepje, ik herken de probleemzone. Ik ben natuurlijk pas een weekje bezig dus ik verwacht ook nog niet echt veel resultaat, maar ik baal wel heel erg als ik na 30 dagen nog niks van m'n buikje kwijt ben.
vrijdag 22 maart 2013 om 11:36
vrijdag 22 maart 2013 om 12:13
Aaqua, probeer deze link en Elise/Jetfreggel, volgens mij kun je via die link ook Ripped vinden (kan nu niet zelf checken), maar de Ripped-linkjes staan sowieso ergens in dit topic, volgens mij heeft Twisted die geplaatst.quote:Rua-Red schreef op 21 maart 2013 @ 21:06:
6w6p - level 2
Yellow, we gaan naar Londen, naar de familie van mijn man en daarna naar NL, naar mijn familie. Een weekje maar hoor (de kinderen blijven nog een extra week in NL, het is hier schoolvakantie de komende 2 weken).
Aaqua, ik ben ook zwaarder geworden hoor tov een half jaar geleden, toevallig voor het eerst sinds maanden gisteren weer eens op de weegschaal gestaan, maar mijn omvang is juist veel minder geworden, dus ik klaag niet. Vanmorgen nog een leuk compliment van een collega gekregen, dat ik moest stoppen met voorbij lopen want haar mannelijke collega raakte gewoon de draad van zijn verhaal kwijt. "he was completely creeping out on you", lachte ze.
Miepje, doorzetten hoor, het komt écht goed met die buik!
6w6p - level 2
Yellow, we gaan naar Londen, naar de familie van mijn man en daarna naar NL, naar mijn familie. Een weekje maar hoor (de kinderen blijven nog een extra week in NL, het is hier schoolvakantie de komende 2 weken).
Aaqua, ik ben ook zwaarder geworden hoor tov een half jaar geleden, toevallig voor het eerst sinds maanden gisteren weer eens op de weegschaal gestaan, maar mijn omvang is juist veel minder geworden, dus ik klaag niet. Vanmorgen nog een leuk compliment van een collega gekregen, dat ik moest stoppen met voorbij lopen want haar mannelijke collega raakte gewoon de draad van zijn verhaal kwijt. "he was completely creeping out on you", lachte ze.
Miepje, doorzetten hoor, het komt écht goed met die buik!
vrijdag 22 maart 2013 om 15:11
Ik heb net kekke fitnessgympjes gekocht, dat had ik wel verdiend nu ik bijna ga beginnen met level 2. Hoef ik niet meer op mijn sokken te springen En Murdoch, we hebben Meds niet weggejaagd hoor (toch..?), maar ze laat zich niet meer zo heel vaak zien.. Wel een interessante vraag die je stelde, want ik wil ook geen platte bibs :p
Hier ook veel trek, misschien komt het door de kou, dan heb ik altijd meer eetlust. Een appel doet wonderen!
Hier ook veel trek, misschien komt het door de kou, dan heb ik altijd meer eetlust. Een appel doet wonderen!
vrijdag 22 maart 2013 om 16:22
sooow dag 2 van level 3 is klaar, vond het zwaar. Moest af en toe even smokkelen. Over een week gaat het vast makkelijker...daar hou ik me maar aan vast.
Morgen komt het er ook niet van, en zondag ook niet dus maandag ga ik voor dag 3 level 3.
Plaatjesplakdames, bedankt, jullie maken het echt leuker hier!
Morgen komt het er ook niet van, en zondag ook niet dus maandag ga ik voor dag 3 level 3.
Plaatjesplakdames, bedankt, jullie maken het echt leuker hier!
vrijdag 22 maart 2013 om 17:24
quote:yellowlove2punt0 schreef op 22 maart 2013 @ 13:15:
[img]http://media.tumblr.com/tumblr_lk4qtlrTE51qc0hek.gif[/img]
Haha, zo voelde ik me vanochtend na het shredden dus ook!
Heb net bij de Action een set gewichtjes van 1 kg en een yogamat gescoord (gaat vast beter dan op een tuinstoelkussen, dat ding glijdt steeds weg). Morgen dag 6 van level 1 en zondag even een rustdag. Kunnen m'n pijnlijke spieren een dagje bijkomen.
[img]http://media.tumblr.com/tumblr_lk4qtlrTE51qc0hek.gif[/img]
Haha, zo voelde ik me vanochtend na het shredden dus ook!
Heb net bij de Action een set gewichtjes van 1 kg en een yogamat gescoord (gaat vast beter dan op een tuinstoelkussen, dat ding glijdt steeds weg). Morgen dag 6 van level 1 en zondag even een rustdag. Kunnen m'n pijnlijke spieren een dagje bijkomen.