Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Gisteren en vandaag eindelijk weer geshred, volgens mij no. 5 en 6 van level 2. Rest van de week was puinhoop, kwam elke dag weer wat tussen. Eerlijk gezegd, als ik er 's avonds met de kinderen in bed nog aan moet beginnen.. dan ben ik niet gemotiveerd genoeg meer. 's Ochtends werkt het voor mij het beste, daarna douchen en de hele dag tevreden met mezelf, lekker.

's Avonds lukt het domweg ook minder goed, maar zal wel tussen m'n oren zitten. Het planken zit nu ook vooruitgang in. Nog steeds met een verhoging (traptrede) maar doe nu wel de sprongen en niet meer step touch. Vinnik wel stoer van mezelf.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Nederlandsevrouw, heel herkenbaar dat het 's avonds minder goed lukt. Bij mij komt het enerzijds doordat ik geen avondmens ben en ik vroeg moe ben en anderzijds doordat ik overdag al veel doe. Vandaag heb ik bijvoorbeeld al een stuk gefietst en heel veel in huis gedaan, ik ben volgens mij ook al wel honderd keer de trap op en af gerend, om maar een voorbeeld te noemen. Dat merk ik dan echt wel als ik straks ga shredden.

Ik zie er trouwens toch al erg tegenop, ik ben ongesteld en heb knallende koppijn. Heel verleidelijk om dan gewoon op de bank te gaan hangen vanavond... Maar ik moet echt!
Gewoon doen hoor, aquaamarine. Daarna voel je je heerlijk!

Ik ben net klaar, zot even uit te zweten voordat ik onder de douche spring en me ga nestelen op de bank bij mijn 2 schatjes.

Wat ben ik blij met me
Bij mij zit 3/30 erop. Ik vind het 's avonds ook lastiger, net of ik minder kan dan. Overigens zweet ik er minimaal van, dus vraag me stiekem af of ik iets verkeerd doe..
Vandaag level 2 dag 7 gedaan en ik denk dat ik een beetje verslaafd begin te raken aan het resultaat!

En dan bedoel ik niet zozeer resultaat op de weegschaal of in cm's, maar in merken dat ik nu wel kan wat ik eerst niet kan.

Na dag 1 level 1 liep ik krom van de spierpijn. Na dag 1 level 2 dacht ik: level 2 is NIET TE DOEN.

Nu kan ik hem helemaal bad-ass meedoen Ik kijk echt uit naar het volgende level, en ik vind het bijna jammer dat het er maar 3 zijn!

Ben ik de enige fanatieke gek of herkennen jullie dit?

Ik ben er echt heel erg verbaasd over dat ik in zo'n korte tijd zulke vooruitgang merk. Ik zie echt dat ik iets de ene dag nog niet kan, en dan twee dagen erna ineens wel!
Zeg maar Spijker.
quote:lilyofthevalley schreef op 23 maart 2013 @ 20:20:

Bij mij zit 3/30 erop. Ik vind het 's avonds ook lastiger, net of ik minder kan dan. Overigens zweet ik er minimaal van, dus vraag me stiekem af of ik iets verkeerd doe..

Heb je al een goede conditie/ben je al erg sportief dat je dit gewoon mee vindt vallen?

Ik merk wel dat je er meer of minder uit kunt halen. Je kan eigenlijk iedere beweging groter of intensiever doen, meer geven of minder. Ik ga er echt wel van zweten en ik raak ook echt wel een beetje buiten adem.

En hoe zwaar zijn de gewichten die je gebruikt? Ik pak bijvoorbeeld 2 kilo in iedere hand.
Zeg maar Spijker.
jeej week 1 van ripped zit erop, morgen begint week 2. Niet te geloven dat ik alweer vijf weken bezig ben! (4 weken shred en nu 1 week ripped) en dat dankzij dit forum dat ik tegenkwam en nieuwsgierig werd...

Maxi: had ik in het begin ook, maar als je ooit ripped gaat doen:die is nog erger! Dan doe je ineens graaag de shred-oefeningen pfff...

ik ga filmpje kijken!
Oei, vlasje... Ik vind alle levels van shred en week 1 van ripped heel goed te doen, maar week 2... die is echt hell!!! Succes alvast!
quote:Spijk-er schreef op 23 maart 2013 @ 21:03:

Vandaag level 2 dag 7 gedaan en ik denk dat ik een beetje verslaafd begin te raken aan het resultaat!

En dan bedoel ik niet zozeer resultaat op de weegschaal of in cm's, maar in merken dat ik nu wel kan wat ik eerst niet kan.

Na dag 1 level 1 liep ik krom van de spierpijn. Na dag 1 level 2 dacht ik: level 2 is NIET TE DOEN.

Nu kan ik hem helemaal bad-ass meedoen Ik kijk echt uit naar het volgende level, en ik vind het bijna jammer dat het er maar 3 zijn!

Ben ik de enige fanatieke gek of herkennen jullie dit?

Ik ben er echt heel erg verbaasd over dat ik in zo'n korte tijd zulke vooruitgang merk. Ik zie echt dat ik iets de ene dag nog niet kan, en dan twee dagen erna ineens wel!

Ik ben net zover als jij Spijker en ik ben het helemaal met je eens! Gisteren ging ik nog dood op de v-raises en vandaag ging het al weer beter! Ik kan nog niet alles bad-ass, maar er komt wel elke dag een beetje bij. Nog 3 dagen tot level 3!

Bij level 1 zweette ik maar een beetje, maar bij level 2 ben ik iedere keer drijfnat! Alhoewel het steeds minder wordt, hoe verder ik kom.

Hoe gaat het met mijn tweelingzus? Ook aan dag 7 toegekomen?
Miepster, nee sorry. k had zo'n spierpijn van de sportschool dat ik vandaag dacht nee geen shredje voor mij. MOrgen weer! Vandaag was ik:

En Spijker ik herken het niet....

Was vanavond met vrienden die ik maandje neit gezien had, had niet verteld nog over shredden enzo en zij zeiden meteen toen ik binnenkwam van : oh ben je afgevallen?

Vooropgesteld dat ik sowieso al knap was voelde ik me nu extra knap
Dat is zeker knap, yellow! Hoeveel ben je nu afgevallen?

Ik heb gisteren gespijbeld... ik was zooooo moe. Helaas ben ik nu ook niet superfit, omdat dochterlief op een onmenselijk tijdstip wakker was, maar ik ga nu ontbijten en dan om een uur of 9 shredden. Vanmiddag visite, dus ik kan het beter maar achter de rug hebben.
quote:Spijk-er schreef op 23 maart 2013 @ 21:06:

[...]

Heb je al een goede conditie/ben je al erg sportief dat je dit gewoon mee vindt vallen?

Ik merk wel dat je er meer of minder uit kunt halen. Je kan eigenlijk iedere beweging groter of intensiever doen, meer geven of minder. Ik ga er echt wel van zweten en ik raak ook echt wel een beetje buiten adem.

En hoe zwaar zijn de gewichten die je gebruikt? Ik pak bijld 2 kilo in iedere hand.

Nee, helemaal niet! Ik gebruik 1 kilo. Dat gaat op zich prima, behalve bij die raises waarbij je staat te sqatten, die red ik net niet tot het eind. En de 2 min cardio aan het begin moet ik ook een beetje smokkelen. Ik vind het wel echt pittig.

Ik moet zeggen dat het in de sportschool ook lang duurt voordat ik zweet, misschien zweet ik erg moeilijk??
quote:yellowlove2punt0 schreef op 24 maart 2013 @ 00:17:

Miepster, nee sorry. k had zo'n spierpijn van de sportschool dat ik vandaag dacht nee geen shredje voor mij. MOrgen weer! Vandaag was ik:

[afbeelding]

En Spijker ik herken het niet....

Was vanavond met vrienden die ik maandje neit gezien had, had niet verteld nog over shredden enzo en zij zeiden meteen toen ik binnenkwam van : oh ben je afgevallen?

Vooropgesteld dat ik sowieso al knap was voelde ik me nu extra knap

Yellow, een dagje niks is heel goed voor het herstel, zullen we maar zeggen!

Wat goed zeg, dat al je inspanningen worden gezien!

Wat een heerlijk gevoel is dat!
Ik zweette ook altijd erg moeilijk. Nu sport ik al een tijd en ga ik regelmatig in de sauna op de sportschool en nu gaat het beter.

Gisteravond heb ik een butt-lift workout gedaan van fitnessblender, voel nu al spierpijn dus dat is goed.
Goed bezig iedereen

Ik zweette bij level 1 ook nauwelijks maar bij level 2 des te meer!

Ik heb gisteren de laatste keer level 2 gedaan, straks level 3. Wish me luck Daarna Ripped in 30 denk ik.

Heb van de week trouwens eindelijk sportschoenen gekocht en dat maakt een wereld van verschil!
Succes, Gemelitos! Vertel je hoe het ging? Ik begin over 2 dagen met level 3.
Ik heb het overleefd! Moet wel toegeven dat ik af en toe een Anita was

Pittig, al vond ik de cardio op zich meevallen, maar met gewichten maakt het wel zwaar voor je armen. Ben blij dat ik ervan af ben voor vandaag!
Cardio met gewichten.....is dat wat ons te wachten staat in level 3
quote:yellowlove2punt0 schreef op 24 maart 2013 @ 11:17:

Cardio met gewichten.....is dat wat ons te wachten staat in level 3 Als je zo erg vind waarom doe je het dan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Ik doe het omdat ik te zwaar ben en gezonder wil worden. Daarnaast klaag ik gaarne, plak ik idiote plaatjes en stel ik van alles graag uit.

quote:aaquamarine schreef op 23 maart 2013 @ 22:53:

Oei, vlasje... Ik vind alle levels van shred en week 1 van ripped heel goed te doen, maar week 2... die is echt hell!!! Succes alvast!En bedankt, ik ga vanavond beginnen aan week 2. Ik laat nog wel weten of ik het overleefd heb haha
Oh, ik doe iets wat leuk vind en stel het daarom niet uit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
O, doe niet zo flauw viva-amber. Ik vind dit topic en vooral de posts van Yellow leuk om te lezen. Ik ben ook een fanatiek sporter, maar soms heb ik ook geen zin en doe het dan tóch - of niet. Het leukste aan het sporten is voor velen toch het gevoel dáárna, als je onder de douche staat en beseft dat je het toch maar weer mooi hebt gedaan.

En een beetje samen zeiken op Jillian is toch gezellig.
amber heeft wel een punt, het is natuurlijk een mindset en als je steeds tegen jezelf zegt dat het verschrikkelijk is dan hou je die 30 dagen misschien wel vol maar wat gebeurt er daarna? Ik ken geen mensen die vrijwillig hun hele leven iets doen wat ze verschrikkelijk vinden.

Om blijvend slank te zijn moet je blijven bewegen, je hele leven
Ik beweeg toch, ik snap die negativiteit niet hoor. Ik doe elke dag mijn oefeningen, fiets nu veel , ga naar de sportschool. En soms heb ik echt geen zin.

Wat betreft sport leuk vinden, ik vind het leuk dat ik meer kan (ik heb in het verleden welfanatiek gesport). Het trainen zelf daar vind i niet zoveel aan, op een gegeven moment wordt dat 'normaal'. Maar dat ik dan lange stukken kan rennen of veel gewicht kan liften, dat vind ik wel leuk.

Ik begrijp niet eens waarom ik mezelf moet verdedigen, ik schrijf toch gezellig mee hier en plak motivatieplaatjes e.d. Als ik echt echt niet wilde dan deed ik het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven