Lijf & Lijn alle pijlers

5 kilo afvallen start 02 januari

28-12-2019 12:33 758 berichten
Hoi,

Ik ben 1.79 m en weeg momenteel 74 kilo, graag zou ik een aantal kilo's willen afvallen.

Wil je ook een aantal kilo's kwijt raken, kom dan gezellig mee schrijven!
Dan kunnen we elkaar motiveren! :cheer2:

Graag zelf je gewicht bijhouden .
anoniem_390457 wijzigde dit bericht op 22-03-2020 23:23
69.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Er is iets vanaf. 63.6 kg

Niet dat ik echt mijn best heb gedaan. Ik ben deze week begonnen met meer vegetarisch te eten en af en toe vis. Misschien dat dat geholpen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Jarigen, nog gefeliciteerd!

Hier gaat het iets beter. Ik heb geen koliekpijn meer gehad de afgelopen dagen. Ik heb nog wel wat last van wat pijntjes, maar dat is verder te doen. Ondertussen houd ik blijkbaar vocht vast. Ik voel me nogal opgeblazen en zelfs mijn horloge zit onaangenaam strak nu. Ik heb niet teveel gegeten, maar mijn lichaam lijkt wat van slag door de medicatie enzo. Ik heb me niet gewogen, dus mijn gewicht mag voor deze week blijven staan. Het leek nu niet zoveel zin te hebben. Ik hoop dat alles gauw weer normaal is hier, en dat ik me weer kan focussen op het kwijtraken van de kilo's.
Alle reacties Link kopieren
90.8 kilo helaas iets aangekomen.
Ik ben er eerlijk gezegd ook niet heel fanatiek mee bezig opdit moment.
Ik heb de puf er niet echt voor om er mee bezig te zijn. Dochtertje van 9 maanden is de hele week al ziek en ik dacht dieet ja dat zal wel maar nu even niet.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat jullie een goed weekend hebben gehad. Ik was zo van plan om vanaf vrijdag weer gezond te eten, maar dat liep een beetje mis. Een collega (met wie ik alleen op vrijdag samen werk) had een gebakje meegenomen voor mijn verjaardag, en er waren ook nog koekjes die ik niet kon laten staan en een hele zak zure wormen :$ . Lekker was het wel!

Zaterdag en zondag gingen wel goed gelukkig dus kijken of ik dat kan volhouden de rest van de week.

Ik was gister op een 11 uur durend concert (voor de bosbranden slachtoffers) en daar hadden ze gelukkig wel redelijk gezonde opties voor lunch and avondeten. Heb oa Queen, Alice Cooper, Guy Sebastian en Ronan Keating gezien (en nog zo'n 15 andere groepen/artiesten). Was echt geweldig.

Fijne week allemaal :)
Alle reacties Link kopieren
Klinkt heel tof usagirl!

En wat betreft het ongezonde eten, ik zorg ook maar dat ik er in ieder geval echt van geniet als ik zondig ;-) hier ook niet erg gezond gegeten, ik zit twee weken van een hele grote werkdeadline af en het is echt buffelen, dus mijn zelfdiscipline lijkt daar een beetje op aan te gaan.. Of eigenlijk heb ik het gevoel dat ik dan geen zin heb om me dan ook nog schuldig te voelen over slecht eten. Maar daar heb ik achteraf dan weer spijt van..
Begrijpelijk af en toe dip weekjes dames.
En herkenbaar!
Het gaat vaak met ups en downs.
In slechte weken probeer ik er maar niet tegen te vechten, ik raak het slechte eten en het aankomen vanzelf weer beu, waardoor ik weer mijn best ga doen.
Zo ben ik na een zwangerschap al eerder 12 kilo in een jaar kwijt geraakt, met ups en veel downs.
Maar wel blijvend :).
Soms maar 0.5 kilo per maand afgevallen.
Ik had een redelijke week. Misschien wel wat teveel gegeten maar niet zoveel gesnoept.
Nu moet ik ongesteld worden en heb ik meer trek. Eet wel een boterham meer en snoepdrang sinds vandaag.
Ik ben dus benieuwd naar de weegschaal, want heb de hele week niet gewogen.
Maar grote kans dat ik vocht vasthoud in deze periode van de maand.
Maar ja, dat weet ik en vaak is het volgende week weer beter :)
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar Eviva,
Ik heb ook meer trek en meer gegeten nu ik ongesteld ben. Ik heb het snoepen en snacken gelukkig kunnen beperken, maar wel iets meer gegeten dan de afgelopen weken.

Ondanks dat voel ik wel sinds 1,5 week dat mijn kleding weer lekker zit en soms zelfs losjes.
En dat wil ik graag zo houden, dus daar haal ik de motivatie weer vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh, het is merkbaar vakantie. Dan eten we vaker buiten de deur en wordt er hier thuis veel gebakken...

Moeilijk om daarvan af te blijven!
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar!

Het minder snoepen wil hier sowieso nog niet echt goed lukken :-? Maar beweeg wel meer. Vanochtend gewogen en woog gewoon 66,1 :cheer: totaal niet verwacht eigenlijk!! Wel heel blij mee!
Alle reacties Link kopieren
61.1 700 gram er af, in totaal nu 5.4kg kwijt sinds 1 Jan. Ben er blij mee! Na een niet zo goed begin van de week (donderdag en vrijdag) is het de rest van de week goed gegaan. Gezond gegeten en wat meer bewogen dan de week ervoor.

Ik gebruik nog steeds de my fitness pall app. Toen ik net mijn huidige gewicht invulde rekende de app uit dat ik 83% van mijn uiteindelijke goal ben afgevallen tot nu toe. Ik zet ook elke week een foto op de app (van mijn lichaam) daar zie ik eigenlijk geen verschil. Maar voel het wel aan bepaalde kleding.

Fijne avond! Hier is de morgen net begonnen.
Hier is de weegschaal van plekje veranderd. Ik was er te veel mee bezig. Heb al 2 wk niet gewogen. Hopelijk denk ik eraan morgenochtend.
Niet snoepen wil niet erg. Meer bewegen lukt wel, veel gewandeld afgelopen week.
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig hoor, beide!

Ik was vanochtend 80.6. Misschien is het morgenochtend nog positiever haha. :sheep:
Alle reacties Link kopieren
83,8 kg

Ik blijf maar rond die 84kg hangen.. daar baal ik wel een beetje van zeg!
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Goedemorgen.

Hier 74.4
-0.1
Voor einde van het jaar is vast wel een keer die 3.5 kilo eraf :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, hier 75,5. Nagenoeg niks veranderd, had ik ook niet verwacht. Ben bovendien ongesteld nu, dus opgeblazen.

De komende week zal ik proberen op mijn eten te letten, maar sporten gaat even niks worden. Gisteren zijn we wezen paardrijden in een natuurgebied hier en ik heb een ongelukje gehad. Mijn paard struikelde in volle galop en dook ineens voorover, waardoor ik een paar meter heb gevlogen en vervolgens hard op de grond smakte. Resultaat: hier en daar wat schaafwonden, stijve spieren, een blauw oog en gekneusde ribben. Oeps.

Verder ging het net de goede kant op, want bij controle door de uroloog bleek dat mijn niersteen weg is en dat mijn nier weer "rustig" is en zijn normale formaat terug heeft.
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend was ik 89.7 Eindelijk onder de 90. Dit is een behoorlijke mijlpaal💪🏻💪🏻🎉🎉 :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Wat een pech Zilli.

Hier positief verrast 73,3 kg vanochtend ondanks ongesteld zijn en meer eten.

Ik ben gewoon al 5,7 kg kwijt dit jaar :-D
Streefgewicht komt steeds dichterbij.
Alle reacties Link kopieren
80.0.

Op 1 onsje na 5 kilo kwijt! :)
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig eend, usa girl en Lauren!

Herkenbaar hoor van op hetzelfde gewicht blijven hangen. Hier 67.2 kg. 200 gram meer dan vorige week en dat viel me wel even tegen. Had wel mijn best gedaan en sinds maandag begonnen met elke dag wat oefeningen doen.
Alle reacties Link kopieren
Heftig van je val partij Zilli. Hopelijk knap je snel op.
Alle reacties Link kopieren
Hier zelfde gewicht maar verjaardagweekend van kind gehad en ongesteld dus prima.
Oh wat eng Zilli, sterkte!

Due Scimmie van harte met je kind!

Hier vanmorgen gewogen, 77,6 dus -0.1 sinds 2 wk geleden en dat vind ik prima.
Ik vind dit topic nu pas en ik wil ook ca. 5 kilo afvallen. 1.61 meter 61 kilo en ik wil terug naar 56. Medicijnen, menopauze en bergen chocola is een perfect recept om een maat te groeien. Alles zit te strak en oncomfortabel.
Geronimo2 schreef:
20-02-2020 23:13
Ik vind dit topic nu pas en ik wil ook ca. 5 kilo afvallen. 1.61 meter 61 kilo en ik wil terug naar 56. Medicijnen, menopauze en bergen chocola is een perfect recept om een maat te groeien. Alles zit te strak en oncomfortabel.
Ik snap dat je de lijst niet gaat aanpassen, dit is echt voor mezelf zodat ik een datum heb en te lezen hoe anderen het doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag niet gewogen. Morgen geef ik het nog even door.
Maar ik verwacht er niet zoveel van... ongesteld, vakantie... niet echt de beste omstandigheden om af te vallen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven