Lijf & Lijn alle pijlers

5 kilo er af voor de Kerst

17-10-2016 12:29 940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog maar een paar weken tot de Kerst. Maar ook daarna gaan we vrolijk verder....

Maandag is de weegdag! Geef iedere maandag je gewicht door aan Vlammetje in een PB!

Succes allemaal!

NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtAantal kilo’s verlorenHuidig gewichtOpmerkingenfloorfaberfan271.77 79,5744,575......Vlammetje-1311.73 74,2681,372,9......Kraaienpootje311.777669175Geen weegschaalJejoue?1.63 66,5612,663,9......MevrouwStippel361.64 68,1631,266,92 x geen gewicht doorgegeven1eendje341.7766,4610,865,6geen gewicht doorgegevenMagneet311.7870,7651,269,5Geen gewicht doorgegevenOestertje?1.8070,1621,368,8......gruffalo?1.7680,8712,778,1......
Oke. Nu heb ik trek in sushi.
quote:mirjam75 schreef op 03 november 2016 @ 22:29:

Sushi valt volgens mij wel mee hoor. Beter dan een menu met patat, broodmandje vooraf, dessert. Hmm... krijg trek. Ik ga zaterdag kaasfonduen, da's pas ongezond. Maar wel heel lekker.

Ik heb het gisteren even opgezocht. Zitten aardig wat caloriën in. Maar ik ga er onwijs van genieten en lekker smikkelen.

Kaasfondue heb ik ooit 1 keer gegeten maar daar zat ik na een paar happen al vol van. Geniet ze!
Kraaienpootje dank voor de link. Ik ga em ook lezen. Nu al zin in sushi en een avondje bij kletsen met mijn vriendin.

Ik ben zo tros op mezelf. Man en ik hadden een ontiegelijk drukke dag en geen zin meer om te koken. Dus besloten om patat te halen. Ik dacht fuck it, ik eet ook patat. Ik eet al de hele week netjes. Maar toen kwam ik op het station aan en dacht ik nee, ik haal een maaltijdsalade voor mezelf bij AH to go. Ook nog gekeken naar een salade waar niet al te veel caloriën in zitten. Wat zit daar veel verschil in zeg! Uiteindelijk een salade tonijn gekozen van 350 caloriën.

Wel een stuk of 15 patatjes gegeten met oorlogsaus. En een klein flesje wijn gekocht, is 2 glazen.

Ik merk wel dat ik zin heb om te snaaien. Weekend staat voor mij gelijk aan gezelligheid, lekker koken, hapjes.

Dus ik denk dat ik morgen een lijnvriendelijk maar lekker hapje moet bedenken voor dit weekend.
Yeah... ik stond vanochtend op de weegschaal 66,9. Ik hoopte maandag het cijfer 66 te zien maar het is nu al zo ver. Dat motiveert me dit weekend wel om niet overmatig te gaan snaaien.

Ik ga even een gezonde lijnvriendelijke snack/gerecht bedenken die ik morgen kan klaar maken.

Hoe gaat het bij de rest? Nog moeilijke momenten? Trotse overwinningen....ik vind het wel motiverend zo'n afval-topic.
goed bezig mevrouw stippel! En wat fijn dat het ook terug te zien is op de weegschaal.

Gisteren en vandaag redelijke dag gehad, lag leve de griep want dan is mijn eetlust opeens weg.

Fijn weekend nog allemaal!
Hey dames!

Heerlijk weekend! Heb de pc even uit gezet want wil dit weekend zo min mogelijk online zijn. Gewoon lekker naar buiten of een boek lezen.

Lijnen gaat goed! Qua eten en snoepen dan. Wel 2 avonden iets teveel wijntjes gedronken. Maar vandaag een lange wandeling op het programma dus ik hoop dat het weer gecompenseerd is. We zullen t wel zien morgen op de weegschaal.

Voor iedereen die graag in de tabel wil. Geef t door in een PB aan Vlammetje morgen.
Mevrouw stippel wat goed!! Hier ook, vanochtend voor het eerst sinds Magneetheugenis 69,9! FEEST!
"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."
ik hoop morgen ook op een lager cijfer op de weegschaal....
Eendje griep is niet echt prettig te noemen maar vaak wel goed voor de lijn. Veel beterschap.

Ik voelde me gisteravond best wel saai op de bank zonder mijn wijntje en geliefde zaterdagavond hapjes. Ik had een heel karige eet dag. Had dus wel een beetje honger. Toen ik mijn man zijn brood smeerde een plakje ham opgerold en een plakje kaas afgeschaafd en op de bank met een droog pakje melba toastjes gegeten.

Ik zou vandaag bananen muffins gaan bakken, volgens een recept van chicks love food... Maar mijn dochter speelt bij een vriendinnetje dus ik neem even me time. Heerlijk even niets doen, forummen... Ik heb wel boodschappen besteld bij ah voor komende week en ook gezonde keuzes gemaakt. Ook een traktatie voor mezelf gekocht. Komend weekend mag ik een overheerlijke magnum op eten. De andere 3 zijn voor man en kinderen.

Mijn man komt zo thuis van zijn werk. We gaan straks even uitwaaien op het strand en de hond even laten uitrazen. Met al die regen gisteren had ik niet veel zin om te wandelen dus het waren gisteren alleen maar korte rondjes door de buurt.

Ohhh ik hou zo van het weekend. Wat een heerlijkheid.

Magneet wat goehoed!!! Ella ik duim voor je! En voor iedereen in dit topic...
Terug van een weekend weg. Ai, durf morgen niet op de weegschaal hoor. De tafel stond twee dagen vol met drank, chocolade, chips en andere lekkernijen. Maar vrijdag was de weegschaal heel positief. Vrees dat het morgen niet zichtbaar zal zijn. Gelukkig moet ik de hele week werken, dus zal ik volgende week gaan knallen!!
64,5

Valt me alleszins mee. Ben benieuwd naar jullie resultaat, dames.
66,7

Ik ben meer dan tevreden. Komende week wordt denk ik iets moeilijker. Ik heb woensdagavond een etentje en aankomend weekend een high wine gepland staan. Maar ik ga er weer voor.
Lieve meiden, ik stop er hier mee. Mijn gewicht gaat een fixatie worden en dat wil ik niet. Je mag me uit de tabel halen. Allemaal heel veel succes! Jullie kunnen het!
69,5!
"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."
Goed bezig dames!! Wat fijn!

Jynta: Jammer dat je stopt!

MevrouwStippel: Wat heerlijk op het strand. Lekker met dit weer.

Ik kom vandaag niet in de sportschool en kan me dus nog niet wegen. Heb thuis een beetje een irritante weegschaal. Ben wel heeel nieuwsgierig. Weekend was niet heel gezond. Gister paar bitterballen en patat gehad.

We gaan t zien morgen.

Nu snel weer aan t werk. En knop weer om deze week.
Hey dames!

Oef het weekend is toch een stuk lastiger dan doordeweeks. Wel geprobeerd om gezond te blijven eten, maar vrijdagavond toch een paar biertjes op en zaterdag ook. Gister heel de dag met een nare blaasontsteking binnen gebleven, dus qua sport viel het ook allemaal wat tegen dit weekend...

Morgenochtend ben ik thuis, ga ik me ook weer even wegen!
....65....wel heel gezond en verstandig gegeten,ik denk dat mijn lichaam daar nog aan moet wennen,al dagen geen chocolade....ikblijf doorgaan!!!
Vandaag gewogen en onder de 80, 79.8.

Het sporten zit ook weer in mijn systeem, ik ga nu standaard 3 keer per week naar de sportschool.
Pfff al meer dan een week niet wezen hardlpen. Eerste paar dagen niet ivm herstellen na een wedstrijd, toen een paar dagen niet ivm vreselijk verkouden, en nu een paar dagen niet ivm buikpijn... en vanavond kan het ook al niet want ik ga op visite!

Nou ja, even de controle afspraak in het ziekenhuis afwachten morgen kan ik gelijk vragen of hardlopen kwaad kan, en als dat oke is dan ga ik morgenavond gelijk weer!
Oh wat naar Magneet! Maar soms heeft je lijf even rust nodig... Niet te hard van stapel lopen als je weer rennen mag!
quote:mienmina schreef op 07 november 2016 @ 11:19:

Vandaag gewogen en onder de 80, 79.8.

Het sporten zit ook weer in mijn systeem, ik ga nu standaard 3 keer per week naar de sportschool.

Goed bezig mienmina.

Ik kom van 86 kilo en zit nu sinds eerste keer onder de 80 sinds lange tijd op 79.5.

Ik zit op dieet van het voedingscentrum en sta af en toe op de crosstrainer.

Weet iemand hoe je weer een strak mooi lijf kan krijgen? Ik ben zelf 1.74 m. Moet je hier echt bepaalde oefeningen voor doen?
quote:Annika1986 schreef op 07 november 2016 @ 11:39:

[...]

Weet iemand hoe je weer een strak mooi lijf kan krijgen? Ik ben zelf 1.74 m. Moet je hier echt bepaalde oefeningen voor doen?Dat wil ik ook wel weten, ben bang dat je er wel gerichte oefeningen voor moet doen maar ik hoop toch nog steeds dat dat vanzelf komt met het verdwijnen van de kilo's ;-P
77.8 gelukkig, toch nog iets. Volgende week wordt mijn moment, ik voel het!
Hey dames ik ga morgen even met de tabel bezig ok? Ben helaas ziek. En was een weekend weg dus heb zelf niet gewogen. Ik ga morgenvroeg dus even wegen. Ben benieuwd wat de weegschaal zegt maar ik heb buikgriep dus het getal klopt dan niet helemaal zeg maar..
Oh wat naar, beterschap Vlammetje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven