5 kilo in 5 weken!
maandag 16 juni 2014 om 12:56
Ik ben in januari gestopt met roken en in 5 maanden 5 kilo aangekomen door snoep/eetbuien en wijn ipv die sigaret!
Ik ga over 5 weken met mijn vriend en onze kindjes op vakantie en dat korte broekje van vorig jaar krijg ik niet meer dicht
Dus snik nu wil ik het volgende stapje zetten en heb flink wat motivatie nodig!
Wie wil ik mee doen door iedere maandag op de weegschaal te staan en updates te geven en elkaar te motiveren?
Jaren geleden heeft WW me goed geholpen maar voor 5 weken vind ik dat te overdreven .. Met hulp van een paar afvalmaatjes hier moet ik en misschien jij? dat ook kunnen!
Hoor graag van jullie!
Ik ga over 5 weken met mijn vriend en onze kindjes op vakantie en dat korte broekje van vorig jaar krijg ik niet meer dicht
Dus snik nu wil ik het volgende stapje zetten en heb flink wat motivatie nodig!
Wie wil ik mee doen door iedere maandag op de weegschaal te staan en updates te geven en elkaar te motiveren?
Jaren geleden heeft WW me goed geholpen maar voor 5 weken vind ik dat te overdreven .. Met hulp van een paar afvalmaatjes hier moet ik en misschien jij? dat ook kunnen!
Hoor graag van jullie!
I choose happiness
maandag 16 juni 2014 om 13:34
maandag 16 juni 2014 om 13:46
Dank! Maar ik zag gewoon door de hoeveelheid berichten niet waar ik zou willen meeschrijven!
vandaar deze opening .. Ms hebben meer mensen dit en willen er vanaf vandaag voor gaan.
En supersoulfighter, ik ga ms wel weer naar de WW .. Zat al te zoeken naar een cursus, thanks! Dan kom ik meeschrijven..
En supersoulfighter, ik ga ms wel weer naar de WW .. Zat al te zoeken naar een cursus, thanks! Dan kom ik meeschrijven..
I choose happiness
maandag 16 juni 2014 om 13:47
Ik schrijf al elders mee maar wil je toch even heel veel succes wensen!
Ik ben de afgelopen 5 weken 4 kg afgevallen door calorieen te tellen en meer te bewegen. Niks extreems gewoon gezonder, magerder en minder snoepen. Het kan dus voor je vakantie!
En realiseer je daarnaast dat je voor je gezondheid een veel groter effect hebt bereikt door te stoppen met roken!
Ik ben de afgelopen 5 weken 4 kg afgevallen door calorieen te tellen en meer te bewegen. Niks extreems gewoon gezonder, magerder en minder snoepen. Het kan dus voor je vakantie!
En realiseer je daarnaast dat je voor je gezondheid een veel groter effect hebt bereikt door te stoppen met roken!
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
maandag 16 juni 2014 om 14:18
Vijf kilo in vijf weken is best veel. Ik wil zelf drie kilo kwijt, liefst voor de vakantie. Ben nu drie weken bezig. Eerste week succes! Een hele kilo eraf. Nu laatste twee weken slechts een halve kilo in twee weken.
Ik volg niet echt een dieet. Alleen maar, niet snoepen, geen frisdrank, en mager broodbeleg. Heb gisteren gewoon friet gegeten, maar wel minder dan anders!
Ik volg niet echt een dieet. Alleen maar, niet snoepen, geen frisdrank, en mager broodbeleg. Heb gisteren gewoon friet gegeten, maar wel minder dan anders!