Lijf & Lijn alle pijlers

80B Voldoende?

22-03-2015 17:46 77 berichten
OLD
Alle reacties Link kopieren
quote:pinchos schreef op 22 maart 2015 @ 17:58:

Ik ben er ook lang onzeker over geweest, maar weet nu dat dat echt niet nodig is en ben er nu juist eigenlijk wel blij mee.

precies dat ja. Toen ik een stuk jonger was, baalde ik er ook wel eens van.

Maar hoe ouder ik word des te minder het boeit eigenlijk.

en ik heb 2 kinderen er meer dan 2 jaar borstvoeding mee gegeven, dat heeft mijn kijk er op erg veranderd.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 22 maart 2015 @ 18:02:

[...]

en ik heb 2 kinderen er meer dan 2 jaar borstvoeding mee gegeven, dat heeft mijn kijk er op erg veranderd.Ja je moet verder naar beneden kijken
quote:TomorrowMorning schreef op 22 maart 2015 @ 17:58:

Ach, 't kan altijd erger, ik heb 75A Kleinere borsten vind ik vaak beschaafder staan.
F.U.
Waarom zou het niet voldoende zijn?
Lekker topic na zo'n dag in de zon
F.U.
quote:Star schreef op 22 maart 2015 @ 18:04:

[...]

Ja je moet verder naar beneden kijken

valt best mee, ik zak niet voor de potloodtest

Stressed is just desserts spelled backwards
Begrijp je onzekerheid, onthou 1 ding. Je hebt gezonde borstel! !!
Wat de dam
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-adam schreef op 22 maart 2015 @ 18:04:

[...]

Kleinere borsten vind ik vaak beschaafder staan.

Wat een stomme opmerking!

Behalve als je jezelf eraan hebt laten opereren, kun je er gewoon helemaal niets aan doen.
e met het blauwe haar zegt, laat je eens opmeten in een speciaal zaak, ik droeg ook een maat te klein.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Natuurlijk passen je borsten bij je, ze zijn van jou.
quote:viva-adam schreef op 22 maart 2015 @ 18:00:

[...]

Ik heb nog nooit een vrouw leuk gevonden alleen om een paar harries.

Jij niet misschien. Als ik mijn mannelijke collega's zo hoor maakt een lelijke kop dan echt niet uit.

On topic. Je bent zoals je bent, leren accepteren is iets waar je mee aan de slag moet. Waarom gelijk denken aan een borstvergroting. Serieus wat denk je dat het toevoegt in je leven? Behalve de gemaakte!!! Zekerheid.
quote:Maleficent schreef op 22 maart 2015 @ 18:06:

[...]

[afbeelding]OMFG
quote:fbjewel schreef op 22 maart 2015 @ 18:12:

[...]

Jij niet misschien. Als ik mijn mannelijke collega's zo hoor maakt een lelijke kop dan echt niet uit.

On topic. Je bent zoals je bent, leren accepteren is iets waar je mee aan de slag moet. Waarom gelijk denken aan een borstvergroting. Serieus wat denk je dat het toevoegt in je leven? Behalve de gemaakte!!! Zekerheid.Tja, mannen onder elkaar bluffen nogal wat.

Wees inderdaad blij met kleine borsten, grote zijn een ramp en ik kan het helaas weten.
Niks mis met 80B, waarom zou je dat erwtjes noemen? En is maatje AA dan kuiltjes ofzo? En als het gemiddelde 80C is dan zit je maar een heel klein beetje onder het gemiddelde.

Het is natuurlijk wel heel vervelend dat je er zo onzeker over bent. Ik ben er de laatste tijd ook best onzeker over geweest (na twee zwangerschappen en borstvoedingsperiodes heb ik helaas heel wat minder dan dat ik vroeger had), maar een goede push-up bh doet wonderen voor je zelfvertrouwen (bij mij wel in iedergeval).

Snijden in een gezond lichaam zou ik ook nooit dan, je hebt niet alleen het onnodige risico, maar het is meestal ook te zien dat het nep is. En volgens mij hebben de meeste mannen liever klein maar echt dan van die lola ferrari stuiterballen (maar ik ben geen man, dus dat durf ik niet met zekerheid te zeggen)

[...]

Over die kop kun je een handdoek gooien.

Serieus, heb ik mannelijke collega's vroeger horen zeggen over een nieuwe collega met een prachtig lijf en dito borsten met een niet zo bijzonder mooi snoetje.
quote:dubbeltje4 schreef op 22 maart 2015 @ 17:53:

Als je heel slank bent, is het een prima maat.

Met zwaar overgewicht kan het aan de kleine kant zijn.

Je moet het in zijn totaliteit zien, wat goed past bij jouw figuur en gewicht.

+1

Ik heb 75B.

Toen ik 90 kilo woog, vond ik zelf de verhouding niet mooi.

Ik vond mijn borsten toen te klein en was wat onzeker.

Droeg altijd push-up beha's.

Nu weeg ik 67 kilo en vind ik de verhouding goed.

Ik ben blij met mijn borsten en de onzekerheid is verdwenen.

En nu draag ik normale beha's en in mijn vrije tijd soms géén beha.
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.

[...]

[img]https://pbs.twimg.com/media/BBnSPAcCAAAdQRU.jpg[/img]

Dat koppie!

Altijd laten bekijken in een winkel. Ik was er jaren van overtuigd dat ik een 75 B had. Na 5 kilo aangekomen te zijn, toch maar eens laten meten, bleek ik een 70E te hebben.
quote:dubbeltje4 schreef op 22 maart 2015 @ 18:07:

[...]

Wat een stomme opmerking!

Behalve als je jezelf eraan hebt laten opereren, kun je er gewoon helemaal niets aan doen.O jee... lange tenen?
F.U.

[...]

[afbeelding]

Stoer mens, he?

Iiu Susiraja’s self-portraits are like a slap in the face in many ways. The soberness of art, the branded human image, the professional status of a woman as a model and the entire wonderful world of success is right in your face. http://www.iiususiraja.com/iiususiraja/english/

[...]

Geloof niet alles wat wij in groep roepen.

Zeker niet op het werk.
F.U.
80B is een prima maat hoor!

Heb je een vriend? Wat vindt hij er van?

Ik heb dezelfde maat, en daar was ik vroeger ook heel onzeker over.

Tot ik mijn man leerde kennen. Hij vindt qua borsten de vorm en het totaalplaatje het belangrijkste, niet de grootte. Verder telt volgens hem ook je uitstraling als vrouw.
quote:viva-adam schreef op 22 maart 2015 @ 18:22:

[...]

Geloof niet alles wat wij in groep roepen.

Zeker niet op het werk.? Dus je doet je anders voor als je in een groep bent? Apart!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven