Lijf & Lijn alle pijlers

80B Voldoende?

22-03-2015 17:46 77 berichten
OLD
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 22 maart 2015 @ 18:02:

[...]

precies dat ja. Toen ik een stuk jonger was, baalde ik er ook wel eens van.

Maar hoe ouder ik word des te minder het boeit eigenlijk.

en ik heb 2 kinderen er meer dan 2 jaar borstvoeding mee gegeven, dat heeft mijn kijk er op erg veranderd.

Precies. Hoe oud ben je TO?

Ik heb nog geen kinderen o.i.d. en ben pas 22, maar het verschil met toen ik 15/16 was is al zooo groot.
Beste TO

Een mening van een man:

Beter een tiet in de hand dan tien in de lucht

M.a.w. Geen zorgen maken aub.
Ik vind alles wat niet gemiddeld is maar raar!

Hoop maar dat je schoenmaat 39 hebt, anders zou ik je voeten ook laten opereren!

http://gemiddeldgezien.nl ... ddelde-schoenmaat-vrouwen
Doe niet zo zeikerig met je B cup...

Ik heb triple A en sinds mijn bevalling kan ik mijn bh's binnenste buiten dragen.
Je kan er niet veel aan doen volgens mij. Dus waarom zou je hierover moeten piekeren?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan 70A(A)
Niet geschoten is altijd mis
Als 80B erwtjes zijn, wat heb ik met mn 70A dan?
this thread is worthless without pics

niks mis met een 75B.

Net jammie
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
quote:Maleficent schreef op 22 maart 2015 @ 18:06:

[...]

valt best mee, ik zak niet voor de potloodtest

[img]https://pbs.twimg.com/media/BBnSPAcCAAAdQRU.jpg[/img] hilarisch, maar dat is geen 80B toch?
To, B is niet klein. Vind ik een mooie, beschaafde maat. Ligt ook aan je lichaamsverhouding hoor, maar als je slank bent past het mooi hoor. Idd even op laten meten anders.

Op laten meten in de winkel heeft bij mij trouwens echt totaal geen nut. Ik werd aangezien voor een D/E, en als ik de richtlijnen van diezelfde winkels moet geloven op de sites had ik een B. (ik had toen idd wel een D, maar aan mijn borsten was dat gek genoeg echt totaal niet te zien).

Ondertussen ben ik ongemerkt wat afgevallen en nu heb ik gewoon een C, maar volgens de ''bereken-tabellen'' op internet heb ik nu een A of een B. Klopt allemaal geen zak van, geen wonder dat 80% de verkeerde maat draagt..

Zou het echt helpen om je bij een speciaalzaak op te laten meten? Ik bedoel, de centimeters blijven hetzelfde lijkt me. Vind het alleen erg raar dat die dames in de winkel 2 cupmaten groter adviseren, terwijl de site van diezelfde winkel 2 maten kleiner zegt.
Heb je wel een beetje een goede kont dan, TO?

Daar hoor ik de 'heren' meer over namelijk én daar kun je zelf ook nog wat aan doen. Zou mijn focus daar naar verleggen als ik jou was, hoef je ook niet te snijden in je lijf.
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:dubbeltje4 schreef op 22 maart 2015 @ 18:15:

[...]

Over die kop kun je een handdoek gooien.

Serieus, heb ik mannelijke collega's vroeger horen zeggen over een nieuwe collega met een prachtig lijf en dito borsten met een niet zo bijzonder mooi snoetje.

plork : prachtig lijf ontzettende rot kop

darvoor hebben is dan de vlag of wibra zak

vlag : voor volk en vaderland

WI ppen B ij R egelrechte A fkeer

Maar das iets wat er hard wordt geroepen
quote:Bitje93 schreef op 22 maart 2015 @ 18:39:

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan 70A(A)jij ook al?
quote:viva-adam schreef op 22 maart 2015 @ 18:04:

[...]

Kleinere borsten vind ik vaak beschaafder staan.Ja dat vind jij!Geeft verder niets hoor. Maar het is toch je manier van kleden,praten en jezelf gedragen die laat zien of je beschaaft bent of niet.Enfin,je cupmaat heeft daar niets mee te maken.
To,er is met geen maat iets mis.En jouw borsten is er ook niets mis mee.Waarom een borstvergroting ondergaan omdat je onder het

gemiddelde zit?Je hoeft toch niet aan een schoonheidsideaal te voldoen.De ene keer zijn groten borsten in en hup,iedereen aan de

borstvergroting.De andere keer zijn kleine borsten weer in,hupsakee eruit met de siliconen en iedereen aan de borstverkleining.Zo

blijf je bezig.Probeer jezelf te accepteren zoals je bent!
Ik heb gemiddeld gezien niet zulke grote billen en dat is tegenwoordig in.

Op naar de plastisch chirurg!

Stressed is just desserts spelled backwards
Ik denk inderdaad dat je moet kijken naar wat bij jouw lichaam past. Ik heb 85F en van mij zouden ze gerust een cup of 2 groter mogen.

Verder vallen echt lang niet alle mannen op grote borsten, er zijn er genoeg die juist kleinere prefereren. Ik denk eerder dat jouw onzekerheid hierover onaantrekkelijker zal zijn voor een man dan de borstomvang zelf. Wat niet wegneemt dat ik jouw gevoel ook goed begrijp. Het is lastig, er zijn maar weinig die met een, in hun ogen, perfect figuur geboren worden.
Waarom worden dit soort topic nog geopend?

Je borsten zijn prima. Waarom ben je onzeker?

Het lijkt weer over hoe groter hoe beter te gaan dus ik gooi er ook maar even in dat ik met mijn 75A echt nooit aandacht tekort heb gehad van mannen.
.
quote:pommiaan schreef op 22 maart 2015 @ 18:53:

Zou het echt helpen om je bij een speciaalzaak op te laten meten? Ik bedoel, de centimeters blijven hetzelfde lijkt me. Vind het alleen erg raar dat die dames in de winkel 2 cupmaten groter adviseren, terwijl de site van diezelfde winkel 2 maten kleiner zegt.Bij de speciaalzaken waar ik kom, gebruiken ze geen meetlint. Ze maken eerst een schatting zo op het oog, die maat laten ze je passen, en aan de hand van hoe dat zit halen ze vervolgens een maat groter/kleiner enzovoort. Over het algemeen pas je ongeveer 3 bh's en dan weten ze welke maat het best zit.
Ik heb 70A. Zou graag ruilen. Maar ja ik weeg ook maar 58 kg.
quote:julie1980 schreef op 22 maart 2015 @ 21:18:

Veel succes. Denk goed na over je keuze, mocht je toch willen laten sleutelen. Eenmaal gedaan kun je niet meer terug. En zoek een goede arts, liever wat meer betalen dan verminkt voor de rest van je leven.Jawel hoor. Implantaten kunnen er gelukkig ook weer uit. Wel heb je dan een extra litteken in de borstplooi. Maar je krijgt ook extra littekens als je implantaten houdt, want die moeten eigenlijk toch om de 7-10 jaar vervangen worden.
quote:ikeaverslaafde schreef op 23 maart 2015 @ 09:29:

[...]

Jawel hoor. Implantaten kunnen er gelukkig ook weer uit. Wel heb je dan een extra litteken in de borstplooi. Maar je krijgt ook extra littekens als je implantaten houdt, want die moeten eigenlijk toch om de 7-10 jaar vervangen worden.Ik denk persoonlijk dat je een héle goede plastisch chirurg moet treffen voor een natuurlijke uitstraling.
Stressed is just desserts spelled backwards
Je kan ook gaan voor een lipofilling.

Je eigen overtollige vet op de juiste plaats laten injecteren? Het is tegenwoordig hip om milieu bewust te zijn heb ik vernomen.

lipofilling

Mij is het goed bevallen...
life is to celebrate
quote:Geraldine schreef op 22 maart 2015 @ 20:03:

[...]

Ja dat vind jij!Geeft verder niets hoor. Maar het is toch je manier van kleden,praten en jezelf gedragen die laat zien of je beschaaft bent of niet.Enfin,je cupmaat heeft daar niets mee te maken.En hoe je beschaafd schrijft
F.U.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven