Lijf & Lijn alle pijlers

Aankomen!!!!!

03-01-2020 16:53 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil zo graag aankomen maar lukt me gewoon niet weten jullie misschien wat ik zou kunnen doen?!

Ik word 5 januari 16 jaar ik ben 1,69 en mijn gewicht verschilt is altijd boven de 50 kilo en altijd onder de 54 kilo ik kom niet hoger en wat ik eet op een dag is elke dag wel gewoon warme maaltijd rond 5 6 uur ik ontbijt niet vaak misschien komt het wel daar door maar het lukt mij niet om te gaan eten wanneer ik opsta heb ik geen honger
anoniem_394277 wijzigde dit bericht op 03-01-2020 23:25
Reden: Antwoord op de meeste reacties
63.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
D543 schreef:
04-01-2020 04:37
Ik stel een normale vraag als je gaat beginnen over mijn opvoeding of niks beters te zeggen hebt dan zeg je toch niks
Dit is geen normale reactie
Van 1 keer eten op een dag blijf je mager, dat kan je op je 16 ook al zelf bedenken, daar hoef je geen topic voor te openen.
Dan vraag ik me ook af of er thuis niemand is die daar iets over zegt of je kan helpen.
Op je 16 doe jij ook de boodschappen waarschijnlijk niet, bepaal jij niet waar het huishoudbudget naartoe gaat, je zal dus toch moeten praten met de persoon die voor het eten thuis zorgt.
Je bent in ieder geval behoorlijk brutaal.
https://voedingsschema.nl/aankomen-vrouwen/
Dus je eet geen ontbijt, wel avondeten en soms ‘s nachts.
Ik denk dat we er meer aan hebben als je beschrijft wat je de afgelopen vier dagen precies hebt gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Als ik zeg dat ik geen ontbijt eet bedoel ik in de ochtend wanneer ik gelijk opsta dan heb ik gewoon geen trek en geen honger maar na een uurtje maak ik gewoon dingen voor me zelf of m’n moeder heeft dan een uitgebreide ontbijt klaar gemaakt maar wat later ik maak dan gewoon tost of ik eet cornflakes en soms smeer ik gewoon een broodje met pindakaas
D543 schreef:
04-01-2020 02:08
Ehm eigenlijk niet echt wat soms chips maar niet eens 1 keer in de week ik bestel soms eten in de nacht pizza burgers enz
Waarom gaf je dan op mijn vraag aan dat je niets eet naast avondeten? Behalve dus die chips of in de nacht pizza?? Je spreekt jezelf tegen. Volgens mij weet jij prima hoe je normaal zou moeten eten
Alle reacties Link kopieren
Fleecedekentje10 schreef:
06-01-2020 23:47
Waarom gaf je dan op mijn vraag aan dat je niets eet naast avondeten? Behalve dus die chips of in de nacht pizza?? Je spreekt jezelf tegen. Volgens mij weet jij prima hoe je normaal zou moeten eten
Ik eet gewoon normaal maar ik kom niet aan gewoon helemaal niet dus mij vraag was hoe ik dat kan veranderen
Je moet niet normaal eten, maar meer dan normaal
Ik snap nog steeds niet goed wat je dan precies eet.
Ontbijt na een uur na opstaan is nog steeds ontbijt. Ik heb alleen geen idee wat 'gewoon dingen' of 'uitgebreid ontbijt van mijn moeder' precies inhouden. Hebben we het over een glaasje sinaasappelsap, gekookt eitje, 2 stukken toast met jam? Een schaaltje fruit?
En 'gewoon warme maaltijd', wat wil dat zeggen? 3 aardappels, 2 scheppen groente, stuk vlees? Of 2 schepjes macaroni met kaas? Of bouillon?

Niet kunnen eten als je opstaat 's ochtends is geen enkele belemmering om aan te komen. Ik eet ook pas uren nadat ik opgestaan ben.
Alle reacties Link kopieren
voor jouw leeftijd ben je zeker niet 'te dun', je bent net/net-niet uitgegroeid. Je lichaam heeft nog veel energie nodig alleen al voor je dagelijkse functies
Bewegen is natuurlijk voor iedereen goed, maar bijvoorbeeld de trap op & af rennen, kost energie, daar val je van af.
Ga bijvoorbeeld krachttraining doen, dan bouw je aan je lichaam. Het wordt mooier en wat breder, zonder dat je perse kilo's aankomt. Hoewel spieren wat zwaarder zijn dat vet, en je van krachttraining honger krijgt.

Neem na een flinke workout een bak (volle) yoghurt met muesli/cruesli
Alle reacties Link kopieren
D543 schreef:
04-01-2020 14:09
Als ik zeg dat ik geen ontbijt eet bedoel ik in de ochtend wanneer ik gelijk opsta dan heb ik gewoon geen trek en geen honger maar na een uurtje maak ik gewoon dingen voor me zelf of m’n moeder heeft dan een uitgebreide ontbijt klaar gemaakt maar wat later ik maak dan gewoon tost of ik eet cornflakes en soms smeer ik gewoon een broodje met pindakaas
Waarom zeg je dan dat je overdag niet echt wat eet?

En verder eens met lilalinda dat je niet te dun bent.
Alle reacties Link kopieren
hahahaha mijn dochter is 13, 164 cm en weegt 40 kilo, die moet aankomen.... met volle produkten, roomboter op brood, dubbel beleg en eet handenvol nootjes, krenten etc 2x fruit per dag, kwark met 10% vet etc etc.

Ik vraag me af wat je insteek is, je schrijft dat je wilt aankomen, volgens mij heb je een prima gewicht.
Als je wilt aankomen, zal je eerst moeten kijken wat je per dag eet, dus hou een eetdagboek bij en dan kan je erna kijken wat je extra kan eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven