Lijf & Lijn alle pijlers

afslank-ring

01-10-2008 10:52 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
een vriend van mij heeft een acupressuur-ring tegen snurken en die helpt heel goed. zou de acupressuur-afslankring ook zo goed helpen? wie heeft er ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Afvallen lukt maar op één manier: minder eten, meer bewegen. Daar helpt geen ring aan. Sorry. :)
Alle reacties Link kopieren
nee ik geloof er niet zo in... als het allemaal zo fantastisch zou zijn, zouden er geen dikke mensen meer zijn.



ik had ooit een collega die acupunctuur in haar oor had om af te vallen... ja ze viel lekker af... kwam ook omdat ze bijna niks meer mocht eten... t ligt er toch aan wat je binnen krijgt... hoe dan ook!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Het helpt enorm goed! Je portemonnee slankt er lekker van af!
er bestaan geen wondermiddeltjes, poedertjes, ringetjes of kettinkjes om af te vallen. Je zult het toch zelf moeten doen, gezonder en beter eten en meer bewegen. Sad but true.
Alle reacties Link kopieren
misschicken schreef op 01 oktober 2008 @ 11:02:

Het helpt enorm goed! Je portemonnee slankt er lekker van af!
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
lijkt me niet als je wilt afvallen zul je er zlef wat voor moeten doen
Even gekoekeld. Je kunt per vinger een lichaamsdeel laten afslanken. Dus om je ringvinger is voor je taille, om je pink is voor je dijen.

Doe je om elke vinger een ring dan slank je dus vijf keer zo hard af, op alle lichaamsdelen tegelijk! Er is alleen geen vinger die correspondeert met je kont, dus heb je dikke billen dan heb je pech. Als je iemand ziet die heel slank is maar wel dikke billen heeft, dan zal die dus de ring hebben gebruikt.



Hij is afgewerkt met 18-karaats hoogglans. Zo staat het er. Dus geen hoogglans goud, of 18 karaats oud ijzer, maar 18 karaats hoogglans. Dus hij is vast heel decoratief.



Hij wordt geleverd in luxe geschenkcassette. Dus eigenlijk is het de bedoeling dat je hem cadeau doet. Dames wees gewaarschuwd: als je vriendje je een hoogglans ring in luxe cassette cadeau doet is het geen romantisch cadeautje laat staan een aanzoek, nee, dan bedoelt hij dat je te dik bent.



Maar ik ben verder heel benieuwd. Wil je ons laten weten hoe het bevalt?
Ik denk dat het wel helpt wanneer je de ring om je middel draagt.
Of om je maag.
Alle reacties Link kopieren
"Deze Afslankring maakt gebruik van het eeuwenoude Oosterse principe van de Acupressie. Hierbij corresponderen de 5 vingers met 5 delen van het lichaam die wel wat kilootjes kunnen missen. Daarom heeft de ring een elastische spiraalvorm en kun je hem gemakkelijk van vinger laten wisselen. De kleine, maar zeer sterke magneetjes aan de ring prikkelen energiebanen in het lichaam en sporen de 5 lichaamsdelen aan tot een veel snellere stofwisseling. Door de juiste vinger voor de ring te kiezen kun je gericht kilo's afvallen aan je dijen, buik, armen of taille.

Door het dragen van de Acupress afslankring kun je ook de te dikke accenten in je gezicht verzachten en bijvoorbeeld een onderkin wegwerken. Deze nikkelvrije ring is afgewerkt met 18-karaats hoogglans en wordt geleverd in een luxe geschenkcassette."




Wauw! Je plaatselijke stofwisseling versnellen... Ik dacht altijd dat dat één "systeem" was, de stofwisseling. Ben heel benieuwd waar dan bijvoorbeeld de stofwisseling van je armen plaatsvindt, achter je ellebogen? 8-.



TO, kijk wel uit dat je de ring niet te lang om één vinger draagt hoor! Anders raken alle verhoudingen in je lichaam zoek!
Alle reacties Link kopieren
Deze ring heeft veel succes om af te vallen:

http://filegets.com/screenshots/full/the-lord-of-the-rings--the-one-ring-3d-screensaver_558.jpg

Kijk maar:

http://foreverloyal.files.wordpress.com/2008/01/gollum.jpg
Alle reacties Link kopieren
ik ben blij dat ik hem nog niet heb aangeschaft! wel jammer dat er niemand ervaring mee heeft. 8:-)8
Alle reacties Link kopieren
Als je in die onzin geloofd dan vraag je er ook om om opgelicht te worden.
Alle reacties Link kopieren
Je zult er misschien niet van afvallen. Maar het zou wel kunnen helpen om je eraan te herinneren dat je op dieet bent. Elke keer als je de ring ziet kun je denken 'nee ik ben sterk, ik neem dat snoepje niet' ofzo. Dan kan ik me er wel wat bij voorstellen. Maar dan kun je net zo goed zelf een leuke ring kopen.

En ja, als je er in gelooft werkt het misschien ook wel. Maar dan zit het tussen je oren. Als dat voor jou werkt, prima toch :)
Alle reacties Link kopieren
Ha ha, ooit in een opwelling gekocht :-$

Het is een heel goedkoop ringetje om te zien. Het heeft helemaal geen donder geholpen. Tevens kreeg ik nog een allergische reactie ervan ook waardoor ik een hele week last gehad hebt van jeukerige bultjes op die vinger.
Ben benieuwd hoe duur die ring is
Alle reacties Link kopieren
Dat viel wel mee geloof ik, echt zo'n ding van baad het niet schaad het niet in een opwelling koop ding.
Alle reacties Link kopieren
hij kost 23,- en dan krijg je er 2. help kusunum, op uitslag zit ik niet te wachten zeg! ik heb besloten dat ik het southbeach dieet ga proberen.
Alle reacties Link kopieren
Oh daar was hier wel ergens een topic over SB.

Zelf doe ik Atkins, met succes mag ik wel zeggen.

SB zou ik dus niet van afvallen, teveel valkuilen

voor mij in ieder geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven