Lijf & Lijn alle pijlers

After holiday, gezonder eten en afvallen!

20-08-2025 15:42 556 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Iedereen heeft na de vakantie wel het idee om weer gezonder te eten en wat kilo’s kwijt te raken.

De zomer periode vind ik altijd een hele lastige i.v.m ijsje/BBQ/borrels maar nu de vakantie weer voorbij is en regio noord nu ook weer naar school gaat willen we hier in huis gezonder eten maar ook weer wat kilo’s kwijt!

Wie doet er mee met afvallen en fitter 2026 in te gaan?

Je mag hier lekkere en gezonde recepten delen! Maar ook je afval struggles, motivatie en je gewicht!

Stel jezelf even voor, als je mee wilt doen!
Je huidige gewicht, doel, lekkerste eten en wie je bent etc.

🍓🍎🍉🥦🥒🍅🍲
beauty32 wijzigde dit bericht op 20-08-2025 16:35
1.27% gewijzigd
Oeps! Ik heb een stuk chocolade taart op als ontbijt!

Er kwam een leverancier met taart aan en we moesten op de foto!

Vandaag dus niet helemaal lekker
Joppie schreef:
13-10-2025 07:28
Goedemorgen allemaal. Swampi je schrijft dat het gelijk zichtbaar is op de weegschaal maar chips bijvoorbeeld zijn nogal zout dus het zou ( tenminste ik zie het altijd gelijk op de weegschaal en voel het aan mijn ringen) ook gewoon vocht kunnen zijn.
Ik weet het, maak me ook geen zorgen. Er zal morgen weer een deel af zijn :)

Was een prima dag vandaag. Nu 15 gram ( :proud: ) kruidnootjes en een mok thee en dan is het weer mooi geweest
Ugh, 15 gram kruidnootjes: ik vind het knap. Dingen helemaal niet eten lukt nog wel eens, maar “een beetje” bestaat bijna niet.

Ik ben gisteren gezwicht voor een zak chocolade kruidnoten - en die gaat dan gewoon 80% leeg (dat is een soort van overwinning haha, dat ie niet helemaal op is). Maar het voelt wel als heel erg zonde natuurlijk, want dat zijn gevoelsmatig genoeg calorieën voor de hele week 😅
Hoi allemaal! Hier ook veel snaaibehoefte. Misschien ook door het weer en de donkere dagen? Ik heb gisteren toch wat chocola gegeten..

Morgen weer weegdag maar gelukkig zag ik vanmorgen al even op de weegschaal dat ik deze week weer ben afgevallen. Ben benieuwd wat er morgen op staat!
Joppie schreef:
13-10-2025 11:37
Ik ben nogal gek op pepernoten maar eet dan snel teveel🫣
Nu zijn er pepernootrepen van bolletje, 75 calorieën per reep. Dat is best te doen qua calorieën 😂
Dat zijn toch gewoon pepernoten die vast aan elkaar zitten? Lager in calorieën maar veel hoger in prijs dan losse.
Kwikstaart schreef:
16-10-2025 12:05
Hoi allemaal! Hier ook veel snaaibehoefte. Misschien ook door het weer en de donkere dagen? Ik heb gisteren toch wat chocola gegeten..

Morgen weer weegdag maar gelukkig zag ik vanmorgen al even op de weegschaal dat ik deze week weer ben afgevallen. Ben benieuwd wat er morgen op staat!
Herkenbaar, heb wel suikervrije snoep en chocola liggen maar qua calorieën scheelt dat nu ook niet zoveel.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven