Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!

(vanuit: "Afval Challenge")

1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.

Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Twilight, ik ken je gevoel! Ook hier de laatste vakantiedag, en vanmiddag de hele middag lekker op bed gelegen, hopeloze films kijken - haha!

Goed van je dat je het gisteren zo beperkt hebt weten te houden! Je bent lekker bezig!

Vandaag ook weer een mooi lijstje!

Femme wat gaaf! Knap hoor. Het feit dat het 8 maanden duurde voordat je eraan verslaafd raakte is dan wel jammer, ik hou het never nooit 8 maanden vol!

Lekker gintonic <3 die's ook niet zo heuuuuuuuuuuul erg haha. En ach, je hebt er hard voor gewerkt, toch? ;)

Jane lekker eetlijstje voor vandaag. De maandelijkse periode is nooit leuk :(

Evda, dat doorzettingsvermogen heb jij ook hoor! Je hebt toch maar mooi weer 30 minuten gedaan vandaag, en al de hele week netjes je work-outs.

Hamaika *dikke knuf!* Zeker met zo'n afstand lijkt het me rot, het is dan toch allemaal net wat minder tastbaar/moeilijker dat soort gevoelens te overbruggen, geniet lekker van je pizza! Meeting lijkt mij ook leuk

Woeffie: Blokkeren, Verwijderen - zowel op social media als op je telefoon. Gewoon klaar, dan heb je in ieder geval geen weg meer terug naar hem. Nu blijft hij spoken, want hij is bereikbaar en momenteel bespeelt hij jullie allebei - maar ja, dit is the voice of reason en uiteindelijk is niets zo simpel.

Je kan het beste proberen te erkennen dat jij beter verdient dan dit... In de tussentijd

Wat FB betreft: zoek onder personen op mijn nick hier en je hebt hem ;) Voel je vrij om me toe te voegen.

Morgen dus weer m'n eerste werkdag. We beginnen de eerste twee uur met een 'receptie' (aka taart)

Blegh.

Mijn geplande eet lijstje voor morgen is:

- 07:00: Havermoutpap met kaneel - ik doe er verse bosbessen door, maar die ben ik dus vergeten. Iemand een idee of de diepvries-versie goed ontdooit of wordt het dan slap?

- 10:00: zero ontbijtkoek met wat sojaboter <- fuck die gebak! :p

- 12:00: 2 crackers, 1 filet americain, 1 rookvlees + tonijn/augurk/komkommer salade

- 14:00: half zakje kaas knabbels, 2 plakjes kipfilet

- 16:00: 2 flikken

- 17:30 stamppot boerenkool

- 19:30: warme appel met kaneel
quote:FemmeRotterdam schreef op 08 januari 2017 @ 18:52:

[...]

Wil vooral niet betweterig overkomen; Wat bij mij hielp was in therapie gaan. Ik werd eerst boos toen een goede vriendin dit adviseerde. Hij was immers het probleem, niet ik...

Bij mij was het een combinatie van negatief zelfbeeld en bindingsangst. Door het negatieve zelfbeeld pikte ik dingen die iemand met een gezond zelfbeeld zichzelf niet gunt en dus hooguit 1 keer laat gebeuren.

Verder vond ik mannen met bindingsangst altijd woest aantrekkelijk omdat ik dan niet met mijn eigen bindingsangst geconfronteerd werd. Het lag dan altijd aan de ander...

Het is sowieso altijd zo dat je de ander niet kan veranderen, maar jezelf bijschaven is wel te doen

Niet een makkelijke weg, maar wel iets waar je op den duur veel aan hebt. Groeien doet pijn, ik hoop dat je het door je tranen heen positief kan ombuigen.

Maar het blijft enorm naar, verdrietig en pijnlijk om dit mee te maken!Nou bindingsangst zo zie ik mezelf niet. Sta zeker open voor een relatie. Toen ik hem leerde kennen gingen we op date. En toen het serieus werd kreeg hij smoesjes en wou geen relatie. Maar wel afspreken etc. Hierdoor kregen we vaak strubbelingen. Toen collega in beeld werd ik jaloers. Hij heeft het leuk met haar maar ook met haar wil hij geen relatie. En in de toekomst is het met iedereen mogelijk. Tja en dan hebben wij toch een verleden waarin we woorden en frustratie gehad hebben en dat hebben hun gewoon niet. En hij doet dan moeilijk als ik vragen stel. En heb ik het allemaal weer gedaan. We hebben eigenlijk komende week afgesproken. Hij enthousiast en nu zat hij toch met het verleden van ons. Wil alles op een rijtje zetten. En ik heb dus aangegeven ik zijn spelletje zat ben. Dat het of ik of zij is en niet dit. Misschien niet terecht mja heb het gezegd. En nu zit het me dwars we geen contact meer hebben en het alweer zo gelopen is.
Lief dat je dat zegt Judith, maar zelf baal ik er wel van dat ik vaak ergens aan begin, maar niet doorzet.

Morgen weegdag... Zeer benieuwd want niet tussendoor gewogen.

Ik denk niks afgevallen.
Zucht... vreselijke ego-post : ik heb alleen maar gegeten het weekend. Chocolade en nog meer chocolade Dat ga ik morgen zien op de weegschaal. (maar het was wel lekker allemaal....)

Nu even teruglezen.
Ach Isa, troost je, je bent niet de enige

Moet je ook ongesteld worden?
76.9 zegt de weegschaal.
Mijn weegschaal zegt 61.2.

Ben ongesteld en voel me aardig bloated en heb nu om 07:15 's ochtends trek in van alles en nog wat..

Ga toch maar een salade maken voor de lunch
De weegschaal stond net op 85,1

Toch een hele kilo er weer af sinds vorige week.

En nu weer naar de 84!

Fijne werkweek allen!
Tot nu toe iedereen weer bijgewerkt.

Sterre staat op het punt uit de lijst te gaan.

Morgana81 kan ik geen PB sturen, maar schrijft ook niet mee.

Asma heb ik gisteren een PB gestuurd, schrijft ook niet mee - nog niet gereageerd.

Ik woog 64,5 - +1,4kg tov vorige week, maaaaaaaaaaaaaaaaaaar -1kg tov een paar dagen terug.

Wat fijn overigens, iedereen weer naar beneden.

(Valt weer mee hè Evda ;) )

Zit nu lekker aan m'n havermoutpapje.

Zo op naar het werk.

Zo vroeeeeeeeeeeeeg!
Gelukkig wat eraf Judith!! :cheer2:De rest zal er ook weer af gaan.

Ja valt me inderdaad mee.
Hey meiden, zoals ik al dacht mega afgevallen deze week al is het niet op de juiste manier door de stress en gebrek aan eetlust. Ik ben wel echt geschrokken van het getal maar goed positief bekeken: Het geeft wel ff een boost.

Gewicht: 80.3

Is dus - 2,2 kilo ten opzichte van vorige week.

BMI nu ook weer overgewicht ipv Obese: 29.8

Totaal afgevallen: 5.7

Woeffie als je wilt PM en over wat jij doormaakt mag hoor. We zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Wat mij ook helpt naast wat Judith zegt is dat ik bijvoorbeeld de de achtergrond foto op mijn telefoon en pc veranderd heb (was van ons samen) zodat ik niet steeds echt overal met hem geconfronteerd wordt,

Judith, Twilight werk ze weer na de vakantie! En Judith ja, ik heb echt genoeten van die pizza hahahaha.

Femme bij mij is het ook geen bindingsangst, ik wil nietys liever dan met hem zijn, Maar ik kan het nu niet vanwege geschaad vertrouwen.

Isa en Judith en Evda ook. Ik schaam me bijna voor mijn getal maar goed dat is ook niet reeel natuurlijk. Dat is nu door de omstandigheden.

Judith ja Sterre schrijft nooit mee en als zij niet op de Pm reageren zou ik gewoon melden dat er weer plekken open zijn. En goed hoe je het bekijkt Judith, wel gestegen maar wel minder dan n paar dagen geleden. Komt goed wijffie!

Fijne dag allemaal!!!!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 10:33
26.78% gewijzigd
Dankjewel lieve meiden.

Judith wil jij mijn gewicht op 88.8kg zetten. Dat is mijn gewicht van zaterdag.
Goedemorgen,

Weegdag=60,9 kilo -1,1 kilo ben tevreden.

Voel me ugh,moe,flauw,koud...wil 2 dagen achter elkaar slapen. Ugh.

Ik lees vooral mee.

Mijn eetlijst van gisteren:

2 boterham met filet americain,wasa met humus

Cup a soup

Yoghurt met havermout,lijnzaad,banaan en een halve lepel pindakaas.

Salade met stukjes gerookte kipfilet en feta.

Wortels/selderij met humus.

Gefeliciteerd voor diegene die afgevallen zijn.

Hele fijne dag allemaal!
Prrrr, mauw miawwwww.
Hamaika, wat een hoop er af! Wel goed voor jezelf zorgen hè

Tegelijkertijd wat fijn dat je weer onder obesitas niveau zit, dat moet in ieder geval fijn voelen!

Foute mannen, zeker artiesten wat dat betreft, zijn het leukst haha, ze zijn intrigerend en boeiend, tot het moment dat je iets ''vast'' wil, want dat is moeilijk! Ik hoor de logica in wat je zegt, maar lees er wel de onderliggende pijn in die verraad dat het toch niet zo simpel is.

Je bent een toppertje, en gelukkig heb je genoten van je pizza.

Je moet je niet schamen dat je bent afgevallen hoor, of harder dan anderen, dat maakt niets uit! Het is juist fijn, ook al zijn de omstandigheden niet optimaal.

Ik doe m'n best. Ik baal nog steeds dat m'n kleding niet meer past (of nouja, heel strak zit) - en haast nog meer dat ik de te grote kleding allemaal heb verkocht --- kledingkeuzes dus heel erg beperkt, maar aan de andere kant zit ik nu nog beter in het afvalproces dan ervoor (sport meer, eet meer koolhydraten - uit de havermout, en zit op een hoger aantal kcal - nu 1400 basaal, 1600 bij beweging)

Ik ga er maar gewoon weer voor. Het is enorm balen, maar... ik heb dit al eens gedaan. Gaat goedkomen dus.

En zo niet... als ik in ieder geval twee kilo kwijt raak (dus 63 haal) ben ik ook blij, als ik dan strakker ben

Heb van de week naar foto's van m'n 18e gekeken, daar woog ik 63 en sportte ik fanatieker, toen was ik ook mooi.

Langzaam aan pas ik mijn doelen dus aan hihi
Edit: Woeffie + Jane: Toegevoegd in tabel
Viel me niet tegen vanmorgen, ondanks al die chocola toch afgevallen: -1.3 kg gewicht nu 80.3 bmi 27

Dat zijn precies de oud&nieuw kilo's er weer af. Ik ben er blij mee!

Klopt Evda, ongesteld en dan heb ik grote behoefte aan chocola. Normaal beperk ik me tot 1 dag, maar helaas dit weekend niet.

Woeffie en Hamaika Relatie en mannengedoe is nooit leuk!

Judith, lekker dat je toch weer bent afgevallen tov een paar dagen geleden. Heel fijn voor je!! Dat geeft weer wat moed lijkt me.

Iedereen afgevallen zie ik, goed bezig hoor.

Ik begin aan een tweede challenge: stoppen met roken. De vorige keer dat ik dat deed kwam ik 10 kilo aan en dat wil ik nu absoluut niet! Judith, zou jij mijn streefgewicht voorlopig op 78 willen zetten? Het wordt nu al heel moeilijk om dat te halen de komende weken. Maar ik wil per se van dat roken af. Stomme, slechte gewoonte.
Gedaan Goed voor je dat je stopt met roken, of het gaat proberen in ieder geval.

Het geeft inderdaad wat moed, zeker omdat ik hier ook niets extra's voor heb gedaan.

Mooi weer terug op je startgewicht!
Oh Isa het is zo fijn als je gestopt bent en niet meer afhankelijk van die sigaretten.

Ben zelf 5 jaar geleden gestopt...(rookte vanaf mijn 13e).

Jij kan dit!!
Gaat je gewoon lukken die 2 kg Judith!!

Mijn lijstje vandaag

O optimel yoghurt met havermout en rozijntjes

T pakje toastjes met zeezout

L 4 crackers (40 kcal Ps) met smeerkaas en komkommer en sandwichspread

T sinasappel

D Chili con carne

T nog beetje kwark met 5 paranoten

Ik ga voor de 75 kilo (echt allermooiste gewicht bij mij) en daarna misschien nog voor 73 voor wat speling.

Ik denk dat we rond het voorjaar willen gaan proberen zwanger te worden van een 3e kindje.

Vorige zwangerschap van 73,5 kilo naar 96 gegaan

En bij mijn zoontje van 76 kilo naar 96...

Heb dus al aardig mijn best moeten doen om dat 2x kwijt te raken.
Woeffie wat goed dat jij ondanks alles ook bent afgevallen!

En goed bezig jij ook meis. Weet je, het is ook omdenken. En het is ook OK dat je je af en toe ff zo kut voelt. Zo lang je er ook weer uitkomt. Zelfbeeld veranderen doe je niet zo een twee drie. Mijn kcal lijken op die van jou!

Isa ook super netjes!!! En succes met de challenge van het stoppen met roken. Je kan het!!! Mijn beste vriendin is nu ook 3 weken gestopt, voor haar is het lastigste iets in haar handen te missen. Die is nu dus actief gaan tekenen haha. Ja met eten zal het misschien anders gaan als je ook met roken stopt maar dan weet je dat het daardoor komt.

En Evda is ervaringsdeskundig lees ik.

Evda wat leuk!!! Voor een derde kindje gaan!

Fijne dag allemaal meiden. Ben blij dat het werk en met de collegas mij wat afleiding geeft
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 10:33
28.96% gewijzigd
Evda: Lekker lijstje! Mooi doel ook, voor mij werken die kleine stapjes ook beter. Is makkelijker te bereiken ook/berer in zicht.

Hamaika: Omdat je zei dat je bijna niet at en geen trek had enzo, bedoelde ik meer, maar goed zo *knuf* Mocht je verder van je af willen praten, je mag altijd een PB sturen

Wat je zegt, aan je eigenwaarde denken.

Voor mij ook moeilijk hoor, inderdaad. Voor mij hangt dit gewicht vast aan een periode dat ik niet happy was, dus dat gevoel heb je dan ook terug, maar ik zie wel in dat het haalbaar is weer terug te gaan naar het andere gewicht.

200kcal per dag meer is wel 1400kcal in totaal per week extra.

Maar goed, beweeg ook meer, dus moet geen kwaad kunnen (dit is overigens pas sinds zaterdag dus afwachten hoe het bevalt ;) )
Evda, wat ontzettend leuk: nog een kindje erbij. Je bent allebei de vorige keer veel aangekomen zie ik, dat had ik ook. Het is er daarna nooit meer helemaal afgegaan. Dus na ruim 20 jaar ben ik nog steeds bezig met de zwangerschapskilo's

Hamaika, goed idee van dat tekenen. Ik heb nog ergens een kleurboek voor volwassenen liggen. Ooit in een opwelling gekocht en nooit gebruikt, die ga ik eens opzoeken.

Sterkte hoor, lastig zo'n situatie met je vriend
Ja dat vond ik ook echt heel vervelend Isa dat aankomen tijdens de zwangerschap.

Vloog er echt aan, met vaak een kilo per week .

En dan iedereen tegen je zeggen; zoooo jij bent wel aangekomen, bolle wangen etc.

Dat vond ik het enige niet leuke aan zwanger zijn.

Ik snoepte niet eens veel maar honger, honger, honger en at minimaal 8 boterhammen per dag om dat te onderdrukken
Ik snoepte ook niet veel, net als jij at ik gewoon veel. Ik kreeg de hele tijd te horen: geeft niet, je mag voor twee eten hoor. Dat deed ik dus ook. Ik geloof dat de ideeën daarover inmiddels wel anders zijn.
Hoi hoi,

even kort, want druk aan het werk.

gewicht 79,2

deze week -0,7

totaal -4,3

BMI 24,7

Fijne dag en sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven