Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!

(vanuit: "Afval Challenge")

1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.

Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
quote:judith1107 schreef op 07 januari 2017 @ 18:01:

Woeffie scharrels zijn er om te scharrelen! Ik ben wel bewust vrijgezel, maar zo omgaan met mensen heeft daar niets mee te maken. Als ik 'date' doe ik dat ook maar met 1 persoon tegelijk en ben ik heel duidelijk in dat ik niet zit te wachten op een relatie - ik hou van mijn eigen space en dat hele gedoe van een relatie zie ik helemaal niet zitten haha. Ik ben dan ook niet op zoek, maar kijk wel rond (maar dat is meer omdat ik flirten gewoon leuk vind)

Het klinkt vooral alsof die jongen graag zijn opties open houdt, zelf niet wil investeren maar dit wel verwacht van anderen. Goed van je dat je duidelijk grenzen hebt gesteld en aan hebt gegeven wat jij wilt/verwacht.

Ik krijg gewoon telkens mooie beloftes. Maar je kon wel eens gelijk hebben. Dus het is ook gewoon al meer geweest als alleen een scharrel.

Hij heeft die collega gister ook uitleg gegeven. En zij is denk ik net zo blind van liefde als ik ofzo. Net geappt dat hij niet hoeft te kiezen maar dat ik dat nu doe. Op de een of andere manier heb ik zo'n zwak voor hem. Maar wil ik dit ook gewoon niet meer. En tocj doet het me pijn.
Oh wat naar is dat Woeffie. Ik heb jaren zo aangemodderd (spannende veelbelovende scharrels). Sterkte!

Ben heel erg blij dat ik nu een eerlijke betrouwbare man heb
Hier wel weer een aardige dag. Alleen maximaal te weinig bewogen! Heb bijna de hele dag op de bank gehangen, en aan tafel gezeten poging tot puzzelen doen. Ding heeft 2000 stukjes.... En had ik een stuk rand klaar, hebben de katten dat gesloopt.

O: 2 boterhammen halvajam, glas jus d'orange

L: 2 boterhammen halvajam, 1 met hagelslag. glas jus d'orange

T: choco rijstwafel

T: eierkoek

D: tagliatelle met spekjes en ui en 3 tomaten. vanille roomijs.....

Vanavond spelletjesavond met vrienden, dus ik denk dat er sowieso nog wel wat eten bij komt. En drinken denk ik cola.....

Hoop alleen dat het niet te glad is om auto te rijden. Het is maar 5 km maar toch....
quote:FemmeRotterdam schreef op 07 januari 2017 @ 18:47:

Oh wat naar is dat Woeffie. Ik heb jaren zo aangemodderd (spannende veelbelovende scharrels). Sterkte!

Ben heel erg blij dat ik nu een eerlijke betrouwbare man heb

Ja voel me ook rot. Net eerst een potje zitten janken. Waarom ik altijd zulke dingen heb. En waarom hij zulke spelletjes speelt. Met mij en haar tegelijk. Snap zoiets niets. Naar mijn idee speel je dan spelletjes en houd je mensen aan het lijntje.

Iedereen in m'n vriendengroep heeft een relatie. En baal wel eens dat het mij niet lukt.
Dikke knuffel voor Woef!
Sterkte Woeffie!

Ik begrijp je gevoel heel goed, ik vroeg me altijd af waarom ik dit soort mannen aantrok. Het is gestopt toen ik heel duidelijk voor mezelf besloot dat ik dit nooit meer zou accepteren. Achteraf vind ik het ongelofelijk dat ik zoveel gepikt heb van mijn ex (en).

Heb gisteravond iets te veel gegeten, het was wel enorm lekker. Hield me goed, totdat het kaasplankje met een heerlijk wijn kwam.

Dat is mij zwakke punt, heb het hele plankje tot de laatste kruimel opgegeten. Wat erop lag dan hè...

Ik ga nu een duurloop van 10 km doen om het te compenseren.

Fijne zondag!
*dikke knuf Woeffie* Ik vind je een sterke vrouw Woeffie. In mijn vriendenkring ben ik ook 1 van de weinige singles, dus ik snap je gevoel omdat het een soort van standaard 'mijn partner en ik' wordt, waar jij als 'losse vriendin' misschien niet meer helemaal bijpast --- maar dat gevoel moet je negeren, je bent een toppertje, en jij gaat ook een topvent tegen komen - dit is geen topvent, jou en die ander zo bespelen.

Twilight hihi lekker hoor, puzzelen. Ik kleur soms kleurboeken (wel voor 'volwassenen') - schaam me er haast voor, maar het is zo lekker. Nergens aan denken, gewoon kleuren!

Femme: Wow,, 10km. Enthousiast hoor!!

Ik ben begonnen met hier 10x de trap op en af (tsja, zit toch nog bij m'n ouders, dus dat kan gewoon lekker binnen), nu aan een bordje havermoutpap (yum!) en dan zo nog squat/glute bridge/plank challenge en als ik heeeeeeeel veel zin heb nog even dansen/hoelahoepen
Oh ja Judith, heb spierpijn van jouw oefeningen gister. Vooral die squatwalk was killing!

Ik ben klaar voor de 10 km, we vertrekken om 10 uur.
Thanks meiden. Sorry voor mijn geklaag hier. Sterk voel ik me niet. Denk nu eigenlijk waarom Heb ik dit nou weer gedaan. Het is net of het hem helemaal niet boeit. Krijg zulke lieve herkenbare reacties van jullie.

Ow maar puzzelen vind ik ook erg leuk.

Net nog even gewogen en was weer minder. Mja nu heb ik gister ook niet echt gegeten.
Femme zo hoort het! Hihi, maar die sumo squat walk is inderdaad hel - the walking side squat is wat makkelijker:

https://www.youtube.com/watch?v=CyexXVt1B9o

Wat overigens ook nog een fijne oefening is voor je onderbenen is iets naar beneden zakken door je benen en dan steeds je hielen optillen en weer langzaam laten zaken (zonder de grond te raken) - die doe ik vaak tijdens het tanden poetsen haha.

Woeffie je hoeft geen sorry te zeggen hoor *knuf* Dot hoort er ook bij, elkaar steunen en steun zoeken

Niet te weinig gaan eten hè tuttie, dat is ook niet goed
Ik ben m'n koekboeken aan het labelen, ik denk elke keer ja lekker, maar concreet maak ik nooit wat uit de boeken. Vanaf nu wil ik elk weekend minimaal 1 nieuw recept proberen.

Ik ben begonnen met het 'eet als een expert' boek, waar ik de volgende dingen uit ga proberen:

-granola (zeg al tijden; dat wil ik proberen, maar doe het nooit)

- baked oats met pompoen (baked oats vind ik spannend klinken, en pompoen vind ik top)

- salad builder (tips over wat er allemaal in een salade kan. Ik kies meestal voor dezelfde dingen, hiermee wat variatie)

- geroosterde kikkererwten (maar dan zoet) - met honing en kaneel (yum!)

- groentekoekjes

- banaan/pindakaas ijs of banaan/chocolade ijs

Zo nog verder met de recepten van de Oanh's kitchen boeken, en de nieuwe bodie boost boeken die ik nu binnen heb.
Wat een slim idee om je kookboeken te labelen! Ik heb hier ook verschillende, er staan genoeg dingen in die ik ook wel moet lusten, en toch maak ik het nooit. Ik zal ze eens opzoeken! Door verhuizing weet ik nu niet zo goed waar ze liggen.

Woeffie je mag altijd hier je ei kwijt hoor! Het hoeft toch ook niet alleen over afvallen te gaan! En wel genoeg blijven eten he.

Femme succes met je 10 kilometer!

*even gereageerd op iedereen die op deze pagina staat. Verder kan ik niet terug denken haha

Gisteren op de spelletjes avond uiteindelijk alleen 2 flesjes bier en 2 glazen cola. Niks gesnaaid verder, want de chippies lustte ik niet.
Wow Femme, 10 km, loop je al lang? Ik ben het na vijf km altijd spuugbeu.

Woeffie

Twilight goed dat je niks gesnaaid hebt!!

Hier alweer vier dagen aan t snaaien... Komt vooral omdat ik niet meer zo gemotiveerd ben...Heb een gezond gewicht en niet zoveel ambities voor een strak lijf ofzo.

Ook wil ik niet constant met eten en mijn uiterlijk bezig zijn..

Blijf nog even mee wegen, want zwaarder worden is ook niet de bedoeling.
Ola!!

Mijn eetlijstje van gisteren:

2 wasa met 2 plakjes schouderham

Kakifruit

Lo pak ko (Soort dimsum)

Wortels met humus

Rijst met tonijn en groenten.

Ontbijtkoek zero

Fruitsalade

Ik reageer later/ morgen wat uitgebreider, ben vandaag niet zo in the mood (bijna ongesteld,grrr)

Ik wens jullie een hele fijne dag
Prrrr, mauw miawwwww.
Heb heerlijk gelopen! Uiteindelijk zelfs 13km.

In maart ga ik de halve marathon lopen,dus er moet nog wel wat bij qua training.

Volgens mijn horloge heb ik ruim 1100 kcal verbrand. Kan dus lekker veel eten vanavond.
Wow Femme echt ontzettend stoer!!

Ik zou willen dat ik dat doorzettingsvermogen had... In mijn hoofd wil ik het ook graag, maar de uitvoering is een tweede.

Ik vind super knap van je!!

Hoe ging het?

Ik loop al vanaf mijn 4e, maar heb echt een motivatie probleem.

Schoonvader en schoonzus gaan ook de marathon doen.. kust marathon...Mijn vader heeft m ook gelopen en mijn moeder de halve.

Ik kwam nooit verder dan 10 km..En moet het nu weer helemaal opbouwen na Zwangerschap.
Ben net uur wezen wandelen waarvan 30 minuten hardlopen.

Was lekker
Hey lieverds dank jullie voor al jullie steun en lieve berichtjes.

Ik snap dus goed hoor woeffie van dat huilen. Ik heb ook drie dagen bijna niet anders gedaan. De situaties zijn anders maar wat jij voelt dat voel ik ook. Alsof het hem niets kan schelen en wij verdienen dat niet.

Mijn monitor van de pc was stuk, dus moest een nieuwe kopen vandaag. Zie nu dus ook die hele gemiste discussie en de facebook uitwissel dingen. Mijn Facebook is helemaal Spaanstalig dus heeft niet zo veel zin denk ik haha. En ik bne blij dat de discussie weer opgelost is meiden, we zijn een veel te leuk groepje.

Ik zou best ooit wel eens een meeting willen!!!

Helaas geen tijd om nu op alles te reageren maar ik heb vandaag mijn cheat dag en ga een kleine pizza eten. Ik ben zo belachelijk veel afgevallen deze week van de stress, dat ik het mezelf even gun vandaag.

Fijne avond meiden!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 10:32
27.59% gewijzigd
Wauw knap hoor Femme! Ik doe het je niet na!

Ik heb de 5 km 1x gehaald door middel van Evy.

Missie gehaald, nooit weer de 5km gelopen

Nu weer opnieuw begonnen met lopen. Ben nu bij les 7. Straks in het voorjaar ga ik ook wel weer buiten lopen, daar is het mij nu gewoon weg te koud voor.

Hier de dag wederom niets gedaan haha. Maximaal geluierd op mijn laatste vakantiedag. Hoop dat ik het goede eetgedrag wel blijf volhouden als ik weer aan het werk ben.

Vandaag beetje raar lijstje:

L: 2 boterhammen hagelslag. glas jus d'orange uit pak (was pas 13uur uit bed.....)

T: handje hazelnoten

T: 3 sinaasappels uitgeperst tot verse jus d'orange

D: zelfgemaakte pizza met ananas/ham/spek/paprika/kaas. En ik denk het laatste restje vanille roomijs
Dank! Ik ben 3 jaar geleden gestart met Evy. Kan me nog goed herinneren hoe zwaar het in het begin was en dat 5 minuten achter elkaar lopen onoverkomelijk leek. Ik woog toen ook 16 kg meer dan nu. Aan hardloop evenementen meedoen is een goede incentive om af te vallen. Want ik weet dat ik mijn slagingskans verhoog als ik in maart een paar kg lichter ben tijdens de CPC halve.

Het duurde bij mij 8 maanden voordat ik verslaafd raakte aan hardlopen. Nu ben ik het behoorlijk.

Ben net een patatje stoofvlees gaan eten bij een hippe tent hier. Met een gintonic erbij. Alles er weer bijgegeten
Dank jullie wel lieve meiden. Vandaag de dag doorgebracht in de ikea. Daar ook maar gelijk gegeten. Momenteel voel ik me weer rot en wil het liefste terug naar hem. En van de andere kant waarom met dit gedrag van hem. Hij doet totaal niet leuk en alles is mijn schuld. En nee dit is niet de eerste keer. Voel me zo zwak naar hem toe. En weet ook niet waarom ik dit toe laat. Dus als iemand tips heeft hoor ik het graag. Ben hier zo slecht in. Ook baal ik gewoon dat hij zo gezellig doet met haar. Hij speelt met haar het zelfde spelletje dus eigenlijk. Jeetje wat klink ik verstandig terwijl ik dit met traanogen typ.

Hamaika begrijp je verhaal goed hoor. Wij hebben 2 en half uur afstand en dat was voor hem al teveel om een relatie aan te gaan.

Het Facebook verhaal. Wie nieuwsgierig is naar mij. Stuur me dan een privé berichtje. Dan mag je ff rondkijken haha.
Woeffie en Hamaika;

Echt, heb het hele scala ook meegemaakt!! Respectloze mannen. . Respect is naar mijn mening het allerbelangrijkste wat er is! Maar foute mannen zijn vaak ook het aantrekkelijkst ..Maar echt, voor de lange termijn heb je daar niks aan .

Makkelijker gezegd dan gedaan, want het is ontzettend moeilijk om van iemand los te komen.

Maar ik heb op den duur zelf wel een bewuste keuze gemaakt om niet meer voor foute mannen te gaan.

Femme echt super goed!! Helemaal als je zwaar bent is hardlopen echt heel zwaar!! Knap dat je door gezet hebt en de runnershigh hebt bereikt.
Wie FB vrienden met mij wil worden mag ook PB sturen
quote:woeffie schreef op 08 januari 2017 @ 18:27:

Dus als iemand tips heeft hoor ik het graag. Ben hier zo slecht in. Ook baal ik gewoon dat hij zo gezellig doet met haar. Hij speelt met haar het zelfde spelletje dus eigenlijk. Jeetje wat klink ik verstandig terwijl ik dit met traanogen typ.

Wil vooral niet betweterig overkomen; Wat bij mij hielp was in therapie gaan. Ik werd eerst boos toen een goede vriendin dit adviseerde. Hij was immers het probleem, niet ik...

Bij mij was het een combinatie van negatief zelfbeeld en bindingsangst. Door het negatieve zelfbeeld pikte ik dingen die iemand met een gezond zelfbeeld zichzelf niet gunt en dus hooguit 1 keer laat gebeuren.

Verder vond ik mannen met bindingsangst altijd woest aantrekkelijk omdat ik dan niet met mijn eigen bindingsangst geconfronteerd werd. Het lag dan altijd aan de ander...

Het is sowieso altijd zo dat je de ander niet kan veranderen, maar jezelf bijschaven is wel te doen

Niet een makkelijke weg, maar wel iets waar je op den duur veel aan hebt. Groeien doet pijn, ik hoop dat je het door je tranen heen positief kan ombuigen.

Maar het blijft enorm naar, verdrietig en pijnlijk om dit mee te maken!
Wat Evda zegt dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven