Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!

(vanuit: "Afval Challenge")

1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.

Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Judith vork vergeten ja? Zal best allemaal met elkaar te maken hebben. Pas je wel goed op jezelf meis? En dank je wel mies, ik hoop toch dat hij eind volgende week definitief weg is, die 8. En wat je zegt klopt over die gewenning. Ik drink bijvoorbeeld sinds nieuw jara gene melk meer in mijn koffie en vind het nu zelfs lekker haha. En dat na 40 jaar.

Maloeke jammer dat je ons gaat verlaten. Succes!

Twlilight goed van je dat je dat gered hebt. Is het nog gelukt tot de avond?

Suikerbroodje ja he? Ik heb vorige week even aan de 79.8 geroken maar dat was voor al de emo ellende en het verbreken van mijn relatie. En inderdaad net hoe je het bekijkt, maar kan allebei. We gaan er voor!

Precies Isa hier ook. Net er onder vorige week, we tikken hem al aan. 0.7 nu deze week is wellicht wat veel, maar eind volgende week wil ik er echt onder zijn. Jij kan het ook.

Evda super toch, 75,8 ! Goed bezig!!

Jane-Ice heb je alweer stroom inmiddels? En oh dat heb ik soms ook, soms kan ik ff niet reageren en dan komt er een bulk reactie (zoals nu hahahaha)

Ballys welkom bij ons! Leuk!! Succes, ook een pittige weg te gaan dus!

Woeffie ik pm je vandaag even terug.

Ik vind het wel moeilijk, nu de ergste emotie is gezakt mis ik hem wel echt enorm. We hebben natuurlijk die time out tot ik daarheen ga maar ik mis het praten met hem, zijn gekke dingen en zijn liedjes horen, ik mis hem toch echt wel heel erg. Mijn beslissng staat vast maar ik vind dit wel echt heel erg moeilijk. Ik hou ook nog steeds van hem ondanks alles, ik kan die jaren niet zomaar uitwissen.

Heb gisteren daarom ook niet zo netjes gegeten. Wel gesport. Maar pfff.... dit is wel echt heel moeilijk.... I
quote:Evda2016 schreef op 17 januari 2017 @ 08:02:

Ik heb maat 40-42 femme, dus dat klopt.

Ligt ook aan je lengte en bouw

Echt?!?

Jij hebt mijn streefgewicht en je bent 1 cm langer.

Tja, we hebben dus blijkbaar vrouwelijke vormen. Borsten, heupen, billen.

Ik ga proberen me hierbij neer te leggen. Ik had op mijn 30e nog maat 36. Ouf!
@ hamaika, klopt een hele weg te gaan, maar voor t eerst heb ik wel een echte interne motivatie. We willen graag kinderen, maar ik wil dan eigenlijk wel zo gezond mogelijk de zwangerschap ingaan, in verband met alle mogelijke complicaties. We hebben afgesproken bij 80 kilo ervoor te gaan. Dus bij moeilijke momenten kijk ik naar baby dingen online en dan gaat het al weer beter
De maten vind ik ook altijd bijzonder. Laatst was er een topic over. Vond het best leuk om dat even te volgen. Van spijkerbroeken draag ik maat 32/33. En shirt en truien vaak xl.

Maar vind de maat ook per merk erg verschillen. Superdry en only wat ik vaak draag vallen niet heel groot. Vind ik zelf dan.
quote:FemmeRotterdam schreef op 17 januari 2017 @ 08:29:

[...]

Echt?!?

Jij hebt mijn streefgewicht en je bent 1 cm langer.

Tja, we hebben dus blijkbaar vrouwelijke vormen. Borsten, heupen, billen.

Ik ga proberen me hierbij neer te leggen. Ik had op mijn 30e nog maat 36. Ouf!Echt!!! Geeft toch niks!! Je heupen en alles veranderd hè als je ouder wordt ..hoe oud ben je? Ik over 2 wkn 34..
Evda, lekker afgevallen

Jane, een beetje paranoia vind ik je wel ja

Echt wel waardeloos als de stroom uitvalt. Ik ben altijd blij met mijn open haard, dan kan ik het ergens nog een beetje warm stoken.

Kledingmaten zeggen echt niet veel, ik heb hier vanalles in de kast liggen. Van 40/42 tot 46 en m tot xl. Past allemaal. Het ligt zo erg aan de winkel en het merk.

Ballys, welkom. Een kinderwens is een erg goede motivatie om af te willen vallen. Gaat je lukken!

Vandaag ook weer streng in het gareel. Die 80 moet weg!
Welkom voor de nieuwen en veel succes.

Jane: angstig ja! Paranoia nee, in deze bizarre wereld met vreselijke terroristen is alles mogelijk helaas.

Femme: echt super veel plezier in de sauna gewenst vandaag
Femme; nice geniet er van!

Basic fit zit hier op 35 minuten rijden, maar 70 minuten rijden om te sporten vind ik te lang haha.

Ik wil ook echt niet terug naar de 38 haha, dus stiekem was ik erg blij.

Ik had het toen ik 58 woog heel moeilijk, ik heb veel vormen (kont&borsten) maar verder paste ik dus gewoon 34/xs --- vind 36 fijn, kan ik gewoon normaal kleding kopen haha vandaar ook mijn doel 61-63

OMG Jane, 90 euro p/m?! Wel onbeperkt neem ik aan? Zitten er dan ook andere dingen bij? In Maassluis had ik een abbo voor 25 p/m, onbeperkt, met sauna+zonnebank + drinken.

Ben geloof ik verpest.

Nu ik het zeg denk ik... misschien gewoon weer daar heen... Maar dat is 45 min rijden.... 90 in totaal. Vind het te veel, daar heb ik niet genoeg motivatie voor helaas haha.

Hamaika: Klopt, vooral de overgang schijnt vergeetachtigheid te veroorzaken - merk dat wel meer, gewoon een beetje verstrooid ofzo. Al die dingen die zitten me heel dwars, vooral omdat het zo niet mij is, net als dat constant in huilen uitbarsten.

Zo ben ik helemaal niet van mezelf. Erg rot dus.

Ik snap goed dat het je zo dwars zit, het is toch heel lang een partner geweest - jullie hebben veel meegemaakt en het is niet per se dat de relatie niet lekker zat, maar meer zijn keuzes/omstandigheden. Het houden van is niet weg, dus logisch dat je het gemis voelt ook al weet je dat het de goede keus was.

Ballys: Mooi doel, maar doe het ook voor jezelf - dan hou je de motivatie beter vast Sport je ook? Dieet je? Hoeveel kcal eet je op een dag? Ofwel; wat is het plan de campagne?

Woeffie: Klopt! Vind het ook supergrappig dat bv. MS mode standaard een maat onder de echte maat zit (40 is daar 38, bv.) - hoe bedoel je we houden je lekker voor de gek ;) Slimme marketing is dat haha.

Maar in dit geval was het bij dezelfde winkel en van hetzelfde merk, alleen een iets andere stof (haha)

Ik heb hongerrrrrrr - haha omarm het hongergevoel!

Het klinkt zo bizar, maar ze heeft wel een punt; wij, in welvarende landen, zijn geneigd om al te eten om het eten voor we überhaupt trek hebben, en als je trek hebt om ook gelijk te eten, dat is niet per se nodig. Zit wat in, maar in mijn geval gaat het niet op hoor, liever geen honger/knorrende buik.
It's not always easy, but it's worth it.
Mooi doel Balys..Hier ook een kinderwens, voor een derde weliswaar.

2x 20+ kilo's aangekomen, daarom wens ik een mooi startgewicht.
Ik zelf negeer hongergevoel nooit Judith..Juist goed om naar je lichaam te luisteren en het op te lossen met wat meer gezonde tussendoortjes denk ik...

Ik heb dat steeds en denk dan dat ik veel te veel heb gegeten en blijk dan toch afgevallen te zijn.

Wellicht heb ik dan gewoon toch meer verbrand dan ik dacht en heb ik die extra's gewoon nodig
Judith, ik hou wel van mijn kleine beetje hongergevoel. Dan weet ik dat ik goed bezig ben. Maar echte honger wil ik ook niet hebben. Die uitspraak is toch van hoe-heet-ze-ook-alweer die maar 1000 kcal per dag eet? Zij spoort echt niet.
Fajah
Isa nog steeds gestopt? kanjer!
Wat overigens wel een hele goede is vind ik, pas eten als je een hongergevoel hebt en niet omdat dat ''hoort'' op een bepaald tijdstip of omdat je trek hebt
Heb trouwens vandaag ook hongergevoel.

Eet dus ook wat meer

O magere kwark met havermout en rozijntjes

T pakje maiswafels en paar worteltjes

L 3 volkoren boterhammen met tomatenspread en komkommer

T sinaasappel

D maaltijdsalade met cup a soup

T : cracker met light roomkaas en 2 dropkogels (na werk altijd veel snoepzin)
Oh ja, Fajah

Ik moet wel op gezette tijden eten, anders eet ik pas om 3 uur 's middags voor het eerst. Dat schiet dus niet op. Ja, nog steeds gestopt. Best wel trots op mezelf, als ik dat mag zeggen.

Lekker lijstje heb je vandaag weer Evda.
Daar mag je echt heeeeel trots op zijn Isa!!
Hier gisteren een goede eetdag gehad en gefietst en gewandeld. Nu net hardgelopen, vond het wel koud zeg. Had het er ook een beetje moeilijk mee het vol te houden. Zometeen nog een afspraak maar ik heb geen zin, zeker omdat het precies midden op de dag is en ik liever de hele dag op de bank hang.

Toch best goede resultaten bij iedereen, goed bezig!

En wat hebben jullie ineens veel geschreven, moest echt twee pagina's bijlezen.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Karen lekker bezig! Respect voor het sporten.. ik heb al geen eens zin om in die kou te gaan wandelen.

Judith hier vandaag ook honger honger hongergevoel..... Heb al veeeeel meer (gezonde dingen ) bovenop mijn lijstje op

Irritant zeg..
@Hamaika, ja we hadden in huis rond 06:20 gelukkig weer stroom maar vele zaten toen nog zonder.

@Isa, ja ik was een beetje paranoia

Ik had zoveel "stel je voor" vragen...

Handig je open haard misschien kan ik volgende stroomuitval bij jou zitten

kunnen we bbqen.

En wat goed van je dat je niet meer rookt!

@Judith, ja duur he en ja het was all-in en ze hebben ook zwembad/sauna/turkse stoombad en zelfs

een betaalde kinderopvang!

En wow wat zit je sportschool ver, ik zou ook niet gaan.

@Evda, mooi eetlijstje! Vind het altijd leuk om ideeen eruit te halen.

@Ballys, welkom en succes met afvallen!

@Karen, goed bezig!!

***Heb honger, even negeren want het is bijna etenstijd.
Prrrr, mauw miawwwww.
Wat goed dat je het stoppen nog vol hebt gehouden, Isa!

Gisteren een nette eetdag gehad en vandaag gaat het tot nu ook wel goed. Mijn eetlijstje voor vandaag:

O: schaaltje brinta met een klein beetje suiker

L: 1 geroosterde volkoren boterham met brie, 1 geroosterde volkoren boterham met coburger ham.

T: 1 appel, 1 thee met een beetje honing

A: volkoren spaghetti met saus met mager rundergehakt en veel groente

T: 1 mandarijn.

Vanmorgen 4.5 km gewandeld. Wat korter, ivm minder tijd, maar wel sneller gelopen dan normaal. In de middag loop ik ook altijd nog zo'n 2.5 km, maar dan loop ik minder snel. Ik heb nu wel echt heel erg zin in zoute chips. Zal zo maar eens gaan koken, denk ik.
Karen, goed bezig!

Jane, van harte welkom bij mijn bbq-open haard. Marshmallows roosteren is ook lekker...

Suikerbrood, lekker lijstje.

Vandaag vergeten te ontbijten. Verder wel goed gegeten tot nu toe: 2 meergranenbrood met philadelphia, 1 meergranenbrood met Old Amsterdam. Zo lekker!! En 2 mandarijnen.

Straks eten we Chili con carne. En vanavond nog een schaaltje Skyr.
@Suikerbrood, mooi eetlijstje en wat goed dat je zoveel wandeld!

Praat niet over chips

Ik ga maar ook eens koken. Eet smakelijk straks!

@Isa, marshmellow?!Ola, we zitten in afvaltopic he? Er is een ander topic voor aankomen.

Jij ook alvast, eet smakelijk!
Prrrr, mauw miawwwww.
Oh ja, afvaltopic. We roosteren wel een paprika
Doe dan toch maar die marshmallows

Vergeten te ontbijten, hoe krijg je dat voor elkaar? Mijn lichaam gaat dan echt wel protesteren.

Mijn lijstje vandaag":

O: magere yoghurt/havermout/agavesiroop. beker optimel (ik drink optimel erbij, omdat ik 's ochtends ook iets wil drinken, iemand vroeg waarom dubbel zuivel).

T: boterham halvajam , 0,5 liter water

L: 3 boterham halvajam, 0,5 liter water. kop bouillon

T: 1 kiwi, 1 sinaasappel, 0,5 liter water

T: Handje hazelnoten (13stuks)

D: fusilli, met tomaten/groentensaus (prei, paprika, wortel, ui, blik gepelde tomaten, half om half gehakt)

* Uur circuit training , 0,5 liter water

T: Misschien schaaltje vla?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven