Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!

(vanuit: "Afval Challenge")

1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.

Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Met je handen eten Judith

Rot dat je zo labiel bent. Als ze nou eens wisten wat er speelde en er snel wat aan zouden kunnen doen... Sterkte, lijkt me niet makkelijk nu voor je!
Verveled judith! Ik heb echt de hele ochtend niks gedaan pff, terwijl ik vanalles moet doen vandaag. Oke aan de slag nu maar.

En ik weeg nog maar 8 kilo, zo dat gaat lekker snel
Hahaha Bloempie!!!! Nog maar 8 kilo ja ik zag het hahahahahahaha
Jua, Isa, Suikerbroodje wat zitten we allemaal dichtbij elkaar in gewicht!
Haha Bloempie, dat is niet goed hoor, als je nog maar 8 kilo weegt hahaha. Dat gevoel ken ik ook hoor, veel moeten doen maar er geen zin in hebben haha.

Isa inderdaad, best vervelend - en zou het haast doen haha, maar dan stinken m'n handen naar de vis.
quote:hamaika schreef op 16 januari 2017 @ 14:46:

Allemaal op naar onder die 80!!

Wat zou ik dat fijn vinden een 7 vooraan na ruim 4 jaar ( ik woog 77 kg toen ik zwanger werd van de jongste )
Nou echt he Jua, dat is voor mij iets minder lang geleden, april 2015 maar zou zo fijn zijn!!!!!
Woehoeeeee ik heb het gered op 1 boterham in de kleine pauze! :applause:Was om 12 uur wel echt aan mijn boterhammen toe! Heb de reserve boterham net aan de kippen gegeven. Zou dus 5 boterhammen in de week schelen. Wel dus wat meer yoghurt bij het ontbijt gegeten.

Nu moet ik het alleen nog volhouden tot 18.30 uur.

Dus ik zal zo nog wel iets moeten eten anders red ik het niet.

Misschien een gekookt ei? Lu cracotte met jonge kaas of pindakaas is dat ook nog een beetje verantwoord?
quote:jua schreef op 16 januari 2017 @ 15:08:

[...]

Allemaal op naar onder die 80!!

Wat zou ik dat fijn vinden een 7 vooraan na ruim 4 jaar ( ik woog 77 kg toen ik zwanger werd van de jongste )Onder de 80, ja, heel graag! Ik ben altijd heel slank geweest, maar de laatste jaren zijn de kilo's eraan gevlogen. Ik wil zo graag me weer meer mij voelen (of dat er minder van mij is, net hoe je het ziet ). Maar in ieder geval wil ik weer een gezond bmi.
Twilight: Cracotte krijg ik meestal juist meer trek van omdat het niet echt vult. Gekookt ei is goed, of plakje kipfilet/rosbief/rookvlees, ik snack vaak rauwkost dingetjes; paprika (ook soms met plakje kaas of vleeswaren), selderij (wel met pindakaas, anders lust ik het niet rauw hihi), komkommer, augurk....

Jullie zijn goed op weg naar de <80 dames!
Helaas lust ik al die rauwkost dingen niet Net als de plakjes vlees/kip

Ik ben echt erg haha. Waardeloos hoor als je zo weinig lust.

Selderij zou ik niet weten hoe dat smaakt, kan ik wel eens proberen. En dan met de pindakaas denk ik

Heb nu water op staan voor een eitje.

De omelet van zaterdag met prei en paprika smaakte verrassend goed. Ik begin gelukkig prei en paprika steeds meer te waarderen.
Veel dingen is ook gewenning Twilight ;)

Hihi ik zag net dit bericht: https://www.runnersweb.nl ... s/zweten-voor-je-eten.htm

Over een restaurant waar je de rekening betaald door te sporten - kijk, dan zou ik dus wel gemotiveerd zijn om te sporten ;)
Geweldig!

David Lloyd zit bij mij om de hoek, denk dat ik dan maar lid moet worden
Daarom blijf ik ook dingen gewoon maar in mijn mond stoppen.

Mijn leven is ook zoveel makkelijker geworden nu ik bijvoorbeeld tomatensoep en kruidenboter lust. Dat is meestal standaard in een restaurant.

En een eigen groentetuin werkt ook wel mee. Mijn vriend stop er van alles in, en ik moet er dan gerechten mee bedenken. Zo heb ik de paprika en prei ook leren eten. Alleen rauw vind ik paprika nog steeds niet lekker.
1796 kcal

Ontbijt

Havermout 74 kcal

Lijnzaad 48 kcal

Magere yoghurt 114 kcal

agave siroop 62 kcal

Cacaopoeder, gezoet, Nesquik 79 kcal

Melk, halfvol 115 kcal

492 kcal

Lunch

Bruinbrood 248 kcal

Halvajam 47 kcal

Halvarine 63 kcal

Opkikker, drinkbouillon, diverse smaken 10 kcal

368 kcal

Avond

Aardappelen, gekookt 86 kcal

Varkensschnitzel, gepaneerd, bereid met zout 237 kcal

Jus, 25% vet, gebonden, bereid met juspoeder 116 kcal

Wortels, gekookt 44 kcal

Vla, diverse smaken, vol 142 kcal

625 kcal

Tussendoor

Bruinbrood 83 kcal

Halvajam 24 kcal

Halvarine 21 kcal

Ei, gekookt 64 kcal

Kiwi 51 kcal

Sinaasappel 66 kcal

309 kcal

Ik heb mijn lijstje eens ingevuld op de site van het voedingscentrum. Was benieuwd hoeveel calorieën ik ongeveer binnen krijg. Gelukkig vandaag eindelijk weer boodschappen kunnen doen. Morgenvroeg dus gewoon weer optimel bij het ontbijt. Dat scheelt echt meer dan de helft dan die ooo zo foute maar lekkere nesquick.

Zo'n lijstje drukt je dan wel weer even met de neus op de feiten.
quote:hamaika schreef op 16 januari 2017 @ 14:46:

Nou je het zegt ja. Leuk om wat medelijners met hetzelfde gewicht te hebben

Die 8 zou ik ook zo graag kwijt zijn. Soms duik ik er net onder, maar dat duurt nooit lang. Het gaat ons echt wel lukken hoor!!
Twilight, ik ga ook maar weer eens bijhouden wat ik eet op een dag. Ik gebruikte altijd myfitnesspall. Even weer installeren dus, ik ben benieuwd als ik mijn lijstje van vandaag invoer.
Ik probeerde de app van het voedingscentrum. Kan het zijn dat die heel veel producten niet kent? Zoals ik het nu zag zit ik rond de 1400 kcal vandaag. Dat is mooi.
Isa ik heb de app niet. Ik heb het gewoon op de pc gedaan.

1715 kcal Energie

46 g Vet

12,3 g Verzadigd Vet

105,4 g Eiwit

217,9 g Koolhydraten

26,9 g Vezels

7,46 g Zout

Ook wel grappig om te zien. Ik eet te veel zout dus. Daar dus nog iets in proberen te schrappen.

Lijstje is ietsje veranderd: wat appelmoes bij mijn vlees ipv schaaltje vla als toetje
Oké, ook eens op de laptop invullen dus. Ik denk dat bijna iedereen teveel zout ik. Dat was laatst in het nieuws.
Ohh dat scheelt al weer! Ben ik in ieder geval niet de enige!

De schnitzel en de bouillon hebben veel zout. En bruinbrood ook nog aardig wat.

Ik ga zo de trap wel even een aantal keer op en neer lopen. Doe ik vandaag ook nog even een beetje aan sport
Ik woog vanmorgen 75.8
Mag ik meeschrijven ?

Ik ben 28 jaar en op 1 januari woog ik 99.8 kilo,(bij 173 cm) afgelopen zondag tikte de weegschaal 98 kilo aan. Mijn doel is om 80 kilo te wegen, ik probeer af te vallen door mijn voeding bij te houden in een app.
Goedemorgen!

Mijn eetlijstje van gisteren:

1 wasa sesam met rookvlees,1 met komijnenkaas,1 met filet.

Indo rijsttafel

Fruitsalade

Lijstje word steeds korter lijkt wel

Uit eten heb ik van alles gegeten hoor! Zat echt goed vol!

***In heel Amsterdam was er stroomuitval tussen 04:20-06:20

Het werd echt koud in huis, geen licht/stroom GEEN INTERNET

Gelukkig is het nu hier voorbij waar ik woon maar in de stad/centrum is het nog niet gefixed.

Nu even bijlezen en wat reageren.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:FemmeRotterdam schreef op 16 januari 2017 @ 07:45:

Goed om te lezen dat jij wel van sporten houdt Jane. Ik was tot mijn 16e heel erg sportief. Zat als kind in een regionale selectie turnen en speelde later heel fanatiek volleybal. Heb daarna zeker 20 jaar niets aan sport gedaan

Nu dus sinds 2 jaar hardlopen. Toen ik begon met hardlopen woog ik ongeveer 18 kg meer dan nu.

Merk dus wel dat het met minder gewicht steeds leuker wordt.

Ik hield toen ik nog kind was ook van turnen,gym,basketbal en ballet.

Daarna ook tig jaren niks gedaan, ja even tussendoor nog een jaartje hier en daar sportschool...

Vond het echt NIKS aan. Nu sinds een jaartje of 2 vind ik het opeens geweldig!

Maar echt goed van jou dat je 18 kg afgevallen bent!
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven