Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!

(vanuit: "Afval Challenge")

1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.

Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Wat is iedereen weer actief aan het posten! Leuk! Wel moeilijk reageren met m'n telefoon.

Tja hamaika ik ben ook een emo eter en toen m'n ex en ik uit elkaar gingen kreeg ik ook geen hap door m'n keel. Alles wat ik wel binnen kreeg kwam er net zo hard weer uit. Met als gevolg 28 kilo eraf in een half jaar!! Maar toen het beter met me ging zat er snel weer 10 kilo terug aan. Ik leefde toen op koffie en crackers ik moest wel voor m'n dochter koken maar zelf werd ik al misselijk van de geur!

Hopelijk voel je je snel weer wat beter!

Judith hopelijk knap jij ook snel weer op! Buillion werkt bij mij ook wel of wat fruit.

Mijn eetlijstje vandaag:

O: volkoren cracker zuivelspread en kipfilet

L: 2 kopjes courgettesoep met gerookte zalm en 1 volkoren cracker zuivelspread en ham

T: warme appel met kaneel

D: stamppot andijvie met tartaar

T: zelfgebakken koekje (spelt)
Ik hen een broodje extra gegeten tussen de middag. Mijn lijstje klopt niet veel meer van. Niet goed genoeg over nagedacht. Het zal zoiets worden:

O: schaaltje Brinta met een klein beetje suiker

L: 2 volkoren boterhammen met ham en kaas, 1 bolletje met brie, beker melk

A: lasagne (dat is dus helemaal veranderd)

T: 2 meergranen rijstwafels, wortels, klein softijsje vanavond na de optocht.

Zo zal ik vast en zeker geen honger krijgen. Ik zal me zo wel eens gaan omkleden en aan de wandel gaan.
@lady ik staar me ook niet vast op gewicht. Ik doe vanaf juli mee en heb vaker de momenten dat het gewicht schommelde. Officieel kom ik van 97/98kg. Dus er is wel wat af maar hard gaat het zeker niet. Inmiddels ongeveer 1.5jaar bezig. Maar qua kleding merk ik het wel. Heb al veel dingen welke te groot waren nu. Maar 3 week geleden heb ik 87.9kg gezien op de weegschaal dus dat zie ik nu eerst graag weer. En als ik dan 300/400gram per week af val ben ik al tevreden.
Oké gelukkig maar! Je bent dus al een heel eind, wat goed!

Ik snap het trouwens wel hoor, psychologisch doet het toch iets met je. Ik heb ook wel gehad dat ik dan amper was afgevallen en teleurgesteld was terwijl ik wist dat het eigenlijk lang niet alles zegt. Het blijft balen. En de euforie als je wel een veel lager getal op de weegschaal ziet, haha.
We zijn ook wel goed opweg. Maar wil gewoon graag richting de 80kg. En daarna eronder natuurlijk. Dat het geen 60kg word heb ik ook wel vrede mee. Maar zo rond de 72/75kg zou ik wel heel blij mee zijn hoor haha.

Maar we zetten door. Vanmiddag als snack worteltjes gehad en daarna 15min op de stepper gestaan. Om nu nog eventjes tot 9 uur te gaan werken.
Thanks allemaal! En inderdaad af en toe wat zondigen moet kunnen!

Ik had worteltaart met banaan gemaakt (recept van de AH). Super lekker! Maar niet zo gezond haha, maar dat vond ik nu wat minder erg.
Ik heb al mijn tussendoortjes nog overgeslagen vandaag. Ik wil vanavond spikkels op mijn softijs! Ik kijk er helemaal naar uit. Haha, suf hè. Dan heb ik wel wild carnaval gevierd, optocht en een softijsje met spikkels.
Ik biecht jullie op......

Chocolade paaseitjes op......heb ze niet geteld...het waren er best veel.

OEPS

Ongesteld en nog niet fit maar voel mij nu wel heel schuldig
Suikerbrood als je zo intens geniet van je spikkeltjes op je ijsje dan mag dat echt wel een keer.

(Die eitjes van nij werd meer snaaien....weinig bevredigend achteraf)
Jeetje, zo veel zwaarder tellen die spikkeltjes niet hoor Suikerbroodje! Lekker genieten, waarschijnlijk loop je toch ook nog wel een stukkie!

Zwaantje: Af en toe genieten mag, je eet (als het goed is) die taart ook niet helemaal alleen op.

Jua wat jammer van het snaaien, helemaal als je er dan toch niet echt van genoten hebt :(

Volgende week ga ik voor de <65, dat was ik vandaag ook, maar dat was na m'n vla dieet door griep haha, ik vind dat geen betrouwbaar gewicht.

Ik voelde me beter en heb toen een hele vette pizza op - da's echt een ding van mij, als ik me niet lekker voel wil ik wat vet, echt behoefte aan. Helaas was m'n maag het er toch echt niet mee eens.... Ach, scheelt weer calorieën.

Net een geroosterde boterham op met pindakaas en banaan, dat gaat voorlopig nog wel goed. Yes! Weer een stap verder. De koorts is nu verder gezakt, nou die misselijkheid nog weg en die verkoudheid en ik kan er weer tegen aan *bam bam*
Ik ben 1 januari gestart op 89,5...zit nu op 77,5kg.... Hoe? Mijn "knop" is om...ik maakte nooit tijd vrij voor mezelf, altijd bezig met werk en gezin... Nu niet meer... Ik moet gezond zijn, voor mezelf en m'n gezin... Heel veel sporten, bewust eten... Suikers en slechte vetten vermijden, en koolhydraten beperken. En heeeeel veel eiwitten... Heel veel! Af en toe een shake na het sporten voor 't spierherstel. 1* per week personal trainer en meerdere keren (liefst elke dag) sporten... Thuis zowiezo elke avond... En heel veel seks!

Mijn doel is 65kg ik hoop in juni op dat gewicht te zitten....

Ik zit nu even in dat moment dat het een soort van stilstaat, mijn gewicht dan, want de cms vliegen er wel af....
Nikki dank je wel meis. Vreselijk is dat he emo eten? Bij jou hopelijk nu ook wel n stuk beter toch? En ook stamppot ja vandaag? Het is er wel weer voor hahaha.

Lady ik weeg ook niet elke dag, probeer hooguit 2 x per week te wegen want anders demotiveert het alleen maar.

Woeffie goed bezig ook weer en moois treven 0,3-0.4 kilo per week. Precies, zo lang het maar weer gezond is. Ik woog jaren 58 maar toen was ik 20 haha, ik zal nu blij zijn als ik de 70 red en wellicht de 65. Maar dan is het wel mooi geweest ja.

Zwaantje die tarat klinkt wel lekker ja! Ach als het voor de rest niet te gek is geworden!

Suikerbroodje hahahaha ik moet nu echt niet aan ijs denken hahaha, maar met spikkels is wel lekker! Carnaval nog 1 dagje toch?

Jua paaseitjes ja die dingen kijken je overal aan. Maar goed, als het door ongesteld zijn komt snap ik wel hoor. Gewoon wee rherpakken nu.

Judith die < 65 ga jij halen. Vla-dieet haha ja pff het lijkt er wel op. En die pizza wel binnen gebleven of er ook weer uit vanwege je maag? Wat n ellendige vakantie meis.

Hier net een zuurkool stamppot op en straks nog even n half uurtje sporten. Morgen en vrijdag en zaterdag heb ik eet dates, wel fijn om mijn hart te luchten over alles maar niet goed voor de lijn.

Fijne avond girls.
Hmm klinkt heerlijk zwaantje! Hopelijk heb je ervan gesmuld!

Geniet ervan suikerbroodje! Heel wild inderdaad haha

Ik heb vanmiddag een half uurtje gelopen. Mijn sinaasappel overgeslagen en net een warme appel met kaneel gehad (bedankt voor het idee nikki, was heerlijk). Ik heb wel geraspte kaas op de pasta gehad maar ik zit nog onder de 1500 ckal gelukkig. Nu lekker op de bank serie kijken met een bakje rooibosthee.
Jua Aah die paaseitjes! Ze stonden ook bij mij op kantoor maar ik ben er afgebleven. Als je er 1 neemt is het hek van de dam!

Judith fijn dat het wat beter gaat! Je hoeft ook even niet aan de lijn te denken toch, dat kan wel weer als je je goed voelt.

Hamaika lastig he, even buiten lunchen en hup daar gaat je dieet. Vind ik ook altijd lastig maar je emotionele gesteldheid gaat wel even voor!
Hamaika helaas kwam ie er in het geheel weer uit. Heb gewoon spierpijn in m'n buik van het spugen, bizar dat haha. Gelukkig blijft het geroosterd brood er wel in. Voel me ook een stuk beter nu, dus dat scheelt ook

Straks nog een bouillon en dan weer vroeg naar bed en hopelijk voel ik me dan morgen gewoon weer helemaal top.

Nice dat sporten! Veel plezier! :D

Lady: Ja lekker is dat hè <3 ik doe er soms wat in warm water gewelde rozijntjes ook door, net appeltaart, zonder de taart haha.
Oeh klinkt goed Judith! Misschien kan ik wel een 'bodempje' van havermout maken ofzo. Dan is het echt een soort gezond appeltaartje.
Ja lekker he lady! Doe ik idd soms ook Judith. Eet dat erg graag!

Ja hamaika met mij gaat het weer helemaal goed hoor! Ben een jaar alleen geweest met m'n dochtertje heb toen weer iemand leren kennen en ben intussen 3 jaar getrouwd en een kindje rijker!

Hier het eten ook helemaal mis gegaan! M'n dochter had pizza gemaakt en kon het niet weerstaan! En heb net een stuk chocolade op! ( word ongesteld) kon het niet laten helaas! Morgen weer herpakken
Hij was lekker!! Carnaval is weer klaar voor dit jaar.
Ik kom vanaf morgen weer meeschrijven, gaat hier niet goed en ben toch best wat kilo's aangekomen ik claim alvast het laatste plekje in de tabel. Weeg me morgenochtend voor een actueel gewicht.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Hihi is goed Karen *knuf* Welcome back
Zucht... er was taart en toen te veel stokbrood ...
Welkom terug karen.

Judith hopelijk ben je snel beter en kun je toch een beetje van je vakantie genieten.
Goedemorgen!

Ik heb even een ego-postje: ik heb gisteren gewoon mijn normale eetlijstje gegeten, maar kreeg na de lunch (tomatensoep met vermicelli en balletjes) een enorm opgezette buik. De hele dag buikpijn gehad, maar toch 's avonds nog avondeten erin gepropt, een simpele courgetti. Toen ik vanochtend wakker werd was mijn buik al minder dik, maar alsnog van 70,5 naar 71,7 kilo gegaan ... Weet iemand hoe dit kan?? Pff hopelijk gaat het snel weer weg, is toch wel een beetje motiverend aangezien ik maandag onder de 70 wilde komen ..

Oh ja, mijn eetlijstje voor vandaag:

O- yoghurt met eiwitpoeder en een beetje havermout

T - appel kaneel

L - 2 boterhammen geitenkaas

T - 2 kiwi's

D - worst, aardappelpuree en rode kool

S - clean protein bar van de body & fitshop
Was alles nog houdbaar? Tomatensoep krijg ik het zelf ontzettend zuur van (en dus opgezette buik), komt het uit een pakje dan kan het gewicht zijn door vocht vasthouden door zout. Maar sowieso zijn er talloze redenen waarom je per dag een wisselend gewicht kan hebben.
@Judith, ja verse zelfgemaakte soep was het :( Maarja het gaat alweer dus zal wel goedkomen! Veel beterschap voor jou!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven