Afval Challenge
maandag 24 oktober 2016 om 15:46
En we gaan weer door!
(vanuit: "Nieuwe challenge, afvallen vanaf Juli.")
Één plek vrij
Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst. Je gewicht graag dik gedrukt maken zodat het goed opvalt.
NaamLengteStart Nov5/1212/1219/1226/12Einde 2016Streef Totaal BMIJudith11071.69m815958,458,959606358/59-2122,1Evda1,80m82,576,377,375,876,376,17773-5,523,8Floor341.70m7160,259,959,860,560,5-59-10,520,9Woeffie1.70m91,790,790,390,390,390,389,780-231Beach 1.70m78,173,572,471,872,271,6-68-6,524,8Bloempie1.75m9693,691,89391,791,19176-4,929,8Karen281.67m71,563,362,963,862,561,662,760-8,822,5Hamaika1.65m868281,581,281,581,382,570-3,530,4Twilight1,75m85,785,784,484,484,784,985,375-0,427,9Jua1,80m86,6NA81,881,68181,480,475-7,224,8Femme1.79m83,5NA83,582,38180,780,275-3,325Yamkela1,77m81NANANA81--70/71xx25,9Jane Ice1,60mStartNANANANANA-57TotaalBMITailor1,61m67,9NANANANA61-55-6,923,5Isa1.72m80,3NANANANANA80,368Totaal2715.LengteStart------StreefTotaalBMI
Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.
Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft!
(vanuit: "Nieuwe challenge, afvallen vanaf Juli.")
Één plek vrij
Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst. Je gewicht graag dik gedrukt maken zodat het goed opvalt.
NaamLengteStart Nov5/1212/1219/1226/12Einde 2016Streef Totaal BMIJudith11071.69m815958,458,959606358/59-2122,1Evda1,80m82,576,377,375,876,376,17773-5,523,8Floor341.70m7160,259,959,860,560,5-59-10,520,9Woeffie1.70m91,790,790,390,390,390,389,780-231Beach 1.70m78,173,572,471,872,271,6-68-6,524,8Bloempie1.75m9693,691,89391,791,19176-4,929,8Karen281.67m71,563,362,963,862,561,662,760-8,822,5Hamaika1.65m868281,581,281,581,382,570-3,530,4Twilight1,75m85,785,784,484,484,784,985,375-0,427,9Jua1,80m86,6NA81,881,68181,480,475-7,224,8Femme1.79m83,5NA83,582,38180,780,275-3,325Yamkela1,77m81NANANA81--70/71xx25,9Jane Ice1,60mStartNANANANANA-57TotaalBMITailor1,61m67,9NANANANA61-55-6,923,5Isa1.72m80,3NANANANANA80,368Totaal2715.LengteStart------StreefTotaalBMI
Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.
Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft!
It's not always easy, but it's worth it.
donderdag 15 december 2016 om 15:15
Ik ben net zo erg. Mijn kader4 techniek jongens gaan met de klas wokken en willen heel graag dat ik ook mee ga... Maar ik moet dan zelf betalen, en hoewel ze echt wel leuk zijn als klas... zo leuk zijn ze ook weer niet... maar schaam me wel een beetje haha.
Evda, ik heb een los chocolaatje geproefd, maar vond het gewoon vies, zo zoet! Haha. Weer iets van de behoefte lijst geschrapt haha.
Woeffie, wat flauw, al hadden ze je een kleinigheidje gegeven, het gaat om het idee met kerst!
Evda, ik heb een los chocolaatje geproefd, maar vond het gewoon vies, zo zoet! Haha. Weer iets van de behoefte lijst geschrapt haha.
Woeffie, wat flauw, al hadden ze je een kleinigheidje gegeven, het gaat om het idee met kerst!
donderdag 15 december 2016 om 15:22
Hoe gaat het met de pijn Evda? Ik wilde het laten doen, maar een collega -nogal een bikkel- heeft me ervan af gepraat. Zij zei dat het erger was dan een wortelkanaalbehandeling en dat vind ik al verschrikkelijk. Ik ben namelijk een watje.
Wij kregen een Fonq bon als kerstpakket. Geen eten gelukkig. Succes allemaal met de chocola!
Wij kregen een Fonq bon als kerstpakket. Geen eten gelukkig. Succes allemaal met de chocola!
donderdag 15 december 2016 om 15:55
Oh hahahaha ik snap het helemaal hoor Judith!! Voor op je werk zijn ze misschien leuk, maar privé is toch anders he.. en zelf betalen... Dan zou ik het ook alleen doen als ik het zelf ook leuk zou vinden...je bent zo 50 euro kwijt..
Femme: vannacht heb ik de halve nacht wakker gelegen met zenuwpijn scheuten door hele gebit.... Had de assistente vanmorgen gemaild maar ze zei dat het de eerste keer was dat ze dat gehoord had....Ja ja!! en suggereert daar volgens mij mee dat ik een aanstelster ben!!
Ook mocht ik 48 uur geen koffie...maar ben zo verslaafd dat ik na 24 uur koffie op heb ....
Nu zijn mijn tanden beetje vlekkerig... I know, dom dom dom.
De hele actie is dom, heb echt spijt!
De zenuwpijn is minder maar tandvlees nog flink ontstoken.
En dat bij een tandartsen praktijk!
Femme: vannacht heb ik de halve nacht wakker gelegen met zenuwpijn scheuten door hele gebit.... Had de assistente vanmorgen gemaild maar ze zei dat het de eerste keer was dat ze dat gehoord had....Ja ja!! en suggereert daar volgens mij mee dat ik een aanstelster ben!!
Ook mocht ik 48 uur geen koffie...maar ben zo verslaafd dat ik na 24 uur koffie op heb ....
Nu zijn mijn tanden beetje vlekkerig... I know, dom dom dom.
De hele actie is dom, heb echt spijt!
De zenuwpijn is minder maar tandvlees nog flink ontstoken.
En dat bij een tandartsen praktijk!
donderdag 15 december 2016 om 20:27
Precies Evda! Voor dat geld doe ik liever andere dingen haha. Had school het nou gefinancierd... Haha!
Oh tuttie! Doe nou niet, zonde van je geld (en de pijn!) als het resultaat dan verdwijnt
Wat Femme zegt; gebruik een rietje
Whaha ben toch nog even geswitcht van jurk voor het gala maandag. Vind deze net iets netter/meer kerst - andere jurk wordt voor de zomer (en de diploma uitreiking)
Nu alleen een mooie zwarte panty scoren, en misschien nog iets van een klein kettinkje/armbandje?
Oh tuttie! Doe nou niet, zonde van je geld (en de pijn!) als het resultaat dan verdwijnt
Wat Femme zegt; gebruik een rietje
Whaha ben toch nog even geswitcht van jurk voor het gala maandag. Vind deze net iets netter/meer kerst - andere jurk wordt voor de zomer (en de diploma uitreiking)
Nu alleen een mooie zwarte panty scoren, en misschien nog iets van een klein kettinkje/armbandje?
vrijdag 16 december 2016 om 08:10
Hey ladies door 2 hele drukke dagen op het werk inclusief overwerk s avonds (eindejaars-deadlines) niet veel kunnen schrijven deze paar dagen. En die getypte en toen verdwenen post hielp ook niet echt.
Mooie keus voor de jurk Judith. Klassiek en niet te zakelijk. Die andere is inderdaad ook mooi voor zo een uitreiking. En wat een hels kerstpakket. Wij mochten een kado uitzoeken uit een of andere website.
Evda sterkte met de pijn, Hoe gaat het nu? Goeie tip van Femme met dat rietje.
Hier alles wel OK, ik heb iets aangepast in mijn schema waardoor het net lijkt of het afvallen sneller gaat. 2 dagen minder eten en 1 dag normaal, in die flow. Ik verwacht dat ik maandag eindelijk, eindelijk, op overgewicht zit ipv Obesitas.
Sorry dat ik ff alleen op de laatste pagina reageer dames vanwege de tijd. Fijn weekend vast allemaal!
Mooie keus voor de jurk Judith. Klassiek en niet te zakelijk. Die andere is inderdaad ook mooi voor zo een uitreiking. En wat een hels kerstpakket. Wij mochten een kado uitzoeken uit een of andere website.
Evda sterkte met de pijn, Hoe gaat het nu? Goeie tip van Femme met dat rietje.
Hier alles wel OK, ik heb iets aangepast in mijn schema waardoor het net lijkt of het afvallen sneller gaat. 2 dagen minder eten en 1 dag normaal, in die flow. Ik verwacht dat ik maandag eindelijk, eindelijk, op overgewicht zit ipv Obesitas.
Sorry dat ik ff alleen op de laatste pagina reageer dames vanwege de tijd. Fijn weekend vast allemaal!
vrijdag 16 december 2016 om 08:52
Maakt toch niet uit Hamaika, snappen we! En ik hoop met je mee!!
Ik vind de outfit die je nu laat zien idd iets meer Kerstig Judith, goeie keuze! Je bent prachtig
Hopelijk voel je je snel beter Evda, echt zuur dat je zoveel pijn hebt! En idd, van een professionele tandartspraktijk mag je meer verwachten..
Bladora, hopelijk krijg je de baan!!
Hier kreeg ik nog een leuk 'verjaardagscadeautje' van mijn ex.. Hij appte dat hij een SOA heeft en dat ik me dus ook moet laten testen. We hadden de deal dat we het met anderen veilig deden en dan samen onveilig (ik heb een spiraaltje). Ja domdomdom, maar ik vertrouwde hem en daar krijg ik nu dus hard het deksel van op mijn neus. Het rotste vind ik eigenlijk dat hij blijft ontkennen dat hij het onveilig heeft gedaan met een ander. Deze variant krijg je niet van samen uit hetzelfde glas drinken ofzo, zelfs niet van orale activiteiten dus hij liegt gewoon. Bah. Uit het raam ermee en volgende week even langs de GGD.. Gelukkig is het er wel eentje die gewoon weer over kan gaan met medicijnen dus maak me niet heel druk maar krijg liever andere cadeaus voor mn verjaardag
Ik vind de outfit die je nu laat zien idd iets meer Kerstig Judith, goeie keuze! Je bent prachtig
Hopelijk voel je je snel beter Evda, echt zuur dat je zoveel pijn hebt! En idd, van een professionele tandartspraktijk mag je meer verwachten..
Bladora, hopelijk krijg je de baan!!
Hier kreeg ik nog een leuk 'verjaardagscadeautje' van mijn ex.. Hij appte dat hij een SOA heeft en dat ik me dus ook moet laten testen. We hadden de deal dat we het met anderen veilig deden en dan samen onveilig (ik heb een spiraaltje). Ja domdomdom, maar ik vertrouwde hem en daar krijg ik nu dus hard het deksel van op mijn neus. Het rotste vind ik eigenlijk dat hij blijft ontkennen dat hij het onveilig heeft gedaan met een ander. Deze variant krijg je niet van samen uit hetzelfde glas drinken ofzo, zelfs niet van orale activiteiten dus hij liegt gewoon. Bah. Uit het raam ermee en volgende week even langs de GGD.. Gelukkig is het er wel eentje die gewoon weer over kan gaan met medicijnen dus maak me niet heel druk maar krijg liever andere cadeaus voor mn verjaardag
vrijdag 16 december 2016 om 09:02
Longwalks jezus wat een klote situatie zeg.... Hopelijk heb jij niks, maar hier zit je echt niet op te wachten. Los nog van het feit dat hij daarover dus heeft gelogen. Ik zou er sowieso nog wel een pittig gesprek aan wijden. Want je kan met deze constructie dus toch niet op hem vertrouwen. Balen zeg, maar dat is nog te zacht uitgedrukt.
Sterkte
Bladora succes! Ik duim mee
Sterkte
Bladora succes! Ik duim mee
vrijdag 16 december 2016 om 09:04
Aww wat zijn jullie lief! Bedankt! Ik ben er ook blij mee. Nu alleen even kijken naar sieraden. En gewoon een zwarte panty of iets met een patroon ofzo? Of huidskleur?
Hamaika dat kan goed hoor! Daar hou je namelijk je stofwisseling actief mee : )
Beach: Getver, wat naar! Gelukkig 1 die goed te behandelen is, maar bah! Wat naar!!! Ook via de app gewoon >_< Grrr!
Hamaika dat kan goed hoor! Daar hou je namelijk je stofwisseling actief mee : )
Beach: Getver, wat naar! Gelukkig 1 die goed te behandelen is, maar bah! Wat naar!!! Ook via de app gewoon >_< Grrr!
vrijdag 16 december 2016 om 10:29
Zwarte panty vind ik het mooist. Kan je eventueel minder denier nemen dat het niet te massief wordt. Huidskleur iig niet. Persoonlijk vind ik dit setje leuker staan.
Ow evda, dat klinkt niet goed. Zo te lezen doe ik het alvast nooit.
Hamaika, hopelijk werkt het. Ik eet ook vaak wel eens een dagje meer een dat werkt vaak wel.
Leuk kerstcadeautje beach, oh wat zou ik boos zijn zeg. Gelukkig is het te behandelen en hou je er niets aan over. Zou de rekening bij hem neerleggen.
Ow evda, dat klinkt niet goed. Zo te lezen doe ik het alvast nooit.
Hamaika, hopelijk werkt het. Ik eet ook vaak wel eens een dagje meer een dat werkt vaak wel.
Leuk kerstcadeautje beach, oh wat zou ik boos zijn zeg. Gelukkig is het te behandelen en hou je er niets aan over. Zou de rekening bij hem neerleggen.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
vrijdag 16 december 2016 om 11:52
Evda auw...naar zeg! Hoop dat t snel beter gaat, pijn bij je hoofd ( kaak/oor/oog etc) is zo erg altijd....
Judith mooie jurk...goede keuze!
Beach he bah....daar zit je niet op te wachten. Gelukkig dus goed te behandelen
Bladora succes!
Hier druk en weinig tijd voor mijzelf genomen. Op zich mij nog aardig ingehouden. Net wel 1 kerstkransje op en voel mij nu al schuldig.
Merk dat ik t ff lastig vind. Ongesteld en dan vorl ik mij altijd al dikker ( ben vaak ook echt zwaarder) en wil graag echt wat merken in kleding.
Sommige broeken zitten wel losser ( eigenlijk dus niet mooi haha) maar pas nog lang niet in oude broeken natuurlijk.
Met kerst in zicht.....
Maar goed we gaan door!
Judith mooie jurk...goede keuze!
Beach he bah....daar zit je niet op te wachten. Gelukkig dus goed te behandelen
Bladora succes!
Hier druk en weinig tijd voor mijzelf genomen. Op zich mij nog aardig ingehouden. Net wel 1 kerstkransje op en voel mij nu al schuldig.
Merk dat ik t ff lastig vind. Ongesteld en dan vorl ik mij altijd al dikker ( ben vaak ook echt zwaarder) en wil graag echt wat merken in kleding.
Sommige broeken zitten wel losser ( eigenlijk dus niet mooi haha) maar pas nog lang niet in oude broeken natuurlijk.
Met kerst in zicht.....
Maar goed we gaan door!
vrijdag 16 december 2016 om 15:33
Super leuke jurk Judith, helemaal leuk zo
Beach, jeetje wat een domper maar gelukkig te behandelen.
Jua lastig he tijdens menstruatie.. Heb er nu ook last van!!
Ik ben momenteel even helemaal niet bezig met lijnen.. verkeerde tijd ofzo, niet gemotiveerd.
Verwacht het vanaf januari weer op te gaan pakken.
Blijf gewoon meeschrijven en wegen, en hopen dat ik vanzelf af val
Beach, jeetje wat een domper maar gelukkig te behandelen.
Jua lastig he tijdens menstruatie.. Heb er nu ook last van!!
Ik ben momenteel even helemaal niet bezig met lijnen.. verkeerde tijd ofzo, niet gemotiveerd.
Verwacht het vanaf januari weer op te gaan pakken.
Blijf gewoon meeschrijven en wegen, en hopen dat ik vanzelf af val
vrijdag 16 december 2016 om 17:24
Fijn weekend iedereen!
Mijn huis zit tot de nok vol en heb heel veel verbrand met soppen en bedden opmaken. Nu ga ik aan het apéro met gezonde hapjes, drank voor de anderen en sodawater voor mezelf. Vanavond eten we bij Zeezout, een goed visrestaurant en daar drink ik natuurlijk wel wijn bij.
Mooie jurk Judith, ik zou er een zwarte panty met een zilver glitter bij aan doen. Heb mooie gezien bij H&M. Een zilver kettinkje en voilà, ready to party!
Mijn huis zit tot de nok vol en heb heel veel verbrand met soppen en bedden opmaken. Nu ga ik aan het apéro met gezonde hapjes, drank voor de anderen en sodawater voor mezelf. Vanavond eten we bij Zeezout, een goed visrestaurant en daar drink ik natuurlijk wel wijn bij.
Mooie jurk Judith, ik zou er een zwarte panty met een zilver glitter bij aan doen. Heb mooie gezien bij H&M. Een zilver kettinkje en voilà, ready to party!
vrijdag 16 december 2016 om 18:20
Oeffff Beach fijn zon cadeautje.....
Judith ik zou er ook een zwarte panty bij doen, misschien een zwarte panty met iets van een patroontje of glimmertje erin.
Hamaika ik hoop voor jou op een mooi gewicht maandag!
Hier zit even helemaal niet in de afvallenflow....
Ben inmiddels wel bij les 5 van evy aanbeland.
Maar dit weekend: bios, uit eten en stappen. 3x aiiii aiii jaaaaiii dus.
Nou ja ik ga in ieder geval genieten dit weekend!
Fijn weekend allen.
Judith ik zou er ook een zwarte panty bij doen, misschien een zwarte panty met iets van een patroontje of glimmertje erin.
Hamaika ik hoop voor jou op een mooi gewicht maandag!
Hier zit even helemaal niet in de afvallenflow....
Ben inmiddels wel bij les 5 van evy aanbeland.
Maar dit weekend: bios, uit eten en stappen. 3x aiiii aiii jaaaaiii dus.
Nou ja ik ga in ieder geval genieten dit weekend!
Fijn weekend allen.
zaterdag 17 december 2016 om 14:23
Yamkela ik voeg je bij de volgende ronde (maandag dus) toe! Welkom
Hoe wil je het gaan kwijtraken?
Thanks voor de tips iedereen
Jua: Dat heb ik ook! Ik weeg vandaag (toch gewogen haha) 61,6 - 2 kilo haha. Ik weet echter nu (ervaring) dat dit gewoon vocht is en ik niet hoef te stressen, met 3 dagen is het weer weg. Maar vervelend is het wel
Evda: Ach, onbewust zul je het toch 'netter' doen dan wanneer je er helemaal niet mee bezig bent.
Femme: Lekker, geniet ervan!
Twilight: Als je gaat stappen veel dansen
en ga voor 'safe opties' - gin tonic, skinny bitch (wodka/spa rood) of baco light :p
Ik heb 2 cheatdays gehad. Gisteren gebak, bitterballen en spaghetti op, vandaag nog 2 croissants. Nu er weer over heen en netjes verder
Hoe wil je het gaan kwijtraken?
Thanks voor de tips iedereen
Jua: Dat heb ik ook! Ik weeg vandaag (toch gewogen haha) 61,6 - 2 kilo haha. Ik weet echter nu (ervaring) dat dit gewoon vocht is en ik niet hoef te stressen, met 3 dagen is het weer weg. Maar vervelend is het wel
Evda: Ach, onbewust zul je het toch 'netter' doen dan wanneer je er helemaal niet mee bezig bent.
Femme: Lekker, geniet ervan!
Twilight: Als je gaat stappen veel dansen
Ik heb 2 cheatdays gehad. Gisteren gebak, bitterballen en spaghetti op, vandaag nog 2 croissants. Nu er weer over heen en netjes verder
zaterdag 17 december 2016 om 14:29
Judith zwarte panty is mooi, ik zou wel eentje met weinig den nemen zoals Karen ook zegt en geen motiefje. Denk dat te druk zou zijn vanwege de glittertjes in het topje. Sieraad zou ik subtiel houden, dus een klein zilver kettinkje of armbandje. En ook wat gecheat dus? Hier nog eentje....
Jua ook ongesteld? Ik ook alweer, pffff
Evda balen meis dat het even niet lukt. Hopelijk lukt het om de schade beperkt te houden en dan vanaf januari weer knallen.
FemmeRotterdam veel plezier vanavond! En goed bezig!
Twilight thanks! Voor jou hetzelfde als voor Evda: Niet opgeven, het is ook een kutmaand. Gewoon genieten en dan na de feestdagen er weer tegenaan.
Hier gisteren per ongeluk niet zo goed gegeten, patat met een frikandel. Maar goed, op een hele week gezond eten was het wel ff lekker en dit weekend heb ik geen dingen staan dus ik vergeef het mezelf.
Wel K.U.T: weegschaal is net vandaag kapot gegaan. Maandag dus ff een nieuwe kopen. Of ik nu wel of niet eindelijk in Overgewicht zit en een BMI onder de 30 weten we dus pas maandagavond. Hoe kiest die weegschaal het uit zeg!
Fijn weekend allemaal!
Jua ook ongesteld? Ik ook alweer, pffff
Evda balen meis dat het even niet lukt. Hopelijk lukt het om de schade beperkt te houden en dan vanaf januari weer knallen.
FemmeRotterdam veel plezier vanavond! En goed bezig!
Twilight thanks! Voor jou hetzelfde als voor Evda: Niet opgeven, het is ook een kutmaand. Gewoon genieten en dan na de feestdagen er weer tegenaan.
Hier gisteren per ongeluk niet zo goed gegeten, patat met een frikandel. Maar goed, op een hele week gezond eten was het wel ff lekker en dit weekend heb ik geen dingen staan dus ik vergeef het mezelf.
Wel K.U.T: weegschaal is net vandaag kapot gegaan. Maandag dus ff een nieuwe kopen. Of ik nu wel of niet eindelijk in Overgewicht zit en een BMI onder de 30 weten we dus pas maandagavond. Hoe kiest die weegschaal het uit zeg!
Fijn weekend allemaal!
zaterdag 17 december 2016 om 14:33
haha safe opties Skinny Bitch nog nooit van gehoord!
We gaan eerst uit eten en dan naar het café, en daar wordt eigenlijk nooit gedanst. Maar ben vandaag weer goed bezig in de tuin. Ben weer bulten met bladeren naar het bos aan het brengen. Pffff zo veel blad!! Dat is echt wel een nadeel aan op het platteland wonen. Voordeel is dan weer dat ik nu al 5000 stappen heb gezet. En volgens mijn telefoon is dat 3,9 km en 229 kcal
Ahhh spaghetti heerlijk!! Zie jij dat als cheaten dan??
We gaan eerst uit eten en dan naar het café, en daar wordt eigenlijk nooit gedanst. Maar ben vandaag weer goed bezig in de tuin. Ben weer bulten met bladeren naar het bos aan het brengen. Pffff zo veel blad!! Dat is echt wel een nadeel aan op het platteland wonen. Voordeel is dan weer dat ik nu al 5000 stappen heb gezet. En volgens mijn telefoon is dat 3,9 km en 229 kcal
Ahhh spaghetti heerlijk!! Zie jij dat als cheaten dan??
zaterdag 17 december 2016 om 14:52
Haha Hamaika, goed dat je het jezelf vergeeft!
Twilight: Ja, ik eet normaal courghetti ipv echt pasta. Spaghetti is een bom van koolydraten die ik normaal eigenlijk vermijd. Dus zie het wel als cheaten ja haha.
Goed bezig geweest weer
Da's weer een drankje extra
Oh, Evda!!! Ik zag deze op een site met cadeau tips, iets voor jou?
https://www.radbag.nl/candy-grabber-snoepmachine
Twilight: Ja, ik eet normaal courghetti ipv echt pasta. Spaghetti is een bom van koolydraten die ik normaal eigenlijk vermijd. Dus zie het wel als cheaten ja haha.
Goed bezig geweest weer
Oh, Evda!!! Ik zag deze op een site met cadeau tips, iets voor jou?
https://www.radbag.nl/candy-grabber-snoepmachine
zaterdag 17 december 2016 om 21:56
ja zeker wat voor mij Judith.
Ik woon ook op het platteland Twilight, op een boerderij vlakbij het bos.. misschien zijn we buren?!?!
Hier gaat het niet goed.
Iedere dag chocolade, koekjes etc... Rot kerstpakketten.. en geen motivatie meer.
Maar ben het beu! Ga vanaf maandag even weer streng tot kerst.
Ik woon ook op het platteland Twilight, op een boerderij vlakbij het bos.. misschien zijn we buren?!?!
Hier gaat het niet goed.
Iedere dag chocolade, koekjes etc... Rot kerstpakketten.. en geen motivatie meer.
Maar ben het beu! Ga vanaf maandag even weer streng tot kerst.
zondag 18 december 2016 om 01:01
@Judith,
Dank je!
Ik wil het kwijtraken door dagelijks ca. 1200 kcal te eten en daarnaast te sporten.
Ik weet dat it vrij weinig is maar ik merk dat ik erg weinig honger heb de laatste tijd & mijn basale energiebehoefte ligt - heb ik het idee - rond de 1900 kcal.
Ik ben op donderdag begonnen met sporten bij de sportschool en heb inmiddels al behoorlijk spierpijn, haha!
Vandaag 1000 kcal gegeten, omdat ik eigenlijk de hele dag binnen heb gezeten dus daarom minder honger had.
Morgen ga ik een dagje uit met een vriendin dus lekker wat actiever
Weltrusten!
Dank je!
Ik wil het kwijtraken door dagelijks ca. 1200 kcal te eten en daarnaast te sporten.
Ik weet dat it vrij weinig is maar ik merk dat ik erg weinig honger heb de laatste tijd & mijn basale energiebehoefte ligt - heb ik het idee - rond de 1900 kcal.
Ik ben op donderdag begonnen met sporten bij de sportschool en heb inmiddels al behoorlijk spierpijn, haha!
Vandaag 1000 kcal gegeten, omdat ik eigenlijk de hele dag binnen heb gezeten dus daarom minder honger had.
Morgen ga ik een dagje uit met een vriendin dus lekker wat actiever
Weltrusten!