Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge

24-10-2016 15:46 1625 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!

(vanuit: "Nieuwe challenge, afvallen vanaf Juli.")

Één plek vrij

Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst. Je gewicht graag dik gedrukt maken zodat het goed opvalt.

NaamLengteStart Nov5/1212/1219/1226/12Einde 2016Streef Totaal BMIJudith11071.69m815958,458,959606358/59-2122,1Evda1,80m82,576,377,375,876,376,17773-5,523,8Floor341.70m7160,259,959,860,560,5-59-10,520,9Woeffie1.70m91,790,790,390,390,390,389,780-231Beach 1.70m78,173,572,471,872,271,6-68-6,524,8Bloempie1.75m9693,691,89391,791,19176-4,929,8Karen281.67m71,563,362,963,862,561,662,760-8,822,5Hamaika1.65m868281,581,281,581,382,570-3,530,4Twilight1,75m85,785,784,484,484,784,985,375-0,427,9Jua1,80m86,6NA81,881,68181,480,475-7,224,8Femme1.79m83,5NA83,582,38180,780,275-3,325Yamkela1,77m81NANANA81--70/71xx25,9Jane Ice1,60mStartNANANANANA-57TotaalBMITailor1,61m67,9NANANANA61-55-6,923,5Isa1.72m80,3NANANANANA80,368Totaal2715.LengteStart------StreefTotaalBMI

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft!
It's not always easy, but it's worth it.
Evda het is dat er hier geen kleine kinderen wonen in de buurt. Anders hadden we idd zomaar buren kunnen zijn

Succes YAmkela: wooo zo weinig eten lukt mij niet! Wil ik ook niet. Maar als het voor jou werkt, dikke prima! Succes.

Evda morgen gaan we er samen weer voor!!!
Yamkela: Ik zou als laagste punt de 1200 aanhouden, en op actievere dagen rond de 1400 gaan zitten, dit om het ook inderdaad blijvend kwijt te raken. Wil je ook je eetlijstjes delen? Ben benieuwd! (haha altijd op zoek naar inspiratie)

Twilight: Ook aan het snoepen?

Hier ook hoor :( De maandelijkse periode staat bij mij gelijk aan enorme onstilbare trek. Ik kan dan ook echt blijven eten en niet vol raken --- dat ik dan wel vooral 'gezonde' dingen eet maakt niet echt uit. Het is wel echt te veel :( Zeker in combi met dat bezoekje aan de familie met een hoop drank en vet eten en gebak haha.

Morgen kerstgala. Ik heb nu een supermooie jurk (haha ja, weer een nieuwe) - hij zit naar mijn mening iets te strak bij m'n buik, dus maar even zo'n shapewear ding eronder aan voor het mooie... en een vloeibaar dagje hahaha.

Dit topic stond natuurlijk nog in mijn actieve lijstje, dus ik zag je foto langskomen Judith. Wauw, wat een mooi figuur en mooie jurk (en wat doe jij nog in een afvaltopic ).

Goed bezig dames!
Aww thanks :D

Haha Isabella, ik ben er nog als stok achter de deur Vind het voor mezelf prettig, al ben ik niet meer bezig met afvallen (stiekem is op gewicht blijven nog veeeeeel moeilijker hahaha)
Haha Judith, op gewicht blijven is zeker weten lastig. Een stok achter de deur is altijd handig.

Ik ga in januari maar weer eens verder met lijnen. Er komen vast weer talloze lijntopics dan
Goedemorgen dames,

Heb het weekend en de verleidingen goed doorstaan. Weeg nu 81 kg, bmi 25,3 totaal 2,5 kg afgevallen.

Het gaat lekker hard zo. Ik ging uit van 0,5 kg per week, maar heb deze week wel extra mijn best gedaan, omdat ik weet dat ik volgende week niet veel zal afvallen.

Het vele bewegen heeft goed geholpen, gister 25.000 stappen op de Hoge Veluwe. Heb het bij slechts 1 bitterbal weten te houden, terwijl mijn familie schalen wegwerkte.

Vandaag werk ik nog, vanavond gaan we richting France. Eerste etappe Paris, dan naar Les Landes (zuid-westen).

Die lange jurk staat ook prachtig Judith, het pantyprobleem is dan ook meteen opgelost
84,7 Valt me heel erg mee na dit zuip/vreet weekend

Later meer, nu snel naar het werk
Femme! Wat een mooi resultaat En jeetje, wat een hoop gelopen haha!

Twilight dat valt inderdaad mee!

Ik geef mijn gewicht overmorgen door, zit nu nog in de maandelijkse periode, dus wil geen 'vals' gewicht!
Grrr, 72,2. Kan niemand anders de schuld geven dan mezelf, heb ongegeneerd zitten vreten dit weekend.. Wilde die 72 nooit meer zien en nu zit ik er weer in! Bah, deze week weer back on track. Keurig mn eten meegenomen voor vandaag, vanavond hardlopen en zorgen dat ik weer aan mijn stappen kom. Verder deze week geen gekke dingen gepland, pas zondag met Kerst word het weer lastiger! We gaan er weer voor :D
Mooie Jurk Judith!

Lekker bezig Femme..

We gaan er zeker weer voor vandaag he Twilight!

Beach balen, maar nieuwe week, nieuwe kansen, het is pas zondag kerst! In die 2 dagen eet je er echt geen kilo aan.

Vanmorgen ook gewogen

76.3
Ik ben me vergeten te wegen vanmorgen, ga het morgen doorgeven.

Moest namelijk vroeg met de trein, vandaag m'n laatste gesprek in Amsterdam! Ik denk eigenlijk stiekem dat ik de baan heb de HR director en F&B director waren beide erg positief ze de hr director, en ik moet vandaag alleen nog de head chef ontmoten. De vacature was, toen ik vrijdag hoorde dat ze positief waren, al van het internet gehaald. Dus fingers crossed!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Ik weeg 91.7, maar gewicht fluctueert wel nogal..
62,5

Dat is - 1,3. Snappen jullie het nog? Ik ga echt met hoge pieken en dalen.

Dit was wel van gisteren en daarna ging het niet zo goed dus al had ik me vanochtend gewogen was het misschien meer. Zo stom, dan neem ik me voor me op zondag te wegen en dan wil ik toch op maandag ook nog checken. Maar ik was te laat en moet het gewoon niet doen, 1 maal per week is beter.

Wij waren gisteren waar ze niet zo veel gezonde lunchkeuzes hadden. En mijn smetvrees zorgde ervoor dat ik alleen ergens wou eten waar het eten met handschoenen werd bereid. Dat was dus een of andere Donner gebeuren en ik heb kipshoarma op. Was in eerste instantie best lekker, maar daarna voelde ik me echt heel vies. Zijn gelijk met een omweg naar huis gelopen voor wat extra beweging omdat het me dwars zat. De rest van de dag chocola lopen vreten, ik denk door de onwijze bom aan zout wat weer eetlust opwekte.

Deze week geen enkele verleiding, dus dat komt goed. Ben nu aan het kc tellen in plaats van punten, ik merk dat het veel beter gaat zo. Ik heb het idee dat ik iets meer kan eten ook (zo is een chocoladereep bijvoorbeeld 10 punten en dat zou de helft zijn van wat ik mag op een dag, terwijl als je kc telt het 500 kc is en dus een derde, even als voorbeeld hoor ik eet ook echt wel andere dingen als chocola ).

Mooi resultaat Femme. Dan heb je een mooi buffertje voor de kerst!

Succes Baldora, hopelijk krijg je de baan.

Beach, het is 0,4 kilo. Dat is gewoon een extra keertje naar de wc ;)

Succes iedereen weer. Vanavond ga ik voor het eerst een halve kip maken, ben benieuwd of ik dat kan hehe.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Ik kan het pas vanavond laat doorgeven want vanavond komt pas mijn nieuwe weegschaal.

Ben bang dat het niet veel verschil zal zijn want ongesteld en snaaibuien gehad dit weekend maar we gaan het zien.
Ik heb de baan zo blij met eindelijk weer eens iets positiefs in m'n leven!
Yihaaaaaaa Gefeliciteerd!

Ben wel benieuwd welk hotel jij het mooiste van Amsterdam noemt.
Gefeliciteerd bladora!!

Ff snel...niet veel tijd nu

81 kg nu dus officieel bmi 25
quote:FemmeRotterdam schreef op 19 december 2016 @ 13:10:

Yihaaaaaaa Gefeliciteerd!

Ben wel benieuwd welk hotel jij het mooiste van Amsterdam noemt.Één van de mooiste hotel d e L ' E u r o p e
Ah, te gek!

Heb daar een aantal jaren geleden gegeten toen Bord'Eau net geopend was. Superplek, fantastisch dat je daar gaat werken.
Super Bladora gefeliciteerd
Volgens mij staan alle updates er weer in.

Bladora wat goed! Gefeliciteerd!!! :D

Ready for tonight!

Man, man, man, zo zag ik er op het middelbare onderwijs zelf nog niet eens uit, hahaha inhaalslag!
Gefeliciteerd Bladora!

Judith veel plezier.

Hier gaat het nog steeds niet goed, hele dag netjes aan de crackers met slankie maar na 16 uur altijd behoefte aan snoep of chocola.. paar snoepjes op en beetje chocola.

Motivatie is echt verdwenen.

Heb echt zoveel zooi in huis (gekregen) kerstpakket en dergelijke..

Net de bonbons weg gegooid...

Nu gelukkig bijna niks meer in huis wat ik lekker vind qua snoep
Helaas was ik er al bang voor, ik ben ongesteld en hou ook vocht vast. In plaats van afgevallen helaas iets erbij

81.5 .

Jammer maar ik weet dat ik goed bezig ben dus volgende week zal het wel beter zijn. Ik ben niet de enige zie ik bij wie er wat bij is maar we geven niet op hoor!

Evda ik heb net ook dingen weggegooid weer. Heb me dit weekend ook laten gaan, 2 mini pizzas, vorige week al een keer patat.... Heb het ook ff niet maar we gaan stug door en jij ook!

Bladora van harte gefeliciteerd met je nieuwe job! Wanneer begin je? Heerlijk zo vlak voor de feestdagen!

Jua netjes zeg die 25!!!!

Fijne avond allemaal!!
Gefeliciteerd Bladora met je nieuwe baan!

Hamaika volgende week zal het vast beter zijn! Als je je tenminste een beetje gedraagt met kerst haha.

Judith Ziet er goed uit! Veel plezier!

Hier de koeken op het werk vandaag afgeslagen.

Wel een blikje red bull gehad, maar niet het chocolade erbij gekocht.

En vandaag een uurtje gefietst, wat ik anders nooit doe. Dus dat scheelt weer iets.
Je bent lekker aan t bewegen Twilight!

Ik wil echt dat de knop hier om gaat!

Het lukt me de laatste weken niet om de cirkel te doorbreken maar ben het gesnoep echt spuugbeu.

Daarom leg ik mezelf een snoepverbod op tot kerst . ... Dat is echt weer afkicken voor me want om 16 uur krijg ik dagelijks al trek in chocola

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven