Lijf & Lijn alle pijlers

Afvalgroep: Fit en slank in 2017

30-12-2016 13:49 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afvaltabel:

DeelnemerLeeftijdLengteStartgewichtHuidig gewichtStreefgewichtSunflower35 Jaar1.72cm66.1kg65.6kg63kgSanfrancisco22 jaar170cm67kg66.3kg60kgBallys28 jaar173cm99,8kg98,9kg80kgAh3133 jaar166cm109kg107,8kg75kgWelles-nietes40 jaar173cm79kg79kg73kgMadameJean39 jaar182cm(74)kg(74)kg66kgDreamglasses41 jaar172cm78kg78kg69kgNicolientje241026 jaar176cm108kg108kg95kgRattatata29 jaar175cm96kg93kg85kg
Hey sunflower, wat jammer je was er zo blij mee, hoe voel je je?

Ik heb me net gewogen en weer 8 ons eraf (nu98 kilo) ik zit dus goed op schema. En dat ondanks dat ik bij de Mexicaan uit eten ben geweest en heb genoten van de tortilla's met kaas. Ik hoop over twee weken op 97 te zitten.
Jammer sunflower. Voel je je ok?

Super gedaan ballys!

Zojuist opgestaan met een groene smoothie. Dat vond ik wel weer stoer van mezelf.

Ik ga zo wegen maar ik denk dat ik eindelijk een kilo kwijt ben. Had 2 dagen geleden ook even stiekem gekeken namelijk. Ik bevestig het later nog wel voor de tabel

Edit: yes! 77 kg dus 1 kilo eraf!
Only dead fish go with the flow
Sunflower, wat vervelend. Hopelijk heb je een positieve test in een van de volgende rondes!

Ballys en Dreamglasses, wat zijn jullie goed bezig geweest! Dat motiveert weer voor een nieuwe week toch .

Hier een kilo aangekomen, ik snap niet wat ik toch verkeerd doe... Morgen weer contact met de diëtiste (het zijn spieren, het is vocht bla bla) maar ik ben er zo klaar mee. En nu denk ik ook echt wel dat het vocht is hoor want ik heb afgelopen week een keer frietjes gehad (met veel zout haha). Maar voor de rest probeer ik echt netjes te eten en behoorlijk te bewegen. Zojuist 30 min gewandeld en daarna 20 min gewandeld met een zware boodschappentas (ik heb geen auto en fietsen weiger ik met sneeuw).

Volgende week mijn laatste poging om iets kwijt te zijn en anders haak ik toch denk ik af met wegen iedere week. Want mijn buik ziet er al zo anders uit, mensen om mij heen zien ook verschil. Dan zoek ik mijn geluksmomenten niet meer op de weegschaal maar zie ik het wel in de spiegel . Misschien in keer in de twee weken wegen ofzo...
Ik sla even een weekje over, ik lig al 4 dagen met griep in bed... :/

Wat vervelend, Sunflower!

Nicolientje, hopelijk zijn het inderdaad spieren en merk je ook binnenkort weer verschil op de weegschaal.
Ha dames, bedankt voor het meeleven . Ik voel me er goed onder hoor! Ik was een hele verrassing dat het al in de 1e ronde raak was, en eigenlijk is het meteen daarna al misgegaan, dus het is OK, ik voelde het al aankomen dus ik had eergisteren (dat voor het mis ging) een zware baaldag maar voelde me gisteren al weer helemaal goed, blij dat er nu duidelijkheid is . Ergens in 2017 zwanger raken is prima, we hebben geen haast, ik vertrouw erop dat het een volgende keer goed zal gaan !

Gisteren netjes gegeten. Sinds ik in dit topic meeschrijf zijn de avonden waarop er bij ons 2 zakken chips, een fles wijn en een reep chocola doorheen gaan (zeg maar onze standaard avond op vrijdag t/m zondag ) helemaal passé. Ik heb beide afgelopen weekenden 1 zak chips in huis gehaald en die heeft mijn man beide keren opgegeten. Zelf had ik steeds 1 mini zakje genomen (150 kcal) of iets anders (fruit) en (uiteraard) geen alcohol en ook geen chocola. Dat voelt al als een overwinning op zich.

Het komend weekend (zondag denk ik) wil ik graag voor het eerst sinds maaaaaanden weer gaan hardlopen en ergens doordeweeks wil ik 1 a 2 keer op de hometrainer. Ik wil dus nu naast het netjes eten ook graag weer het sporten oppakken. Ik hoop dat ik zondag kan vertellen dat het is gelukt !

Succes allemaal komende week !
Vandaag weer weegdag.

Ik ben een halve kilo afgevallen. Gisteren flink asn het klussen geweest (slopen badkamer) en afgelopen week redelijk netjes gegeten. Ik had dus een kilo verwacht. Maar ik wil nu te snel denk ik!

De komende tijd moeten we meer klussen in ons nieuwe huis en hebben we een verhuizing voor de boeg. Uit het verleden is gebleken dat dit altijd weer wat kilootjes scheelt. Dat hopen we dan maar

Iedereen fijn weekend nog!
Rattata inmiddels opgeknapt?

Sunflower hoe gaat het hardlopen?

Nicolientje wat frustrerend voor je. Ik hoop dat de dietist uitkomst kan bieden!
Hier gelijk gebleven, niks eraf en niks erbij... nog steeds 66 kilo dus.

Ik heb de afgelopen week wel voor het eerst sinds maaaaaaanden weer een keer gesport; op de hometrainer gezeten.

Hardlopen is er nog niet van gekomen, er ligt ook al een ruime week een dik pak sneeuw hier, dat helpt niet mee. En ik had er de tijd niet voor, ik kan eigenlijk alleen in het weekend (zodat man op de kleine kan passen) en dit weekend zat volgepland.

Ik vrees dat ik echt minder en anders zal moeten gaan eten als ik die laatste paar kilo's kwijt wil. Ik ga dat de komende week proberen en kijken wat de weegschaal dan zegt.
Hoe gaat het met iedereen?

Zitten jullie niet zo vaak op het forum of geen zin om te schrijven?

Hier gaat het goed. Inmiddels op 75,5!

Nog 6,5 te gaan.
Hier inmiddels weer opgeknapt, maar ik ga me toch afmelden voor dit groepje. Ik heb me voorgenomen om de komende tijd wat minder actief te gaan zijn op fora en wat minder achter de tablet te hangen.
Het lijkt er op dat de anderen dit ook besloten hebben, Rattatata

Veel plezier met andere leuke dingen doen!

Morgen weegdag. Doet iemand nog mee?
Vandaag 75 !

Jammer dat niemand meer meeschrijft...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven