Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Goedemorgen!!

Hmmm... wat heb ik zalig geslapen. Gewoon 11 uur!

Had wat in te halen, want had al een achterstand toen ik mijn moeder naar Schiphol bracht, haha

Zo te zien heeft iedereen het leuk gehad?

Moos: ik moet ook leren skeeleren. Doodeng, maar we komen we vast wel, toch?

Leuk dat jullie 't gezellig hebben gehad vannacht!

Moos op haar skates

Ik heb ze ook en heb het een tijdje vrij fanatiek gedaan. Is toch echt een kwestie van oefenen. Het beste kun je oefenen op asfalt (fietspad bijvoorbeeld) en niet op klinkers, want dan stuiter je heel eng . Enne... knie+elleboog+polsbeschermers is écht geen overbodige luxe als je net begint. Ik kan niet echt remmen, want op zich best lastig is. Mijn truuk: lantaarnpalen vastgrijpen

Vinyl, mooi dat je zo lekker lang geslapen hebt!

Age, gezellige dag vandaag! Fijn dat het iets beter met je oma gaat trouwens! Mooi zo!

Flora, hoest met Tien en de drank afgelopen?

Ik was al heel vroeg wakker. Was gisteren écht moe ineens. Xan en zus kwamen rond 21.45 thuis. Nog even theegedronken en gekletst en daarna gaan slapen. Straks gaan we op pad, naar oud-Erwtenstad
Peas on earth!
He, veel plezier in Oud-Erwtenstad Erwt!

En ik ben ook benieuwd naar de combi Tien en drank!

Lees het vanavond wel, ben nu weg.

Have fun allemaal vandaag!
Meisjes!

Wij blijken hartstikke HIP te zijn, want.... ik zie net WA en Maxima WATERFIETSEN!

Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 april 2009 @ 10:26:

Meisjes!

Wij blijken hartstikke HIP te zijn, want.... ik zie net WA en Maxima WATERFIETSEN!

Dat heb ik gemist, helaas...

Ik ben weer wakker, heb het niet zo vreselijk laat gemaakt. Was rond 2.30 uur thuis. Net als Moos merkte ik ook dat de sfeer na 2 uur altijd wat anders wordt. Tot 1 uur (dacht ik ) was er buiten ook overal muziek en dat was heel leuk.

Voelde de alcohol al heel snel, na twee roseetjes hakte het er al in

Nu een beetje duf op de bank en ergens vanmiddag nog even richting stad.
Goedemorgen

gaaaaaaaaaaap...

Ik ben alweer bijna een uur wakker en dat terwijl ik pas om 5.45 uur thuis was... We hebben de eerste trein naar huis gepakt, vandaar het tijdstip

Drank ging uitzonderlijk goed

Ben alleen een beetje licht in mijn hoofd en heb nu wel buikpijn, maar dat zou ook heel goed te maken kunnen hebben met de frietjes die ik na het stappen gegeten heb. Zit nu in hardloopoutfit op de bank naar de Koninginnedagfestiviteiten te kijken, ik denk dat ik zo nog wel even een rondje ga lopen, al was het alleen maar om al die gin-tonic te compenseren!

Ik heb het wel gezien hoor Erwt, en WA bakte er in eerste instantie niks van, zag je het ook? Helemaal nog niet zo makkelijk, dat waterfietsen van ons!
Oh mijn God, ik zit hier gewoon met dik kippenvel, wat een afschuwelijk ongeluk en wij zitten gewoon live mee te kijken

Er wordt gewoon gereanimeerd, wat enorm afschuwelijk...
Wat bizar.....
Ik hoop zó dat dit een ongeluk is en geen aanslag. Dan verandert er namelijk iets in Nederland waar ik me bijzonder ongelukkig onder voel.

Zo triest, er wordt nu al gezegd dat er minimaal één overledene is. Ik duim voor de gewonden dat ze er allemaal bovenop komen...
Jee heftig zeg... We hoorden 't al op de radio in de auto:(. Wij hebben erwtenstad alweer gezien en zitten nu in de zon op terrasje aan zee!
Oh dit was dus erwt via mobiel van xan
Ik word een beetje triest van wat er in Apeldoorn gebeurd is. Bah!

Ik ben alweer thuis uit de stad. Ben moe en vond het in de stad niet bijzonder gezellig ofzo. Wel erg druk.

Moos, ik besefte me op de fiets terug naar huis dat ik je niet meer gesmst heb Dus het dvd-uitwisselplan is alsnog mislukt.

Ga jou en Age straks even mailen wat handig is...

Heb je nog wat leuks gevonden op de vrijmarkt?

Erwt en Xan lekker op het terras aan zee, heerlijk!
Vanaf het moment dat ik wakker ben, lig ik al NL1 te kijken. Gatverdamme zeg, verschrikkelijk drama. Al die mensen die dit hebben gezien, kinderen, gewonden en overleden mensen, door 1 idioot! Heb en had eigenlijk prompt geen zin meer in feest. Ben heel benieuwd naar de gevolgen van dit incident.
Drift was er in de stad nog iets te beleven? Heb je een rondje vrijmarkt gedaan? Nog tegen iets leuks aangelopen?
Drift was er in de stad nog iets te beleven? Heb je een rondje vrijmarkt gedaan? Nog tegen iets leuks aangelopen?
Hmmm, klinkt als een vakantieroman: Erwt en Xan aan zee...

Ergens bij oud-Erwtendorp? Ben benieuwd waar je dan precies bent geweest Erwtje.
quote:flora81 schreef op 30 april 2009 @ 17:32:

Er was ongeveer hetzelfde te beleven als gisteravond. Op verschillende plekken bandjes en dj's. Het was ook nog erg druk op sommige plekken.

Ik ben vooral erg sloom en vond het daardoor geloof ik niet heel erg leuk. Vond ook dat er niet echt een feeststemming hing.

Vriendin met wie ik was had vlak voordat we afgesproken hadden na lang en veel proberen haar ouders gesproken. Zij wonen in de buurt van Apeldoorn. Ze wist dat haar ouders naar de festiviteiten in de stad gingen maar kreeg ze niet te pakken. Uiteindelijk gelukkig niets aan de hand, al waren haar ouders wel dicht in de buurt...
Oh ja, snel rondje vrijmarkt gedaan maar niets bijzonders gezien. Ook niet echt goed gekeken eerlijk gezegd.

Ga jij nog wat doen vandaag Floor?
Fijn dat vriendin haar ouders uiteindelijk te pakken heeft gekregen, toch een eng idee zeg! Kreeg sms van vriendin om de stad in te gaan vanavond, maar Floor wordt oud en gaat dat geloof ik niet trekken. Lig echt al de hele middag op de bank, sloom en moe te wezen. Wellicht krijg ik nog een energiekick
Je moet eigenlijk een biertje drinken Floor. Dat schijnt te helpen tegen dit soort sloomheid/katerigheid
Ja dat klopt. Die truc heb ik in het verleden regelmatig toegepast. Alleen ik kan het dan nooit bij 1 biertje laten.. Als ik nu ergens geen zin in heb, is het bier

Ik had vannacht je stoelen nog even binnengezet en de oranjebitter in de koelkast. Ga jij nog op het bankje zitten vanavond?
Ja dat klopt. Die truc heb ik in het verleden regelmatig toegepast. Alleen ik kan het dan nooit bij 1 biertje laten.. Als ik nu ergens geen zin in heb, is het bier

Ik had vannacht je stoelen nog even binnengezet en de oranjebitter in de koelkast. Ga jij nog op het bankje zitten vanavond?
Ik weet niet hoe het komt dat ik allemaal dubbele berichten post.
Hoe zou het feestje van Keessie zijn geweest?

En zou Moos al kunnen skeeleren? Die heeft vast de hele middag geoefend. Heb je die lamp nog kunnen scoren Moos?
quote:flora81 schreef op 30 april 2009 @ 17:48:

Nee, ik laat het erbij voor vandaag. Word ook oud

Ga lekker bankhangen want ben echt vreselijk sloom. Dan leef ik morgen tenminste weer een beetje en kan ik gaan genieten van mijn dagen vrij.

Apart van die dubbele berichten zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven