Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Ik heb Age mijn nummer gemaild, maar nog geen antwoord terug. Wil iemand zijn telefoonnummer met me delen zodat ik morgen niet struinend over de grachten op zoek moet naar een groepje blauw/gele plastic... wezens?

mailvooryoels@gmail.com !
quote:Mevrouwdekees schreef op 03 april 2009 @ 23:49:

*draait zich om, kijkt naar binnen en zwaait; dag Drift! **begint zich nu serieus zorgen te maken*
Zwaait Driftig naar Keesie En voor het gemak ook even naar Yoels!

En ik zie er hoor altijd vanalles waarvan andere mensen denken dat het er niet is Maar dat ligt aan hun en niet aan mij
quote:Tientje79 schreef op 03 april 2009 @ 23:49:

[...]

*trekt bezorgd gezicht*

heb je dat vaker?

Het ligt niet aan ons, het moet wel aan jou liggen!

*pseudo-psycho-therapeutisch toontje aan: Wat denk je zelf dat de oplossing voor dit probleem is?*
Oh het is hilarisch vanavond hier!

Ik moet nog vijf minuten en dan ben ik bij Laurens. Het is hier goed te merken dat Laurens out of order is.... Stille boel.
@ zowel Tientje als Yoels:
quote:Yoels schreef op 03 april 2009 @ 23:51:

Ik heb Age mijn nummer gemaild, maar nog geen antwoord terug. Wil iemand zijn telefoonnummer met me delen zodat ik morgen niet struinend over de grachten op zoek moet naar een groepje blauw/gele plastic... wezens?

mailvooryoels@gmail.com !

ik had mijn goede daad nog niet gedaan vandaag, dus: check!

Kijk Tien, MdK is het met me eens. Niet wij maar jij bent gek!

En nu even op de sofa liggen en de vraag van Kees beantwoorden.
Dank je Tientje, de watergoden zullen je ongetwijfeld belonen morgen voor deze nobele, onzelfzuchtige daad
quote:Drift schreef op 03 april 2009 @ 23:53:

Kijk Tien, MdK is het met me eens. Niet wij maar jij bent gek!

En nu even op de sofa liggen en de vraag van Kees beantwoorden.

Ja, neem de bank van Drift maar, dan luisteren wij wel vanuit de tuin.

Ik heb de prachtige poncho's trouwens al echt terug gevonden, zal ik een gele meenemen voor Erwt?
quote:Mevrouwdekees schreef op 03 april 2009 @ 23:51:

[...]

Het ligt niet aan ons, het moet wel aan jou liggen!

*pseudo-psycho-therapeutisch toontje aan: Wat denk je zelf dat de oplossing voor dit probleem is?*

Ik zeg: Haldol. Voor al uw visioenen

Oh en ik geloof je hoor: echt. Als jij denkt dat je Marie-Antoinette bent, Lolo Ferrari of Maria Magdalena, ik geloof je. Echt.

*dat psychologengedoe hangt me nú al de keel uit*
Ik denk dat Erwt een groene wil, geheel in stijl!
quote:Yoels schreef op 03 april 2009 @ 23:54:

Dank je Tientje, de watergoden zullen je ongetwijfeld belonen morgen voor deze nobele, onzelfzuchtige daad Mag ik de tegoedbon ook inwisselen bij de zonnegoden? En graag gedaan hoor...
Ik ben aangekomen in Hulst. Vrees dat ik hier iemand moet gaan troosten. Daar heb ik al mijn energie en aandacht voor nodig. Ik ga dus slapen.... Ga er vanuit dat jullie mijn goede voorbeeld (hoewel het noodgedwongen is) over niet al te lange tijd opvolgen. MdK, niet teveel zuipen, anders zit je morgen nog in je delirium...
Oh en Yoels, zou het bijna vergeten. Hééél veel succes morgen. Zet hem op! En je weet het, je herkent ons aan de ponchos... Mochten we al op het terras zitten, herken je ons aan ponchos met witbier en rose!
quote:flora81 schreef op 03 april 2009 @ 23:56:

Ik denk dat Erwt een groene wil, geheel in stijl!*Zucht en loopt trap op, pakt blauwe erbij* trekt ze ze maar allebij aan en draait heel hard rondjes, dan lijkt het groen. Ik heb net gezegd dat ik blauwe en gele heb. Je hebt me ontmoet, wat gaf je het idee dat ik een campingwinkel run?
Dankjewel flora!

Zo, alles is uitgeprint, mijn motivatie zo vaak herschreven dat ik hem wel kan dromen en ik heb 3 pennen bij me Slaap lekker, heel veel plezier en tot morgen!
Succes Yoels!!
Volgens mij heb je heel erg je best gedaan om het verborgen te houden... Ik weet het nu even niet, want het zit in mijn biergeheugen. Denk dat ik het voelde. En vanavond heb ik het hier bewust op de ponchos gegooid om te testen of mijn gevoel klopte. Toen je schreef dat je er 4 had, wist ik het zeker.
quote:Yoels schreef op 03 april 2009 @ 23:48:

[...]

Ik meld me als coördinator vrijwilligers met een praktisch uitvoerende taak Dat is mijn taak ja
Flora
quote:flora81 schreef op 04 april 2009 @ 00:04:

Volgens mij heb je heel erg je best gedaan om het verborgen te houden... Ik weet het nu even niet, want het zit in mijn biergeheugen. Denk dat ik het voelde. En vanavond heb ik het hier bewust op de ponchos gegooid om te testen of mijn gevoel klopte. Toen je schreef dat je er 4 had, wist ik het zeker.

Witbier op de waterfiets! *hoopt dat de rest ook zo van Hazes houdt*

/ verder moet je plassen denk ik, da's iets anders dan mij een campingwinkel aan te smeren..
Geen ruzie op de late avond meisjes ......
MdK, niemand heeft vrijwillig 4 poncho's dus het lijkt me duidelijk dat jij een kampeerhandeltje runt

Yoels, heel veel succes morgen!
Tja dat biergeheugen.... Goed dat je zegt dat ik moet plassen Maar ik weet het goed gemaakt. Erwtje mag twee ponchos aan, eerst de blauwe en daaroverheen de gele. Dan lijkt het net groen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven