Afvallen met...
vrijdag 3 april 2009 om 23:51
Ik heb Age mijn nummer gemaild, maar nog geen antwoord terug. Wil iemand zijn telefoonnummer met me delen zodat ik morgen niet struinend over de grachten op zoek moet naar een groepje blauw/gele plastic... wezens?
mailvooryoels@gmail.com !
vrijdag 3 april 2009 om 23:51
vrijdag 3 april 2009 om 23:53
quote:Yoels schreef op 03 april 2009 @ 23:51:
Ik heb Age mijn nummer gemaild, maar nog geen antwoord terug. Wil iemand zijn telefoonnummer met me delen zodat ik morgen niet struinend over de grachten op zoek moet naar een groepje blauw/gele plastic... wezens?
ik had mijn goede daad nog niet gedaan vandaag, dus: check!
ik had mijn goede daad nog niet gedaan vandaag, dus: check!
vrijdag 3 april 2009 om 23:55
quote:Drift schreef op 03 april 2009 @ 23:53:
Kijk Tien, MdK is het met me eens. Niet wij maar jij bent gek!
En nu even op de sofa liggen en de vraag van Kees beantwoorden.
Ja, neem de bank van Drift maar, dan luisteren wij wel vanuit de tuin.
Ik heb de prachtige poncho's trouwens al echt terug gevonden, zal ik een gele meenemen voor Erwt?
Kijk Tien, MdK is het met me eens. Niet wij maar jij bent gek!
En nu even op de sofa liggen en de vraag van Kees beantwoorden.
Ja, neem de bank van Drift maar, dan luisteren wij wel vanuit de tuin.
Ik heb de prachtige poncho's trouwens al echt terug gevonden, zal ik een gele meenemen voor Erwt?
vrijdag 3 april 2009 om 23:56
quote:Mevrouwdekees schreef op 03 april 2009 @ 23:51:
[...]
Het ligt niet aan ons, het moet wel aan jou liggen!
*pseudo-psycho-therapeutisch toontje aan: Wat denk je zelf dat de oplossing voor dit probleem is?*
Ik zeg: Haldol. Voor al uw visioenen
Oh en ik geloof je hoor: echt. Als jij denkt dat je Marie-Antoinette bent, Lolo Ferrari of Maria Magdalena, ik geloof je. Echt.
*dat psychologengedoe hangt me nú al de keel uit*
[...]
Het ligt niet aan ons, het moet wel aan jou liggen!
*pseudo-psycho-therapeutisch toontje aan: Wat denk je zelf dat de oplossing voor dit probleem is?*
Ik zeg: Haldol. Voor al uw visioenen
Oh en ik geloof je hoor: echt. Als jij denkt dat je Marie-Antoinette bent, Lolo Ferrari of Maria Magdalena, ik geloof je. Echt.
*dat psychologengedoe hangt me nú al de keel uit*
zaterdag 4 april 2009 om 00:00
Ik ben aangekomen in Hulst. Vrees dat ik hier iemand moet gaan troosten. Daar heb ik al mijn energie en aandacht voor nodig. Ik ga dus slapen.... Ga er vanuit dat jullie mijn goede voorbeeld (hoewel het noodgedwongen is) over niet al te lange tijd opvolgen. MdK, niet teveel zuipen, anders zit je morgen nog in je delirium...
zaterdag 4 april 2009 om 00:01
quote:flora81 schreef op 03 april 2009 @ 23:56:
Ik denk dat Erwt een groene wil, geheel in stijl!*Zucht en loopt trap op, pakt blauwe erbij* trekt ze ze maar allebij aan en draait heel hard rondjes, dan lijkt het groen. Ik heb net gezegd dat ik blauwe en gele heb. Je hebt me ontmoet, wat gaf je het idee dat ik een campingwinkel run?
Ik denk dat Erwt een groene wil, geheel in stijl!*Zucht en loopt trap op, pakt blauwe erbij* trekt ze ze maar allebij aan en draait heel hard rondjes, dan lijkt het groen. Ik heb net gezegd dat ik blauwe en gele heb. Je hebt me ontmoet, wat gaf je het idee dat ik een campingwinkel run?
zaterdag 4 april 2009 om 00:04
Volgens mij heb je heel erg je best gedaan om het verborgen te houden... Ik weet het nu even niet, want het zit in mijn biergeheugen. Denk dat ik het voelde. En vanavond heb ik het hier bewust op de ponchos gegooid om te testen of mijn gevoel klopte. Toen je schreef dat je er 4 had, wist ik het zeker.
zaterdag 4 april 2009 om 00:06
quote:flora81 schreef op 04 april 2009 @ 00:04:
Volgens mij heb je heel erg je best gedaan om het verborgen te houden... Ik weet het nu even niet, want het zit in mijn biergeheugen. Denk dat ik het voelde. En vanavond heb ik het hier bewust op de ponchos gegooid om te testen of mijn gevoel klopte. Toen je schreef dat je er 4 had, wist ik het zeker.
Witbier op de waterfiets! *hoopt dat de rest ook zo van Hazes houdt*
/ verder moet je plassen denk ik, da's iets anders dan mij een campingwinkel aan te smeren..
Witbier op de waterfiets! *hoopt dat de rest ook zo van Hazes houdt*
/ verder moet je plassen denk ik, da's iets anders dan mij een campingwinkel aan te smeren..