Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
We moeten wel doortrappen morgen, want Yoels verwacht rond 4 uur slash half 5 in de stad te zijn. Dan moeten we dus op een terrasje zitten en een plekje voor haar vrij hebben gehouden

(aldus haar sms)
Steekt hand uit koepeltent (valt nog niet mee vanaf Drifts' bankje) en geeft cijferslot een zwieper. Truste allen.
*Heeft nu definitief besloten dat ze, ipv bij Drift op het alcoholistenbankje te blijven hangen morgen, even een kijkje gaat nemen in Campingwinkel Kees. Heeft er toch meer vertrouwen in zelf haar tentharingen uit te zoeken. Dat neemt veel onrust weg waardoor er nu écht geslapen kan gaan worden.*
Welterusten!!

En Tien: Wat een lieve nominatie voor FvdM

He bah... wat heeft die Michaela Kraijeck een lelijke pruik op bij DWDD

(moet even de herhaling kijken omdat mijn stagiaire bevriend is met de leden van dag bandje... daar heeft ze het al een poos over )

Ik ga ook maar eens afsluiten... Tot morgen!
Ja seg he nouissie helemaal mooi! Jullie denken toch niet serieus dat ik 14 pagina's ga bijlezen in het holst van de nacht terwijl Drift mij over zegge en schrijve 9 uurtjes alweer fris en fruitig aan het lunchbijt verwacht, nee toch? Maar zag ik nou dat Yoels komt? Koel! En dat ErWt ons in de maling trachtte te nemen, ha.

Kinders, tot morgen, ik ga maffen. Drift, ik tracht wat eerder ter lunchplaatse te zijn en je kunt me herkennen aan een duf hoofd en het Volkskrant Magazine. Tot morgen allemaal!
Hoi Moos, uitgeslapen?

Reserveren jullie behalve een terras en een buurtje ook maar vast een portie bittergarnituur, wat is ontbijten vies zeg, op dit tijdstip.

Ik ga *nu* weg. Doei. Tot straks. Dag!

(Gatver ik ben zooo zenuwachtig )
biertje dus he, geen buurtje. Tenzij dat een fijne jongeman is.
Goedemorgen

wie heeft die voile voor buiten besteld vandaag? Gratis af te halen in Tien-city! Ik wil het zonnetje!!!

Ben benieuwd wat Yoels allemaal moet gaan doen vandaag, ben blij dat wij geen examen waterfietsen hoeven af te leggen hahaha
Goeiemorgen!!

Hier is Age met het weerbericht:

"Vanochtend liggen de temperaturen rond 7 of graden. Er zijn wolkenvelden en het is op veel plaatsen nevelig of mistig. In het oosten vallen de eerste buitjes. De zuidwestelijke wind is zwak tot matig. Lokaal komt de zon er door.

Vanmiddag houden we een mix van wolkenvelden en wat zon. Lokaal kan een bui vallen. De temperatuur ligt tussen 15 en 18 graden.

Vanavond en vannacht wordt het droog en zijn er wolkenvelden en ook opklaringen. Er kan weer wat nevel of mist ontstaan. De minima liggen tussen 4 en 6 graden."
Goedemorgen op deze iets minder zonnige morgen dan door mij besteld.

Ook hier een laagje bewolking. Ik heb de weersvoorspelling even gecheckt en als het goed is moet dat weer overgaan.

Zie trouwens dat MdK bij mij op het bankje geslapen heeft

Ik ga me zo huishoudelijk verantwoord gedragen en even met een doekje door de keuken en een wasje ophangen.
Wij houden ons gezamenlijk ineens wel verdacht druk bezig met weersvoorspellingen
Gooooooooooooodmeuning!
Ik wilde eigenlijk gewoon een t-shirtje aan met m'n zomerjas erover... Maar gok dat dat nu nog te koud is... grommm!!

Toch maar een shirtje met 3-kwart mouw eronder. Heb ook niet echt handige vestjes die ik over een t-shirtje kan doen (shoppen dus!! )

Enne Moos... Als je niet gaat teruglezen dan moet je trappen op de waterfiets!
Let the sunshine in!

om even in de stemming te komen, uit de musical Hair (heerlijke muziek!)

Drift, wat ben jij goed bezig, huishoud-technisch gezien!
quote:AgentL schreef op 04 april 2009 @ 09:38:

Enne Moos... Als je niet gaat teruglezen dan moet je trappen op de waterfiets!

Ik zal haar tijdens de lunch overhoren. Dus mocht ze niet meer meekomen naar het meetingpoint dan weten jullie dat het mijn schuld is...

Oh, goedmeurning Vinyl!
quote:AgentL schreef op 04 april 2009 @ 09:38:

Ik wilde eigenlijk gewoon een t-shirtje aan met m'n zomerjas erover... Maar gok dat dat nu nog te koud is... grommm!!

Toch maar een shirtje met 3-kwart mouw eronder. Heb ook niet echt handige vestjes die ik over een t-shirtje kan doen (shoppen dus!! )

Hier nog een twijfelaar... Ik wilwilwilwil echt korte mouwen, maar of dat nu zo verstandig is? Trek in ieder geval mijn leren jasje aan, dus koud zal ik het niet hebben

Ik wacht even tot ik echt móet kiezen.
Ik moet nog beginnen met de huishoudelijke klusjes... Maar ik ga denk ik zo wat eerder de deur uit dan jullie door kapper en lunch (oh, wat heb ik een zwaar leven) dus wil nog wel IETS doen daarvoor...
quote:Vinyl schreef op 04 april 2009 @ 09:38:

Gooooooooooooodmeuning!
Ik denk dat ik niet veel verder kom dan boodschappen doen zo meteen. Vind ik al heel actief van mezelf
Same here...
Ik euhm.... ga douchen en aankleden en spullen pakken... En dan zie ik wel hoe laat het is

Maar ik moet ook wat eerder de deur uit, eerst naar een andere afspraak.
Neemt er trouwens nog iemand een camera mee?

Ik had jullie geruisloos verlaten gisteren (computer had kuren en daarna te luimoe om nog weer opnieuw op te starten), maar zie dat jullie je vermaakt hebben met de campingwinkel van MdK!

Wat me eraan doet denken dat ik nog een nieuwe tent nodig heb voor de zomervakantie.... Nog een aanbieding MdK?

Fijn dat jullie zo meedenken voor een bijpassende poncho, echt erg ontroerend allemaal!

Yoels nu al aan't ploeteren waarschijnlijk! Ben benieuwd!

Waar is de zon?! Tssskkk... flauw hoor!

Nu zit ik ook met een kledingdilemma. Zucht.

Xan en XanPapa zijn inmiddels in de tuin aan't werk, in een poging wilgen te vlechten tot een schutting. Ben benieuwd, want wordt volgens mij wel mooi!

Ik zie er alleen nogal lui en nutteloos uit als ze me zien laptoppen, dus misschien moet ik even iets gaan doen waardoor ik er ook Actief uitzie enzo
Peas on earth!
Ik weet ook niet wat voor jas ik aan moet doen. Wordt het een leren jackje, lange stoffen jas, stoffen jackje? Denk toch maar leren jackje want das voor vanavond wel lekker. Verder doe ik denk ik een shirt aan, met daarover een shirt met korte mouwen of een bloesje of zoiets... Dan kan ik altijd nog mouwen opstropen.... Hmmmm...

Ik ga NU douchen, was binnenhalen, die hele nacht heeft buitengestaan, even afwassen + opruimen, boodschappen doen en dan moet ik denk ik weg... Dus gewoon nog druk.

Weet iemand of de aanbiedingen van Campingwinkel Kees op internet ergens te vinden zijn?
quote:AgentL schreef op 04 april 2009 @ 10:14:

Neemt er trouwens nog iemand een camera mee? *pakt nu camera en stopt hem in tas*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven