Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 april 2009 @ 12:00:

Hmm... ik heb het te druk met leuke dingen . Nog steeds geen tijd om bij te lezen dus, want net moeder op trein gezet, boodschappen gedaan, nu zie ik net dat ik moet haasten naar de stad voor lunchdeet, daarna even met Xan wat dingetjes shoppen (en even bij de PerrySport kijken naar tenten!) en dan pas weer teurg om bij te lezen. Sorry

Erwtje, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Lekker genieten van je vrije dag met leuke dingen! Is Xan ook altijd vrij op vrijdag? Ik ga even boodschappen doen.

En Vinyl, ik denk dat ik ook even zou wachten met smsen. Juist om hem even de ruimte te geven.... Misschien kun je met jezelf afspreken dat als je bv woensdag nog niets van hem hebt gehoord, je hem weer mag smsen. Dan is jullie afspraak een week geleden. Snap dat je liever eerder wilt. Maar ik beaam wat Tien zegt. Het is denk ik goed om hem de ruimte te geven om alles te laten bezinken. Net als Tien zou ik er ook even over na moeten denken.
quote:flora81 schreef op 10 april 2009 @ 12:10:

[...]

Erwtje, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Lekker genieten van je vrije dag met leuke dingen! Is Xan ook altijd vrij op vrijdag? Ik ga even boodschappen doen.

En Vinyl, ik denk dat ik ook even zou wachten met smsen. Juist om hem even de ruimte te geven.... Misschien kun je met jezelf afspreken dat als je bv woensdag nog niets van hem hebt gehoord, je hem weer mag smsen. Dan is jullie afspraak een week geleden. Snap dat je liever eerder wilt. Maar ik beaam wat Tien zegt. Het is denk ik goed om hem de ruimte te geven om alles te laten bezinken. Net als Tien zou ik er ook even over na moeten denken.

Heb dus al gesmst...

Maarre... ik heb gisteren niks gevraagd over gevoel, spijt of wat dan ook hoor

Weet je... tot woensdag red ik toch niet, vreet ik me hier gigantisch op. We hebben een top-avond en nacht gehad waar ik heel blij van word. Misschien niet zo gek toch om te weten of hij geen spijt heeft? Dan kan ik er weer van genieten....
Nog even heel snel en dan ben ik weg: verbaast de aanhouding van die man je, Floor? Of juist niet? Wat een raar idee lijkt me dat, als je daar gewerkt hebt

Vinyl, ik ga later nog even goed bijlezen over het hoe&wat, maar denk inderdaad dat het redelijk is om een weekje te wachten en dán wellicht iets meer duidelijkheid te vragen.

Oh, Xan is trouwens niet vrij op vrijdag, moet altijd werken tot 3 uur op vrijdag. Vandaag zou hij wat eerder vrijnemen, zodat we in de stad afspreken (na mijn lunch-deet) en even kunnen stadten.

Tot later!
Peas on earth!
quote:Mevrouwdekees schreef op 10 april 2009 @ 00:18:

Nee de waterleidingen zijn op 13 plekken kapot door een foutje van het waterbedrijf.

/ mijn moeder noemt het een ordinair hoofd als je alles kan hebben. Troost je dat ze het zelf ook heeft dus een echte belediging is het niet.

// Flora, nergens voor nodig, ik spreek al (twee zinnen ofzo) Russisch.Als je maar niet op z'n Russisch gaat zuipen MdK. Kan je uit ervaring vertellen dat je daar ziek van wordt
Jamaar meiden: ik heb al gesmst! Daar verander ik nu echt niks meer aan hoor!
Das waar Vinyl, maar je kunt ook niet in zijn hoofd kijken. Misschien heeft hij even tijd nodig om te beseffen wat hij wil en voelt... Maar goed, al verstuurd dus, ik hoop dat je dan wel een reactie krijgt, anders ga je je alsnog op lopen vreten....
Ik bedoel: het is bij een date, of een drankje doen met iemand misschien anders. Maar na een hele vertrouwde, close nacht en ochtend, kan ik toch moeilijk een week ineens niks doen?
Erwt, wel verbazing ja... Maar meer positief omdat ik weet hoe dit soort dingen gaan in corrupte landen. Zal straks (later vandaag) een mail sturen. Wil het hier een beetje discreet houden.

Hmm... die tenten adds komen weer tevoorschijn.

Ga nu echt boodschappen doen.
quote:Vinyl schreef op 10 april 2009 @ 12:19:

Ik bedoel: het is bij een date, of een drankje doen met iemand misschien anders. Maar na een hele vertrouwde, close nacht en ochtend, kan ik toch moeilijk een week ineens niks doen?Lief Vinylletje, bedoel dit niet vervelend. Maar als hij het ook geweldig vond, mag je aannemen dat hij ook contact gaat zoeken en dat niet alles vanuit jou hoeft te komen toch? Als hij nu even tijd nodig heeft, duurt dat misschien iets langer. Voor mij is het ook maar koffiedik kijken, want ik ken die meneer niet, en ook de hele geschiedenis niet. Vind het dus eigenlijk ook moeilijk om te zeggen wat goed is en kan alleen op basis van mijn inschatting zeggen wat ik denk dat ik zou doen in deze situatie. Maar ja, ik ben ook de heilige maagd Maria niet, dus als jij je hierbij goed voelt, is dat denk ik ok....
Ja, dat is zo, we hebben gisteren ook gewoon leuk contact gehad hoor!

Alleen denk ik niet dat hij er aan denkt dat ik nu onzeker ben over of hij toch niet alsnog spijt heeft. Dus daar zal hij denk ik niet vanzelf mee komen.... Vandaar mijn vraag aan hem.

Maar blijft nu wel stil. Hahahaha
Hmmm... verschillende meningen dus over Vinyl's sms... Wisten we maar wat de juiste was? Dat weet alleen hij.

Argh! Frustrerend joh!
Ja, best wel he?

Ach, het is best een luchtig smsje op zich verder, maar heb die vraag wel gesteld ja.

Weet je... hij zei toen hij hier was dat hij geen spijt zou krijgen. Maar heb hem toen ook wel aangegeven dat ik daar toch wel angst voor heb. Binnen 1 avond is hij best omgeslagen en hij is natuurlijk eerder heel blij met me geweest en daarna was hij een half jaar uit beeld.

Hij snapt die angst ook wel, hij vond het ook allemaal raar woensdagavond, dus snapte mijn verwarring ook wel.

Deze vraag komt dan ook niet uit de lucht vallen denk ik.
Nee, ik vind 'm niet meer dan terecht Vinyl.

Zo, ben heerlijk door de stad aan het fietsen, sta nu op het punt om weer te gaan!
Heb hem net ff gebeld, hij stond op het punt weg te gaan. Daarnaast was zijn ex er ook nog, was wisseling van de wacht. Dus slechte timing, haha, oeps!

Hij belt vanavond ff terug.

Is toch even handiger dan per sms

Het is heerlijk buiten he?
quote:flora81 schreef op 10 april 2009 @ 12:17:

[...]

Als je maar niet op z'n Russisch gaat zuipen MdK. Kan je uit ervaring vertellen dat je daar ziek van wordt

Ook wel eens vreselijk genekt van de wodka?

Nou Nazdrovje dan maar.

Ik heb met het mooie weer maar eens lekker in het zonnetje boekje gelezen en dartel met Kees gedingest. Studie moet dus zo nog.

Fijne dag allen en tot later!
quote:Mevrouwdekees schreef op 10 april 2009 @ 16:34:

[...]

Ook wel eens vreselijk genekt van de wodka?

Nou Nazdrovje dan maar.

Ik heb met het mooie weer maar eens lekker in het zonnetje boekje gelezen en dartel met Kees gedingest. Studie moet dus zo nog.

Fijne dag allen en tot later!

Dingesen moet je ook bijhouden toch

Ben op twee feestjes in Moskou de fout ingegaan om te proberen op Russisch tempo te zuipen. De feestjes waren geweldig, the day after echter minder... En niet een paar uurtjes, nee hele dag kater gehad....
Vinyl, fijn dat jullie vanavond even kunnen praten. Dat is toch makkelijker dan smsen. Het houdt je wel de hele dag bezig of niet? Het is zeker heerlijk buiten ja!
Als jullie met dingesen bedoelen wat ik denk dat jullie bedoelen (of ik heb een dirty mind...), dan moet je het idd bijhouden.

*spierpijn*
quote:flora81 schreef op 10 april 2009 @ 16:50:

Vinyl, fijn dat jullie vanavond even kunnen praten. Dat is toch makkelijker dan smsen. Het houdt je wel de hele dag bezig of niet? Het is zeker heerlijk buiten ja!

Ja, het zit me wel een beetje dwars. Vooral omdat hij niet gereageerd heeft op die sms.

Ben echt bang voor alsnog een afwijzing. Ookal kan hij dat niet maken vind ik... maar ja...

Onzeker hier he? Wil hem gewoon niet meer kwijt... dat is het...
quote:Vinyl schreef op 10 april 2009 @ 16:51:

Als jullie met dingesen bedoelen wat ik denk dat jullie bedoelen (of ik heb een dirty mind...), dan moet je het idd bijhouden.

*spierpijn*

Natuurlijk bedoel ik dat Vinyl, denk je nou echt dat we samen zijn wezen skippy-ballen? Enne, dat van die spierpijn heb ik ook wel eens meegemaakt, wel de leukste spierpijn die je kunt hebben.

Flora, ook in Moskou dus, heb je ook zo'n cliché Rode Plein foto van jezelf? Vond het wel een hele gave ervaring, al moet ik zeggen dat mijn ergste wodka-kater toch in Denemarken was met een stel Litouwers... Altijd leuk om te weten dat groen worden fysiek een optie is...
quote:Mevrouwdekees schreef op 10 april 2009 @ 16:57:

[...]

Natuurlijk bedoel ik dat Vinyl, denk je nou echt dat we samen zijn wezen skippy-ballen? Enne, dat van die spierpijn heb ik ook wel eens meegemaakt, wel de leukste spierpijn die je kunt hebben.

Flora, ook in Moskou dus, heb je ook zo'n cliché Rode Plein foto van jezelf? Vond het wel een hele gave ervaring, al moet ik zeggen dat mijn ergste wodka-kater toch in Denemarken was met een stel Litouwers... Altijd leuk om te weten dat groen worden fysiek een optie is...Wel leuk ja, maar ja, houdt mijn gedachten wel bij die vent zo, hahahaha
Toch logisch Vinyl, dat mag ook.

Maar op zich is het fijn dat je hem vanavond even om opheldering kunt vragen. Tja, alsnog een afwijzing, zou kunnen, maar ja maak je zelf niet gek. Wacht vanavond maar even af... Ik heb geleerd dat als je een uiterst positief scenario schetst en een uiterst negatief scenario, de waarheid meestal ergens in het midden ligt. Dan is dat misschien nu moeilijk om te accepteren, maar ook niet een worst case scenario. Misschien heeft hij gewoon tijd nodig?
quote:Mevrouwdekees schreef op 10 april 2009 @ 16:57:

[...]

Flora, ook in Moskou dus, heb je ook zo'n cliché Rode Plein foto van jezelf? Vond het wel een hele gave ervaring, al moet ik zeggen dat mijn ergste wodka-kater toch in Denemarken was met een stel Litouwers... Altijd leuk om te weten dat groen worden fysiek een optie is...

Ik had het ook opgevat als hoe het uiteindelijk bedoeld was.... Details hoef ik verder overigens niet.

Nee geen cliché Rode Plein foto. Ben er wel geweest, maar met een behoorlijk duffe kop dus. Was een feestje met een aantal internationale architecten. Glas leeg, betekent je eigen glas + het glas van je gesprekspartner bij schenken. Aangezien Flora praten met verschillende nationaliteiten erg leuk vindt en haar Engels bij veel drank steeds beter wordt, stond zij met veel mensen te praten. Gevolg was dat haar glas ook erg vaak werd bijgeschonken.... Het stappen in bruisend Moskou heb ik tijdens het eerste feestje dus niet gehaald. Niet om nu te zeggen dat ik van die ervaring wat had geleerd. Tijdens het tweede feestje was het dus kiezen, alles of niets... Drie keer raden waar ik voor koos...
Dingesen vind ik wel beter klinken dan klussen overigens...
quote:flora81 schreef op 10 april 2009 @ 16:59:

Toch logisch Vinyl, dat mag ook.

Maar op zich is het fijn dat je hem vanavond even om opheldering kunt vragen. Tja, alsnog een afwijzing, zou kunnen, maar ja maak je zelf niet gek. Wacht vanavond maar even af... Ik heb geleerd dat als je een uiterst positief scenario schetst en een uiterst negatief scenario, de waarheid meestal ergens in het midden ligt. Dan is dat misschien nu moeilijk om te accepteren, maar ook niet een worst case scenario. Misschien heeft hij gewoon tijd nodig?

Dat sowieso!

We zouden heel rustig aan doen.

Maar goed, ben toch wel nerveus. Hij was van de week heel duidelijk dat hij niet van gedachten zou veranderen. Maar ja, dan is hij bij mij, en in de roes van de avond.

Kan zomaar anders zijn. Maar goed, we zullen zien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven