Afvallen met...
zondag 30 augustus 2009 om 12:37
zondag 30 augustus 2009 om 12:37
zondag 30 augustus 2009 om 12:38
zondag 30 augustus 2009 om 12:38
Ik heb op de basisschool inderdaad ook leren breien. Bleek niet helemaal mijn ding Ook nog punniken (schrijf je dat zo?) geleerd. Dat vond ik leuker om te doen. Heb geloof ik onderzetters gepunnikt ofzo.
Keesie, balen van je laptop zeg! Ik vrees dat er niks anders op zit dan je te verdiepen in de verborgen mogelijkheden en beperkingen van een nieuwe laptop. Kees heeft er vast wel verstand van, kan hij je niet een beetje helpen?
Lijkt me trouwens erg leuk hem een keertje te ontmoeten! Ook dapper trouwens dat hij dat zonder problemen lijkt aan te durven
Age, veel plezier met je zusje!
Keesie, balen van je laptop zeg! Ik vrees dat er niks anders op zit dan je te verdiepen in de verborgen mogelijkheden en beperkingen van een nieuwe laptop. Kees heeft er vast wel verstand van, kan hij je niet een beetje helpen?
Lijkt me trouwens erg leuk hem een keertje te ontmoeten! Ook dapper trouwens dat hij dat zonder problemen lijkt aan te durven
Age, veel plezier met je zusje!
zondag 30 augustus 2009 om 12:45
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 augustus 2009 @ 12:42:
Ik heb trouwens even gemist wat Age en haar zusje gaan doen
Ohja, punniken, op zo'n poppetje toch? Maar daar kon ik alleen maar koordjes mee maken volgens mij?Ja, maar dat koord rolde je dan op tot een onderzetter. Heb ik ook gedaan, nostalgie!!
Ik heb trouwens even gemist wat Age en haar zusje gaan doen
Ohja, punniken, op zo'n poppetje toch? Maar daar kon ik alleen maar koordjes mee maken volgens mij?Ja, maar dat koord rolde je dan op tot een onderzetter. Heb ik ook gedaan, nostalgie!!
zondag 30 augustus 2009 om 12:48
Kees liep pedagogisch te doen en hoopte dat ik me er in ging verdiepen, inmiddels krijg ik linkjes over welke ik volgens hem moet hebben , Kees weet namelijk wel beter, doet alleen soms net alsof
En Erwtekind, ik wil graag shawls, graag een lange dunne met veel kleurtjes, lijkt me een prachtig oefenobject!
En Erwtekind, ik wil graag shawls, graag een lange dunne met veel kleurtjes, lijkt me een prachtig oefenobject!