Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

17-08-2009 20:13 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tegeltjeswijsheden!!

(Dit is topic nummer 5... 'Afvallen met... Boeren, bieren en bitterballen' is hier terug te vinden)
Moesten jullie op de basisschool ook leren breien trouwens? Ik heb op de basisschool een poppetje gebreid
Peas on earth!
Wij moesten haken,heb bijna jankend een groot roze met groen konijn gehaakt..
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 augustus 2009 @ 12:34:

Ik heb zin om te breien nu

breien?? Zijn je hormonen in de war ofzo??
Oh, dat klinkt anders een stuk leuker dan mijn gehaakte onderzetters
Peas on earth!
Sokken? Of een nieuwe note-book?

Ik weet dat het een note-book moet worden (ies goed genoeg voor mijn gebruikerswensen) hoeft niet vreselijk veel geheugen te hebben, Windows en minstens 10 inch. Graag een beetje stevig en als het ff kan in een kek kleurtje Oh ja en absurd goedkoop graag.
quote:Tientje79 schreef op 30 augustus 2009 @ 12:37:

[...]

breien?? Zijn je hormonen in de war ofzo?? Dat is schuld van vriendinnetje die dus gisteren met breinaalden+wol+'lerenbreien'-boek aankwam als verjaardagskado aankwam
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 augustus 2009 @ 12:34:

Moesten jullie op de basisschool ook leren breien trouwens? Ik heb op de basisschool een poppetje gebreid

Check.

Poppentruitjes hier. In het openbaar ontken ik dit overigens ten stelligste
Ik ben net tijdens het hakengedeelte verhuisd, dus hoe en wat is me nog steeds een raadsel. Latere breipogingen zijn ook op niets uitgelopen eigenlijk.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 augustus 2009 @ 12:37:

[...]

Dat is schuld van vriendinnetje die dus gisteren met breinaalden+wol+'lerenbreien'-boek aankwam als verjaardagskado aankwam Jaja, geef háár maar de schuld
Ik heb op de basisschool inderdaad ook leren breien. Bleek niet helemaal mijn ding Ook nog punniken (schrijf je dat zo?) geleerd. Dat vond ik leuker om te doen. Heb geloof ik onderzetters gepunnikt ofzo.

Keesie, balen van je laptop zeg! Ik vrees dat er niks anders op zit dan je te verdiepen in de verborgen mogelijkheden en beperkingen van een nieuwe laptop. Kees heeft er vast wel verstand van, kan hij je niet een beetje helpen?

Lijkt me trouwens erg leuk hem een keertje te ontmoeten! Ook dapper trouwens dat hij dat zonder problemen lijkt aan te durven

Age, veel plezier met je zusje!
Mijn moeder heeft alvast beenwarmers bij me besteld

MdK, een laptop staat niet in mijn boekje, maar ik kan wel een auto voor je breien

Peas on earth!
Jullie zijn te snel en allemaal tegelijk. Dat kan ik vandaag niet bijhouden hoor

Ik moet namelijk braaf studeren enzo
Haha,Erwt....ga maar vast wol kopen...
Ik heb trouwens even gemist wat Age en haar zusje gaan doen

Ohja, punniken, op zo'n poppetje toch? Maar daar kon ik alleen maar koordjes mee maken volgens mij?
Peas on earth!
Ohja inderdaad.... wat dóe je hier eigenlijk Drift?
Peas on earth!
om de moeder van Erwt! Ze heeft gewoon vertrouwen in haar dochter...
Ook erg leuk: moeders met beenwarmers
quote:Drift schreef op 30 augustus 2009 @ 12:42:

om de moeder van Erwt! Ze heeft gewoon vertrouwen in haar dochter...Ze voert gewoon de druk op
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 augustus 2009 @ 12:42:

Ik heb trouwens even gemist wat Age en haar zusje gaan doen

Ohja, punniken, op zo'n poppetje toch? Maar daar kon ik alleen maar koordjes mee maken volgens mij?Ja, maar dat koord rolde je dan op tot een onderzetter. Heb ik ook gedaan, nostalgie!!
Ik ga heerlijk lui languit met een heel mooi boek op bed.

Tot straks brei-meiden!
Tssskkk, ik heb duidelijk iets in mijn ontwikkeling gemist. Bij mij bleef dat punniken beperkt tot eindeloos veel koordjes.

*hoopt niet volgend jaar een punnikding te krijgen*
Peas on earth!
Ja, nu vráág je om een punnikding, haha

(kun je die dingen nog kopen?)
Kees liep pedagogisch te doen en hoopte dat ik me er in ging verdiepen, inmiddels krijg ik linkjes over welke ik volgens hem moet hebben , Kees weet namelijk wel beter, doet alleen soms net alsof

En Erwtekind, ik wil graag shawls, graag een lange dunne met veel kleurtjes, lijkt me een prachtig oefenobject!
Mooi kado idee voor je volgende verjaardag Erwt!!

(hoop dat Pilous en ikzelf jullie dan ook al een keer ontmoet hebben en dan weet ik wat ik voor je ga kopen )
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 augustus 2009 @ 12:42:

Ohja inderdaad.... wat dóe je hier eigenlijk Drift? Ik heb pauze... Dat moet ook af en toe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven