Afvallen met...
zaterdag 26 september 2009 om 20:36
Mijn nichtjes vinden dat ik wel bij K3 kan
(en dat menen ze serieus!!! )
Ik heb even afgewassen en zit eindelijk op de bank.
Dvd staat aan dus ik mag even niet forummen van mezelf. Film is in het engels zonder ondertiteling dus als ik ga forummen mis ik de helft (ondertiteling of niet... engelse film of niet... ik mis sowieso de helft als ik forum!).
(en dat menen ze serieus!!! )
Ik heb even afgewassen en zit eindelijk op de bank.
Dvd staat aan dus ik mag even niet forummen van mezelf. Film is in het engels zonder ondertiteling dus als ik ga forummen mis ik de helft (ondertiteling of niet... engelse film of niet... ik mis sowieso de helft als ik forum!).
zaterdag 26 september 2009 om 21:01
Zo even uitpuffen met een kopje thee en al die lekkere en minder!! lekkere mannen die jullie pplakken. Ik vond Live ook leuk. Slipnot nog steeds wel om op te sporten. Stel je gewoon voor dat zulke kerels achter je aan zitten en je gaat vanzelf een tandje harder. Nee maar wel serieus, ik vind dat hele boze en agressieve lekker om op te sporten.
Age ik had henna-rood een lange bob en dan een groene lok voorin. Alto met een hoofdletter A. Nu heb ik trouwens mijn oude Dcter Martens aan, om te klussen! Meeste werk voor vandaag is wel weer gedaan.... alleen straks opruimen BLEH!
Dit vond ik lekkerrrr:
Age ik had henna-rood een lange bob en dan een groene lok voorin. Alto met een hoofdletter A. Nu heb ik trouwens mijn oude Dcter Martens aan, om te klussen! Meeste werk voor vandaag is wel weer gedaan.... alleen straks opruimen BLEH!
Dit vond ik lekkerrrr:
zaterdag 26 september 2009 om 21:01
zaterdag 26 september 2009 om 21:05
zaterdag 26 september 2009 om 21:07
zaterdag 26 september 2009 om 21:14
zaterdag 26 september 2009 om 21:54