Afvallen met...
zaterdag 26 september 2009 om 17:52
zaterdag 26 september 2009 om 19:32
Ben dur weer..druk dagje gehad.
Boodschappen met vriendin gedaan,daarna zus en nichie opgehaald en naar Z gereden.
Vriendin uit auto gegooid en door naar het verpleeghuis.
met paps een lekker ijsje in de zon gegeten en rondje door bos gelopen.
Nu lekker gegeten : rijst met zelfgemaakte champignonragout,daar had ik de hele dag al zin aan.
Age om niet zo soepele overstapservice.
Heb je niet toevallig een incassoblokkade op je nieuwe rekening dat daardoor T-Mobile niet kan afschrijven?
En al dat gedoe met Hi heb je daardoor geen negatieve BKR opgelopen??
zaterdag 26 september 2009 om 19:36
Vinyl was je weer naar B naar de sauna?
Lekker hoor! en nu weer helemaal zen?
(en klaar voor je date morgen? )
Erwt,waar blijft foto van coupe en jurk?
Ben razend nieuwsgierig.
Plous,veel plezier op brulft (oh je bent allang weg natuurlijk)
Ik vind die Hello Kitty jurk trouwens écht hilarisch...wie zou zoiets nou doen,dat kan toch alleen als je een steekje los hebt?
Lekker hoor! en nu weer helemaal zen?
(en klaar voor je date morgen? )
Erwt,waar blijft foto van coupe en jurk?
Ben razend nieuwsgierig.
Plous,veel plezier op brulft (oh je bent allang weg natuurlijk)
Ik vind die Hello Kitty jurk trouwens écht hilarisch...wie zou zoiets nou doen,dat kan toch alleen als je een steekje los hebt?
zaterdag 26 september 2009 om 19:51
quote:AgentL schreef op 26 september 2009 @ 19:48:
Blijf maar lekker geen zin houden Vinylleke! Zul je dat zien dat dit 'hem' dan is
Ja, da's wel een goede insteek inderdaad
Ik heb net kinderpostzegels gekocht van een irritant kind zeg. Met een bekakte rrrr en deed érg wijsneuzerig. Wilde bijna zeggen dat ik dan tóch maar geen postzegels, maar vond dat weer sneu voor z'n kleine broertje, die mee was en wél heel schattig was
Ik heb net gegeten, mijn lijstje wordt:
- O: yoghurt+cruesli
- T: 2 sultana's
- L: 2 crackers met philadelphia, beker optimel
- T: 2 rijstwafels, paar dropjes (ongeveer 10 denk ik)
- A: rijst + kerrie-courgette-paprika-kip-sausje, bakje optimelyoghurt
Verder thee, glas limo.
Blijf maar lekker geen zin houden Vinylleke! Zul je dat zien dat dit 'hem' dan is
Ja, da's wel een goede insteek inderdaad
Ik heb net kinderpostzegels gekocht van een irritant kind zeg. Met een bekakte rrrr en deed érg wijsneuzerig. Wilde bijna zeggen dat ik dan tóch maar geen postzegels, maar vond dat weer sneu voor z'n kleine broertje, die mee was en wél heel schattig was
Ik heb net gegeten, mijn lijstje wordt:
- O: yoghurt+cruesli
- T: 2 sultana's
- L: 2 crackers met philadelphia, beker optimel
- T: 2 rijstwafels, paar dropjes (ongeveer 10 denk ik)
- A: rijst + kerrie-courgette-paprika-kip-sausje, bakje optimelyoghurt
Verder thee, glas limo.
Peas on earth!
zaterdag 26 september 2009 om 19:54
Hmm.... ik weet niet. Maar goed, ik vind dat ik moet gaan, dus dan ga ik maar
Het is idd de uitgestelde internetmeneer. En foto heb ik niet, maar als ik hem had zou ik hem hier niet plaatsen, is niet zo aardig voor meneer, en het risico dat er een zus/nicht/buuf meeleest is me dan te groot.
Op de foto die ik heb gezien had hij een lieve kop. Niet heel knap maar ook niet lelijk.
Het is idd de uitgestelde internetmeneer. En foto heb ik niet, maar als ik hem had zou ik hem hier niet plaatsen, is niet zo aardig voor meneer, en het risico dat er een zus/nicht/buuf meeleest is me dan te groot.
Op de foto die ik heb gezien had hij een lieve kop. Niet heel knap maar ook niet lelijk.
zaterdag 26 september 2009 om 19:57