Afvallen met...
zaterdag 19 september 2009 om 09:52
Erwt, misschien moet je júist gaan fietsen als je wilt afvallen!
Ik fiets nu minder dan toen ik nog in Noord woonde, en merk wel dat ik niet zo makkelijk afval nu
Ga wél met de trap naar de 3e verdieping op m'n werk. En thuis moet ik ook nog eens 3 trappen op.
Kijk eens, foto van Minad is gepost bij het NIETgroepje
Ik fiets nu minder dan toen ik nog in Noord woonde, en merk wel dat ik niet zo makkelijk afval nu
Ga wél met de trap naar de 3e verdieping op m'n werk. En thuis moet ik ook nog eens 3 trappen op.
Kijk eens, foto van Minad is gepost bij het NIETgroepje
zaterdag 19 september 2009 om 09:58
zaterdag 19 september 2009 om 10:01
Het is hier ook altijd een drempel om te fietsen omdat de fietsen in de schuur staan en daar staan alle tuinstoelen voor én veel zooi. Het is echt een takkewerk om fiets te pakken en terug te zetten. Da's irritant, want dan heb ik er al snel geen zin meer in. Moet m'n fiets misschien gewoon toch even een tijdje buiten zetten, zodat ik sneller de fiets pak...
Peas on earth!
zaterdag 19 september 2009 om 10:17
Maar het is een half uur aan 1 stuk bewegen hè? Doe je dat Keessie of is het 2x een kwartier?
En ja, heb zelfs de verzekering al gebeld om te informeren hoe dat in z'n werk gaat. Ik krijg tot 4x een uur vergoed, en moet eerst een verwijzing van de huisarts hebben.
Maar ja, moet eerst de huisarts bellen of ik niet überhaupt eerst een andere huisarts moet (want die van nu is 10 km verderop).
Erwt, je kunt ook je schuur zo indelen dat je fiets vooraan staat
En nu écht douchen!
En ja, heb zelfs de verzekering al gebeld om te informeren hoe dat in z'n werk gaat. Ik krijg tot 4x een uur vergoed, en moet eerst een verwijzing van de huisarts hebben.
Maar ja, moet eerst de huisarts bellen of ik niet überhaupt eerst een andere huisarts moet (want die van nu is 10 km verderop).
En nu écht douchen!
zaterdag 19 september 2009 om 10:24
Kees is volgende week jarig dames maar bedankt voor de felicitaasies , ja ja 27 maakt de buurt weer prettig!
En ik fiets 2x een kwartier, maar ik heb wel eens onderzoek gelezen dat meerdere kortere inspanningen beter is (effectiever) dan 1 keer een uur.
Kun je niet bellen naar het telefonisch spreekuur voor de verwijzing Age? Gewoon ff overleggen met de assistente, ik heb ook wel eens een verwijsbrief gewoon opgestuurd gekregen kan vaak best!
En ik fiets 2x een kwartier, maar ik heb wel eens onderzoek gelezen dat meerdere kortere inspanningen beter is (effectiever) dan 1 keer een uur.
Kun je niet bellen naar het telefonisch spreekuur voor de verwijzing Age? Gewoon ff overleggen met de assistente, ik heb ook wel eens een verwijsbrief gewoon opgestuurd gekregen kan vaak best!
zaterdag 19 september 2009 om 10:28
quote:AgentL schreef op 19 september 2009 @ 10:17:
Hehe, nee dit was geen smoesje om niet te bewegen . Als ik het anders indeel, kan ik niet meer bij de rest van de spullen. Da's ook niet zo handig
Misschien ga ik nog wel even kijken of ik er iets mee kan. Wil eigenlijk ook een nieuwe fiets, maar ja... op deze manier is dat helemaal niet zinvol want ik fiets te weinig.
Hehe, nee dit was geen smoesje om niet te bewegen . Als ik het anders indeel, kan ik niet meer bij de rest van de spullen. Da's ook niet zo handig
Misschien ga ik nog wel even kijken of ik er iets mee kan. Wil eigenlijk ook een nieuwe fiets, maar ja... op deze manier is dat helemaal niet zinvol want ik fiets te weinig.
Peas on earth!
zaterdag 19 september 2009 om 10:40
Zo, fris en fruitig gedouched. Dat helpt ook om wakker te worden
Is de grote schoonmaak afgerond Keesie? En je aanstaande hubbie viert zijn verjaardag wel dit weekend toch?
Erwt, valt jullie schuur niet zo in te delen dat je en bij je fiets kan en makkelijk bij je andere spullen?
Ik ben eens aan het bedenken wat ik zometeen in de supermarkt allemaal moet gaan halen.
Is de grote schoonmaak afgerond Keesie? En je aanstaande hubbie viert zijn verjaardag wel dit weekend toch?
Erwt, valt jullie schuur niet zo in te delen dat je en bij je fiets kan en makkelijk bij je andere spullen?
Ik ben eens aan het bedenken wat ik zometeen in de supermarkt allemaal moet gaan halen.
zaterdag 19 september 2009 om 11:08
Tsja, we hebben eigenlijk óf een te kleine schuur óf teveel rommel. Kiest u maar
Maar... heb er net onder de douche even over nagedacht en misschien is het inderdaad anders in te delen. Ga straks even met Xan de stad in, maar zal daarna of morgen even rommelen en kijken of het anders in te delen is. Tis echt mooi weer trouwens!
Maar... heb er net onder de douche even over nagedacht en misschien is het inderdaad anders in te delen. Ga straks even met Xan de stad in, maar zal daarna of morgen even rommelen en kijken of het anders in te delen is. Tis echt mooi weer trouwens!
Peas on earth!
zaterdag 19 september 2009 om 11:25
Ja poeh! Tis al heel warm! Zat even in badjas (van badstof) op het dakterras m'n nagels te knippen. Want ja, daar had ik al een stuk afgeschóren onder de douche
Was staat klaar, dus dat breng ik even naar de wasserette.
Loop ik direct even door naar de nieuwe Etos (jaaaa!! eindelijk een Etos op loopafstand!!!)
Was staat klaar, dus dat breng ik even naar de wasserette.
Loop ik direct even door naar de nieuwe Etos (jaaaa!! eindelijk een Etos op loopafstand!!!)
zaterdag 19 september 2009 om 12:33
Zooo ook eindelijk gedoucht en aangekleed
zo mn twede bakje en dan ben ik weer mensch
Wat zijn jullie toch altijd vroeg wakker!
Ik kom altijd door de week wat uurtjes tekort...zaterdags en zondags bijtanken.
Lijkt me gaaf om te zien die airborne waar Vinyl heengaat,zag deze week op tv al wat beelden voorbij komen.
Veel plezier!!
MdK al klaar voor het feest,of helemaal gesloopt door alle poetswerk?
Pilous wat voor laarzen ga je halen dan? (plaatje!!?)
zaterdag 19 september 2009 om 12:39
Ha biebje, ik ben ook weer even neergestreken van het voorbereiden. Ik was vandaag ook alleen maar vroeg omdat ik het op de heupen had van aankomende feestje hoor. Heb nu 1 salade af, pastasalade half, zelfgemaakte kruidenboter af. Zometeen de pastasalade afmaken en wat valsspelen met soep in zak en soepgroente en dan is het gekook ook weer klaar. Dan nog de keuken en woonkamer poetsen en dan mag ik moe zijn
zaterdag 19 september 2009 om 12:51
Klinkt lekker!
Het kookgedeelte is ook wel leuk toch?!
Dat poetsen zou ik zooo sjaggie van worden...maar wel lekker dat alles straks goed schoon is
Zo gauw boodschappen gaan doen en dan om 14.30 u naar de High Tea van mn tante,is meer familie reunie want ook nichtjes en neefjes uit buitenland en die verderweg wonen (Age city en den Haag) komen aanwaaien..lekker bijkletsen.
Het kookgedeelte is ook wel leuk toch?!
Dat poetsen zou ik zooo sjaggie van worden...maar wel lekker dat alles straks goed schoon is
Zo gauw boodschappen gaan doen en dan om 14.30 u naar de High Tea van mn tante,is meer familie reunie want ook nichtjes en neefjes uit buitenland en die verderweg wonen (Age city en den Haag) komen aanwaaien..lekker bijkletsen.