Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Erwt, misschien moet je júist gaan fietsen als je wilt afvallen!

Ik fiets nu minder dan toen ik nog in Noord woonde, en merk wel dat ik niet zo makkelijk afval nu

Ga wél met de trap naar de 3e verdieping op m'n werk. En thuis moet ik ook nog eens 3 trappen op.

Kijk eens, foto van Minad is gepost bij het NIETgroepje

Ik vind dat jullie dat als Nietjes moeten opsturen, dat leuke pakje

Ik loop ook best veel trappen trouwens, want werk op 2e verdieping en loop vaak heen-en-weer. Moet inderdaad toch nóg iets meer bewegen denk ik.
Peas on earth!
Ja, ik ben in februari voor het laatst daar geweest. En ze is tussentijds nog eens met een collega-vriendin in A'dam geweest en toen zijn we samen gaan eten.

Maar we hebben wel redelijk veel contact per mail. En als we elkaar zien dan is het altijd wel weer goed, dus dat is fijn!
Misschien ontkomen we er niet aan om te gaan sporten...
Het is hier ook altijd een drempel om te fietsen omdat de fietsen in de schuur staan en daar staan alle tuinstoelen voor én veel zooi. Het is echt een takkewerk om fiets te pakken en terug te zetten. Da's irritant, want dan heb ik er al snel geen zin meer in. Moet m'n fiets misschien gewoon toch even een tijdje buiten zetten, zodat ik sneller de fiets pak...
Peas on earth!
voor Mininad! Goeiesmorgens voor de rest! Ik ben/ was gister ook zwaarder, maar ongesteld dus onbetrouwbaar. Lastig met eten Age, heb je nog nagedacht over een gesprek met een dieetist, ook voor dat soort weken?
Oh en naar het werk kom ik iig aan mijn half uur beweging op een dag, maar moet het sporten ook echt weer oppaken.
Maar het is een half uur aan 1 stuk bewegen hè? Doe je dat Keessie of is het 2x een kwartier?

En ja, heb zelfs de verzekering al gebeld om te informeren hoe dat in z'n werk gaat. Ik krijg tot 4x een uur vergoed, en moet eerst een verwijzing van de huisarts hebben.

Maar ja, moet eerst de huisarts bellen of ik niet überhaupt eerst een andere huisarts moet (want die van nu is 10 km verderop).

Erwt, je kunt ook je schuur zo indelen dat je fiets vooraan staat

En nu écht douchen!
Heej Keessie, is Kees nu vandaag jarig?
Peas on earth!
Oh ja! Kees is 30 nu toch?

(^ gevonden door te googlen op 'kees gefeliciteerd')
Peas on earth!
Kees is volgende week jarig dames maar bedankt voor de felicitaasies , ja ja 27 maakt de buurt weer prettig!

En ik fiets 2x een kwartier, maar ik heb wel eens onderzoek gelezen dat meerdere kortere inspanningen beter is (effectiever) dan 1 keer een uur.

Kun je niet bellen naar het telefonisch spreekuur voor de verwijzing Age? Gewoon ff overleggen met de assistente, ik heb ook wel eens een verwijsbrief gewoon opgestuurd gekregen kan vaak best!
quote:AgentL schreef op 19 september 2009 @ 10:17:

Erwt, je kunt ook je schuur zo indelen dat je fiets vooraan staat

Hehe, nee dit was geen smoesje om niet te bewegen . Als ik het anders indeel, kan ik niet meer bij de rest van de spullen. Da's ook niet zo handig

Misschien ga ik nog wel even kijken of ik er iets mee kan. Wil eigenlijk ook een nieuwe fiets, maar ja... op deze manier is dat helemaal niet zinvol want ik fiets te weinig.
Peas on earth!
Zo, fris en fruitig gedouched. Dat helpt ook om wakker te worden

Is de grote schoonmaak afgerond Keesie? En je aanstaande hubbie viert zijn verjaardag wel dit weekend toch?

Erwt, valt jullie schuur niet zo in te delen dat je en bij je fiets kan en makkelijk bij je andere spullen?

Ik ben eens aan het bedenken wat ik zometeen in de supermarkt allemaal moet gaan halen.
Ga zo de laatste schoonmaak doen, feestje is idd wel vanavoond. Nu eerst mijzelf maar eens onder de douche door jagen en dan vast aan het koken slaan.
Tsja, we hebben eigenlijk óf een te kleine schuur óf teveel rommel. Kiest u maar

Maar... heb er net onder de douche even over nagedacht en misschien is het inderdaad anders in te delen. Ga straks even met Xan de stad in, maar zal daarna of morgen even rommelen en kijken of het anders in te delen is. Tis echt mooi weer trouwens!
Peas on earth!
Ja poeh! Tis al heel warm! Zat even in badjas (van badstof) op het dakterras m'n nagels te knippen. Want ja, daar had ik al een stuk afgeschóren onder de douche

Was staat klaar, dus dat breng ik even naar de wasserette.

Loop ik direct even door naar de nieuwe Etos (jaaaa!! eindelijk een Etos op loopafstand!!!)
Ja, sporten! Is echt heel leuk hoor....

Ja.. dat was cynisch, want ik vind het nog steeds niet leuk
Hier is het nog helemaal grauw :( Nou maar eens aan de slag.

Zooo ook eindelijk gedoucht en aangekleed

zo mn twede bakje en dan ben ik weer mensch

Wat zijn jullie toch altijd vroeg wakker!

Ik kom altijd door de week wat uurtjes tekort...zaterdags en zondags bijtanken.

Lijkt me gaaf om te zien die airborne waar Vinyl heengaat,zag deze week op tv al wat beelden voorbij komen.

Veel plezier!!

MdK al klaar voor het feest,of helemaal gesloopt door alle poetswerk?

Pilous wat voor laarzen ga je halen dan? (plaatje!!?)
Heb me ook gewogen: 83,6

Zo weinig eten...zooo weinig afvallen.

Grrr..
Ha biebje, ik ben ook weer even neergestreken van het voorbereiden. Ik was vandaag ook alleen maar vroeg omdat ik het op de heupen had van aankomende feestje hoor. Heb nu 1 salade af, pastasalade half, zelfgemaakte kruidenboter af. Zometeen de pastasalade afmaken en wat valsspelen met soep in zak en soepgroente en dan is het gekook ook weer klaar. Dan nog de keuken en woonkamer poetsen en dan mag ik moe zijn
Klinkt lekker!

Het kookgedeelte is ook wel leuk toch?!

Dat poetsen zou ik zooo sjaggie van worden...maar wel lekker dat alles straks goed schoon is

Zo gauw boodschappen gaan doen en dan om 14.30 u naar de High Tea van mn tante,is meer familie reunie want ook nichtjes en neefjes uit buitenland en die verderweg wonen (Age city en den Haag) komen aanwaaien..lekker bijkletsen.
Klinkt goed wat je zoal aan het maken bent Keesie!

En fijn dat de voorbereidingen wel zo'n beetje klaar zijn.

Hier is het trouwens minder lekker weer dan vanochtend. Dat was niet de afspraak!

Veel plezier op de high tea Bieb!
Grrr,wou net tijdens het zetten van 2de bakje koffie gauw mn nagellak opendraaien.....Fluts,halve flesje over mn nieuwe blouse.

Die stinkt nu naar nagellakremover...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven